Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Pariutumisesta kannattaa tietää niin paljon kuin on tarpeen, muttei yhtään enempää."
Joo...pitänee paikkaansa naisten kohdalla, mutta ei miesten - Varsinkaan oikeasti hyvien (persestelijät sopivat taas yhteen persestelijöiden kanssa)...miesten olisi hyvä tietää mahdollisimman paljon.....voi pelastaa monen hyvän miehen elämän, sekä säästää tuhottomasti aikaa, joka on tuhlaantunut, kun on tehnyt päätöksiä puutteellisin tiedoin yms.... ;P
"sitten kun se yksisarvinen tuleekin vastaan ;)"
Sen kyllä tunnistaa....jos niitä oikeasti on... ;P
"Aika monenkin palstalaisen olisi fiksua kysyä tuleeko näitä asioita mietittyä liikaa vai liian vähän, ja olisiko mahdollista - pisnestermein - siirtyä ongelmakeskeisyydestä ratkaisukeskeisyyteen."
Aika tyhjää täynnä tämä teksti......tai no oli siinä kehoitus....."olkaas kilttejä koiria ja tehkää niin kuin emäntä sanoo, niin voitte saada HerKun"... ;P
30.04.2016 21:32
"luonto ympärillämme menee tärkeysjärjestyksessä ohitse siitäkin. "
Just näin pitäisi olla....mutta tämäkään ei ole tiettyjen indressien ja eliitin tavoitteiden mukaista.... ;P
30.04.2016 21:15
Niih...jospa sinäkin oppisit lukemaan.....mutta miten se RiistoPorvari voi mitään myöntää...Niih... ;P
Sinä et näe, kuin NarsistisenRiistoPorvarin mielesi kautta, kun sitä olet...etkä näe, että KommariKommunismin ja NarsustaniRiistoPorvari systeemien välissä on paljon tilaa.... ;D
30.04.2016 21:01
Heh...Ei EläimienElämääKummempaa.....Phyi!.... ;P
30.04.2016 20:46
Tämä pitää varmasti paikkaansa todella monen naisen ja miehen kohdalla.....ja sitä on HupaiSaa seurata....välillä NauresKellen & Välillä KauHistellen.... ;D
Olet taas Vauhdissa....huomaa kommenteistasi... ;P
30.04.2016 20:40
KvääK...Kvaak....Kvääk..KvaaK.... ;D
Me ollaan erillaisia ja hyvä niin....mutta älä tule taas pätemään noita omia juttujasi ja käytöstapojasi.......minun koneistoni ei toimi niin kuin sinun koneistosi....ja vaikka väitätkin (ainakin aikaisemmin väitit) ettei rivien välistä pysty näkemään ja lukemaan asioita, niin kyllä pystyy....ainakin sen verran, että voin sanoa, että olemme kaukana toisistamme todella monessa asiassa....myös tarpeissa... ;P
Laitoit muutenkin jälleen kerran sanoja suuhuni, enkä minä sitä noin tarkoittanut.....mutta sinulle minun on muutenkin mitään kertoa ja/tai selvittää, koska ei kiinnosta, enkä näe siihen edes mitään syytä.... ;P
Sinun BraVuuRisi on itsellä tuo Häpäiseminen&Sanojen tarkoitusten muuttaminen..... ;P
Hasta La Vista MurMeLi!... ;D
30.04.2016 20:36
Samaa mieltä.....ja samasta syystä johtuu varmasti myös enemmissä määrin yhä kasvava loppuunpoltettujen joukko, sekä onnellisuus, unilääke ja muiden huumattujen kasvava joukko..... ;P
RiistoKapitalismin aikaan saannosta ja yhä enemmän pitäisi heidän mielestä vain orjuuttaa ja ahneuksissaan tarvitsevat kokoajan enemmän ja enemmän itselleen....
30.04.2016 20:26
No siihenhän olisi hyvä vastata rehellisesti.....ja sitten kysyä ehti perään...."Ja ethän sinä ole FemiNisTi?".... ;P
30.04.2016 16:20
Voi olla, että olivat syyttä suotta tai sitten syystä, että olivat sen jostain kokemuksen kautta sisäistäneet....ainakin omalta kohdaltaan...syitä on varmaan tässäkin monia... ;P
30.04.2016 16:16
Ei tämä ollut NurinKurin ketju....se on jo hautautunut Ketjujen HautausMaalle....;P
30.04.2016 15:59
Oletkos yrittänyt Oikkee Kunnolla ja saanut pettyä kohteluun?... ;P
Kuulosti, että puhut Kokemuksen Syvällä Äänellä.....
30.04.2016 15:55
OliKs Tää Joku Vihje Mulle tai herättely Yritys Vai mitä Sää MeinaSit?.... ;P
Tarkoitin, että Lauri on Oikkee Playeri... ;P
On paljon "vääriä" ja ehkä jossain jokunen "oikea".......mutta itselle on todella tärkeää heidän onni ja hyvä olo, joten tämä on suuri KlikKi, joka aiheuttaa sen, että toivon mieluummin heille sitä mitä itse olen ja enemmän tiettyjä asioita joita minulla ei ole.... ;P
Ihan hyvä näin.....No HäTä!.... ;D
30.04.2016 15:47
Pohtisin samaa ja kiteyttin sen noin.....onhan niitä suhteita/pareja joissa molemmat ovat toistensa kanssa "oikeista" syistä itselleen....toinen vaikka pinperon ja kotiapulaisen takia ja se toinen vaikka resurssien....yms...yms... ;P
Monia tapoja....mutta monissa tapauksissa ihmiset tuskin ovat edes itse selvillä valinnoistaan ja todellisista intresseistään ihan täysin.......syitä on varmaan monia ja itselleenkin voi olla monella vaikea olla täysin rehellinen saati sitten muille.... ;P
30.04.2016 15:34
OikKee Playeri.... ;P
30.04.2016 15:28
Minä taas en tiedä sitä, että onko sellaisia naisia edes olemassa, joiden rakkaus on aidosti täysin vilpitöntä, pyyteettömän vastavuoroista ja rehellistä..... ;D
No koskee varmasti molempia sukupuolia, mutta ainakin monia naisia.... ;P
30.04.2016 15:25
"Parempi yksin, kuin kumppanin kanssa, joka on kanssasi "vääristä" syistä".... ;P
30.04.2016 15:21
"Parempi yksin, kuin vääränlaisen yksilön kanssa".... ;P
30.04.2016 15:00
Ja Liberan tapaisen kapitalismin ja tuollaisen selvästi vääristyneen sosialismin välissä ei ole muita sävyjä....NiinKö?..... ;P
Annat itsestäsi vain tyhmän kuvan tuollaisilla kommenteilla.....
30.04.2016 13:13
Kylläpä naiset taas innostuivat... ;P
..On Ne Naiset Vuan SellasSii.... ;D
29.04.2016 23:46
;D.....
29.04.2016 23:31
645 / 651