Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4

  1. Niko+moi.+Olen+yksin+eläjä+Kuopiossa+ja+tahtoo+nyt+heti+täältä+muualle.+Lapseni+asuvat+äitinsä+luona+Leppävirralla,+yhteishuoltajuus.+Näyttää+siltä+että+muutan+Tampereelle++muun+perheen+luo,+haen+työtä+koko+ajan+sieltä.+Nyt+asunnoton.++Olen+aloittanut+korvaushoidon+ja+tarkoitus+on+pian+ajokortti+seuranta+jotta+saan+kortin+takaisin.+Tämä+vuosi+on+potkinut+minua+niin+kovaa+päähän+Kuopiossa,+että+nyt+riittää.Autolla+pääsisin+seikkailemaan+lasteni+kanssa,+pitäisin+yhtä+tosi+ystävieni+kanssa+Vehmersalmella+ja+Nilsiässä,+siellä+myös+kunnostettava+kesämökki+ja+koko+piha.+Auto+on+kuitenkin+vapautta,+henkireikä,+kehityskohde,+paikka+missä+saa+soittaa+musaa+haluamallaan+äänentasolla.+Se+mahdollistaisi+työn+ulottamista+pidemmälle,+sekä+avartaisi+maailmaani+suuresti.+Tietysti+on+helpompaa+pysyä+kuivilla+kun+tietää+mitä+auto+mahdollistaa.++Eihän+minulla+velkaantuneella+murjotulla+raajarikolla+olisi+varaakaan+ostaa+tuollaista+hankintaa,+mutta+saisin+ottaa+lisää+vastuuta+verojen+ja+vakuutusten+hoitamisessa+sekä+jatkaa+omille+pojilleni+liikenteen++tuntemusta+ja+havainnointia+ym.+siihen+liittyvää...++Pääsisin+useammin+viettämään+korvaamatonta+aikaa+lasteni+ja+läheisteni+vierellä.Uskon+että+kun+hyvän+antaa+kiertää,+saa+olla+aina+iloisemmassa+paikassa.Olen+itse+astunut+opin+ja+kehityksen+polulle.+Joka+hetki,+parempi,+joka+aamu+uusi+ihminen.Muuten++ystäväni+Juse+Muona+nappasi+joskus+kauan+sitten+niskastani,+veti+tuntemattoman+humalaisen+katuojasta,+opetti+laittamaan,kunnostamaan,+virittämään+autoja+,+ja+porukalla+purimme+ja+rakensimme+uudelleen+hänen+perheelle+sitten+rintamamies-talon+ja+rasvamontullisen+autojen+huoltotallin.+Emme+ole+nyt+olleet+tiiviisti+yhteydessä+kun+en+pääse+sinne+kulkemaan+eikä+hänellä+vain+riitä+aikaa+voimia+matkustella+itse+luokseni,+tekee+kahta+työtä+++pitää+taloa+pystyssä+ja+on+isä+kummipojalleni.+Olen+tutustunut+täysin+uudelta+kantilta+nyt+viimeaikoina+ex-naiseeni,+ja+saanut+hänestä+hyvän+ystävän+ja+varakuskin.tällai:+terv:+Niko+Mykkänen++Poste+Restante+,+70340+Kuopio++++++++++++++++puh:[email protected]
  2. Setti+on+myyty!!
  3. Nyt+100€