Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

72

1. Sen+verran+vielä+lisään+etten+ole+riippuvainen+jostain+oudoista+chatkavereista+minulla+on+kylliksi+kavereita+elävässä+elämässäni.+Ymmärrän+heitä+jotka+eivät+saa+muualta+kavereita+että+sättikaveritkin+on+elämää+tärkeämpiä.+On+hyvä+että+yksinäiset+ihmiset+voi+chatilla+verkostoitua+vaikka+haukkumaan+yhtä+monista,+se+tuo+heille+yhteen+kuuluvaisuuden+tunteen+jota+ilman+moni+elää+sitä+oikeaa+arkeaan.
  2. Tuleeko+teillä+mieleen+että+olen+ihminen+kuten+tekin,+minulla+on+toistaiseksi+2+kättä,+kaksi+jalkaa,+pää,+sydän,+keuhkot+ja+muut+tarvittavat+sisuskalut.+Minulla+on+perhe+4+kaunista+lasta.+9+vielä+kauniimpaa+ja+upeampaa+lastenlasta.++Olen+hetero+vaikka+täällä+on+muuta+väitetty.+Olen+kasvattanut+yhden+ei+synnyttämäni+ihanan+pojan+2vk+vanhasta+aikuiseksi.+Olen+aina+tullut+toimeen+nuorten+kanssa+joten+"ystävä+pakolaiselle+työ+kävi+minulle+oikein+hyvin.+Olen+saanut+viimeisen+1,5+vuoden+aikana+uusia+upeita+ystäviä,+niin+alaikäisistä,+kuin+myös+täysi+ikäisistä+nuorista+jotka+hakevat/+ovat+hakeneet+suomesta+turvapaikkaa.Sen+myötä+olen+saanut+myös+ihania+uusia+ystäviä+suomalaisista+saman+henkisistä+ihmisistä+entisten+rakkaiden+ystävieni+lisäksi.+Olen+hoitanut+oman+rakkaani+siinä+sivussa+ja+saattanut+matkalle+taivaan+kotiin.Minua+eräs+liimatainen+haukkuu+luuseriksi+joka+en+ole+tehnyt+isänmaamme+eteen+mitään,+mutta+luulen+tehneeni+oman+osuuteni+ja+teen+edelleen.+Nytkin+valtio+säästää+muutaman+nuoren+vuokrakulut+koska+olen+heille+tarjonnut+kodistani+kodin.+Muistaakseni+joku+laski+kerran+miten+paljon+1+turvapaikan+hakija+maksaa.+Kaikki+on+säästöä+minkä+pystyn+tarjoamaan,+ja+moni+muu+yksityinen+on+avannut+ovensa+pojille,+osa+jopa+koko+perheille.Liimatainen+tiesi+senkin+tuntematta+minua+että+en+tee+ilmaiseksi+mitään+kun+olen+niin+ahne!+En+ole+kyllä+yhtään+killinkiä+nähnyt+vuokratuloja+itselläni.+Olen+suomen+mittapuun+mukaan+köyhä,+mutta+yleismailmallisesti+katsoen+en+ole.+Minulla+on+kaunis+koti,+vaatteita,+ruokaa+ja+mikä+parasta+minusta+välitetään+ihmisenä,+äitinä,+mummona+ja+ystävänä.+Voiko+ihminen+enempää+itselleen+toivoa.+Ja+vaikka+minut+on+täällä+revitty+kappaleiksi+,+toivottu+kuolemaani,+uhkailtu+henkeäni+nakattu+helvettiin,+silti+olen+ehyt+niin+sielullisesti+kuin+ruumiillisesti.Tämän+kirjoitin+tähän+sillä,+kun+katsoin+aloittajan+olleen+järkevä+kirjoittaja.+Voin+vain+kuvitella+miten+tästäkin+nousee+myrsy,+miten+tästäkin+löydetään+ivattavaa.Silti+toivotan+teille+parempaa+tätä+vuotta+mitä+entinen+oli,+ja+parempaa+mieltä+ja+terveyttä+ettei+tarvitse+oksentaa+muiden+ihmisten+niskaan+pahaa+oloanne.
  3. Sitä+saat+odottaa.
  4. VALE