Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Liittynyt 9v sitten
323
aloitusta ·
14591
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta+taas+näyttää+siltä,+että+Sinun+tekstissäsi+ovat+kaikki+vanhat,+loputtomasti+toistetut+jutut+ja+kliseet.+Ei+se,+että+Sinä+julistat+jonkin+asian+olevan+totta,+tee+siitä+totta.+Ei+se,+että+julistat+uskosi+ainutlaatuisuutta,+tee+siitä+väitteestä+paikkansapitävää+muuta+kuin+Sinun+kohdallasi.+
Vai,+pitäisikö+siis+minunkin+alkaa+messuta+ja+kumarrella+jutuillesi,+jotta+Sinua+vain+ei+loukata?
Kuten+sanoin,+voit+aivan+rauhassa+julistella+ja+varoitella.+Minua+ei+mikään+velvoita+uskomaan.
15.08.2019 19:00
Saat+toki+puhua.+Fiksumpi+väestönosa+vain+nauraa+sellaisille+jutuille.
15.08.2019 18:46
Huomaatko?+Sinusta+ei+ole+nytkään+sanomaan+yhtään+mitään?+Sinä+vain+koetat+epätoivoisesti+jatkaa+samalla+vanhalla+vi..uilutaktiikalla+toistellen+samoja+juttuja,+vaikka+Sinut+on+juuri+yllätetty+vetelät+housussa?+Uskomatonta.+
Jos+tässä+jonkun+pitäisi+peiliin+katsoa,+niin+Sinun.
15.08.2019 18:44
Eivät+itse+asiassa+ole.+Kovasti+suuri+osa+on+maailmalla.+USA:n+varakas+juutalaisväestö+on+välttämätön+painostaja.
15.08.2019 18:41
Voit+väittää+asioita,+mutta+eri+asia+on+se,+uskooko+kukaan.+Valitettavasti+minä+en+näe+syitä+ottaa+juttujasi+todesta.
15.08.2019 18:39
Kyllä+tämä+uskis+on+ihan+todellista.+Näin+siinä+nyt+kävi.+
Minä+olen+oikeastaan+häpeissäni.+Olen+häpeissäni+siksi,+että+olen+antanut+itseni+ärsyyntyä+joidenkin+juttujesi+vuoksi.+Se+todellakin+on+häpeämisen+arvoista,+sillä+Sinä+olet+vain+toisten+selän+takaa+huuteleva+ressukka,+jolla+ei+tosipaikan+tullen+ole+munaa+yhtään+mihinkään!+Meistä+opettajamiehistä+muodostuu+kuules+tositilanteessa+suuri+osa+reservin+upseeristosta.+Sinä+et+taida+oikein+edes+hahmottaa+koko+käsitettä?+Suiinä+sitten+Sinun+kaltaisesi+turpaa+aukovat+nörtit+juoksevat+käpykaarttin+ja+haaveilevat+Oikeasta+Miehestä+Putinista+ja+uhoavat+Persujen+joukoissa+poliitikkojen+kuvia+ammuskellen!+
Nyt+ihan+oikeasti+munasit+itsesi+TÄYSIN,+uskis.+Ei+ole+ennenkään+kannattanut+saavutuksillasi+ylpeillä,+mutta+nyt+kyllä+meni+loppukin+kunnioitus+kohdallasi.+Yritä+nyt+ymmärtää,+että+se+vain+kertoo+KAIKEN,+kun+et+asioita+rohkene+itsestäsi+kertoa.+Ihan+kaiken.
15.08.2019 18:38
Niin.+Ei+ole+ilmeisesti+Sinunkaan+tullut+tutustuttua+historiaan+ja+syihin,+jotka+johtivat+juutalaisvaltion+syntyyn?
15.08.2019 18:28
Johtopäätökset+on+helppo+vetää.+Olet+nainen+tai+sivari.+Tai,+vapautettu+kokonaan+koko+touhusta,+mikä+taas+sitten+sekin+kertoo+monenmoista.+Niinhän+se+aina+on,+että+ne+tahot+suurimpaan+ääneen+eniten+messuavat,+joilla+on+vähiten+sanottavaa+tai+käytännön+osaamista.+
Et+ole+ikinä+tullut+ajatelleeksi,+että+vaikeneminen+ja+kiemurtelu+kertovat+nekin+ajoittain+aika+paljon?+Onko+moinen+tullut+mieleesi?+Sinä+ilmeisesti+kuvittelet+olevasi+hyvinkin+suuri+guru+ja+tämän+palstan+määrittelijä,+mutta+todellisuus+alkaakin+paljastua+johdallasi+aika+tylyllä+tavalla.+Olet+suurista+puheista+huolimatta+vain+nörtti,+jonka+kovimmat+saavutukset+tehdään+konetta+näpyttelemällä.+Saa+siinä+sitten+Persuja+kovasti+apuun+huudella,+kun+maahan+tulee+mustia+miehiä...
Täytyy+uskis+kyllä+sanoa,+että+NYT+Sinun+kykysi+ärsyttää+minua+onkin+yhtäkkiä+pudonnut+nollan+alapuolelle.+Minä+jotenkin+ymmärrän+Sinua+PALJON+paremmin.+Itse+asiassa,+olen+melkein+surullinen+puolestasi.+Aa+että...
15.08.2019 18:26
Sinä+et+ole+IKINÄ+kyennyt+nostamaan+esille+edes+yhtä+(!)+sellaista+julkisuudessa+esiintyvää+aborttien+vastustajaa,+joka+EI+olisi+uskovainen.+Lopeta+siis+päänaukomisesi+ja+anna+tulla+nimiä+esiin+vain!
Kun+olet+sen+tehnyt,+nosta+esiin+niitä+aborttiin+viekoittelijoita,+jotka+koettavat+saada+muut+tekemään+abortin.+Nimiä+esiin+siitäkin+aiheesta+vain+ja+esimerkkejä+teksteistä!
Onko+muuten+tuo+termi+"Oikea+Nainen"+hyvinkin+virallinen?+Onko+kenties+YK+käyttänyt+sitä?
15.08.2019 18:19
Avaajalla+on+outoja+ajatuksia.+Kyse+on+lähinnä+siitä,+että+maallistuneempi+väki+ei+enää+suostu+kuuntelemaan+uskovaisten+loputonta+kiukuttelua+ja+syyttelyä+siitä,+että+ihminen+on+vain+ihminen.+Uskovaiset+saavat+elää+omalla+tyylillään,+mutta+kun+vaatimuksia+alkaa+muille+asetella,+sille+on+oltava+perustelut.+Suomen+kaltaisessa+demokratiassa+uskonto+nyt+vain+ei+ole+ykkösprioriteetti+yhteiskunnassa.+Se+on+syytä+käsittää.
15.08.2019 18:11
Sinulla+ei+ole+pokkaa+jkertoa+edes+sitä,+oletko+suorittanut+asepalvelusta?+Messuat+täällä+suureen+ääneen,+mutta+et+ole+siis+ilmeisesti+edes+käynyt+armeijaa?+Ei+jumal...
15.08.2019 18:08
Koetas+nyt+pysyä+asiassa.+
Olet+antanut+ymmärtää,+että+Sinun+mielestäsi+hyvinkin+merkittävä+osa+suomalaisista+on+samoilla+linjoilla+abortin+suhteen+kuin+Sinä.+Nyt+odottelen+siis+niitä+perusteluja+näkemyksellesi.+Tuleeko+niitä+vaiko+ei?+Onko+koko+ajatuksesi+siis+kuitenkin+vain+sitä+mutua?
Kerro+nyt+ihmeessä,+MITÄ+alkiossa+on+perintötekijöiden+lisäksi+sellaista,+mikä+erottaa+sen+muista.+Odotan+mielenkiinnolla.+Lopputekstissä+puhutkin+sitten+oikeastaan+itsesi+suohon.+Abortti+Suomessa+tehdään+hyvin+aikaisessa+vaiheessa+raskautta.+On+aivan+turhaa+puhua+mitään+monista+kuukausista.
15.08.2019 18:06
Huumoria+sai+heittää+"oikeista+asioista"+-+ei+vääristä?
15.08.2019 16:21
Juttuja+vailla+mitään+perusteluja.+Muuten+varmastikin+ihan+kivoja.
15.08.2019 16:19
Tyyppiesimerkki+uskovaisesta,+joka+ITSE+kehittelee+päässään+perusteluja+ja+asioita+ja+sitten+puhuu+Jumalan+nimissä.
15.08.2019 16:18
Olisitko+Sinä+valmis+myöntämään+omantunnonvapauden+muillekin+tapauksille?
Lestadiolaislääkärille+oikeus+olla+kirjoittamatta+reseptiä+ehkäisylle?
Islamilaislääkärille+oikeus+ola+oitamatta+väärää+sukupuolta?
15.08.2019 16:05
Sukupuoliasioiden+opettaminen+pitäisi+siis+lopettaa?
15.08.2019 15:54
Oletko+Sinä+tuonkin+selvittänyt+keskustellessasi+opettajien+kanssa?+Sinähän+olet+tunnetusti+opetusalan+asiantuntija?
15.08.2019 15:53
Voi+Sinua+ressukkaa.+Pitikö+ottaa+sivunikit+avuksi?+Montako+niitä+tarvitset?
Ottaako+Sinulla+muuten+hyvinkin+koville+se,+että+olen+työelämässä?+Onk+se+jotakin,+mitä+oikein+et+ymmärrä?
15.08.2019 15:50
Täälä+on+esitetty+ajatuksia,+että+olisitkin+oikeasti+nainen?+Miten+asia+on?+Oletko+mies?+Oletko+suorittanut+asepalvelusta,+kun+niin+isänmaallinen+olet?
15.08.2019 15:48
143 / 730