Kun nyt palstalla on keskustelua todellisesta miehekkyydestä, haastan kaikki palstamiehet viettämään sovinistiviikkoa.
Tämän viikon olette voimakkaita miehiä jotka seisovat naisten yläpuolella. Teette niin kuin haluatte, sanotte mitä haluatte. Valittaa ei saa, koska se ei ole järkähtämättömän kalliomaisen miehekästä. Jos naiset eivät ymmärrä paikkaansa, teette heille selväksi että mies on perheen ja palstan pää.
Kuka on mukana?
Sovinistiviikko
22
248
Vastaukset
Tulee olemaan helppo viikko. Jos en käy katsomassa vanhempia ja asioin ruokakaupassa vain mieskassoilla, lounasravintolan kassa tulee olemaan ainoa naiskontakti koko aikana.
- 12121212
Tietysti asioit naiskassoilla ja nautit siitä kun naiset palvelevat sinua, aivan kuten niiden kuuluukin.
Niin joo, ja 182-senttisenä seison automaattisesti naisten enemmistön yläpuolella, koska ne on niin lyhyitä.
- 12121212
HC-ätmel kirjoitti:
Niin joo, ja 182-senttisenä seison automaattisesti naisten enemmistön yläpuolella, koska ne on niin lyhyitä.
Naiset ovat pieniä ja heikkoja. Minä taas olen mieheksi lyhyt, mutta silti vahvempi kuin enemmistö naisista.
- atännä
12121212 kirjoitti:
Naiset ovat pieniä ja heikkoja. Minä taas olen mieheksi lyhyt, mutta silti vahvempi kuin enemmistö naisista.
Hähää! Vähemmistö kuittaa ;)
- 12121212
atännä kirjoitti:
Hähää! Vähemmistö kuittaa ;)
Lihakset eivät muuta naista mieheksi, mies on silti vahvempi jo älykkyytensä ansiosta.
Menehän ätsky-tätsky keittiöön tekemään voileipiä sillä aikaa kun miehet keskustelevat asioista. - atännä
12121212 kirjoitti:
Lihakset eivät muuta naista mieheksi, mies on silti vahvempi jo älykkyytensä ansiosta.
Menehän ätsky-tätsky keittiöön tekemään voileipiä sillä aikaa kun miehet keskustelevat asioista.Ei kannata syödä voileipiä, höttöenergiaa.. eikös sun pt-dominasi laadi sulle ruokaohjeita? Pidä sinä älykkyytesi, minä arvostan viisautta. >;)
- 12121212
atännä kirjoitti:
Ei kannata syödä voileipiä, höttöenergiaa.. eikös sun pt-dominasi laadi sulle ruokaohjeita? Pidä sinä älykkyytesi, minä arvostan viisautta. >;)
Söpöä kun yrität miettiä tuollaisia monimutkaisia energiaan liittyviä asioita :)
Ruisleipä on ihan hyvää ja terveellistä välipalana, siitä saa kuitujakin. Vaalea leipä onkin naisten ruokaa. - atännä
12121212 kirjoitti:
Söpöä kun yrität miettiä tuollaisia monimutkaisia energiaan liittyviä asioita :)
Ruisleipä on ihan hyvää ja terveellistä välipalana, siitä saa kuitujakin. Vaalea leipä onkin naisten ruokaa.Hienoa, kuiduilla ja hiilareilla se lihaskin kasvaa >:)
- 16.8.24
atännä kirjoitti:
Hienoa, kuiduilla ja hiilareilla se lihaskin kasvaa >:)
Leikkaa 0,5 cm paahtopaistista viipale, voitele valkosipulimajoneesilla, lisää suolakurkku viipaleita ja paprika kuutioita vielä majon päälle, ja ruhosipuli silppua tai persiljaa vihreeksi, väriä antamaan. Vie kaunis värikäs ja maistuva voileipä, sille söpölle mahtailijalle ja kerro hälle ett höttöleipää ei nyt valitettavasti ole, niin tässä on nyt ne täytteet jos ens hätään puret nämät.
- 12121212
atännä kirjoitti:
Hienoa, kuiduilla ja hiilareilla se lihaskin kasvaa >:)
Saan kyllä riittävästi proteiinia.
Olen kuntoilija, en bodari. Ei sitä proteiinia tarvitse mättää älyttömiä määriä, jopa PT sanoo että suurin osa vetää ihan turhaan lisäravinteita. 12121212 kirjoitti:
Saan kyllä riittävästi proteiinia.
Olen kuntoilija, en bodari. Ei sitä proteiinia tarvitse mättää älyttömiä määriä, jopa PT sanoo että suurin osa vetää ihan turhaan lisäravinteita.Lähes kaikki vetävät lisäravinteita turhaan. Tyypillinen suomalainen saa aivan riittävästi proteiinia vaikka bodaamiseenkin ihan normaalin syömisen kautta. Proteiinintarvetta suurennellaan fitness-maailmassa, koska jotainhan höpsöille pitää saada myydyksi.
Huh, kuulostaa kiihottavalle.
Niska tuli kipeäksi, kun vain kuvittelinkin sitä ylös päin katsomisen määrää. :)- 12121212
Epäilemättä mieleen tuli muistoja ajoilta jolloin niska oli kipeänä muustakin kuin kuvittelemisesta ;)
Ps. sarkasmi on taitolaji joka kannattaa jättää heille jotka sen hallitsevat, eli miehille. 12121212 kirjoitti:
Epäilemättä mieleen tuli muistoja ajoilta jolloin niska oli kipeänä muustakin kuin kuvittelemisesta ;)
Ps. sarkasmi on taitolaji joka kannattaa jättää heille jotka sen hallitsevat, eli miehille.Oih ja voih, ensi viikko tulee menemään sinulta hienosti. :)
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Oih ja voih, ensi viikko tulee menemään sinulta hienosti. :)
Nyt kuulostaa paremmalta. Ja olen täysin samaa mieltä.
- sataseitsemän
Kuulostaa normiviikolta :D
Ei siis mitään uutta tulossa. :)
- Kantapää
En. Jos ei nyt edes mennä sinne että idea itsessään on lapsellinen ja typerä, ensi viikon suunnitelmissa on käydä visiitillä molempien isoäitieni luona, koska toisella on syntymäpäivä ja toiselle olen muuten vain luvannut mennä kahville. Lisäksi ajattelin tavata yhtä ystävätärtäni ensi viikolla ja tätinikin saattaa tulla vapun myötä visiitille. He tuskin lämpenisivät moiselle käytökselle ja vielä vähemmän sille perustelulle, että on sovinistiviikko..
Sitä paitsi teen ja sanon jo nyt melko lailla mitä haluan (järkevyyden rajoissa) ilman sitä rajoitetta, että vaivautuisin vatvomaan ovatko tekemiseni ja sanomiseni miehekkäitä vai eivät; semmoisen arpominen kuulostaa lähinnä merkiltä jonkin sortin kompleksista.. - mistäköhän.tuo.päätelmä
Kerran yksi nainen jota olin tapaillut ehkä jotain 3-4 kertaa kysyi että "et kai sä ole sovinisti?"
No siihenhän olisi hyvä vastata rehellisesti.....ja sitten kysyä ehti perään...."Ja ethän sinä ole FemiNisTi?".... ;P
- 876
Tosimies mitään mikki hiiren uhopullisteluja kuuntele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632