Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

56

  1. Mitä kursseja täytyy olla suoritettuna, että ainee

    Riittääkö, että pakolliset kurssit on suoritettu? Pitääkö suorittaa myös syventävät? Ja mikäli pitää, täytyykö suoritta
    Lukio
    2
    121
  2. Lestan metsästys

    Omituisia massoja lestamuksuja kaupungilla näkyny nyt ku koulut alkamassa. Ampuminen lienee parasta uhan välttämisen var
    Lestadiolaisuus
    0
    69
  3. Missä vaiheessa alettiin käyttämään sanaa "pizza"

    Tuntuu, että sanaa "pitsa" käytettiin paljon enemmän ennen. Nyt vaikuttaa siltä, että on tuuria jos löytää sanaa netistä
    Kielet ja käännökset
    4
    236
  4. Tarvitaanko lukiossa läppäriä?

    Eli oon syksyllä menossa lukioon ja ois kiva tietää, että tarvitaanko siellä läppäriä?
    Lukio
    3
    122
  5. Merkonomiksi

    Elikkä oon tulevana vuonna (2017) menossa amikseen ja kiinostaisia tietää minkalaisia töitä merkonomeille on ja minkälai
    Opiskelu
    0
    61
  6. Jatkokoulutus mahdollisuudet lähihoitajalle

    Elikkä lähden ensi vuonna lähihoitajaksi opiskelemaan oulussa ja kiinnostais, että mitä vaihtoehtoja sen jälkeen ois tar
    Ammattikorkeakoulut
    2
    190
  7. Dbrand skinien asennus

    Tarjoaako Gigantti, Verkkokauppa tai joku muu liike puhelin skinien asennusta? Olen käynyt panssarilasin verkkokaupassa
    Tietotekniikka
    0
    100
  8. Tiukka esinahka

    Elikkää oon 15v poika ja olen siinä uskossa, että esinahkani on liian tiukka, sillä se ei kääriydy terskan tieltä pois.
    Nuoret
    2
    197
  9. Käsipalloa amatöörille

    Olen 15v poika Oulusta... Olin kiinnostunut siitä, että millaista tarjontaa tälläiselle amatöörile olisi, kun olen viimm
    Urheilupelit
    0
    41
  10. 12
    123
  11. Viron kieli

    Tarjoaako mikään lukio suomessa viron kursseja?
    Lukio
    2
    74
  12. 15v kaveri skooterin perässä

    Täytin tossa toukokuussa 15 ja oon tässä mietiskelly mopokortin laittamista... Aluksi ajattelin ettei tuu käyttöä, mutta
    Skootterit
    6
    110
  13. Kysymyksiä kristityille

    Minulla on muutama kysymyssä tässä kritityille... Itsekkin olen ennen ollut luterilainen ja kuulunut kirkkoon. 1. Jos t
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    93