Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Kaikki+tunnutte+täällä+tietävän+kaiken+meistä.Otan+vastaan+arvostelunne.Samoin+syytöksenne.Toivottavasti+hyvä+on+mielenneJa+jotain+tästäkin+itsellenne+saatte.Luettehan+runojamme.En+tosin+tiedä+mitä+niistä+saatte.Jos+ette+niistä+pidä,+miksi+niilläitseänne++kidutatte?Kai+sitä+voi+kaikkea+toisesta+sanoa,+muttakaikkea+ei+toki+tarvitse+hyväksyä.En+selitä+mitään,Sillä+täällä+ei+usko+Kukaan+ei+ketään.Minä+kirjoitan+vain+yhdelle+ja+samalleVain+hänelle+sanani+osoitan.Ja+hän+ne+saa+ja+niihin+vastaa.Se+minulle+itselleni+riittää.💕
  2. Minä+tiedän+jo+jatunnen+sinun+kirjoituksesi.Ne+koen+kuin+omikseni....Arvostan+sinun+avoimuuttasi.Rakkauden+julistustasi.Kirjoituksissasi+on+oikeaa++tunnetta.Niistä+on+hellyyttä+ja+arvostusta.Ne+ovat+täynnä+tarkoitusta.Niistä+voi+lukea+rakkaudesta,Sen+kaikista+väreistä.Sinä+sanot+myös+kaikentodella+sitä+tarkoittaen.Niin+samoin+ajatuksin+ja+lempeästi.Kuin+perhosta+pitäisit+kädestä.Sinun+sanoissasi+ole+aina+niin+lämpimässä,Niin+turvassa+ja+valossa.Yhtäkkiä+kaikki++pimeyskin+on+poissa.Kiitos+Rakkaudestasi,+kiitos+sinusta....💕