Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jyrki.kantola
profiilit
jyrki.kantola
jyrki.kantola
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maine+voi+mennä,mutta+kunnia+kasvaa.
11.07.2016 20:08
Suomessa+kaikki+kunnat+saavat+tehdä+itse+omat+päätöksensä.Kummajaistenkin+on+saatava+elää.
10.07.2016 09:44
Keräämme+nimiä+kiertämällä+asunnosta+asuntoon.Vastaanotto+on+ollut+hyvin+myönteinen+ja+nimiä+on+tullut+jo+todella+paljon.Olemme+kiertäneet+aluksi+kirkonkylää+ja+se+on+kohta+käyty+läpi.
10.07.2016 08:30
Olet+siis+sitä+mieltä,että+jotka+eivät+ole+samaa+miltä+kuin+sinä,niin+heiltä+pitäisi+ottaa+äänioikeus+pois.Ymmärrätkö,että+se+on+DIKTATUURIA?
09.07.2016 23:26
Me+emme+ole+Soinin+emmekä+kenenkään+muunkaan+yksitysen+ihmisen+asialla,me+olemme+Sallan+kuntalaisten+asialla.
09.07.2016 23:10
Sinäkö+kannatat+sitä,että+joistakin+asioista+ei+saa+keskustella.KUNTALAKI+antaa+meille+oikeuden+vaatia+kansanäänestystä,joka+tietysti+on+neuvova+antava,viimeinen+sana+on+aina+kunnanvaltuustolla.Mitpä+sitten,+jos+emme+joudukkaan+pilkan+ja+naurun+kohteeksi,vaan+demokratian+vastustajat+itse+siihen+joutuvat.
09.07.2016 22:58
Ihmettelen+ihan+samaa.
09.07.2016 09:05
Sinä+haluat+että+me+Sallalaiset+olisimme+nöyriä,mutta+kun+me+emme+ole,eikä+meistä+koskaan+tule+nöyriä+esivallan+kumartelijoita.Me+emme+koskaan+usko,ennen+kuin+näemme+ja+koemme,sillä+olemme+vapaita+Suomalaisia.
07.07.2016 23:04
Oletko+todella+sitä+mieltä,ettei+meidän+pidä+miettiä+yhtään+Suomen+taloustilannetta,vaan+ottaa+velkaa+velan+päälle,se+tie+on+kuljettu+hyvin+pian+loppuun.Lain+mukaan+kukaan+ei+voi+pakottaa+Sallaa+ottaamaan+pakolaisia,jos+kunta+niin+päättää.Tarkoitatko+että+meidät+Sallalaiset+pitäisi+kaikki+kuskata+siperiaan,ja+tilalle+tulisi+pakolaisia.
07.07.2016 22:42
Joillekin+pitää+näköjään+kaikki+vääntää+rautalankasta.Vielä+kerran,kyse+ei+ole+politiikasta,vaan+halusta+antaa+kuntalaisten+ilmaista+mielipiteensä.Jotkut+ei+näköjään+halua+ymmärtää+kuinka+suurten+asioiden+edessä+me+olemme.
07.07.2016 08:34
Tällä+menolla+alkaa+ne+turvalliset+maailman+kolkat+loppumaan.Suomen+ja+vielä+vähemmän+Sallan+voimavarat(lue+rahat)eivät+yksinkertaisesti+riitä.
07.07.2016 08:22
Eräät+haluavat+väkisten+vetää+tähän+mukaan+politiikan.Nimiä+kerätessäni+olen+huomannut+että+tämä+nimien+keräys+kansalaisaloitteeseen+ei+todellakaan+ole+mikään+persujen+asia.Kuntalaiset+haluvavat+vain+saada+äänensä+kuuluviin+näin+tärkeässä,meitä+jokaista+koskevassa+asiassa.
07.07.2016 08:03
Me+emme+asu+missä+kunnassa+tahansa,asumme+Sallassa.Mitä+tulee+työhön+ja+toimeentuloon,niin+sinähän+olet+ratkkaissut,et+pelkästään+Sallan+vaan+koko+Suomen+työttömyys+ongelman.
06.07.2016 23:13
Ensinnäkään+me+emme+kerää+ääniä,vaan+allekirjoituksia+kansalaisaloitteeseen,jossa+vaaditaan+kuntaa+järjestämään+äänestys+siitä,haluaako+Sallalaiset+kuntaan+pakolaisia+vai+ei.Äänestyksessä+voi+käydä+kummin+päin+tahansa.Viimeinen+sana+kunnan+asioissa+on+aina+kunnanvaltuustolla.Kun+sinun+kirjoitustasi+lukee,niin+väisttämättä+tulee+mieleen,että+kummalla+niitä+ennakkoluuloja+todellisuudessa+on.
06.07.2016 22:53
En+todellakaan+ollut+äidinkielen+tunneilla+mikään+ykkösoppilas,mutta+kyllä+tähämennessä+kaikki+ovat+ymmärtäneet+mitä+olen+kirjoittanut.Onko+duubadaabaa+ja+ugh+hyvää+suomen+kieltä?Haluan+vielä+korostaa,että+kysymys+on+kansanäänestys+aloitteesta+johon+keräämme+nimiä.Hyvin+moni+kuntalainen+on+allekirjoittanut+aloitteen+ja+hyvin+moni+tulee+vielä+allekirjoittamaan,siitä+kiitos.Ymmärätkö+sinä,että+aliarvioit+kuntalaisten+älyä+ja+olet+ylimielinen.
06.07.2016 09:28
Ketähän+tässä+pitäisi+oikein+sääliä?MINÄ+en+keskukustele+enkä+anna+kommentteja+koskaan+nimimerkin+takaa.
06.07.2016 08:53
Kyllä+minä+olen+ihan+aidosti+olemassa,samoin+puhelin+numeroni.Kiitoksia+vain+kehuista.
05.07.2016 23:38
Me+Sallalaiset+olemme+aikojen+saatossa+kantaneet+raskaan+uhrin+isänmaan+alttarille.Kaatuneiden,haavoittuneiden,inhimmilisten+kärsimysten,valtavien+alueluovutusten,mittaamattomien+taloudellisten+menetysten+kautta,+me+olemme+lunastaneet+oikeuden+päättää+itse+omista+asioistamme.Mitä+tulee+nykyaikaan,niin+sotien+jälkeisenä+aikana+Sallalaisia+nuoria+on+osallistunut+rauhanturva+ja+kriisinhallinta+tehtäviin+ympäri+mailmaa,väkilukuun+nähden+todella+paljon.Meillä+Sallalaisilla+ei+ole+mitään+hävettävää.
05.07.2016 09:35
Jos+kansanäänestys+toteutuu,niin+siinä+voi+käydä+kummin+päin+tahansa.Mitä+tulee+siihen,että+te+elätätte+pohjoissuomea+ei+pidä+ollenkaan+paikkaansa,täältä+pohjoisesta+virtaa+paljon+hyvinvointia+etelään.Te+etelän+ihmiset+ette+koskaan+ota+huomioon+sitä,että+valtaosa+valtion+työpaikoista+on+keskitetty+etelään,näitä+työpaikkoja+pitävät+yllä+kaikki+suomalaiset+veronmaksajat.Toivon+että+sinäkin+olisit+suvaitsevainen+meitä+pohjoisen+ihmisiä+kohtaan.
04.07.2016 22:07
En+oikein+ymmärrä+miksi+sinä+minua+tämmöisistä+asioista+syytät.
04.07.2016 00:05
2 / 3