Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Niin+juuri.Ja+kanssasi+opinkaikesta+joka+päivä.
  2. Rakas?
  3. Kaikki+ymmärrettävää.En+tiedä+kaipaatko+tukea,mutta+itsemurhaa+hautovista,on+kokemusta.Mitä+lähempänä+itseä,sitä+vaikeampaa+on+toimia.Muuten+sanon,+että+puheon+joskus+hyvin+turhaa.Jos+henkilö+on+päättänytlopettaa+elämänsä,+hänlöytää+kyllä+tavan+ja+hetken.Yleensä+silloin+ei+myöskäänmainitse+siitä+muille.Löytyy+vain+kuolleena.Kokemusta+on.Sitten+osa+miettii+henkensäriistämistä,+hyppäämistä,+hukuttautumista...Heidän+kohdallaan+he+voivat+joskus+kokeilla,miten+toinen+suhtautuu.tai+se+on+keino+sanoa+APUA,+auta+minua.(en+sano+että+on+näin)Tällöin+on+helpompi+(en+sano+helppo)+voiehkä+saada+luopumaanajatuksesta,+jollei+olejatkuva+kierre.Mutta+niinkin+monessamuussakin,+paljon+onkiinni+siitä+mitä+ajatteleeitse,+mihin+uskoo+ja+mitä+ei.Kokeeko+olevan+toivoa+vaiei.Silloin+voi+olla+vaikeaa,jos+pitää+koko+ajan+kannatella,sillä+hetkiä+on+paljon...Se+ajatuksia+siitä+aiheesta.Ymmärsin,+eilen....Ymmärrän+tänään...Epäilyksen+ja+epätoivon.Sen+kärsimyksen,+jostakerroit+aiemminkin.Kumpa+voisin+sanoa+heti+siihen+ratkaisun.++Olen+samaa+mieltä.Oikea+elämä+ratkaisee.Silti+en+näe+mitä+käyt+läpi,etkä+sinä+minä+minulla+on.Se+on+palstan+ongelma.en+kuitenkaan+ole+täällä+kuin+vuoksesi.+Eikä+rakkautta+mikäänkoskaan+vähennä.+Olet+rakas+ihan+aina.💕💖