Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bella__n
profiilit
bella__n
bella__n
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
72
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ahahah+on+jollakin+haaveet+minuahan+te+poloset+pelkäätte.
12.12.2017 12:51
Pakolaisia+ei+lasketa+muuttovoimaan+ainoastaan+turvapaikan+saaneet+jotka+jää+asumaan+Kuopioon.
22.11.2017 10:36
Älä+sotke+minua+tänne+kun+ei+ole+ollut+asiaa+muutenkaan.+Minä+en+kaiva+kenenkään+hautaa+kuten+Tuulikki+1-33+numeroillaanon+kaivanut.
09.03.2017 17:09
En+huolis+kultavadiltakaan.
18.02.2017 22:28
Oleppas+liima+nyt+hiljoo+tai+tule++omalla+nikilläs+rähiseen.
14.02.2017 16:16
Vielä+tuohon+sinun+henkilökohtaisuuksiisi+vastaus+en+vihaa+suomalaisia+mutta+en+vihaa+maahanmuuttajiakaan.+
Ennen+kuin+tuomitset+minut..+Pue+kenkäni+jalkoihisi.+Kävele+ne+kadut,
jotka+minä+olen+kulkenut.+Käsittele+menetys+ihmisistä+jotka+olen+menettänyt.+Kestä+kaikki+tunteet+ja+tapahtumat+mitä+olen+kokenut.+Kompastu+jokaiseen+kiveen+johon+törmäsin.+Nouse+aina+uudestaan+ylös+ja+kulje+täsmälleen+sama+elämä+kuten+minä+tein.
Vasta+sitten+voit+tuomita+minut+tai+elämäni.+Että+anna+mennä+vaan,jos+pälli+riittää..
08.02.2017 23:55
Eihän+ne+yksin+ole+ne+tukijat+ruottalaisia+suomen+sedät+ja+tädit+mukana.+Ruotsissa+ollut+aina+huonot+poliisit+asuin+talossa+missä+oli+alakerrassa+pankki,+pankista+joku+särki+ikkunan+ja+hälytys+soi+ja+soi+meni+3+tuntia+kun+poliisi+uskalsi+tulla+paikalle+todetakseen+että+suomalainen+humalapäissään+särki+ikkunan+ja+sammui+pankin+lattialle.
08.02.2017 23:23
vain+130,000+aattele+paljonko+ruotsissa+on+asukkaita.
08.02.2017 20:57
Onhan+se+ruskea+iho+kaunis+kun+suomalaisetkin+yrittää+sitä+saada+kesällä+rannoilla+ja+talvella+menevät+ulkomaille+makaamaan.
08.02.2017 20:42
En+ikinä+ole+kehunut+lapsia+hyviksi+rakastelijoiksi+turha+vääntää+paskaa+tänne.+Sellaista+kuvakaappausta+ei+ole+toimita+perkule+se+heti+poliisille.
08.02.2017 20:40
Kuuleppa+yksikään+ei+tiedä+vaan+teidän+likainen+mielikuvituksenne+kehittelee+jutut.+Minä+olen+ottanut+auttaakseni+ettei+nuorten+tarvitse+asua+aikuisten+miesten+wokissa,+jos+muuta+kuvittelette+se+teidän+häpeänne.
+Voin+milloin+vain+ylpeänä+kulkea+ihmisten+ilmoilla+näiden+nuorten+kanssa+ei+tarvitse+hävetä.
Tiedän+jo+etukäteen+mitä+tähänkin+tulee+sontaa,+mutta+tajuatteko+että+suomalaiset+perheet+on+majoittaneet+tuhansia+turvapaikanhakijoita+minä+en+todellakaan+ole+ainut.+
Nämä+nuoret+ketä+olen+auttanut+opiskelevat+ovat+oppineet+suomenkielen+nyt+jo+niin+että+itse+pystyvät+asioitaan+hoitamaan.+He+menevät+elämässään+eteenpäin+eikö+se+ole+jokaisen+meidän+etu.
+Olen+eräänkin+tunnin+uhrannut+mutta+mielelläni+heidän+auttamiseen+suomenkielessä,+osaan+sentään+sanastoa+opettaa+vaikka+en+kaikkea+kielioppia+täydellisesti+hallitsekkaan.
Tervetuloa+tiistaina+SPR:n+ystävyyspäivä+tapaamiseen+tapaatte+siellä+minunkin+"pojat"
08.02.2017 12:23
Niin+itsesikö+näit??+muuta+purtesi+suuntaa+älä+kulje+vastatuuleen.
05.02.2017 16:37
En+ole+kovinkaan+monesta+yhdestä+joka+vaihtaa+nikkiään+vilkkaammin+kuin+itse+romanimies+mersuaan.+Miksi+räksytätte+mustilla+nikeillä+kysykää+reilusti+rekatuilla.+Toisekseen+minulla+onneksi+on+kavereita+sätilläkin+siksihän+siellä+käyn+vaikka+paljon+vähentänyt,+kun+livessä+on+ystäviä+joiden+kanssa+seurustelen.+Riittääkö+vastaus+perustelen+vielä+sanomaani+joka+peukuttaa+ja+kehuu+tuulikkia+on+itse+tasan+samanlainen+pervo.+Kukaan+järkevä+ei+tuo+15v+sitten+kuolleita+ihmisiä+tuonne+pilkkapuheisiin.+Olemmeko+yhtä+mieltä+tästä+?
02.02.2017 16:19
Kiitos+mutta+jumala+vaan+ei+kuule+tuollaisia+rukouksia.
02.02.2017 16:14
Iteppä+tulit+kysymään+heti+uulikin+huudon+jälkeen+kuka+nyt+on+tuulikki+vastasin+että+sinä+ja+ruksin.+Nautitko+sen+pelle+tuulikin+huudoista+noin+kovasti???Jos+nautit+suosittelen+lekuria.
02.02.2017 15:03
Samat+sanat+pehmyt.
01.02.2017 13:31
Mihin+mä+olisin+kadonnut+en+edes+kuollut+vaikka+osa+sitä+toivonut+;)
31.01.2017 20:24
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0ahUKEwjc_JOtt-nRAhUQsBQKHZW9DokQFggxMAg&url=http://www.apu.fi/artikkeli/suomen-sopoin-kissa-2015-bella-kehraava-tiikeri&usg=AFQjCNEWPSHuAJ_iVkS8P1tcsUvzOB0FFw&sig2=TbrH_HBYsOjt_hdr08QYIQ
Noin
30.01.2017 10:19
Ihan+turhaan+yrität+hienostella+tyylisi+lyyli+tunnemme.+Minä+voin+sanoa+ettei+minulla+ole+chat-persoonaa+olen+oma+itseni+aina+ja+iankaikkisesti,+voit+tehdä+persoonaa+jos+haluat+mutta+erehdyt+kuitenkin+terveiset+sinulle+Sinne+Turun+liepeille.+Jos+tästä+lähtien+tekisit+vain+ja+ainoastaan+itsestäsi+analyysejä.
28.01.2017 01:02
Kertokaapa+minkä+olen+aloittanut+en+yhtään+ainutta+ketjua+mitä+te+horisette.
27.01.2017 21:56
1 / 4