Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jyrki.kantola
profiilit
jyrki.kantola
jyrki.kantola
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+olemassa+vain+yksi+perusSuomalainen+puolue,jonka+puheenjohtaja+on+Jussi+Halla-aho+.Sallan+perusSuomalaisten+valtuustoryhmä+on+täysin+puheenjohtajansa+tukena.Me+emme+ole+mitään+loikkareita+ja+sanansyöjiä.
14.06.2017 17:53
Ensinnäkin+en+ole+hakkunut+ketään,olen+vain+kertonut+niinkuin+asiat+on.Mitä+tulee+yhteistyökykyyn,niin+sitä+kyllä+löytyy,mutta+teikäläisten+puolelta+se+näyttää+olevan+jo+etukäteen+mahdotonta.Minä+ja+Pertti+olemme+molemmat+olleet+rauhanturvaaajina+Etelä-Libanonissa,joten+tiedämme+kyllä+minkälaista+meininki+siellä+on,emmekä+halua+samaa+tänne+rakkaaseen+isänmaahamme.
09.04.2017 08:03
Jos+minä+olisin+levittänyt+perätöntä+tietoa,niin+minut+olisi+jo+haastettu+käräjille.Onko+se+sivistystä,että+nimitellään+ja+haukutaan+nimimerkin+suojassa+toisia?+Tälläisen+"sivstyneistön"+kanssa+en+todellekaan+halua+tehdä+yhteistyötä.Ne+jotka+minut+tuntevat,tietävät+että+minun+sanaani+voi+luottaa.
26.03.2017 20:25
Minä+vastasin+nimimerkille"kyvyttömätpersut".Kysyisin+tältä+samalta+nimimerkiltä,mitä+minun+pitäisi+puolustella,koska+en+minä+ole+puolustuskannalla,vaan+sinä+ja+sinunlaisesi.Olet+valinnut+taktiikan"hyökkäys+on+paras+puolustus"+mutta+tälläkertaa+se+ei+tule+toimimaan.Miksi+sinä+ja+sinunlaisesi+pelkäätte+minua+ja+perussuomalaisia+niin+paljon?
22.01.2017 23:01
Minä+en+ole+tämän+ketjun+aloittaja.Kuten+olen+ennenkin+sanonut,en+koskaan+kirjoita+nimimerkin+suojasta,ja+samaa+suosittelen+sinullekin.
22.01.2017 21:45
Kyllä+minua+ihmetyttää+tämmöinen+ajojahti+Sallan+Perussuomalaisia+vastaan.Voin+tässä+ilmoittaa,+että+mitään+tämmösiä+rahansiirtoja+yhdistys+ei+ole+tehnyt,eikä+tule+tekemään.Sallan+perussuomalaiset+ry:n+tilit+saa+milloin+tahansa+asianomaiset+viranomaiset+tulla+tukimaan+ja+jos+näin+tehdään,tullaan+tutkimaan+myös+kaikkien+muiden+puolueiden+tukiyhdistysten+tilit.Harkitsemme+toimenpiteitä,että+tämmöiset+täysin+perättömät+kirjoitukset+sadaan+loppumaan.Sallan+perussuomalaiset+ry:n+varapuheenjohtaja+ja+hallituksen+jäsen+Jyrki+kantola.
19.12.2016 11:21
Vielä+tuosta+"toilailu"sanasta,niin+voisit+vaihtaa+sen+jo+johonkin+muuhun+sanaan,sillä+se+paljastaa+kuinka+monen+eri+nimimerkin+takaa+yksi+ihminen+kirjoittaa.
23.09.2016 20:05
Oliko+tuo+muka+joku+uhkaus?Sinä+tiedät+itsekkin+satavarmasti,että+puoluetaustoja+ei+keneltäkään+ole+kysytty.
23.09.2016 19:41
Älä+viitsi+kirjoittaa+lapsellisuuksia,näin+pienessä+kylässä+kyllä+tiedetään+ilman+kysymistäkin+ketkä+kanattaa+vasemmistoa+ja+ketkä+oikeistoa,niinkuin+itsekkin+hyvin+tiedät.
23.09.2016 19:27
En+ole+haukkunut+ketään,olen+kertonut+asian+niikuin+se+on.Tunnetusti+totuus+tekee+kipeää.Nämä+vasemmistoradikaalit+eivät+muuta+teekkään+kuin+haukkuvat+ihmisiä+milloin+missäkin,tämä+näkyy+tälläkin+keskutelupalstalla.
23.09.2016 17:23
Taitaa+tämä+listantekijä+olla+vsemmistoradikaali,joka+istuu+Sallan+kunnanhallituksessa,mutta+ei+kunnanvaltuustossa,tai+joku+hänen+lähipiiristään.Tämä+vasemmistoradikaali+ei+kannattanut+edes+omaa+puoluetoveriaan+kunnanhallituksen+kokouksessa,kun+tämä+esitti,että+kansaäänestysaloitetta+ei+hyväksyttäisi,vaan+oli+hipihiljaa,koska+pelkäsi+että+hänen+mielipiteensä+tulee+yleiseen+tietoon+ja+hän+voisi+menettää+ääniä+tulevissa+kuntavaaleissa,vaan+antoi+toisten+mennä+puolestaan+tuleen.Ihan+selvää+vasemmistopolitikon+ainesta.
23.09.2016 11:34
Kannattaa+käydä+tutustumassa+kunnantoimistossa+nimilistoihin,ennen+kun+alkaa+allekirjoittaneita+summamutikassa+haukkumaan+juopoiksi.Allekirjoittajissa+on+ihmisiä+kaikista+sosiaali+ja+yhteiskuntaluokista,myös+kaikista+puolueista,sekä+naisia+että+miehiä.Näyttää+tuo+vasemmistoradikalismi+nostavan+päätään+myös+Sallassa,nämä+vasemmistoradikaalit+eivät+hyväksy+mitään+muuta+mielipidettä+kuin+omansa.
23.09.2016 10:01
Kyllä+minä+ymmärrän,mutta+ihan+oikeasti,ymmärrätkö+sinä+mitä+kirjoitat.
22.09.2016 18:28
Jos+tarkoitat,että+minä+ramppaan+jatkuvasti+Alkossa,niin+voin+tässä+ilmoittaa+että+taitaa+olla+reilu+vuosi+kun+olen+siellä+viimeksi+vieraillut.R-kioskilla+käyn+vielä+harvemmin.Ei+siinä+paljon+nimiä+kerkiä+tulla.
22.09.2016 15:43
Nythän+sinä+kirjoitat+aivan+hulluja.Me+olmme+käyttäneet+vain+lain+suomaa+oikeutta+vaatia+kansanäänestystä+kyseessä+olevasta+asiasta,eikä+laissa+puhuta+mitään+iästä+tai+sukupuolesta,vaan+äänestysikäisitä+kuntalaisista.Uudessa+kuntalaissa,joka+tulee+voimaan+ensi+valtuustokaudella,eli+2017+keväällä,suorastaan+kehoitetaan+kuntalaisia+osallistumaan+kunnan+päätöksentekoon+aktiivisesti.Mitä+tulee+nimilistoihin,niin+niitä+voi+kysellä+kunnantoimistolta,ne+eivät+ole+minun+hallussani.
22.09.2016 10:27
Jälleen+täysin+väärää+tietoa.Nimensä+laittoi+10%+kaikista+äänestysikäisistä+kuntalaisista+ja+näiden+nimien+keräys+kesti+vain+muutaman+tunnin.Jos+otos+olisi+ollut+alle+5%+niin+kyseistä+kansanäänestysaloitetta+ei+olisi+otettu+käsittelyyn+kunassa,koska+lainkirjain+ei+olisi+täyttynyt.
22.09.2016 08:50
Paikalla+olleena+voin+todistaa,että+asia+on+juuri+näin.
22.09.2016 00:02
Miksi+aina+oletetaan+että+mahdollisesti+tänne+tulevat+pakolaiset+sijoitettaisiin+kirkonkylään,kun+kunnassa+on+muitakin+vireitä+kyliä.Esimerkiksi+Hautajärvi+olisi+mainio+paikka+perheellisille+pakolaisille,joita+ELY-keskuksen+mukaan+tänne+Sallaan+ollaan+sijottamassa.Hautajärvellä+on+kunnan+omistama+rivitalo+tyhjillään+ja+kuulemani+mukaan+hyväkuntoinen+kun+taas+arava+kaksi+kirkonkylällä,josta+tässä+yhteydessä+on+puhuttu,vaatisi+mittavan+remontin.Hautajärvi+puolustaa+sijoituspaikkana+myös+se+että+siellä+sijaitsee+Sallan+toinen+toimiva+kahvipaikka,jossa+pakolaiset+voisivat+tutustua+paikallisiin+ihmisiin+sekä+suomalaiseen+kulttuuriin.Myös+se+että+Hautajärvellä+asuu+kaksi+kuntapäättäjää,jotka+suhtautuvat+myönteisesti+pakolaisiin+ja+jotka+ovat+myös+kunnanhallituksen+jäseniä,auttaisi+näitä+pakolaisia+sopeutumaan+Hautajärvelle+koska+nämä+päättäjät+voisivat+auttaa+heitä+kaikissa+arkihuolissa.
21.09.2016 23:51
Kun+minut+nimeltä+mainitaan,niin+olenko+minä+kirjoittanut+karkeuksia+tai+käyttänyt+alatyylin+ilmaisuja?
21.09.2016 15:37
Nyt+osuitki+asian+ytimeen.Kunnanhallituksella+ja+Sallan+kunnanllavaltuustolla+ei+ole+minkäänlaista+faktatietoja+eikä+laskelmia+pakolaisten+aiheuttamista+menoista+ja+kuluista.On+vain+puhuttu+siitä+kuinka+pakolaiset+tuovat+rahaa+ja+työtä,ja+nämäkään+puheet+eivät+ole+mitään+faktoja.Mitä+tulee+tunteisiin,niin+kaksi+vasemmiston+edustajaa+kunnanvaltuuston+kokouksessa,ennen+äänestystä(Lauri+Ainasto+ja+Pekka+Lassila)+vetosivat+kovastikkin+tunteisiin,toinen+oli+hyvin+surullinen+ja+toinen+erittäin+häpeissään,siitä+kun+pahat+kuntalaiset+yrittävät+saada+mielipiteensä+kuntapäättäjien+tietoon.
21.09.2016 15:15
1 / 3