Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

263

1. Erinomaista!+Näin+hyvää+näkyvyyttä+lestadiolaisuus+ei+ole+koskaan+saannut!
  2. Kiitos+vastauksesta!
  3. Jeesus+itse+opettaa+tästä:Joh.+6:51+Minä+olen+se+elävä+leipä,+joka+on+tullut+alas+taivaasta.+Jos+joku+syö+tätä+leipää,+hän+elää+iankaikkisesti.+Ja+se+leipä,+jonka+minä+annan,+on+minun+lihani,+maailman+elämän+puolesta."Joh.+6:52+Silloin+juutalaiset+riitelivät+keskenään+sanoen:+"Kuinka+tämä+voi+antaa+lihansa+meille+syötäväksi?"Joh.+6:53+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.*Joh.+6:54+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.*Joh.+6:55+Sillä+minun+lihani+on+totinen+ruoka,+ja+minun+vereni+on+totinen+juoma.*Joh.+6:56+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+se+pysyy+minussa,+ja+minä+hänessä.*Joh.+6:57+Niinkuin+Isä,+joka+elää,+on+minut+lähettänyt,+ja+minä+elän+Isän+kautta,+niin+myös+se,+*joka+minua+syö,+ELÄÄ+minun+kauttani.*Tämä+pitäisi+olla+kaikkien+kristittyjen+opetus+ehtoollisesta.+Ainakin+se+on+luterilaisten+ja+vanhoillislestadiolaisten.+Jos+joku+uskoo+eri+tavalla,+ei+voi+pelastua+kuten+Joh.+6:53+opettaa!