Epäilen vahvasti, että kaikki Suomea ympäröivät maat ovat kehittäneet jonkinlaisen hyökkäysmenetelmän Suomeen. Tähän ryhmään kuuluu mm. filosofian opettajani, joka kysyi, onko meitä oikeasti olemassa, vai olemmeko vain kangastuksia. Tarkoittiko hän sillä sitä, että minä olisin oikeasti kuollut? Ja koska hän tietää minun tietävän että elän, niin hän yrittää harhauttaa minua luulemaan olevani valmiiksi kuollut.
Olen vahvasti sitä mieltä, että meidät kaikki suomalaiset räjäytetään jossain kohtaa ilmaan, sillä saastutamme maapalloa pelkästään sillä että hengitämme.
Jopa minun kissani on minua vastaan. Sähisee joka perkeleen kerta kun sanon jotain.
Onko muilla ollut tämmöisiä ajatuksia?
Vai onko salaliittoteorioita olemassakaan?
Onko meitä olemassakaan?
Soumin salaliittoteoria ja pari muuta mukavaa
12
237
Vastaukset
- elämäsi.tulikoe
On hyvin tavallista, että ihmiset aavistelevat jotain suurten suunnitelmien edetessä. Ihminen rekisteröi huomaamattaan paljon asioita ympäriltään ja aivot saattavat prosessoida niiden merkitystä ja yhteyksiä ns. alitajuisesti. Nyt sinun älykkyystestisi on päätellä (ei arvata) se, mitä on meneillään Suomea vastaan.
- KorjaussarjaSOS
Mandela vain efektoi.
Suomessa on Kuopion metsissa salaisuus, siella on mikrovaltio nimelta Fabricpond Southend Snakelake, josta ei kukaan ulkopuolinen tieda mitaan paitsi mina, ja nyt myos taman salaliittoteoriapalstan lukijat.
Tama viesti on poistettu saantojen vastaisena.- PysyiEliOnValetta
No, koska se poistetaan?
Kuukausia jo mennyt.
- elämäsi.tulikoe
Joko päättelit asian?
Muslimimaahanmuuttajat, Soldiers of Odin, vasemmistoradikaalit ja muut sellaiset Suomessa eivat ole mitaan verrattuna siihen, mita ihmissusia helvetista hyokkasi paalleni ja asuntooni Suomessa useiden vuosien ajan ennen kuin muutin Bulgariaan 2010. Alibi-lehden numero 11 / 2010 raportoi osasta niista tapahtumista neljan sivun haastatteluartikkelissa, joka tehtiin minusta oman nimeni ja kasvovalokuvieni kanssa. Kansalliskirjastosta saa sen lehden numeron luettavakseen ja kopioitavakseen.
Bulgariassa ihmissudet ovat Kommunistinen Valtionpoliisi KGB, seka KGB-oikeusjarjestelma ja KGB-vankilajarjestelma, jotka kaikki lahettavat ihmissusiaan hyokkaamaan uhriensa paalle myos siviilielamassa.Missa ovat ne ihmissudet, jotka tarkoituksenaan murhata minut rysayttivat yolla ikkunalasien lapi omatekoisen pommin asuntooni Suomessa 10 vuotta sitten, vuoden 2006 lopussa? Tastakin kerroin haastattelussani Alibi-lehden numerossa 11 / 2010. Poliisi ei ollut koskaan kiinnostunut selvittamaan rikosta, vaan syyllinen olikin poliisin mielesta mina, etta "oma syysi, kun asut Jyvaskylassa, sina olet syyllinen siihen, etta olemassaolollasi provosoit murhaajat paallesi."
Joku vaitti asken talla palstalla minusta tehdyssa keskusteluketjussa, etta minut on tanaan aamulla nahty linja-autopysakilla Jyvaskylassa Saarijarventiella, etta asun siella enka Bulgariassa. Heh, kun ihmissudet lukevat sen tekstin ja lahtevat autoillaan kaahailemaan sinne alueelle seuraavat nelja kuukautta putkeen loytakseen minut, niin siinapahan polttavat bensaansa. VRRRROOOMMMMM VRRRROOOOOM VRRRROOOOM, ja he molisevat: "Gorgle argh ayk oyk, laah laah, missa on Aarre Lehtonen, se raiskaa ja kidnappaa joka paiva tauotta miljoonia poikia Jyvaskylan koulujen pihoilta keskella paivaa, ja poliisi vaan katselee vieresta ja naureskelee, joo kato hei, me ihmissudet uskotaan joka sana mita internetiin on painettu, ja taman stoorin on pakko olla totta, koska joku anonyymi kirjoittaja niin sanoo, ja me halutaankin uskoa siihen, etta stoori on totta, jotta voimme legitimoida Aarre Lehtosen ajojahdin ja murhan, joo kato hei."- täys.osuma
Mutta juuri noinhan gangstalkkaajat toimivat. Niin Neuvostoliitosta lähetetyt yhteisösuunnittelijat opettivat punaiset piirit toimimaan jo 1900-luvun puolesta välistä alkaen ja pikku hiljaa maailman muuttuessa toiminta kehittyi nykyaikaiseksi vainoksi.
Niin se on.
- ovipönkkä----
Minä kun muistelen, että sinä Antarcticsen Aarre Lehtonen menit jokunen vuosi sitten naimisiin nuoren poikamallinuken kanssa, niin mitä teidän avioliittoon nykypäivänä kuuluu? Oletteko vielä onnellisesti naimisissa? Miten sinun vankilassa vietetty aika vaikutti teidän avioliittoon? Lähensikö se teitä vai vieraannuitteko toisistanne ja saiko vankilassa pitää aviollisiavierailuja mallinuken kanssa?
Ylioppilashuumoria vuodelta 2001.
- puustafani
Vieläkös yogi sri sadhananadha harrastelee henkiparannusta? 80-luvulla kerroit, että sinulla on yhteys ikuisen hengen pyhään voimaan, jota voit pyytää virtaamaan toisiin ihmisiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800