Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Buddhalaisuuden,+hindulaisuuden+ja+kristinuskon+vanhoissa+kirjoituksissa+kerrotaan,+etta+ihminen+joutuu+kadotukseen,+tuonelaan+jne.+maanpaallisen+elamansa+jalkeen.+Itse+olen+tullut+siihen+tulokseen,+etta+jouduin+vuonna+2010+kadotukseen+ja+tuonelaan+tanne+Bulgariaan.+Samat+suuret+maailmanuskonnot+kertovat+myos,+etta+ihminen+paasee+myos+taivaaseen+ja+paratiisiin.+
Yleensahan+ajatellaan,+etta+ihminen+menee+kadotukseen+ja+tuonelaan,+tai+taivaaseen+ja+paratiisiin+vasta+kuolemansa+jalkeen,+ja+etta+mennaan+joko+negatiiviseen+tai+positiiviseen+paikkaan+pysyvasti.+Ei+tulla+ajatelleeksi,+etta+ihminen+voi+nousta+negatiivisesta+olotilasta+positiiviseen,+paitsi+jalleensyntymien+eli+reinkarnaatioiden+kautta.+Ei+myoskaan+tulla+ajatelleeksi,+etta+ihminen+voi+menna+kadotukseen+ja+tuonelaan+tai+taivaaseen+ja+paratiisiin+jo+elinaikanaan,+vaan+kuvitellaan,+etta+ne+tapahtuvat+vasta+kuoleman+jalkeen.+
Omat+kokemukseni+vahvistavat+minulle,+etta+olen+elinaikanani+mennyt+siihen+kadotukseen+ja+tuonelaan,+josta+suuret+maailmanuskonnot+puhuvat.+Omat+kadotuskokemukseni+ja+tuonelakokemukseni+ovat+vielakin+totta+minulle,+mutta+uskon,+etta+kolmen+vuoden+jalkeen+alkaa+nousemiseni+kohti+taivasta+ja+paratiisia,+kuten+italialaisen+Dante+Alighierin+kirjassa+nimelta+"Jumalainen+naytelma",+jonka+han+kirjoitti+1300-luvulla.
Itse+uskon+Maan+olevan+littea,+ja+etta+Kuussa+ei+olla+kayty.++Antarctican,+joka+ymparoi+Maalautasta,+tuolla+puolen+ovat+ne+kadotusmaailmat+ja+tuonelamaailmat,+mutta+myos+ne+taivasmaailmat+ja+paratiisimaailmat.+
Itse+uskon+Maan+olevan+littea,+ja+etta+Kuussa+ei+olla+kayty.++Antarctican,+joka+ymparoi+Maalautasta,+tuolla+puolen+ovat+ne+kadotusmaailmat+ja+tuonelamaailmat,+mutta+myos+ne+taivasmaailmat+ja+paratiisimaailmat.+Tosin+on+myos+niin,+etta+vanhalla+Maalautasella+kadotusaikakaudet+ja+paratiisiaikakaudet+tulevat+ja+menevat+valtavissa+ajanjaksoissa,+samalla+tavalla+kuin+vuodenajat+tulevat+ja+menevat.+
Olen+hieman+yli+3+vuoden+kuluttua+60-vuotias,+ja+aikakaudet+seka+niiden+negatiivisuus+ja+positiivisuus++kulkee+myos+ihmisen+ikavuosien+mukana,+mutta+se+on+jo+niin+pitka+tarina,+etten+mene+siihen+tassa+kirjoituksessani.+Sanon+vain,+etta+muinaiset+kreikkalaiset+ja+hindut+molemmat+tajusivat,+etta+ihmisen+ikakaudet+jakaantuvat+neljaan+eri+vaiheeseen.+Pitaa+paikkansa+ainakin+omalla+kohdallani+kun+tarkastelen+elamanhistoriaani.+Tosin+muinaiset+hindut+sanovat,+etta+neljas+ikavaihe+loppuu+60+ikavuoteen,+joten+olen+ihmetellyt,+etta+mitas+sitten+sen+jalkeen?
07.03.2018 22:59
En+mielellani+kerro+yksityiskohtia+kirjoittamalla,+vaan+Skypen+suorassa+webkameralahetyksessa+puheena,+mutta+eihan+kukaan+minua+Skypeen+halua+puhumaan.+Jos+Bulgarian+vankiloiden+tapahtumat+kiinnostavat,+niin+voihan+utelias+sitten+itse+hankkiutua+vankilaan+Bulgariassa,+mita+en+tietenkaan+suosittele+kenellekaan.
07.03.2018 18:44
Sofian+pidatysvankilassa,+jossa+olin+9+kk+ja+8+paivaa,+oli+sellissani+vankeja+neljasta+kuuteen+kpl,+ja+Sofian+keskusvankilassa,+jossa+olin+7+kk+ja+23+paivaa,+oli+sellissani+vankeja+neljasta+kahteenkymmeneen+kpl.++Vankien+lukumaara+vaihteli,+koska+vankeja+tuli+ja+meni+koko+ajan.+Yot+olivat+hiljaisia,+koska+vangit+halusivat+nukkua.
06.03.2018 10:26
Suomen+vankilassa++sain+olla+rauhassa+yksinaissellissa+koko+tuomioni,+joten+ei+valittamista+Suomen+vankilasta.+Bulgariassa+ei+paase+yksinaisselliin,+vaan+koko+tuomio+on+suoritettava+muiden+vankien+kanssa+yhteisselleissa.+En+halua+muistella+kaikkea+Bulgarian+vankiloista,+olen+kaiken+oleellisen+kertonut+kirjassani.+Mina+en+kosta+mitaan,+vaan+puolustaudun+tilanteen+mukaan+sopivaksi+katsomallani+tavalla.+Pyrin+menemaan+elamassa+eteenpain+enka+katsomaan+koko+ajan+taaksepain.+
Teetko+jotakin+gradututkimusta+yliopistoon,+koska+kysymyksesi+ja+kirjoitustyylisi+viittaavat+johonkin+sellaiseen?+Kyllahan+minua+saa+haastatella+ja+vastaan+kysymyksiin,+mutta+jos+tosiaan+olet+joku+tutkija+tai+reportteri,+niin+silloinhan+loydat+kirjastani+vastauksia+moniin+asioihin.
Voit+tehda+minusta+haastattelun+Skypessa+niin,+ettet+nayta+kasvojasi+etka+puhu+aanellasi,+vaan+laita+kysymykset+kirjallisena+seka+Skypen+osoitteesi+talle+palstalle,+niin+voin+saapua+suoraan+webkameralahetykseen+puhumaan.
06.03.2018 10:00
Kertokaa+muutkin,+onko+YouTuben+kanavallani+nimelta+The+Invisible+Man+From+Finland+havaittavissa+tuoksuja+audiovisuaalisten+havaintojen+lisaksi.+Linkki+kanavalleni:
https://www.youtube.com/channel/UCVwPqKU0DoUsgvmvlfsuDgA/videos
YouTuben+kanavallani+on+talla+hetkella+297+videota.+Suurin+osa+videoistani+kasittelee+salaliittoteorioita.
06.03.2018 06:18
Kirjassani+olen+kertonut+Bulgarian+vankiloissa+minuun+kohdistuneista+pahoinpitelyista+ja+murhayrityksista,+joten+se+ei+ollut+vain+kiusaamista.+Jos+antaisin+haastattelun+Washington+Postille,+niin+se+tulisi+Bulgarian+viranomaisten+tietoon,+ja+he+voisivat+kostoksi+tehda+taas+uudet+valheelliset+syytteet+minua+vastaan+ja+laittaa+minut+vankilaan+vuosiksi+ilman+poliisikuulusteluja+ja+ilman+oikeudenkayntia,+kuten+viimeksikin+tapahtui.
05.03.2018 19:46
Mikko+Parantainen+on+laittanut+omalla+nimellaan+suoran+linkin+YouTuben+kanavalleni+minua+kasittelevan+MV+lehden+jutun+kommenttiosiossa.+Jutun+otsikkona+on:+Video:+Pedofiili+Aarre+Lehtonen+alias+Antti+Puustinen+ottaa+kantaa+MV-lehden+kommenttiosioon.+
Sen+jutun+loytaa+jos+googlettaa+nimeni+Aarre+Lehtonen.+En+laita+suoraa+linkkia+juttuun,+koska+viestini+voidaan+sensuroida+sen+takia.+Tassa+seuraavaksi+on+englanninkielinen+vastineeni+MV+lehden+minusta+julkaisemiin+juttuihin:
FINLAND'S+FAKE+NEWS+MV+LEHTI+EX-EDITOR+IN+CHIEF+ILJA+JANITSKIN+AND+ITS+NEW+EDITOR+IN+CHIEF+JUHA+KORHONEN+HAVE+KIDNAPPED+ME+AND+FORCED+ME+TO+STAY+IN+ONE+APARTMENT+FOR+THE+REST+OF+MY+LIFE
Finland's+right+wing+fake+news+site,+MV+lehti+(also+known+by+the+name+MV+media),+based+in+Spain,+made+false+news+about+me+on+March+27,+2017.
They+allege+that+I+have+had+and+still+have+sex+with+over+200+minor+boys,+who+were+in+my+Facebook+friends+list+at+that+time,+although+MV+lehti+doesn't+have+any+evidence+for+its+allegations+about+me,+such+as+court+documents+nor+police+interrogation+reports+neither.
They+also+claim+that+I+am+a+child+rapist,+although+they+don't+have+any+evidence+for+their+allegations+about+me,+such+as+court+documents+nor+police+interrogation+reports+neither.
That+entire+news+is+deliberate+lies+about+me,+so+that+I+can't+have+any+apartments+for+rent+anywhere+in+the+entire+world+in+the+future,+because+owners+of+apartments+check+out+the+background+of+the+person+for+whom+they+let+apartments+for+rent,+by+checking+from+the+person's+passport+the+person's+name+and+then+by+doing+Google+search+on+that+name.
When+my+name+Aarre+Lehtonen+is+Googled,+then+the+first+search+result+is+that+fake+news+about+me,+made+by+MV+lehti.+They+never+agree+to+remove+that+news+from+MV+lehti.
So+MV+lehti+committed+a+serious+crime+against+me+by+releasing+that+fake+news+about+me.+That+fake+news+about+me+in+MV+lehti+was+made+from+behind+a+nickname+"T3",+so+I+don't+know+the+real+name+of+the+writer.
Nevertheless+the+editor+in+chief+of+MV+lehti+at+that+time,+Ilja+Janitskin,+decided+to+release+that+fake+news+about+me+on+March+27,+2017,+in+his+MV+lehti.+Its+present+editor+in+chief+Juha+Korhonen+has+not+removed+that+fake+news+about+me+from+MV+lehti,+and+he+never+will.
Those+who+made+that+fake+news+had+taken+without+my+permission+photos+of+me+to+that+fake+news+from+my+book+called+"Columbus+and+Gospel+Country+Micronation,+Aarre+Lehtonen's+Book+of+Complaint+to+European+Court+of+Human+Rights+in+Strasbourg."
They+had+also+released+all+names+and+face+photos+from+my+Facebook+friends+list+to+that+fake+news+as+"evidence"+that+I+have+had+and+still+have+pedophilia+with+them+all.
The+purpose+why+MV+lehti+made+that+fake+news+about+me+was+also+that+the+future+apartment+owners+when+they+check+out+my+name+and+my+backgrounds+from+Google+by+running+my+name+on+it+before+they+agree+to+make+a+rental+contract+for+their+apartment,+that+they+would+call+the+cops+on+me+and+have+me+arrested+for+suspecting+me+to+be+a+serial+child+rapist,+just+like+it's+written+in+not+only+one+but+in+several+fake+stories+about+me+that+MV+lehti+has+released+about+me.
Apartment+owners,+when+they+see+in+those+fake+news+about+me+the+photos+taken+of+me+and+the+Finnish+language+word+pedofiili,+that's+also+internationally+understood,+will+copy+paste+those+stories+from+MV+lehti+to+some+language+translation+program+and+find+out+in+their+own+language+what+it's+written+in+those+fake+news+about+me,+no+matter+to+which+country+I+may+go+and+seek+an+apartment+for+rent.
So+by+only+asking+to+have+an+apartment+for+rent,+there's+a+risk+for+me+to+get+arrested+just+because+of+those+fake+news+made+about+me+in+MV+lehti+and+get+to+prison+to+be+beaten+up+and+killed+by+other+inmates.+All+this+has+been+the+only+purpose+of+those+fake+news+about+me.
Go+ahead+and+kill+me,+Ilja+Janitskin+and+Juha+Korhonen,+because+that+was+the+purpose+of+your+fake+news+about+me+anyway.
After+you+have+murdered+me+by+hiring+a+contract+killer+to+do+the+job,+you+both+will+go+to+prison+for+a+lifetime.
Best+Regards,+Aarre+Lehtonen,+on+February+24,+2018
05.03.2018 18:32
Jos+laitat+talle+palstalle+Skypen+osoitteesi,+niin+tulen+maksutta+mielellani+suoraan+webkameralahetykseen+omilla+kasvoillani+vastaamaan+englanniksi+kysymyksiisi,+jotka+voivat+olla+suomeksi+tai+englanniksi,+ja+voin+puhua+vaikka+kolme+tuntia+putkeen.+Voit++videotallentaa+koko+webkameralahetyksen+ja+julkaista+sen+YouTubessa,+mutta+haluan+myos+itsellenikin+kopion,+jotta+voin+julkaista+sen+omalla+kanavallani.+
Todellinen+vankila+on+tama+kopiomaalautanen,+jossa+elan.+Taalla+ei+ole+ketaan+ihmista,+vaan+kaikki+ovat+robottikopioihmisia.+Kiina+on+rakentanut+omalle+maaperalleen+kopioita+eurooppalaisista+ja+amerikkalaisista+kaupungeista,+jotka+ovat+taysin+autioita.+Kopioaavekaupunkeja+on+Kiinassa+jo+yli+10+kpl,+ja+lisaa+rakennetaan+koko+ajan.+Jos+googlettaa+hakusanoilla+China+Replica+Cities,+loytaa+paljon++uutisia,+artikkeleita,+kuvia+ja+videoita+tasta+aiheesta+englanniksi.+
YouTubessa+myos+filmeja++ja+kuvia+vuodelta+1900+Berliinista,+Lontoosta+jne.+Kadut+taynna+tuhansia+ihmisia,+ja+ihmiset+nayttavat+kasvoiltaan+taysin+erilaisilta+kuin+nykyaan.+Loytyy+mm.+YouTuben+kanavalta+nimelta+"guy+jones",+joka+on+taynna+vanhoja+arkistodokumenttifilmeja+yli+sadan+vuoden+takaa.+
Katselin+YouTubesta++jokin+aika+sitten+suoria+valvontakameralahetyksia+eurooppalaisista+keskisuurista++kaupungeista,+ja+ne+olivat+taysin+autioita,+oli+vuorokaudenaika+sitten+mika+tahansa.+Samalla+tavalla+koko+Bulgaria+on+taysin+autio+ja+tyhja,+lukuunottamatta+paakaupunki+Sofiaa.+
Toinen+maailmansotako+muka+tappoi+lahes+kaikki+asukkaat+Euroopasta?+Ei,+vaan+koko+Euroopasta+on+tehty+kopio-Eurooppa+Antarctican+tuolle+puolen,+jossa+asun+kymmenientuhansien+kilometrien+paassa+oikeasta+Euroopasta.+Kopio-Eurooppa+on+samanlainen+kopiomanner+Antarctican+tuolla+puolen+kuin+kiinalaiset+ovat+tehneet+kopiokaupunkeja+oikeista+eurooppalaisista+ja+amerikkalaisista+kaupungeista+Kiinan+maaperalle.
Kysymys+on,+etta+kuinka+olin+voinut+matkustaa+lentokoneessa+vuonna+2010+Helsinki-Vantaan+lentokentalta+kymmenien+tuhansien+kilometrien+paahan+Antarctican+tuolle+puolen+neljassa+tunnissa+kopio-Bulgariaan?+Vastaus+on,+etta+suihkukoneet+lentavat+myos+muissa+ulottuvuuksissa.+Kerran+havaitsin+Burgasin+lentokentan+lahella+ollessani+henkiloauton+kyydissa,+etta+suuri+Jumbojet-suihkukone+leijui+paikoillaan+ilmassa+noin+100+metrin+korkeudessa+noin+20+sekuntia+aivan+lahella+edessani,+vaikka+matkustajasuihkukoneissa+ei+ole+sellaisia+suihkumoottoreita+kuten+sotilaskone+Harrierissa,+joka+kykenee+leijumaan+ilmassa+paikoillaan+kuten+helikopteri.
Myos+monet+muut+YouTubettajat+ovat+havainneet+saman+ilmion+eri+maissa+ja+taltioineet+sen+videolle.+Itse+en+ehtinyt+laittaa+kameraani+kuvausvalmiiksi+20+sekunnissa,+joten+en+saanut+taltioiduksi+videota+Burgasin+Jumbojetista.+Ilmio+kuitenkin+todistaa+sen,+etta+matkustajasuihkukoneet+liikkuvat+myos+muissa+aika-paikka-ulottuvuuksissa,+ja+siksi+lentaminen+kymmenien+tuhansien+kilometrien+paahan+neljassa+tunnissa+on+mahdollista.
Minut+on+kidnapattu+tanne+kopio-Bulgarian+vankilavaltioon+demonien+toimesta+vuonna+2010.+Jouduin+taalla+myos+perinteisen+vankilaan+yhteensa+yhdeksi+vuodeksi+ja+kahdeksaksi+kuukaudeksi,+ja+olen+jo+istunut+tuomioni+loppuun.
05.03.2018 17:44
Olen+jo+kertonut+kaiken+vankilakeissistani+2405-sivuisessa+kirjassani,+joten+siihen+ei+ole++mitaan+lisaamista+enaa+videoilla.+Joku+on+kirjoittanut+minulle+sahkopostia,+mutta+on+parempi+jos+puhuu++omilla+kasvoillaan+Skypen+suorassa+webkameralahetyksessa+kanssani,+koska+minakin+teen+niin,+mikali+joku+haluaa+ilmoittaa+sahkopostiini+oman+Skypensa+osoitteen.
En+ole+kirjoittanut+talle+salaliittoteoriapalstalle,++koska+kirjoituksiani+on+sensuroitu+taalta.+Saa+nahda,+kuinka+kauan+tama+viestini+saa+olla+talla+palstalla.
05.03.2018 13:06
Kiitos+kommenteista.
02.12.2017 16:03
En+joutunut+vankilaan.++Videoni+ovat+taas+nakyvilla+YouTubessa.
22.11.2017 07:58
En+ole+vankilassa.++Videoni+ovat+taas+nakyvilla+YouTubessa,
22.11.2017 07:58
Luulen,+etteivat+kyseiset+henkilot+suostuisi+minun+kanssani+samalle+videolle,+koska+olen+tuomittu+alaikaisten+poikien+kanssa+styylaamisesta,+joten+he+eivat+halua+leimautua+saapumalla+keskustelemaan+salaliittoteorioista+samalle+videolle+kansssani.+Jos+he+molemmat+tai+jompikumpi+heista+kuitenkin+suostuu,
[email protected]
+jossa+voidaan+sopia+videokonferenssin+aika.+Niin,+ja+saa+kylla+sahkopostiini+muutkin+kirjoitella.
04.10.2017 11:38
Edellinen+viestini+sensuroitiin,+joten+laitan+sen+tahan+nyt+siivottuna"
Bannini+suomi24.fi:n+salaliittoteoriapalstalle+on+loppunut,+koska+sain+edellisen+viestini+julkaistua.+Nimimerkille+EipäSittenMuuta+sanon+seuraavaa:+Katsoin+sivustolta+nimelta+Time+and+Date,+etta+kylla+USA:n+Massachusettsin+osavaltiossa+sijaitsevan+Bostonin+ja+Chilen+etelaosassa+sijaitsevan+Santiagon+auringonnousuissa+ja+auringonlaskuissa+on+yli+tunnin+eroavaisuudet.
Bostonin+auringonnousun+ja+auringonlaskun+aika+28.9.+2017:+
Sunrise+Today:+06:38
Sunset+Today:+18:30
Linkki:
https://www.timeanddate.com/sun/usa/boston
Santiagon+auringonnousun+ja+auringonlaskun+aika+28.9.+2017:+
Sunrise+Today:+07:23
Sunset+Today:+19:43
Linkki:
https://www.timeanddate.com/sun/chile/santiago
MUTTA:
Bulgariassa+sijaitsevan+Sofian+auringonnousun+ja+auringonlaskun+aika+28.9.+2017:
Sunrise+Today:+07:20
Sunset+Today:+19:13
Linkki:
https://www.timeanddate.com/sun/bulgaria/sofia
Olen+itse+littean+maalautasen+kannattaja,+joten+kysymykseni+on:
MITEN+ON+MAHDOLLISTA+MAAPALLOMALLISSA+TAI+EDES+LITTEAN+MAALAUTASEN+MALLISSA+SE,+ETTA+AURINKO+NOUSEE+SAMAAN+AIKAAN+VAIN+KOLMEN+MINUUTIN+AIKAEROLLA+CHILEN+SANTIAGOSSA+JA+BULGARIAN+SOFIASSA,+JA+ETTA+AURINKO+LASKEE+SOFIASSA+JA+SANTIAGOSSA+VAIN+30+MINUUTIN+AIKAEROLLA?+
Sivusto+nimelta+distancecalculator.net+ilmoittaa,+etta+etaisyys+Bulgarian+Sofiasta+Chilen+Santiagoon+on+lentoteitse+12756+km.+MITEN+ON+MAHDOLLISTA,+ETTA+AURINKO+MOLEMMISSA+PAIKOISSA+NOUSEE+SAMAAN+AIKAAN+VAIN+KOLMEN+MINUUTIN+AIKAEROLLA+JA+LASKEE+SAMAAN+AIKAAN+MOLEMMISSA+PAIKOISSA+VAIN+30+MINUUTIN+AIKAEROLLA?+JOTEN+CHILE+SIJAITSEE+OIKEASTI+MUSTALLA+MERELLA!
Kirjoittakaa+allaolevan+linkkisivun+kohtaan+Start+Location:+Sofia,+Bulgaria,+ja+kohtaan+End+Location:+Santiago,+Chile,+ja+painakaa+enteria,+niin+sivusto+ilmoittaa+etaisyyden+lentoteitse+olevan+12756+km,+joten+auringonnousujen+ja+auringonlaskujen+ajankohtien+perusteella+sellainen+valtava+etaisyys+EI+MITENKAAN+VOI+PITAA+PAIKKAANSA.
Linkki:
https://www.distancecalculator.net/
Mika+tassa+viestissani+nyt+on+sellaista,+etta+se+pitaa+sensuroida?
28.09.2017 20:35
Korjaus:+Aurinko+nousee+kolmen+minuutin+aikaerolla+Bulgarian+Sofiassa+ja+Chilen+Santiagossa,+ei+kahden+minuutin+aikaerolla.
28.09.2017 20:11
Sivusto+nimelta+distancecalculator.net+ilmoittaa,+etta+etaisyys+Bulgarian+Sofiasta+Chilen+Santiagoon+on+lentoteitse+12756+km.+MITEN+ON+MAHDOLLISTA,+ETTA+AURINKO+MOLEMMISSA+PAIKOISSA+NOUSEE+SAMAAN+AIKAAN+VAIN+KAHDEN+MINUUTIN+AIKAEROLLA+JA+LASKEE+SAMAAN+AIKAAN+MOLEMMISSA+PAIKOISSA+VAIN+30+MINUUTIN+AIKAEROLLA?+JOTEN+CHILE+SIJAITSEE+OIKEASTI+MUSTALLA+MERELLA!
Kirjoittakaa+allaolevan+linkkisivun+kohtaan+Start+Location:+Sofia,+Bulgaria,+ja+kohtaan+End+Location:+Santiago,+Chile,+ja+painakaa+enteria,+niin+sivusto+ilmoittaa+etaisyyden+lentoteitse+olevan+12756+km,+joten+auringonnousujen+ja+auringonlaskujen+ajankohtien+perusteella+sellainen+valtava+etaisyys+EI+MITENKAAN+VOI+PITAA+PAIKKAANSA.
Linkki:
https://www.distancecalculator.net/
28.09.2017 19:24
Testaan,+onko+bannini+loppunut.
28.09.2017 18:28
En+perustanutkaan+uutta+kanavaa,+joten+uusi+videoni+nimelta+Back+to+business+on+katsottavissa+vanhalta+kanavaltani,+joka+on+taas+toiminnassa.
13.09.2017 19:37
YouTuben+ekan+videoni+kanavalla+nakyy+poliiseja+(ei+liity+minuun).+Illalla+uuden+kanavani+nimi+on+talla+palstalla.
13.09.2017 15:16
Ko,keilen,+onko+minulla+viela+bannit+talle+palstalle,+kirjoittamalla+taman+viestin.+En+ole+vankilassa+enka+ole+muuttanut+pois+Nesebarista.+Uusi+YouTube+kanavani+on+toiminnassa+illalla,+ja+laitan+sen+nimen+tanne+palstalle+(suoraa+linkkia+en+voi+laittaa,+tai+voinhan+koettaa,+mutta+viesti,+jossa+on+suora+linkki,+voidaan+sensuroida).
13.09.2017 15:14
8 / 23