no.mikä.ettei
![]()
Aloituksia
44
Kommenttia
175
Askel lähempänä oikeudenmukaisuutta
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004883568.html Suomessa on liian hyvä sosiaaliturva, se saa kaikki "hye265Päästöjen vähentämiseen hyvä juttu
Nykyisin kun pitää antaa jalankulkijoille esteetön kulku, eli pitää pysäyttää jos ja kun jalankulkija on astumassa suoja152Laki laahaa perässä
http://www.is.fi/autot/art-2000005187431.html Johan tuo käytäntö on ollut jo vuosikausia, kolmella lisäpitkällä.049Norjalaisia närästää
http://www.iltalehti.fi/lahden-mm-kisat-2017/201702242200076603_lm.shtml Mikä mikä nyt tuli. Eikö rattijuoppo ole enää049