Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Kun+saa+rakastaa.Tuntea+tämän+kaiken+ja+kokea+yhteyden.On+olo+onnellinen.Rakkaus+kuin+kuplat,Pomppivat+ilosta,+onnestaJa+rakkaudesta.Malja+meille+ja+tulevalle.Malja+suurelle+rakkaudelle.💕
  2. Tänään+kuuntelin,+henkilöä,jolla+ei+ole+juuri+elämää+jäljellä.Kuolema+on+hyvin+lähellä.Hän+halusi+kertoa+minulle+elämästään.Kuuntelin.+Paljon+asioita,+joita+hän+haluaisi+toteuttaa.Ei+mitään+ihmeellistä.+Mutta+pieniä+ja+arkisia.Kaikki+ihan+vieläkin+mahdollisia.+Kun+on+tahto.Me+näemme+yleensä+pitkälle+tulevaisuuteen.Ennenkuin+tulee+jokin,+mikä+sanoo,+että+nyt+tilanne+muuttuu.Kun+matka+lyhenee+ja+aika+loppuu,+on+vain+nyt.Mikä+merkitsee,+on+lämpö+ja+läheisyys.Toisen+ihmisen+Rehellinen+katse,+joka+kertoo+totuuden.Sitä+tarvitsee+käden,+jota+puristaa+kun+sattuu+ja+joka+pysyyrinnalla+vaikka+mitä+tapahtuu.+Jonkun+johon+voi+luottaa.Tarvitsee+korvat,+jotka+kuuntelee+sanomattomatkin+sanat,Pienetkin+toiveet+ja+halut.+Ne+mitä+ei+sano+yleensä+edes+ääneen.Tarvitsee+jonkun+joka+sanoo+että+on+olemassa+sinua+varten.Pystin+olemaan+tänään+tuo+henkilö.+Lupasin+ja+tuntuu+isolta+luottotehtävältä.Hänellä+ei+ole+ketään.+On+kunnia+mielestäni+tulla+valituksi+tehtävään.+Minäkin+haluaisin,+että+jos+olisin+joskus++tuossa+tilanteessa,+että+rinnalla+olisi+henkilö,+joka+ymmärtää+sanomattakin+tahtoni,+tietää+sen+mitä+arvostan+ja+mistä+pidän+ja+mitä+rakastan.Toivon,+että+tuo+henkilö+myös+ymmärtäisi++ja+rakastaisi+minua.+Silloin+voisin+käpertyä+syliin+ja+tanssia+ilosta,+vielä+viimeisillä+voimillani+ja+todeta,+se+oli+kaikki.+Rakkautta+ja+elämää.+Ennen+kuin+on+liian+myöhäistä,+haluan+tavata+tuon+henkilön.+Kertoa+miten+hän+on+minulle+rakas+ja+mitä+hän+merkitsee.+Haluan+tanssia+joka+tanssin,jotta+lihakseni+muistavat+valssin,+tangon+ja+muut+tanssit.+Haluan+suudella+sanat+sydämeeni.Tiedät+kenestä+nyt+puhun,+kun+sanon,+häntä+minä+rakastan.+Ja+hänen+vierellään+tahdon+aina+olla.+SINÄ+olet+rakas+💕