Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kalapaliikki
profiilit
kalapaliikki
kalapaliikki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+on+"huippukivi"++++Yhtä+kaikki+asian+kun+oivaltaa+niin+hyvä.+"Ilman+minua+Te+ette+voi+mitään+tehdä+"
16.06.2019 23:19
Näihän+se+menee.+Löytäneekö+Hän+uskoa.+piä+ite+huolta+että+löytää+sinut.
17.11.2018 11:54
Eikö+tullut+mieleen+että+seurakunta+on+Eklesia+eli+ulos+kutsutut.+Paikallinen+ja+globaalinen.+Kaikki+muut+on+lahkoja+ja+lohkoja.+Varmaan+tarkoitit+luterilaisuutta.+Se+ei+ole+kylläkään+Eksesia+vaikkakin+siellä+on+jokunen+uskoviakin.+Akat+ja+saastuttaminen+tosin+kertoo+että+sinulla+ei+ole+kaikki+osa+alueet+ihan+hanskassa.+Sääli.
17.11.2018 11:51
Tänne+vaan+neuvomaan+ja+ottamaan+oppia+halvalla+tehdystä+ruoasta.
https://www.facebook.com/search/top/?q=pula-ajan+ruoka+ja+elämän-+ohjeita+ja+vinkkejä+ryhmä
17.11.2017 11:46
Ylen+sankia+priha+on+karjalan+kielinen+ilmaisu+ja+tarkoittaa+lähinnä+varsin+komeaa+/+mahtavaa+miestä+tai+poikaa.+Priha+=+nuori+naimaton+poikamies,+naimaikäinen+poika,+nuorukainen.+Sankie+=+paksu,+lihava.
07.11.2017 07:01
Sinäpä+sen+sanoit.
16.04.2017 00:20
“Say+to+the+daughter+of+Zion,
‘Behold,+your+king+is+coming+to+you,
++++humble,+and+mounted+on+a+donkey,
++++on+a+colt,[a]+the+foal+of+a+beast+of+burden.’”
16.02.2017 12:10
tähänkö+riittaa+anteeksipyyntö+?++++++++++++++++http://www.hs.fi/sunnuntai/a1382760836158
04.11.2016 21:44
Rukoilin+että+Herra+auttaisi+minua.++Haluan+tehdä+totta+uskostani.
16.09.2016 04:16
Lukaseppa+Paavalin+elämää.++Turpiin+tuli+ja+melkein+tapettiin.++++
Paavalin+kärsimykset
+Toistan+vielä:+älkää+pitäkö+minua+järjettömänä.+Mutta+vaikka+olisinkin+hullu,+niin+antakaa+minun+olla+hullu,+jotta+minäkin+voisin+hiukan+kerskailla.Mitä+nyt+puhun,+sitä+en+puhu+Herran+mielen+mukaan.+Puhun+kuin+järjetön,+kun+nyt+kerran+kerskailen.+Koska+niin+monet+kerskuvat+ihmisten+tavoin,+kerskun+minäkin.++Mielellännehän+te+siedätte+järjettömiä,+te+jotka+itse+olette+niin+järkeviä.+Tehän+siedätte+sen,+että+teidät+orjuutetaan,+teitä+riistetään,+teidät+alistetaan,+teitä+kohdellaan+tylysti+ja+lyödään+kasvoihin.Häpeäkseni+totean,+että+olemme+olleet+heikkoja.+Mutta+mitä+joku+toinen+uskaltaa+--+puhun+nyt+kuin+järjetön+--+uskallan+minäkin.
+He+ovat+siis+heprealaisia?+Niin+minäkin.+He+ovat+israelilaisia?+Niin+minäkin.+He+ovat+Abrahamin+jälkeläisiä?+Niin+minäkin.++He+ovat+Kristuksen+palvelijoita?+Minä+vielä+enemmän+--+puhun+kuin+järjetön.+Olen+saanut+raataa+kovemmin+kuin+he,+olen+ollut+enemmän+vankeudessa,+minua+on+ruoskittu+ylen+määrin,+monesti+olen+ollut+kuolemanvaarassa.Olen+juutalaisilta+viisi+kertaa+saanut+"yhtä+vaille+neljäkymmentä"+ruoskaniskua,++kolmesti+olen+saanut+raippoja,+kerran+minua+on+kivitetty,+kolme+kertaa+olen+joutunut+haaksirikkoon,+olen+ajelehtinut+meressä+vuorokauden.+Olen+yhtenään+ollut+matkoilla,+olen+ollut+vaarassa+hukkua+jokiin+ja+joutua+rosvojen+käsiin,+vaarassa+niin+maanmiesteni+kuin+vierasheimoisten+joukossa,+vaarassa+kaupungissa+ja+autiomaassa,+vaarassa+merellä,+vaarassa+valeveljien+parissa.++Olen+raatanut+ja+nähnyt+vaivaa,+valvonut+paljon,+kärsinyt+nälkää+ja+janoa,+paastonnut+usein,+palellut+vähissä+vaatteissa.++Kaikkien+näiden+hankaluuksien+lisäksi+minua+joka+päivä+painaa+huoli+kaikista+seurakunnista.+Jos+joku+on+heikko,+niin+minäkin+olen+heikko.+Jos+joku+lankeaa,+se+polttaa+minua.
+Jos+on+pakko+kerskailla,+kerskun+heikkoudestani.+Herran+Jeesuksen+Jumala+ja+Isä,+joka+on+ikuisesti+ylistetty,+tietää+etten+valehtele.++Damaskoksessa+kuningas+Aretaksen+alainen+päällikkö+antoi+vartioida+kaupunkia+pidättääkseen+minut,+33+mutta+minut+laskettiin+muurinaukosta+korissa+alas,+ja+niin+pääsin+pakenemaan+hänen+käsistään.
16.09.2016 04:02
1 / 1