Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

56

  1. Missä vaiheessa alettiin käyttämään sanaa "pizza"

    Tuntuu, että sanaa "pitsa" käytettiin paljon enemmän ennen. Nyt vaikuttaa siltä, että on tuuria jos löytää sanaa netistä
    Kielet ja käännökset
    4
    242
  2. Tiukka esinahka

    Elikkää oon 15v poika ja olen siinä uskossa, että esinahkani on liian tiukka, sillä se ei kääriydy terskan tieltä pois.
    Nuoret
    2
    198
  3. Jatkokoulutus mahdollisuudet lähihoitajalle

    Elikkä lähden ensi vuonna lähihoitajaksi opiskelemaan oulussa ja kiinnostais, että mitä vaihtoehtoja sen jälkeen ois tar
    Ammattikorkeakoulut
    2
    193
  4. 12
    127
  5. Tarvitaanko lukiossa läppäriä?

    Eli oon syksyllä menossa lukioon ja ois kiva tietää, että tarvitaanko siellä läppäriä?
    Lukio
    3
    125
  6. Mitä kursseja täytyy olla suoritettuna, että ainee

    Riittääkö, että pakolliset kurssit on suoritettu? Pitääkö suorittaa myös syventävät? Ja mikäli pitää, täytyykö suoritta
    Lukio
    2
    124
  7. 15v kaveri skooterin perässä

    Täytin tossa toukokuussa 15 ja oon tässä mietiskelly mopokortin laittamista... Aluksi ajattelin ettei tuu käyttöä, mutta
    Skootterit
    6
    110
  8. Dbrand skinien asennus

    Tarjoaako Gigantti, Verkkokauppa tai joku muu liike puhelin skinien asennusta? Olen käynyt panssarilasin verkkokaupassa
    Tietotekniikka
    0
    101
  9. Kysymyksiä kristityille

    Minulla on muutama kysymyssä tässä kritityille... Itsekkin olen ennen ollut luterilainen ja kuulunut kirkkoon. 1. Jos t
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    95
  10. Viron kieli

    Tarjoaako mikään lukio suomessa viron kursseja?
    Lukio
    2
    77
  11. Lestan metsästys

    Omituisia massoja lestamuksuja kaupungilla näkyny nyt ku koulut alkamassa. Ampuminen lienee parasta uhan välttämisen var
    Lestadiolaisuus
    0
    70
  12. Merkonomiksi

    Elikkä oon tulevana vuonna (2017) menossa amikseen ja kiinostaisia tietää minkalaisia töitä merkonomeille on ja minkälai
    Opiskelu
    0
    64
  13. Käsipalloa amatöörille

    Olen 15v poika Oulusta... Olin kiinnostunut siitä, että millaista tarjontaa tälläiselle amatöörile olisi, kun olen viimm
    Urheilupelit
    0
    42