Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bella__n
profiilit
bella__n
bella__n
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
72
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpö+höpö+pahikseksi+minut+tehty+silti+en+suostu+pahis+olemaankaan.+Minä+olen+uhkailut+nähnyt+milloin+täällä+milloin+yksityis+posteina.+Hyvää+jatkoa+sinullekin+nyt+varmaan+päiväsi+helpotti.
08.01.2017 09:54
Sen+verran+vielä+lisään+etten+ole+riippuvainen+jostain+oudoista+chatkavereista+minulla+on+kylliksi+kavereita+elävässä+elämässäni.+Ymmärrän+heitä+jotka+eivät+saa+muualta+kavereita+että+sättikaveritkin+on+elämää+tärkeämpiä.+On+hyvä+että+yksinäiset+ihmiset+voi+chatilla+verkostoitua+vaikka+haukkumaan+yhtä+monista,+se+tuo+heille+yhteen+kuuluvaisuuden+tunteen+jota+ilman+moni+elää+sitä+oikeaa+arkeaan.
08.01.2017 09:23
Tuleeko+teillä+mieleen+että+olen+ihminen+kuten+tekin,+minulla+on+toistaiseksi+2+kättä,+kaksi+jalkaa,+pää,+sydän,+keuhkot+ja+muut+tarvittavat+sisuskalut.
+Minulla+on+perhe+4+kaunista+lasta.+9+vielä+kauniimpaa+ja+upeampaa+lastenlasta.++Olen+hetero+vaikka+täällä+on+muuta+väitetty.+Olen+kasvattanut+yhden+ei+synnyttämäni+ihanan+pojan+2vk+vanhasta+aikuiseksi.
+Olen+aina+tullut+toimeen+nuorten+kanssa+joten+"ystävä+pakolaiselle+työ+kävi+minulle+oikein+hyvin.+Olen+saanut+viimeisen+1,5+vuoden+aikana+uusia+upeita+ystäviä,+niin+alaikäisistä,+kuin+myös+täysi+ikäisistä+nuorista+jotka+hakevat/+ovat+hakeneet+suomesta+turvapaikkaa.
Sen+myötä+olen+saanut+myös+ihania+uusia+ystäviä+suomalaisista+saman+henkisistä+ihmisistä+entisten+rakkaiden+ystävieni+lisäksi.+
Olen+hoitanut+oman+rakkaani+siinä+sivussa+ja+saattanut+matkalle+taivaan+kotiin.
Minua+eräs+liimatainen+haukkuu+luuseriksi+joka+en+ole+tehnyt+isänmaamme+eteen+mitään,+mutta+luulen+tehneeni+oman+osuuteni+ja+teen+edelleen.+
Nytkin+valtio+säästää+muutaman+nuoren+vuokrakulut+koska+olen+heille+tarjonnut+kodistani+kodin.+Muistaakseni+joku+laski+kerran+miten+paljon+1+turvapaikan+hakija+maksaa.+Kaikki+on+säästöä+minkä+pystyn+tarjoamaan,+ja+moni+muu+yksityinen+on+avannut+ovensa+pojille,+osa+jopa+koko+perheille.
Liimatainen+tiesi+senkin+tuntematta+minua+että+en+tee+ilmaiseksi+mitään+kun+olen+niin+ahne!+En+ole+kyllä+yhtään+killinkiä+nähnyt+vuokratuloja+itselläni.+
Olen+suomen+mittapuun+mukaan+köyhä,+mutta+yleismailmallisesti+katsoen+en+ole.+
Minulla+on+kaunis+koti,+vaatteita,+ruokaa+ja+mikä+parasta+minusta+välitetään+ihmisenä,+äitinä,+mummona+ja+ystävänä.
+Voiko+ihminen+enempää+itselleen+toivoa.+
Ja+vaikka+minut+on+täällä+revitty+kappaleiksi+,+toivottu+kuolemaani,+uhkailtu+henkeäni+nakattu+helvettiin,+silti+olen+ehyt+niin+sielullisesti+kuin+ruumiillisesti.
Tämän+kirjoitin+tähän+sillä,+kun+katsoin+aloittajan+olleen+järkevä+kirjoittaja.
+Voin+vain+kuvitella+miten+tästäkin+nousee+myrsy,+miten+tästäkin+löydetään+ivattavaa.
Silti+toivotan+teille+parempaa+tätä+vuotta+mitä+entinen+oli,+ja+parempaa+mieltä+ja+terveyttä+ettei+tarvitse+oksentaa+muiden+ihmisten+niskaan+pahaa+oloanne.
08.01.2017 09:15
Sitä+saat+odottaa.
05.01.2017 13:01
Vastaan+tähän+viesteketjuun+ensimmäisen+ja+viimeisen+kerran.+Minua+ei+ole+kuulusteltu+ei+poliisin+puolesta+vielä+vähemmän+supon+puolelta.+Sosiaalistakaan+ei+ole+näkynyt+tarkastajia+vaikka+tänne+heillä+on+avoimet+ovet+milloin+vain.+En+aio+osallistua+vihapuheisiinne+enkä+provosoitua,+nyt+on+uusi+vuosi+nauttikaamme+että+saamme+elää+näin+ihanassa+isänmaassa+missä+elämme+kaikki+sovussa+rintarinnan.
Kaikille+hyvää+2017+vuotta.
03.01.2017 01:09
Minä+toivotan+Liimataiselle+ja+muille+Stalkkereille+oikein+Hyvää+Joulua,+vietän+sen+rakkaiden+lasteni+kanssa,+ja+en+kurki+tänne+enkä+chattiin.
23.12.2016 13:59
Sen+verran+että+minulla+ei+ole+onneksi+anteeksi+pyydettävää.+Jos+en+sitten+pyydä+anteeksi+olemassa+oloani+ja+elämääni,+jota+myös+monesti+uhkailtu+suomi24+palstoilla.+Voin+sanoa+että+meillä+on+selinan+kanssa+melkoisesti+todistusaineistoa+jos+tarve+vaatii.
Toivon+että+liimatainen+jättää+edes+yhden+ketjun+väliin+minusta+naukumalla+ja+jatkaisi+elämäänsä.+Toivotan+kaikille+ihanaa+Joulun+aikaa.
19.12.2016 22:28
Voin+vannoa+että+nuo+liiman+puheet+suurinosa+ihan+puppua.+Minut+on+kyllä+leimattu+matukiimaiseksi+ja+levitelty+pitkin+sättiä+kuviani+sekä+täysin+syyttömät+lapset+vedetty+tähän+saastaan.
19.12.2016 22:23
kateeksikko+kruununi+käy?????+käyttäydy+hyvin+jospa+saat+kruunusi+takaisin+................
12.12.2016 20:37
no+minä+vaan+en+ole+noita+nikkejä+käyttänyt+ihan+yks+ja+sama,
12.12.2016 16:21
Hyvä+että+on+kaappaukset+en+ikinä+ole+moisia+nikkejä+käyttänyt+siinä+sitten+selviää+kuka+on+kuka+jää+nämä+arvailut+väliin.
12.12.2016 15:51
VALE
09.12.2016 00:57
Ikikuuna+päivänä+en+ole+sinua+Liima+pyytänyt+kahville+keksit+mielettömiä+juttuja.+Selina+oli+pyytänyt+torimiittiin+kahville+se+on+siinä.
08.12.2016 09:51
Tässäpä+taas+tulikin+pitkästä+aikaa+tänne+kommentoitua.+nyt+taas+en+vaivaudu.+:)
29.11.2016 23:24
Toisekseen+minkä+helkutin+Hyvinkääläisen????
29.11.2016 23:22
En+ikinä+ole+Rogeria+mielisairaaksi+sanonut+olemme+ystäviä.+Mutta+hän+on+itse+kertonut+mitä+sairastaa.
29.11.2016 23:21
Kerro,+kertokaa+edes+1+ivaamani+asia+en+hauku+muiden+sairauksia+en+lonkkaniveliä,+en+kuulo+imblantteja,+en+tekohampaita,+en+jalkaproteeseja,+en+masennusta+enkä+muutakaan+kuten+aika+monet+viljelee.+Enkä+hauku+kenenkään+kasvoja+sianvitun+näköiseksi.
29.11.2016 21:01
Samaa+mieltä+ja+loppuu+arvuuttelut+ja+syyttelemiset.
11.11.2016 22:36
No+minulle+voit+heti+maksaa+sen+10.000+viedään+poliisin+tarkastettavaksi+koneeni+ei+ole+yhtään+minun+laittamaa+viestiä+nyt+on+tämä.+En+edes+viitti+sataan+kertaan+kopsattua+juttua+kommentoida,+te+jaksatte.
03.11.2016 17:30
Bella+ottaa+ne+kuvakaappaukset+ylläpidolle+...:)+eilen+meni+98+tänään+noin+70+:)+Paras+puolustus+on+näyttää+toteen+ne+kauheat+hävyttömyydet+mitä+latelette+.
30.10.2016 00:37
3 / 4