Vapaa kuvaus

Aloituksia

323

Kommenttia

14591

1. Niin+LUULISI.
  2. "Kyse+ei+ole+vastustajien+omista+määrittelyistä,+vaan+yleisesti+tunnetuista+faktoista+jotka+"opettaja"+:D+vimmaisesti+kieltää.+Niillä+muilla+siis+tarkoittanet+itseäsi+ja+mutujasi.""Osoita+itse+vain,+että+suurin+osa+kieltää+sinun+tavoin+itsestäänselviä+faktoja.""Epämieluisat+faktat+ei+vain+katoa+eikä+muutu+sillä+että+kiistät+niiden+olemassaolon+ja+väität+niitäkin+pelkiksi+mielipiteiksi."Onko+todellakin+näin?+Mihin+tuo+väitteesi+pohjautuu?+Siihenkö+vain,+että+ihmisen+"täytyy"+olla+tuota+mieltä?+MIHIN+siis+reallisesti+pohjautuu+näkemyksesi+siitä,+että+ihmisten+enemmistö+Suomessa+määrittelee+aborttia+Sinun+laillasi?+MIHIN????Ajatuksesi+keskustelemisesta+ovat+muutenkin+outoja.+Sinun+mielestäsi+minun+siis+edelleenkin+pitäisi+todistaa+asioita+Sinun+puolestasi?+Minunko+pitäisi+tosiaankin+Sinun+väitteesi+mukaan+todistaa,+että+enemmistö+suomalaisista+EI+ole+jotakin+mieltä?Sekaisinko+olet?+Kuulehan:+JOS+väität+jotakin+olemassaolevaksi,+on+SINUN+tehtäväsi+todistaa+väitteeesi!+Eri+mieltä+olevien+tehtävä+EI+ole+todistaa+asian+olevan+päinvastoin.+"Kuten+hyvin+tiedät,+se+lukee+selvästi+mm.+Lääkäriliiton+ja+finlexinkin+sivuilla.+Eli+ei+ole+mitään+pelkästään+jonkun+kirjoittajan+väitteitä+täällä.+Että+kuka+tässä+valehtelee+edelleen?"Miksi+näitä+asioita+on+aina+vain+määriteltävä+uudelleen?+MIKÄ+Sinua+oikeasti+vaivaa,+ihminen?Lääkäriliitonkin+kannanotto+on+selitetty+Sinulle+ties+miten+monta+kertaa!+Se+EI+ole+mielesi+mukainen.+Sinä+jolet+jumittunut+yhteen+osaan+Lääkäriliiton+kannanotoista,+vaikka+todellisuudessa+Lääkäriliiton+edustajat+puhuvat+ihan+muuta!+Etkö+tosiaankaan+suostu+ummärtämään,+että+Lääkäriliitto+on+vain+etujärjestö+ja+ajaa+jäsentensä+etua?+MIKÄ+siinä+on+vaikea+ymmärtää?+Lääkäriliitto+EI+ole+lainsäätäjä+EIKÄ+myöskään+mikään+moraalin+tai+oikean+ja+väärän+määrittelijä.+MIKÄ+siinäkin+on+vaikeaa+käsittää?Suomen+laki+on+oma+lukunsa.+Esimerkiksi+perintöasioissa+joudutaan+ottamaan+kantaa+jo+potentiaalisen+uuden+ihmisen+asemaan.+Niin+on+pakko+tehdä.+Lopullinen+totuus+silti+vain+on+se,+että+abortti+on+Suomessa+LAILLINEN+lääketieteellinen+operaatio+-+kuten+moni+muukin!+Sitä+tosiseikkaa+EI+mikään+muuta!+Ei,+vaikka+miten+saisit+itkupotkuraivareita+ja+messuaisit+loputtomasti+samoja+tekstejäsi+läpi!Lisäksi+lait+ovat+tulkintaa+täynnä!+Suomessa+abortin+saa+käytännössä+helposti,+vaikka+siinäkin+asiassa+jaksat+jankuttaa!+Sinä+haluaisit+Suomeen+mallin,+jossa+aborttia+ei+halutessaan+saa+ja+Sinä+viis+veisaat+seurauksista+-+tyypillinen+aborttien+vastustaja+siinäkin+suhteessa?+Sinulle+riittää+se,+että+lainsäädäntö+vain+on+kireä+ja+alkio+saa+jatkaa+kehittymistään+-+olivatpa+olosuhteet+mitkä+vain.+MIKÄÄN+rationaalinenkaan+perustelu+ei+näytä+Sinulle+kelpaavan.+Ties+monettako+kertaa+sanon+Sinulle+tämän+saman:+minä+EN+käske+kenenkään+ottaa+aborttia!+Sen+ratkaisun+tekee+jokainen+itse.+Sinä+olet+se,+joka+haluaa+tuon+ratkaisun+siirtää+muiden+käsiin+raskaana+olijalta!+Niin+yksinkertaisesti+asiat+menevät.+Sinun+tapasi+"keskustella"+tekee+tästä+puuhasta+äärimmäisen+typerää.+Fanaattisuutesi+ja+mustavalkoistamisesi+ovat+sillä+tasolla,+että+olotilasi+oikeastaan+huolestuttaa+minua.+Periatteessa+olen+huolestunut+siitä,+onko+minunkaan+viisasta+oikeasti+ottaa+kantaa+teksteihisi.+Voi+olla,+että+parempi+olisi+vaieta.
  3. Millaisia+aborttilakeja+oletat+YK:n+suosivan?MIHIN+oletuksesi+perustuu?MITEN+se+näkyy+YK:n+käytännön+toimina?