Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+noin+on,+jos+esim.+työnantaja+tai+asiakkaat+eivät+erlämääsi+vaikuta?
25.02.2020 09:56
Luultavasti.
25.02.2020 09:55
Lue+TARKASTI:+
ilmoitan+kaikki+tuon+tyyppiset+kommenttisi+poistoon.+Ne+eivät+vaikuta+minuun.+
Ymmärsitkö?
25.02.2020 09:54
Hmm...+Minkä+ikäinen+mahdat+itse+olla?
Oletko+kenties+niin+nuori,+että+kaikki+yli+kolmekymppiset+ovat+Sinulle+"pappoja"?
Pitäisikö+nimitys+"pappa"+kokea+jotenkin+loukkaavana?+Kai+tiedät,+että+Raamatun+aikoina+korkeaan+ikään+eläneitä+kunnioitettiin?
25.02.2020 09:53
Vastaan+minuun+kohdistuviin+teksteihisi+jatkossa+vain+silloin,+kun+tunnistaudut+yksiselitteisesti+ja+selkeästi.+Olen+kyllästynyt+anonyymijankkaajiin.
25.02.2020 09:50
Eikö+aloittaja+ymmärrä,+että+CNN+on+eri+kanava+kuin+CBN?
25.02.2020 09:47
"+Kyllä+ja+useammat+sen+tekevätkin,+oikean+abortti-informaation+jakamisen+lisäksi.+Heille+tärkeää+on+ihmisyyden+arvostus+ja+ihmisoikeudet+kaikille+ihmisyksilöille.+Ihmisepäyksilöitä+kun+ei+tiede+tunne."
Niinkö?+Mitä+SINÄ+esimerkiksi+teet?
"Naisen+tahto+esim+aborttiasiassa+ei+kumoa+ihmisoikeuksia+ja+toisen+yksilön+oikeutta+omaan+elämäänsä.
Niinkö?+Missä+kohtaa+maamme+lainsäädäntöä+tämä+todetaan?
"Naisen+ns+abortti+oikeus+kumoaa+yksilön+oikeuden+omaan+elämäänsä.+Hyvä+kun+viimein+tajusit."
Olen+samaa+mieltä+kanssasi.+Alkiolla+ei+ole+äänioikeutta.+
"Elämäkö+on+mielestäsi+suhteellista,+ei+faktisesti+tunnistettavaa+ja+tieteellisesti+tutkittavaa+ja+eksaktia?+Minusta+taas+elämä+alkaa+faktisesti+hedelmöityksestä+biologisen+tietämyksen+mukaan,+mikä+on+paljon+luotettavampi+lähtökohta+kuin+miljardinkin+ihmisen+mutu-kuvittelu+elämästä."
Kummallinen+juttu+on+aina+vain+se+sama:+tämä+Sinun+kiistaton+ja+lopullinen+totuutesi+ei+näytä+kuvastavan+yleistä+ihmisten+näkemystä.+Siitä+se+suhteellisuus+tulee.+Kukin+ihminen+määrittelee+alkiolle+sen+arvon+omista+lähtökohdistaan+käsin.+
"Kyllä,+kiva+kun+viimein+tajuat.+Aborttikiihkoilijat+haluvat+vallan+kumota+ihmisyksilön+alun+oikeuden+omaan+elämäänsä+ja+ottaa+sen+vallan+omiin+käsiinsä+lopettamalla+epämieluisat+yksilöt+heti+alkuunsa."
Tässä+juuri+menet+liioitteluinesi+metsään+ja+pahasti.+Minä+haluan,+että+ihmiset+tekevät+päätöksensä+itse,+omista+lähtökohdistaan+käsin.+Juuri+tuollaiset+näkemykset+ovat+sitä+kiihkoilua.+SINÄ+olet+se,+joka+haluaa+päättää+asiat+muiden+puolesta+-+en+minä.+Minä+en+käske+ketään+aborttiin.+
"Epämieluisa+yksilö".+Alkio+ei+ole+yksilö+kuin+vain+erittäin+ahtaasti+määritellysti.+Siltä+puuttuvat+lukuisat+sellaiset+ominaisuudet,+jotka+tekevät+meistä+yksilöitä.
25.02.2020 09:44
"Mitä+sinä+teet+noiden+hyväksi,+kun+jää+noin+paljon+aikaa+paatostella+muille+ja+ylistää+itsekästä+tappamis"oikeutta"?+Vai+oletko+vain+tekopyhä?+Eikö+sinun+pitäisi+olla+ihan+tyytyväinen+nykylakiin+kun+se+on(?)+mielesi+mukainen?+Miksi+koet+tarpeellisena+puolustella+ja+oikeutella+sitä+täällä+päivästä+ja+vuosista+toiseen?"
Minä+teen+työtä+lasten+ja+nuorten+parissa,+joten+turha+Sinun+on+minulle+aiheesta+luennoida.+
"Miksi+haluat,+että+mahdollisimman+moni+raskaanaolija+käyttäisi+kuolettavaa+valtaansa+omaan+lapseensa?"
En+halua.+Täyttä+höpinää+ja+typerää+ylidramatisointia.+Sama+olisi,+jos+minä+syyttäisin+Sinua+siitä,+että+haluat+vähentää+naisen+oikeuksia.+Toisaalta+-+Sinähän+haluatkin!+Kun+olen+kysynyt+perusteluja+sille,+mikä+antaa+muille+raskaana+olijaa+paremman+oikeutuksen+puuttua+tilanteeseen,+vastaukseksi+ei+ole+oikein+ikinä+tullut+mitään+järkevää.+
Minä+en+usko+siihen,+että+aborttioikeuden+kaventaminen+toisi+onnea+ihmisille.+Tästä+on+kysymys.
25.02.2020 09:37
Kyllä+kai+Ahviota+voi+noinkin+arvioida...
25.02.2020 09:32
Käytännössä+tilanne+kylläkin+on+se,+että+kristinuskossa+asetetaan+ihmiselle+vaatimuksia.++On+höpinää+väittää,+että+näin+ei+olisi.+Sen+uskon+on+tosiasiassa+näyttävä+myös+tekoina+-+yhteisöstä+riippuen.
25.02.2020 09:30
Hmmm...+Et+näemmä+vieläkään+halua+operoida+tunnistettavasti.+Ymmärrän.+Otan+kantaa+tekstiisi,+vaikka+se+ei+minuun+kohdistuva+olekaan.+
Lainsäädännöllä+on+aina+oma+taustansa.+Se+on+kuva+ajastaan+nin+hyvässä+kuin+pahassa.+Jos+olet+eri+mieltä,+Sinulla+on+mahdollisuus+tutustua+siihen,+millä+tavoin+lait+ovat+muuttuneet+vaikkapa+viimeisen+200+vuoden+aikana.+
Aborttia+koskevalla+lainsäädännöllä+luonnollisesti+on+myöskin+taustansa.+Pääosin+aborttinäkemyksiin+ovat+vaikuttaneet+aikaisemmin+uskonnolliset+näkemykset+ja+vasta+maallistumiskehitys+on+luonut+lisäpaineita+aborttilakia+kohtaan+-+yhdessä+muuttuneen+naisen+aseman+kanssa.+
Alkiolla+ei+ole+ihmisarvoa.+Alkiolla+on+täsmälleen+se+arvo,+mikä+sille+annetaan.+Tähän+taas+vaikuttavat+monet+asiat+ja+näkemykset.+Kukin+arvioi+asiaa+omalta+kohdaltaan.+
Alkiota+määrittelee+joiltakin+osin+lainsäädäntö.+Tälle+on+syynsä+ja+taustansa.+Juridisesti+ajatellen+alkiolla+ei+ole+varsinaista+ihmisarvoa.
25.02.2020 09:28
Ja+sitten+kun+hänelle+"vitsailee"+jotakin+vastaan,+hän+vain+lisä+omaa+"vitsailuaan"?
24.02.2020 19:12
Kyllähän+se+varmasti+on+kovaa,+kun+kohtaa+omat+ongelmansa+niin,+että+niitä+ei+pehmennetä.+Onko+Sinulla+ressukalla+mitään+muuta+elämää+kuin+tämä?
No,+jätän+Sinut+sitä+mikettimään.+Olet+saanut+ihan+liikaa+huomiotani+tänään.+Jos+vielä+palstalle+tänään+eksyn,+ilmoitan+rähjäämisesi+suoraan+asiattomiksi.+Nyt+en+viitsi+enempää+touhuasi+katsella.+
Moi+moi.
24.02.2020 12:23
Vastaapa+rehellisesti:+eikö+Sinua+ikinä+kyllästytä?
24.02.2020 12:19
Kyllä+se+saattaa+kuulua,+jos+hyvinkin+vakavia+rikoksia+suunnittelet.+Osaanpahan+vältellä+niitä+alueita.
24.02.2020 12:03
Vastaahan+nyt:+MIKÄ+on+minulta+pois?
24.02.2020 12:03
Höpön+höpön.+Mikään+ei+estä+käsittelemästä+asioita+yleisellä+tasolla.
24.02.2020 12:00
Joskus+tuntuu+kuin+kyseessä+olisi+pikku+lapsi.+Tuollaista+logiikkaa+ei+millään+ymmärrä.
24.02.2020 11:59
Enpä+tiedä.+Eiköhän+kyse+ole+joidenkin+ihmisten+henkilökohtaisista+ongelmista.
24.02.2020 11:58
Onko+Sinulla+kovasti+vaikeaa+tänään?+Masennusta?+Ahdistusta?
24.02.2020 11:37
51 / 730