Vapaa kuvaus

Aloituksia

323

Kommenttia

14591

1. Luultavasti.
  2. "+Kyllä+ja+useammat+sen+tekevätkin,+oikean+abortti-informaation+jakamisen+lisäksi.+Heille+tärkeää+on+ihmisyyden+arvostus+ja+ihmisoikeudet+kaikille+ihmisyksilöille.+Ihmisepäyksilöitä+kun+ei+tiede+tunne."Niinkö?+Mitä+SINÄ+esimerkiksi+teet?"Naisen+tahto+esim+aborttiasiassa+ei+kumoa+ihmisoikeuksia+ja+toisen+yksilön+oikeutta+omaan+elämäänsä.Niinkö?+Missä+kohtaa+maamme+lainsäädäntöä+tämä+todetaan?"Naisen+ns+abortti+oikeus+kumoaa+yksilön+oikeuden+omaan+elämäänsä.+Hyvä+kun+viimein+tajusit."Olen+samaa+mieltä+kanssasi.+Alkiolla+ei+ole+äänioikeutta.+"Elämäkö+on+mielestäsi+suhteellista,+ei+faktisesti+tunnistettavaa+ja+tieteellisesti+tutkittavaa+ja+eksaktia?+Minusta+taas+elämä+alkaa+faktisesti+hedelmöityksestä+biologisen+tietämyksen+mukaan,+mikä+on+paljon+luotettavampi+lähtökohta+kuin+miljardinkin+ihmisen+mutu-kuvittelu+elämästä."Kummallinen+juttu+on+aina+vain+se+sama:+tämä+Sinun+kiistaton+ja+lopullinen+totuutesi+ei+näytä+kuvastavan+yleistä+ihmisten+näkemystä.+Siitä+se+suhteellisuus+tulee.+Kukin+ihminen+määrittelee+alkiolle+sen+arvon+omista+lähtökohdistaan+käsin.+"Kyllä,+kiva+kun+viimein+tajuat.+Aborttikiihkoilijat+haluvat+vallan+kumota+ihmisyksilön+alun+oikeuden+omaan+elämäänsä+ja+ottaa+sen+vallan+omiin+käsiinsä+lopettamalla+epämieluisat+yksilöt+heti+alkuunsa."Tässä+juuri+menet+liioitteluinesi+metsään+ja+pahasti.+Minä+haluan,+että+ihmiset+tekevät+päätöksensä+itse,+omista+lähtökohdistaan+käsin.+Juuri+tuollaiset+näkemykset+ovat+sitä+kiihkoilua.+SINÄ+olet+se,+joka+haluaa+päättää+asiat+muiden+puolesta+-+en+minä.+Minä+en+käske+ketään+aborttiin.+"Epämieluisa+yksilö".+Alkio+ei+ole+yksilö+kuin+vain+erittäin+ahtaasti+määritellysti.+Siltä+puuttuvat+lukuisat+sellaiset+ominaisuudet,+jotka+tekevät+meistä+yksilöitä.