SyntinenKusipää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
56
Mitä kursseja täytyy olla suoritettuna, että ainee
Riittääkö, että pakolliset kurssit on suoritettu? Pitääkö suorittaa myös syventävät? Ja mikäli pitää, täytyykö suoritta2150Lestan metsästys
Omituisia massoja lestamuksuja kaupungilla näkyny nyt ku koulut alkamassa. Ampuminen lienee parasta uhan välttämisen var0101Missä vaiheessa alettiin käyttämään sanaa "pizza"
Tuntuu, että sanaa "pitsa" käytettiin paljon enemmän ennen. Nyt vaikuttaa siltä, että on tuuria jos löytää sanaa netistä4285Tarvitaanko lukiossa läppäriä?
Eli oon syksyllä menossa lukioon ja ois kiva tietää, että tarvitaanko siellä läppäriä?3182Merkonomiksi
Elikkä oon tulevana vuonna (2017) menossa amikseen ja kiinostaisia tietää minkalaisia töitä merkonomeille on ja minkälai091Jatkokoulutus mahdollisuudet lähihoitajalle
Elikkä lähden ensi vuonna lähihoitajaksi opiskelemaan oulussa ja kiinnostais, että mitä vaihtoehtoja sen jälkeen ois tar2265Dbrand skinien asennus
Tarjoaako Gigantti, Verkkokauppa tai joku muu liike puhelin skinien asennusta? Olen käynyt panssarilasin verkkokaupassa0130Tiukka esinahka
Elikkää oon 15v poika ja olen siinä uskossa, että esinahkani on liian tiukka, sillä se ei kääriydy terskan tieltä pois.2214Käsipalloa amatöörille
Olen 15v poika Oulusta... Olin kiinnostunut siitä, että millaista tarjontaa tälläiselle amatöörile olisi, kun olen viimm074- 12156
- 2109
15v kaveri skooterin perässä
Täytin tossa toukokuussa 15 ja oon tässä mietiskelly mopokortin laittamista... Aluksi ajattelin ettei tuu käyttöä, mutta6137Kysymyksiä kristityille
Minulla on muutama kysymyssä tässä kritityille... Itsekkin olen ennen ollut luterilainen ja kuulunut kirkkoon. 1. Jos t3122