Tere+tere!Ite+oon+tosiaan+lukiossa+kolmannella+ja+kokemusta+moisista+löytyy+jonkin+verran.+Tytön+snäpin+hankinnasta+itse+lähtisin.+Luultavasti+instagrammin+tai+jonkun+luokkalaisesi+kautta+sen+löyvät.+Tämä+hyvä+alku.Seuraavaksi+sitte+onki+ihan+kyse+vain+omista+viehätystaijoista+ja+isosti+ulkonäöstä.+Paljon+plussaa+jos+olet+normaalipainoinen+ja+edes+ok+näköinen.+Iso+plussa+myös,+jos+et+ihan+alakouluikäiseltä+näytä.+Sitten+vain+koodia+iskemään.+Snapscoren+ja+yksilön+snäppäämistyylin+perusteella+voi+saada+jo+paljon+tietoa.+Mikäli+olet+keskivertoa+kehnomman+näköinen+ja+pulskempi+tapaus,+ovat+korkea+snapscore+ja+normotyylinen+snäppäys+isoja+ongelmia.+Tämä+viestisi+useimmiten+sitä,+että+tyttö+itse+on+sinua+paremman+näköinen,+ja+mahdollisesti+tietää+sen.+Tämän+voi+myös+huomata+jo+hänen+kaveripiiristään+tai...+noh...+katsomalla+häntä.+Jos+tosiaan+olet+ulkokuoreltasi+heikompi+tapaus,+on+luultavasti+parempi+lähteä+tutkimaan+alempana+roikkuvia+hedelmiä.+Oletetaan+kuitenkin+ideaalityylisempi+tilanne.+Tyty+on+kanssasi+ns.+"samalla+tasolla"+ulkonäön+puolesta.+Sitten+pitäisi+onnistua+vielä+saada+iskettyä+jonkinlaista+kiinnostavaa+keskusteluakin.++Mikäli+saat+joillain+kiinnostavilla+aiheilla+ja+hyvällä+ensivaikutelmalla+lumottua+tytön,+voi+toiselle+pesälle+pääsy+ja+3+kuukautta+kestävä+kukoistava+parisuhde+olla+sinulle+taattu.
Kestää.
Sepäs+eskaloitui...