Saatteko jotain tyydytystä kun haukutte

Anonyymi

ja nimittelette kristittyjä?
Vai miksi niin teette?

166

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristityt on yleensä ihan tolkun ihmisiä. Ei heitä ole syytä haukkua eikä nimitellä.

      Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne.

      • Anonyymi

        Hyväksyt siis niiden haukkumisen ja nimittelyn jotka eivät itseä miellytä?


      • Anonyymi

        "Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne."

        Mitä sitten hyödynnämme evankeliointiin ja avaamme kivoja keskusteluja joita täällä todella paljon ihmisiä käy lukemassa. Uskon, että tämä foorumi on tällä hetkellä Suomen paras evankelioiva foorumi, missä jumalattomat ovat sparraajien asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne."

        Mitä sitten hyödynnämme evankeliointiin ja avaamme kivoja keskusteluja joita täällä todella paljon ihmisiä käy lukemassa. Uskon, että tämä foorumi on tällä hetkellä Suomen paras evankelioiva foorumi, missä jumalattomat ovat sparraajien asemassa.

        Room. 8:28

        Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne."

        Mitä sitten hyödynnämme evankeliointiin ja avaamme kivoja keskusteluja joita täällä todella paljon ihmisiä käy lukemassa. Uskon, että tämä foorumi on tällä hetkellä Suomen paras evankelioiva foorumi, missä jumalattomat ovat sparraajien asemassa.

        Sen mitä 10 vuotta olen täällä ollut niin aivan turhaa on evankeliointi ollut.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Sen mitä 10 vuotta olen täällä ollut niin aivan turhaa on evankeliointi ollut.

        Puhu vain omasta puolestasi. Jumala on hylännyt sinut.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Sen mitä 10 vuotta olen täällä ollut niin aivan turhaa on evankeliointi ollut.

        Tähän en usko, sillä täällä käy todella paljon ihmisiä mainonnasta päätellen ja uskon, että tämä Suomen paras foorumi saada tietoa oikeasta kristinuskosta kun jumalattomat kuitenkin esittää näitä iänikuisia stereotyyppisiä kysymyksiään jotka toistuvat ei-uskovien mielissä ja saamme siis näitä oikoa ja näihin vastailla. Eli jatkossakin toivomme ahkeraa viestintää sillä kritiikki on kristinuskon eräs siemenistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. Jumala on hylännyt sinut.

        Onko Jumala niin joskus sanonut, että on hylännyt minut? Missä moinen Jumala mahtaa olla?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onko Jumala niin joskus sanonut, että on hylännyt minut? Missä moinen Jumala mahtaa olla?

        Tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onko Jumala niin joskus sanonut, että on hylännyt minut? Missä moinen Jumala mahtaa olla?

        Väitätkö, että Jumala EI ole hylännyt sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis niiden haukkumisen ja nimittelyn jotka eivät itseä miellytä?

        Jos joku katsoo oikeudekseen opettaa minulle, miten minun pitää elää esitieteellisen ajan patriarkaalisten moraalisääntöjen mukaan, katson minä oikeudekseni kutsua häntä typeräksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne."

        Mitä sitten hyödynnämme evankeliointiin ja avaamme kivoja keskusteluja joita täällä todella paljon ihmisiä käy lukemassa. Uskon, että tämä foorumi on tällä hetkellä Suomen paras evankelioiva foorumi, missä jumalattomat ovat sparraajien asemassa.

        Jos tämä on Suomen paras evankelioiva foorumi, niin enpä välitä tutustua niihin huonompiin.
        Suuri osa keskusteluista on ollut piilorasistista "rajat kiinni" keskustelua ja toinen iso osa politiikkaa. Siihen kun vielä lisää nuoren Maan kreationismin, niin ollaan kaukana evankelioimisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku katsoo oikeudekseen opettaa minulle, miten minun pitää elää esitieteellisen ajan patriarkaalisten moraalisääntöjen mukaan, katson minä oikeudekseni kutsua häntä typeräksi.

        Kukaan ei varmasti one vaatinut sinulta yhtään mitään. Mutta evoluutioon uskot vaikka se on ihan ufo juttu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne."

        Mitä sitten hyödynnämme evankeliointiin ja avaamme kivoja keskusteluja joita täällä todella paljon ihmisiä käy lukemassa. Uskon, että tämä foorumi on tällä hetkellä Suomen paras evankelioiva foorumi, missä jumalattomat ovat sparraajien asemassa.

        Olet Sinä kyllä vitsikäs!


      • Onko Sinulla pilkettä silmäkulmassa juuri nyt? Koeta nyt saada vastattua!


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Olet Sinä kyllä vitsikäs!

        Kurjaa kun et voi nyt kiusata lapsia....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurjaa kun et voi nyt kiusata lapsia....

        Oliko Sinulla muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei varmasti one vaatinut sinulta yhtään mitään. Mutta evoluutioon uskot vaikka se on ihan ufo juttu?

        Ei evoluutioon ole mitään järkeä uskoa. Se on vain kaiken tieteellisen näytön perusteella erittäin todennäköisesti paikkansa pitävä selitys biodiversiteetin muotoutumiselle.

        Esitä "ystäväni" mielestäsi parempi selitys, niin katsotaan mikä sen todennäköisyys mahtaisi olla.


      • torre12 kirjoitti:

        Sen mitä 10 vuotta olen täällä ollut niin aivan turhaa on evankeliointi ollut.

        Eipä ole yksikään Korkkiruuvin uskoon evankelioima ilmoittautunut tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Jos tämä on hyvää evankeliointia, millaistahan huono mahtaa olla? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö, että Jumala EI ole hylännyt sinua?

        En kuule tiedä asiasta mitään. Jumala on ollut ihan hiljaa.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        En kuule tiedä asiasta mitään. Jumala on ollut ihan hiljaa.

        Jumala on hylännyt sinut jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. Jumala on hylännyt sinut.

        En tiedä, onko viestisi jonkinlaista kiusoittelua vai mitä. Kuitenkin minusta on kohtuutonta sanoa, että Jumala olisi hylännyt hänet. Me, jotka pelastuksen olemme saaneet todellisena Jeesuksen Kristuksen sovintoveren kautta kokea, olemme onnekkaita ("autuaita"). Se on Jumalan työ meissä yksin armosta ja voi koskea jonakin päivänä torre12;a sekä vaikkapa RepeRuutikalloa.

        Kun Jumala päättää jotakin tehdä, se myös tapahtuu.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eipä ole yksikään Korkkiruuvin uskoon evankelioima ilmoittautunut tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Jos tämä on hyvää evankeliointia, millaistahan huono mahtaa olla? 🤔

        "Eipä ole yksikään Korkkiruuvin uskoon evankelioima ilmoittautunut tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Jos tämä on hyvää evankeliointia, millaistahan huono mahtaa olla?"

        Eri evankeliointirintamalla on oma tyylinsä. Tämä on sellaista eturintaman taistoa tällä nimenomaisella rintamalohkolla. Joka puolella maailmaa tämä on nyt vaan tällaaaasta kuten pohojalaaaaaset Talvisota-elokuvassa totesivat, että miten täällä on Taipaleen lohkolla pärjätty tuon ryssän kanssa.

        Me taistelemme mutta kasvu on Herran. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eipä ole yksikään Korkkiruuvin uskoon evankelioima ilmoittautunut tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Jos tämä on hyvää evankeliointia, millaistahan huono mahtaa olla?"

        Eri evankeliointirintamalla on oma tyylinsä. Tämä on sellaista eturintaman taistoa tällä nimenomaisella rintamalohkolla. Joka puolella maailmaa tämä on nyt vaan tällaaaasta kuten pohojalaaaaaset Talvisota-elokuvassa totesivat, että miten täällä on Taipaleen lohkolla pärjätty tuon ryssän kanssa.

        Me taistelemme mutta kasvu on Herran. Amen

        Ettekö keksi mitään hyödyllistä tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eipä ole yksikään Korkkiruuvin uskoon evankelioima ilmoittautunut tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Jos tämä on hyvää evankeliointia, millaistahan huono mahtaa olla?"

        Eri evankeliointirintamalla on oma tyylinsä. Tämä on sellaista eturintaman taistoa tällä nimenomaisella rintamalohkolla. Joka puolella maailmaa tämä on nyt vaan tällaaaasta kuten pohojalaaaaaset Talvisota-elokuvassa totesivat, että miten täällä on Taipaleen lohkolla pärjätty tuon ryssän kanssa.

        Me taistelemme mutta kasvu on Herran. Amen

        No ainakin saat hyvät kiksit tai koet olevasi täärkeä täällä "evankelioidessasi", vai.. koska Sinun evankeliointisi ku on kertoa kaikille että kaikki muut ovat väärässä..uskotteletko todella että se uppoaa, no eihän sitä tartte tietää,sen kun sohii vain sitä sanomaa sinne, tänne ja tuonne omalla tavallaan - se on kivaa hommaa? Ei ole vastuita mistään -kivaa, kivaa - tekemistä vain ja samalla se tärkeyden kokemus?

        No - onha se tietenkin hyvä asia kokea olevansa Tärkeä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko viestisi jonkinlaista kiusoittelua vai mitä. Kuitenkin minusta on kohtuutonta sanoa, että Jumala olisi hylännyt hänet. Me, jotka pelastuksen olemme saaneet todellisena Jeesuksen Kristuksen sovintoveren kautta kokea, olemme onnekkaita ("autuaita"). Se on Jumalan työ meissä yksin armosta ja voi koskea jonakin päivänä torre12;a sekä vaikkapa RepeRuutikalloa.

        Kun Jumala päättää jotakin tehdä, se myös tapahtuu.

        Raamattu sanoo selvästi, että Jumala hylkää homouden harjoittajat omiin himoihinsa eivätkä he peri Jumalan valtakuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo selvästi, että Jumala hylkää homouden harjoittajat omiin himoihinsa eivätkä he peri Jumalan valtakuntaa.

        Niin kauan kuin Jumala ei ole kuollut, kukaan ei peri.


      • Lue TARKASTI:

        ilmoitan kaikki tuon tyyppiset kommenttisi poistoon. Ne eivät vaikuta minuun.

        Ymmärsitkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin saat hyvät kiksit tai koet olevasi täärkeä täällä "evankelioidessasi", vai.. koska Sinun evankeliointisi ku on kertoa kaikille että kaikki muut ovat väärässä..uskotteletko todella että se uppoaa, no eihän sitä tartte tietää,sen kun sohii vain sitä sanomaa sinne, tänne ja tuonne omalla tavallaan - se on kivaa hommaa? Ei ole vastuita mistään -kivaa, kivaa - tekemistä vain ja samalla se tärkeyden kokemus?

        No - onha se tietenkin hyvä asia kokea olevansa Tärkeä..

        Ja ajattele, että kyseessä on peräti tohtorin tutkinnon suorittanut ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis niiden haukkumisen ja nimittelyn jotka eivät itseä miellytä?

        Eikö valehtelijaa saisi sanoa valehtelijaksi, pitäisikö kiittää ja ylistää, häh?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        En kuule tiedä asiasta mitään. Jumala on ollut ihan hiljaa.

        Jumala ei ole sinua hylännyt! ✨
        Se on Saatana, joka väittää tuollaista!

        Jumala kutsuu sinua, tämän nyt tajuaa jo vähemmälläkin kristinuskolla. Vihollinen hyökkää sinua vastaan, tyrkyttäen epätoivoa ja epäuskoa.

        Sinullahan on asiat kääntymässä parempaan suuntaan, kunhan et nyt juutu masennukseen, vaan olet itsenäinen ja vilkaiset vähän ympärillesi, että ai, mikä Jumala, missä? Kutsuuko Jumala minua?

        Silloin mennään kännyt ristissä polvilleen ja puhutellaan Jumalaa kohteliaasti ja luovutetaan itsensä ja koko elämä Hänelle. 🛐 🕊️


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eipä ole yksikään Korkkiruuvin uskoon evankelioima ilmoittautunut tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. Jos tämä on hyvää evankeliointia, millaistahan huono mahtaa olla? 🤔

        Helluntailaisuus palstalla kauan sitten saivat yhden käännynnäisen aikaan. Ja sitten alkoi hauskuus, nimittäin totinen riitely siitä kenen ansioksi tämä uusi Jumalan lapsi nyt sitten lasketaan. Kyseessä oli todella taitava trolli ja vaikka itse aavistelin näin olevan, niin välillä iski epäilys, että onko tuo tosissaan sittenkin.

        Itse vedätin jollakin helluntailaisuus-palstalla joskus kreationisteja. Esitin todisteita nuoren maailmankaikkeuden puolesta ja "todistelin" auringon olevan nuori tähti. Säveltelin ihan päättömyyksiä, liittelin asioita yhteen, joilla ei ollut mitään tekemistä keskenään, keksin omasta päästä fysikaalisia prosesseja ja liimailin jostakin tutkimuksista repäistyjä kaavoja joukkoon jne.

        Läpihän se meni ja sekoiluani jopa lainailtiin toisissa ketjuissa ja kiiteltiin. Sulkivat sitten nimimerkkini kun paljastin metkun. Vedätys onnistui paljolti varmaan juuri siksi, että foorumilla ei suvaittu juurikaan vääriä näkemyksiä, joten kriitikot puuttuivat tyystin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko viestisi jonkinlaista kiusoittelua vai mitä. Kuitenkin minusta on kohtuutonta sanoa, että Jumala olisi hylännyt hänet. Me, jotka pelastuksen olemme saaneet todellisena Jeesuksen Kristuksen sovintoveren kautta kokea, olemme onnekkaita ("autuaita"). Se on Jumalan työ meissä yksin armosta ja voi koskea jonakin päivänä torre12;a sekä vaikkapa RepeRuutikalloa.

        Kun Jumala päättää jotakin tehdä, se myös tapahtuu.

        'Kun Jumala päättää jotakin tehdä, se myös tapahtuu.'

        Hän ei siis koskaan päätä tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis niiden haukkumisen ja nimittelyn jotka eivät itseä miellytä?

        Niin se aina tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis niiden haukkumisen ja nimittelyn jotka eivät itseä miellytä?

        Juuri noin se menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Edustamasi pieni fanaatikkojen vähemmistö on sitten vähän toinen juttu, mutta hyvää viihdettä te kyllä meille tuotatte kaikella denialistisella kaheliudellanne."

        Mitä sitten hyödynnämme evankeliointiin ja avaamme kivoja keskusteluja joita täällä todella paljon ihmisiä käy lukemassa. Uskon, että tämä foorumi on tällä hetkellä Suomen paras evankelioiva foorumi, missä jumalattomat ovat sparraajien asemassa.

        Täällä ei tapahdu mitään mikä toisi ihmisiä uskoon. Uskovat täällä ovat liian omahyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis niiden haukkumisen ja nimittelyn jotka eivät itseä miellytä?

        Kristitynkin kommenttia arvioidaan sen mukaan, onko se fiksu vai idioottimainen. Sitä kutsutaan keskusteluksi.


      • torre12 kirjoitti:

        Sen mitä 10 vuotta olen täällä ollut niin aivan turhaa on evankeliointi ollut.

        Me emme voi koskaan tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Voi tulla hetki, jolloin huutaakin Jumalan puoleen.

        MInäkin nuorena sanoin vihaisesti, ettei minusta koskaan tule uskovaista. Ja nyt olen onnellinen uskovainen. Olin siinä tilnteessa, että ajattelin tappaa itseni, mutta minulla oli kaksi pientä poikaa. Se esti minua tekemästä pahaa itselleni. Mutta onneksi löysin Jumalan armon Jeesuksessa Kristuksessa ja sain antaa elämäni Hänelle. Sen jälkeen olen saanut kulkea Hänen kanssaan eteenpäin. Oli vaikeita päiviä, miehen sairaus ja kuolema. Mutta silloinkin tunsin Jumalan rakkauden ympäröivän itseäni.


      • torre12 kirjoitti:

        Onko Jumala niin joskus sanonut, että on hylännyt minut? Missä moinen Jumala mahtaa olla?

        Niin kauan kuin on elämää, on mahdollisuus tulla Jeesuksen luo.

        Minun mieheni nöyrtyi sairaalassa ottamaan Jeesuksen vastaan joitain tunteja ennen kuolemaansa. Olen onnellinen siitä, mutta itse olen onnellinen siitä, etten ole jättänyt sitä viimeisiin tunteihin. Kiitän Jumalaa näistä vuosista, kun olen Hänen kanssaan saanut vaeltaa. Hän on antanut minulle elämän, jota on ollut ihana elää.

        Jos vertaan elämääni ennen uskoontuloa, se oli kauheaa. Se oli täynnä itseinhoa ja vihaa ihmisiä kohtaan. Monet asiat ovat selvinneet uskoontulon jälkeen. Raamatussa sanotaan, että totuus tekee vapaaksi. Nyt hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, minun ei tarvitse näytellä enää mitään roolia, että minä itse ja muut ihmiset hyväksyisivät minut.


    • Anonyymi

      Kristittyjä on joka lähtöön, ja monen sortin uskovaisia vieläkin enemmän. Keitä mahdat tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Niitä joita sinä haukut ja nimittelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä joita sinä haukut ja nimittelet.

        Ahaa, siis laitaoikeistolaisia denialisteja. Eipä siitä sakista pysty yhtäkään hyvää mainintaa kehittämään. Ihmisarvoa dissataan ja tiedettä vastustetaan – ei jatkoon, ei edes keräilyeriin.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ahaa, siis laitaoikeistolaisia denialisteja. Eipä siitä sakista pysty yhtäkään hyvää mainintaa kehittämään. Ihmisarvoa dissataan ja tiedettä vastustetaan – ei jatkoon, ei edes keräilyeriin.

        Unohdit mainita aidot uskovat joita vastaan käyt täällä ah niin ankaraa taistoa vuodesta toiseen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mainita aidot uskovat joita vastaan käyt täällä ah niin ankaraa taistoa vuodesta toiseen :)

        En suinkaan, kyllä te sisällytte määritelmään. 😊


    • Ei mitään henkilökohtaista mutta kun kyseessä on joku uskomus, ismi tai muu irrationaalinen käsitys, niin miksi sitä ei saa kritisoida.

      • Anonyymi

        Kuka kysyi kritisoinnista?


    • Anonyymi

      En usko, että vastustamalla aitoa uskoa he saavat siitä tyydytystä, koska kuitenkin se motivaattori heidän kohdallaan tulee ulkoapäin ja käyttää näitä hyväkseen. Itse olen mieltänyt että nämä pahaa kirjoittavat ovat jotenkin "robotin" asemassa ilman sen kummenpia tunteita, ehkä vihan ja voimattoman raivon tunne on korostunut?

      • Anonyymi

        Kaikkea sitä ihminen miettiikin. Kyllä nekin kirjoittajat ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin sinäkin. Tai luultavasti jopa vapaampia lausumaan oman mielipiteensä ilman auktoriteettien ohjailua.

        Itse en näe tarpeelliseksi haukkua uskovia, mikäli he eivät oikeasti anna siihen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea sitä ihminen miettiikin. Kyllä nekin kirjoittajat ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin sinäkin. Tai luultavasti jopa vapaampia lausumaan oman mielipiteensä ilman auktoriteettien ohjailua.

        Itse en näe tarpeelliseksi haukkua uskovia, mikäli he eivät oikeasti anna siihen aihetta.

        Saako sinuakin haukkua ja nimitellä jos annat jonkun mielestä siihen aihetta?

        Mitä se haukkuminen auttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea sitä ihminen miettiikin. Kyllä nekin kirjoittajat ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin sinäkin. Tai luultavasti jopa vapaampia lausumaan oman mielipiteensä ilman auktoriteettien ohjailua.

        Itse en näe tarpeelliseksi haukkua uskovia, mikäli he eivät oikeasti anna siihen aihetta.

        Korkkiruuvi yritti tuossa ystävällisesti evankelioiden ilmaista, että kaikki hänen mielettömiin houreisiinsa yhtymättömät ovat Saatanan käskyläisiä. Yli 90 % suomalaisista siis, vaikka useimpia ei hotsitakaan säätää täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako sinuakin haukkua ja nimitellä jos annat jonkun mielestä siihen aihetta?

        Mitä se haukkuminen auttaa?

        Auttaakos se, kun palstalla itseään hyvinkin uskoviksi väittävät ihmiset käyttäytyvät törkeästi muita kohtaan?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Auttaakos se, kun palstalla itseään hyvinkin uskoviksi väittävät ihmiset käyttäytyvät törkeästi muita kohtaan?

        Kukaan ei pidä sinua uskovana.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Korkkiruuvi yritti tuossa ystävällisesti evankelioiden ilmaista, että kaikki hänen mielettömiin houreisiinsa yhtymättömät ovat Saatanan käskyläisiä. Yli 90 % suomalaisista siis, vaikka useimpia ei hotsitakaan säätää täällä.

        "Korkkiruuvi yritti tuossa ystävällisesti evankelioiden ilmaista, että kaikki hänen mielettömiin houreisiinsa yhtymättömät ovat Saatanan käskyläisiä. Yli 90 % suomalaisista siis, vaikka useimpia ei hotsitakaan säätää täällä."

        Onhan tuo kaikkien tiedossa, että aitoja uskovia on tuo alle 10% myös Suomessa. Loppuja ohjailee sitten tämän maailman henki. Repen mielestä se näyttää olevan S-tana itte.

        Ja olen edelleen sitä mieltä että jumalattomat eivät tunne tyydytystä vainotessaan täällä uskovaisia, koska kuitenkin se motivaattori heidän kohdallaan tulee ulkoapäin ja käyttää näitä hyväkseen.


    • Anonyymi

      Vai helluntailaisuus on oikeamielisten uskonto, muut kaikki ovat paholaisesta!

      • Anonyymi

        Sinä niin väität.


      • Muitakin lahkoja voidaan pitää käyttökelpoisina silloin kun niihin liittyy esimerkiksi homojen oikeuksien vastustaminen tai viha islamia kohtaan. Mestarin kaltainen ateistikin kelpaa kaveriksi sukkana, jos omaan ihmisviha-agendaan löytyy joitain keskeisiä yhtymäkohtia.


    • Anonyymi

      Kyllä siinä henk koht saaminen on. Muutenhan sitä ei tapahtuisi. Turha väittää muuta.
      Jokin mielenvika-koulukiusaaja tauti se on.
      Raukkoja mitättömiä.

      • Anonyymi

        Se on huolestuttavaa, että he kaikki ovat vanhoja miehiä...,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huolestuttavaa, että he kaikki ovat vanhoja miehiä...,

        Se on se juntti-sukupolvi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on huolestuttavaa, että he kaikki ovat vanhoja miehiä...,

        Ja uskovat ovat nuoria?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ja uskovat ovat nuoria?

        Kuka niin väitti?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ja uskovat ovat nuoria?

        Olin nuorena uskossa ja silloin kristillisillä kesäpäivillä enemmistö oli oman ikäistäni porukkaa. Kävin katsomassa hommaa vajaa nelisenkymmentä vuotta myöhemmin. Mikään ei ollut muuttunut. Valtaosa osallistujista oli vieläkin samaa ikäluokkaa kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin nuorena uskossa ja silloin kristillisillä kesäpäivillä enemmistö oli oman ikäistäni porukkaa. Kävin katsomassa hommaa vajaa nelisenkymmentä vuotta myöhemmin. Mikään ei ollut muuttunut. Valtaosa osallistujista oli vieläkin samaa ikäluokkaa kanssani.

        Hienoa, että usko on kestänyt ja kantanut.


      • torre12 kirjoitti:

        Ja uskovat ovat nuoria?

        Siinä porukassa keski-ikä on niin korkea, että luonnollinen poistuma on paljon suurempi kuin toisesta päästä tuleva täydennys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin väitti?

        No ketkä sitten ovat niitä "vanhoja miehiä"?

        Ajattelin, että toiset ovat nuoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että usko on kestänyt ja kantanut.

        Hienoa sekin, että uusia uskovia ei näkynyt olevan.


    • Saatko Sinä tyydytystä siitä, kun vinoilet kaikille eri mieltä oleville?

      Mistä muuten ylipäätään ottaen voi tietää, että joku huonosti käyttäytyvä vakioinisijä olisi anonyyminä keekoillessaan kristitty? Pitääkö se vain arvata?

      • Raskas työpäivä?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Raskas työpäivä?

        Sinulla ei koskaan ole töitä ollutkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei koskaan ole töitä ollutkaan.

        Niinkö? Kertoisitko omasta työkokemuksestasi siksi, että minäkin tiedän mihin pyrkiä?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Niinkö? Kertoisitko omasta työkokemuksestasi siksi, että minäkin tiedän mihin pyrkiä?

        Miksi siitä sinulle kertoisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siitä sinulle kertoisin?

        Ilmiselvästi olet siinä oletuksessa, että minä en työssä käy. Sinun itsesi täytyy siis varmaankin olla sekä hyvin koulutettu että myös varsin merkittävissä tehtävissä.

        Eikö olisi tuiki tarpeellista Sinun kaikessa esimerkillisyydessäsi siis kertoa meille vähäisemmille, mihin meidänkin tulisi pyrkiä? Miten me muuten voimme edes TIETÄÄ, mitä tehdä?


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ilmiselvästi olet siinä oletuksessa, että minä en työssä käy. Sinun itsesi täytyy siis varmaankin olla sekä hyvin koulutettu että myös varsin merkittävissä tehtävissä.

        Eikö olisi tuiki tarpeellista Sinun kaikessa esimerkillisyydessäsi siis kertoa meille vähäisemmille, mihin meidänkin tulisi pyrkiä? Miten me muuten voimme edes TIETÄÄ, mitä tehdä?

        Mitä se sinulle kuuluu. Hanki oikeuta ystäviä joilta voit kysellä.


      • Älä vaihda puheenaihetta. Eikö Sinulla tosiaankaan ole vieläkään pokkaa kertoa erinomaisia tuloksia tuottaneesta koulutuksestasi ja epäilemättä mahtavasta urastasi? Miksi ei? Häpeätkö jotakin?

        Kun asetat minulle tuon kysymyksen, voin asettaa saman Sinullekin: tietävätkö SINUN työkaverisi ja läheisesi toiminnastasi täällä? Jos eivät, miksi eivät?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Älä vaihda puheenaihetta. Eikö Sinulla tosiaankaan ole vieläkään pokkaa kertoa erinomaisia tuloksia tuottaneesta koulutuksestasi ja epäilemättä mahtavasta urastasi? Miksi ei? Häpeätkö jotakin?

        Kun asetat minulle tuon kysymyksen, voin asettaa saman Sinullekin: tietävätkö SINUN työkaverisi ja läheisesi toiminnastasi täällä? Jos eivät, miksi eivät?

        Älä jaksa kitistä!


      • OksastettuOksa kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu. Hanki oikeuta ystäviä joilta voit kysellä.

        Tuo nikki käyttöön nyt?

        Ovatko sivunikit Sinun ystäviäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa kitistä!

        Alatr toistaa itseäsi? Et kai ole väsynyt, Rakas Ystäväni? Stressiä? Masennusta??


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Tuo nikki käyttöön nyt?

        Ovatko sivunikit Sinun ystäviäsi?

        Onko se sinulta pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinulta pois?

        MIKÄ??


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        MIKÄ??

        Juuri se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri se.

        Vastaahan nyt: MIKÄ on minulta pois?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Vastaahan nyt: MIKÄ on minulta pois?

        Kaikki, paitsi tyhmyys.


      • OksastettuOksa kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu. Hanki oikeuta ystäviä joilta voit kysellä.

        >Hanki oikeuta ystäviä joilta voit kysellä.

        Ja tämä tarkoittaa mitä?
        Hanki oikeuttaa ystäviä joilta voit kysellä?
        Hanki oikeutta ystäviltä joilta voit kysellä?
        Vai mitä ihmettä? 😯


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ilmiselvästi olet siinä oletuksessa, että minä en työssä käy. Sinun itsesi täytyy siis varmaankin olla sekä hyvin koulutettu että myös varsin merkittävissä tehtävissä.

        Eikö olisi tuiki tarpeellista Sinun kaikessa esimerkillisyydessäsi siis kertoa meille vähäisemmille, mihin meidänkin tulisi pyrkiä? Miten me muuten voimme edes TIETÄÄ, mitä tehdä?

        >Sinun itsesi täytyy siis varmaankin olla sekä hyvin koulutettu että myös varsin merkittävissä tehtävissä.

        Tämä on päivänselvää. Ihmisiä joiden tuottaman tekstin ajatus jää kokonaan tai ainakin suurelta osin arvoitukseksi tarvitaan monenlaisissa tehtävissä. Esimerkiksi Batmanin Arvuuttajaa tuuraamaan.


    • Anonyymi

      Tykkään nimitellä HIHHULEIKSI koska monet kristityt ovat pienikokoisia eivätkä yleensä lyö vastaan tai katuun, jos vähän nimittelee. Tiedän kyllä, että ovat pahoin nokkiinsa ja pitävät pyhän hengen pilkkana, mutta kun niillä on harhaisia käsityksiä yhteiskunnasta, jonka koulut on antaneet. Että olisi muka jonkinlainen yhteinen kansa tai valtio. Heidän pitäisi mennä ajoissa Jehovan todistajiin ja saada oikean suuntaista oppia, jotta eivät hihhuloisi ja olisi pelkkiä pelinappuloita muiden pelissä.
      Myös Hare Krishna liikkeen kirjoissa on oikeaa tietoa. Mua ottaa aivoon kun hihhulit eivät ole vapaita, vaan omaavat käsityksiä, jotka on tuputettu heihin. Vain Jehovan todistajat noudattavat raamattua syvällisesti ja sen tähden ovat totuudellisempia ja vapaampia kuin muut.

    • Anonyymi

      Ymmärtäkää hyvät kristityt, että maailma ei hauku omiaan. Ne "kristityt", jotka ateisteille kelpaavat... ovatko he kristittyjä ensinkään?

      Joh. 15:14-27
      14 Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
      15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
      16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
      17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.

      18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
      19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
      20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
      21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

      22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
      23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
      24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
      25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.

      26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
      27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

      • Siis Jeesus puhui silloisille opetuslapsilleen. He, jotka olivat "alusta asti olleet minun kanssani".


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Siis Jeesus puhui silloisille opetuslapsilleen. He, jotka olivat "alusta asti olleet minun kanssani".

        Miten tuon ymmärrät, mistä alusta lähtien ja miten olleet?


      • Anonyymi

        "Ymmärtäkää hyvät kristityt, että maailma ei hauku omiaan. "

        Haukutko sinä siis "omiasi", kun et ole maailmasta - sekö on 'merkki'?

        Vai kuka nyt "omiaan" haukkuisi, kerro.


    • Anonyymi

      Ymmärtäkää hyvät kristityt, että maailma ei hauku omiaan. Ne "kristityt", jotka ateisteille kelpaavat... ovatko he kristittyjä ensinkään?


      Ateistina en pidä mm...seuraavanlaisista kristityistä joten he ovat varmaan niitä valittuja

      -Pedofiiliaa harrastavat lahkot ja papit joista juttuja lähes joka päivä lehdissä
      -Vanhuksia rahallisesti huijaavat lahkolaiset rakennusfirmoineen
      -Nokiamissionin homosaarnaajat jotka käyttävät ihmisiä seksuaalisesti hyväkseen
      -Omat lapsensa uskonsa vuoksi hylänneet fundamentalistit
      -Muita heidän uskontoonsa millään tavoilla liittymättömien ihmisten uhkailu polttokidutuksilla kidutuksilla ym...sairailla tavoilaa.

      Normaalit maltilliset kristityt jotka saavat uskonnostaan itselleen jotain eivätkä sekoita muita ihmisiä pönkittämään uskoaan niin hyvässä kuin pahassakaan ovat ok .

      • Anonyymi

        Tuota samaa rikollisuutta esiintyy kaikkialla, uskoista ja vakaumuksista riippumatta.

        Tuollaisen tekijöitä ei voi ainakaan UT:n opin mukaisina kristittyinä pitää, vaikka epäilemättä ovat kristittyjä nimeltään. Juu, en minä heitä esim. "ateisteiksi" väitä! Olkoot mitä ovat, mutta jopa Jeesus itse ilmoitti pedofilien käyvän tulevassa maailmassa vieläkin huonommin, kuin jos heidät tässä maailmassa myllynkivi kaulassa heitettäisiin mereen.

        Matteus 18:1-10
        1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
        2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
        4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
        5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.

        6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

        8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
        9 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.

        10 Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa. 🕊

        Aitoa kristinuskoa tulee mitata Jeesuksen hengen sekä myös itse apostolien opetusten mukaan. Jeesus vastusti kaikkea tuollaista monirikollisuutta ja korruptiota ja juuri siksi Hänet tapettiinkin: papisto ei pitänyt.

        Nk. kristittyjä on erilaisia. Kuten on ateisteja... ym.


    • Anonyymi

      Tämän palstan voisi lopettaa kristinuskonvastaisena.

      • Anonyymi

        Ai? Palsta lopettaa... koska täällä esiintyy kristinuskon vastaisuutta? Eikös lopettaminen olisi se vihonviimeisin kristinuskon vastainen teko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai? Palsta lopettaa... koska täällä esiintyy kristinuskon vastaisuutta? Eikös lopettaminen olisi se vihonviimeisin kristinuskon vastainen teko?

        Ei ole tarvetta lopettaa tätä palstaa. Tämä tarjoaa uskoville kullanarvoiset tilaisuuden julistaa Kristuksen voittoa. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai? Palsta lopettaa... koska täällä esiintyy kristinuskon vastaisuutta? Eikös lopettaminen olisi se vihonviimeisin kristinuskon vastainen teko?

        Tämä pastahan mitä suuremmassa määrin on kiihotusta kansanryhmää, eli kristittyjä vastaan, jotka uskovat klassisen kristinuskon pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pastahan mitä suuremmassa määrin on kiihotusta kansanryhmää, eli kristittyjä vastaan, jotka uskovat klassisen kristinuskon pohjalta.

        NykySuomessa kuitenkin vihaviestintä uskovia kohtaan on sallittua ja samoin kiihottaminen uskovaa vähemmistöä vastaan on sallittua ja monien mielestä jopa toivottavaa ja viranomaiset katsoo näissä tilanteissa muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta lopettaa tätä palstaa. Tämä tarjoaa uskoville kullanarvoiset tilaisuuden julistaa Kristuksen voittoa. Amen

        Julistamista on nyt nähty palstan alusta saakka ja tulos on nolla. Nyt voisitte kokeilla todisteita väitteillenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        NykySuomessa kuitenkin vihaviestintä uskovia kohtaan on sallittua ja samoin kiihottaminen uskovaa vähemmistöä vastaan on sallittua ja monien mielestä jopa toivottavaa ja viranomaiset katsoo näissä tilanteissa muualle.

        Ja taas voinet esittää esimerkkejä, Korkkiruuvi.


    • Anonyymi

      Minkälaisia nimittelysanoja olet havainnut?
      Pyhään ehtoollisen liittyvän ruumiin syönnin ja verenvuodon perusteellako?
      Vampyyrit ja ihmissyöjä kristityt

    • Anonyymi

      Jumala lähetti hyvyydessään koronaviruksen varoitukseksi kaikille uskovaisille, myös suomalaisille.

      • Anonyymi

        Erilaisten uusien tautien tulo on ollut uskovien tiedossa jo kauan. Emme näihin korona-uutisiin paljon korviamme edes lotkauta. Me olemme tämän tienneet jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisten uusien tautien tulo on ollut uskovien tiedossa jo kauan. Emme näihin korona-uutisiin paljon korviamme edes lotkauta. Me olemme tämän tienneet jo kauan.

        Uusi Suomi kirjoittaa mielenkiintoisen artikkelin lopun ajoista puheenvuoro.uusisuomi.fi/pienoinen/54919-profeetalliset-lopun-ajan-merkit-3/
        Ilmasto lämpiää rajusti ja ihmiset nääntyvät kuumuuteen
        2Ja niinkuin kansan käy, niin papinkin, niinkuin orjan, niin hänen herransa,
        niinkuin orjattaren, niin hänen emäntänsä, niinkuin ostajan, niin myyjän,
        niinkuin lainanottajan, niin lainanantajan, niinkuin velallisen, niin
        velkojankin.
        3 Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on
        tämän sanan puhunut.
        4 Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset
        maassa nääntyvät.
        5 Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait,
        muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
        6 Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden
        maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Suomi kirjoittaa mielenkiintoisen artikkelin lopun ajoista puheenvuoro.uusisuomi.fi/pienoinen/54919-profeetalliset-lopun-ajan-merkit-3/
        Ilmasto lämpiää rajusti ja ihmiset nääntyvät kuumuuteen
        2Ja niinkuin kansan käy, niin papinkin, niinkuin orjan, niin hänen herransa,
        niinkuin orjattaren, niin hänen emäntänsä, niinkuin ostajan, niin myyjän,
        niinkuin lainanottajan, niin lainanantajan, niinkuin velallisen, niin
        velkojankin.
        3 Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on
        tämän sanan puhunut.
        4 Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset
        maassa nääntyvät.
        5 Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait,
        muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
        6 Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden
        maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.

        Ei Usarin blogit ole mitään artikkeleita. Kuka hyvänsä voi sinne perustaa blogin, sinäkin Antsu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisten uusien tautien tulo on ollut uskovien tiedossa jo kauan. Emme näihin korona-uutisiin paljon korviamme edes lotkauta. Me olemme tämän tienneet jo kauan.

        Varmaan on ollut oikein hyvin tiedossanne sekin, että yhä useampia ihmiskuntaa vuosituhansien ajan riivanneita tauteja kyetään parantamaan?

        Ei, koska Raamattu ei sellaisia osannut ennustaa. Ainuttakaan niistä keskeisistä asioista, joiden ansiosta elämämme on parempaa nyt kuin millään aiemmalla sukupolvella, ei siellä kerrota. Ei ole demokratiaa, oikeusvaltiota, tasa-arvoa, ihmisen fyysistä koskemattomuutta, lääketiedettä, sähköä eikä mikroprosessoreita. Ei ole mitään.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Varmaan on ollut oikein hyvin tiedossanne sekin, että yhä useampia ihmiskuntaa vuosituhansien ajan riivanneita tauteja kyetään parantamaan?

        Ei, koska Raamattu ei sellaisia osannut ennustaa. Ainuttakaan niistä keskeisistä asioista, joiden ansiosta elämämme on parempaa nyt kuin millään aiemmalla sukupolvella, ei siellä kerrota. Ei ole demokratiaa, oikeusvaltiota, tasa-arvoa, ihmisen fyysistä koskemattomuutta, lääketiedettä, sähköä eikä mikroprosessoreita. Ei ole mitään.

        "Varmaan on ollut oikein hyvin tiedossanne sekin, että yhä useampia ihmiskuntaa vuosituhansien ajan riivanneita tauteja kyetään parantamaan?"

        No on - sen verran me aina seuraamme myös lääketieteen kehitystä. Nyt ehkä on vähän ongelmia tuon Korona-viruksen kanssa ja tässä nyt odotellaan koska se rantautuu Suomeen kovalla voimalla.

        Miksi muuten Kiina on yrittänyt torjua Koronaa noin valtavalla voimalla? Lieneekö syynä se että tietää itse aiheuttaneensa ko. viruksen karkuun pääsyn?


        "Ainuttakaan niistä keskeisistä asioista, joiden ansiosta elämämme on parempaa nyt kuin millään aiemmalla sukupolvella, ei siellä kerrota. "

        Seuraavat sukupolvet ja osittain myös nykyiset sukupolvet maksavat sitten myös sinun hedonismin hinnan.

        "... oikeusvaltiota, tasa-arvoa, ihmisen fyysistä koskemattomuutta, ..."

        Äläs nyt naurata!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Varmaan on ollut oikein hyvin tiedossanne sekin, että yhä useampia ihmiskuntaa vuosituhansien ajan riivanneita tauteja kyetään parantamaan?"

        No on - sen verran me aina seuraamme myös lääketieteen kehitystä. Nyt ehkä on vähän ongelmia tuon Korona-viruksen kanssa ja tässä nyt odotellaan koska se rantautuu Suomeen kovalla voimalla.

        Miksi muuten Kiina on yrittänyt torjua Koronaa noin valtavalla voimalla? Lieneekö syynä se että tietää itse aiheuttaneensa ko. viruksen karkuun pääsyn?


        "Ainuttakaan niistä keskeisistä asioista, joiden ansiosta elämämme on parempaa nyt kuin millään aiemmalla sukupolvella, ei siellä kerrota. "

        Seuraavat sukupolvet ja osittain myös nykyiset sukupolvet maksavat sitten myös sinun hedonismin hinnan.

        "... oikeusvaltiota, tasa-arvoa, ihmisen fyysistä koskemattomuutta, ..."

        Äläs nyt naurata!!

        >Seuraavat sukupolvet ja osittain myös nykyiset sukupolvet maksavat sitten myös sinun hedonismin hinnan.

        Saas nähdä, mutta tästähän ei ollut kyse eli taas siirrät maalia aiheesta toiseen kirjoittajaan, kun Raamattusi ei vain osannut "ennustaa" meidän ajastamme yhtään mitään muuta kuin "kristittyjen vainot" ja muuta typerää roskaa.

        >"... oikeusvaltiota, tasa-arvoa, ihmisen fyysistä koskemattomuutta, ..."
        >Äläs nyt naurata!!

        Mitä nauramista noissa tavattoman arvokkaissa asioissa muka on? Koskaan historiassamme ei ole ollut lähimainkaan niin hyvää ja kaikkia koskevaa oikeusvaltiota kuin nyt eikä myöskään likikään vastaavaa ihmisten tasa-arvoa. Yksilön fyysinen koskemattomuuskin on toisen maailmansodan jälkeen saatu paljon turvatummaksi kuin milloinkaan ennen, ja se koskee myös sinua, muoriparka.


    • Anonyymi

      "Ymmärtäkää hyvät kristityt, että maailma ei hauku omiaan. Ne "kristityt", jotka ateisteille kelpaavat... ovatko he kristittyjä ensinkään?"

      Liberaaleille ja ateisteille ainut hyvä kristitty on kuollut kristitty.

      Siis hengellisesti kuollut!!

      • Anonyymi

        Siksipä usko.vainen elää ja voi hyvin.


    • Anonyymi

      Mainonnasta päätellen ja uskon, että tämä Suomen paras foorumi saada tietoa oikeasta kristinuskosta kun jumalattomat kuitenkin esittää näitä iänikuisia stereotyyppisiä kysymyksiään jotka toistuvat ei-uskovien mielissä ja saamme siis näitä oikoa ja näihin vastailla. Eli jatkossakin toivomme ahkeraa viestintää sillä kritiikki on kristinuskon eräs siemenistä.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Liberaalit eivät tällä palstalla juhli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Liberaalit eivät tällä palstalla juhli.

        Mutta ovat jonkinlaisia pikku uskovien pikku apureita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ovat jonkinlaisia pikku uskovien pikku apureita :)

        Liberaalit ovat eksyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liberaalit ovat eksyttäjiä.

        Mutta eivät kykene eksyttämään muita kuin jumalattomia.


      • Ja kun kysyn esimerkkejä väittämästäsi ”uskoviin” kohdistuneesta väkivallalla uhkailusta, sinulla ei ole näyttää ainuttakaan vaikka väität niitä olevan sadoittain. Näin siis vastailet, Korkkiruuvi.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ja kun kysyn esimerkkejä väittämästäsi ”uskoviin” kohdistuneesta väkivallalla uhkailusta, sinulla ei ole näyttää ainuttakaan vaikka väität niitä olevan sadoittain. Näin siis vastailet, Korkkiruuvi.

        Hyvinhän sinä ymmärsit että sadoittain täällä on myös ollut väkivallaan uhkailuja. Hammasrivistö olisi mm. ollut kovilla monta kertaa ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän sinä ymmärsit että sadoittain täällä on myös ollut väkivallaan uhkailuja. Hammasrivistö olisi mm. ollut kovilla monta kertaa ...

        Ymmärsin hyvin, että olet satuillut olleen. Vai tuleeko niitä esimerkkejä?


    • Anonyymi

      Tämä tosiaan on hyvä palsta täällä voi lukea mitä kristinusko on minkälaiseksi " pyhä henki" tekee ihmisen.

      Uskovainen on uskontonsa paras mainos

      Kreatonistien sivut ovat kanssa hyvää viihdettä täällä en suosittele kuitenkaan valistunelle koulua käyneelle uskoa etsivälle nuorelle .

    • Anonyymi

      Valehtelijoiden haukkuminen on aina tyydyttävää eihän sitä muuten tekisi.

      • Anonyymi

        Haukkuva koira ei hyökkää, vaan luimuileva muriseva fundis kristitty hyökkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuva koira ei hyökkää, vaan luimuileva muriseva fundis kristitty hyökkää.

        Totta jutut on kyllä aika pelottavia, mutta en minä hyökkää muuta kun sanallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuva koira ei hyökkää, vaan luimuileva muriseva fundis kristitty hyökkää.

        Sinua ei kukaan pidä edes hyökkäyksen arvoisena.


    • Anonyymi

      Me ylistämme emme hauku, kiitos jeesus kiitos kiitos voi jeesuksen vittu.

    • Anonyymi

      Repe ja kumppanit. Kun aikanaan polvistutte tuomarinne Jeesuksen eteen, on edessänne pilkkakirjoituksenne Jumalasta ja Jeesuksesta jaPyhästähengestä. Tämän saastan vuoksi ei teillä ole asiaa Jumalanvaltakuntaan. Mutta nyt myös te olette rakkaita Jeesukselle. Hän kantoi teidänkin saastanne ristille, vaikka kaltaisenne löitte, pilkkasitte,syljitte Hänen päälleen ja naulitsitte Hänet ristille. Juuri tämän Jeesuksen teon vuoksi teilläkin on mahdollisuus pelastua ottamalla Jeesus Herraksenne ja syntienne sovittajaksi. Pahemmatkin ovat ymmärtäneet kääntyä Jeesuksen puoleen ja ovat nyt Jeesuksen sanan julistajia.Nyt teille on julistettu ilosanoma. Ottakaa tai jättäkää kukaan ei teitä pakota.

      • En minä ole kirjoittanut pilkkakirjoituksia mahdollisesta todellisesta Jumalasta, mutta teidän kauppaamaanne versioon Hänestä en usko sekuntiakaan, ja esittämäsi selvästi tasapainottoman ja yksinkertaisen ihmisen teksti vain vahvistaa että normaali ihminen ei voi oppiinne uskoa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En minä ole kirjoittanut pilkkakirjoituksia mahdollisesta todellisesta Jumalasta, mutta teidän kauppaamaanne versioon Hänestä en usko sekuntiakaan, ja esittämäsi selvästi tasapainottoman ja yksinkertaisen ihmisen teksti vain vahvistaa että normaali ihminen ei voi oppiinne uskoa.

        "En minä ole kirjoittanut pilkkakirjoituksia mahdollisesta todellisesta Jumalasta, mutta teidän kauppaamaanne versioon Hänestä en usko sekuntiakaan, ..." = Jumala joka esittäytyy Sanassaan ja on luonut taivaan ja maan. Amen


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En minä ole kirjoittanut pilkkakirjoituksia mahdollisesta todellisesta Jumalasta, mutta teidän kauppaamaanne versioon Hänestä en usko sekuntiakaan, ..." = Jumala joka esittäytyy Sanassaan ja on luonut taivaan ja maan. Amen

        Ei ole sinustakaan Antsu evankelistaksi. Tai ainakin sinun olisi pitänyt elää satoja vuosia aiemmin, jolloin taas olisit jo nykyiässäsi kuollut.


    • Anonyymi

      Miksi edes kysyt ?

      Olen aina ollut sitä mieltä, että tietyllä tavalla tällaisella keskustelupalstallakin se käyttäytyminen muistuttaa sitä todellista ihmisen luontoa. Eli pelkkää ilkkeyttä heittelevät ovat omassakin elämässään negatiivisia sontiaisia, usein varmaan aika yksinäisiä, koska siinä pätee se, että siperia kouluttaa kukaan ei jaksa ihmistä joka on negatiivinen läpipaska.

      Tuohan ei tietenkään tarkoita sinänsä yhtään mitään ihmisen uskonnollisuuden kannalta. Tiedän uskovaisia todella myrkyllisiä ihmisiä kuin myös ateisteja kotka eivät pahaa sanaa sano. Luojan kiitos palsta ei kuvaakkaan oikeastaan yhteiskuntaa vaan jotain "undergroud" ilmiötä. Ajatuksesta pääsee jo ihan sillä kiinni jos ajattelee, että vuodesta toiseen samat "homot" ja "ateistit" kokee tarpeelliseksi "haukkua" palstalla joka ihkisen päästäisen kusemankin. Vastaavasti taas "ainoat tosiuskovat" lataavat siihen valmiiksi Raamatun tekstejä.

      Järkikin sanoo, älä kysy ! Koska kumpikaan noista ryhmistä ei ole järjissään.
      Todellisella uskovaisella on rauha, eikä hänen tarvitse vääntää loputonta painia keskustelupalstalla ja vastaavasti järjissään oleva ateisti keskittyy omaan elämiseen eikä käytä aikaansa jollain "uskonto-palstalla"

      • Anonyymi

        Sinulla on ennakkoasenne uskovia kohtaan.


      • Anonyymi

        Näitä vanhoja ateistisia miehiä petetään henkilökohtaisessa elämässä ja koska he ovat luonteeltaan myrkyllisiä, niin he jäävät yksin.


    • Anonyymi

      Missä uskovainen siellä eripura mielikuvitus sota ja maailmanlopun odotus .

      Näistä hedelmistä ei voi oikein odottaa mitään hyvää rauhallista ja asiallista keskustelua .

      Elämäänsä ja maailmaan tyytyväinen uskonnoton ihminen joka tuntee tyytyväisyyttä on myrkkyä uskovaiselle joka on ainaisessa sotatilassa mielikuvissaan olemattomien olentojen kanssa hän kirjoittaa tänne kuinka on joutunut vainotuksi.

      Ainaisessa sotatilassa elävä ihminen levittää sitä mitä on.

    • Anonyymi

      Suomi24 siirtyi suomalaisiin käsiin. Järkisyistä. Ja maailmalla sitä on riittänyt.

      • Anonyymi

        Miten se näkyy?


    • Anonyymi

      Kyllä ne saa.

    • Anonyymi

      Erittäin ajankohtainen kysymys edelleen.

    • Anonyymi

      Tämä palsta meni pilalle kymmenen vuotta sitten kun muutama ateisti otti tämän palstan jokapäiväiseksi vittuilupalstakseen.

      • Anonyymi

        Aivan oikein, kyseessä on selvästikin ihmisryhmä jolla on sama kumpi pää puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein, kyseessä on selvästikin ihmisryhmä jolla on sama kumpi pää puhuu.

        Hyvin kuvasit.


      • Onko tuo raamatullinen näkemys?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Onko tuo raamatullinen näkemys?

        Ei , vaan vanha Suomalainen sanonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei , vaan vanha Suomalainen sanonta.

        Ahaa. Onko tuollainen kielenkäyttö jotenkin uskoville tyypillistä tai toivottavaa?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ahaa. Onko tuollainen kielenkäyttö jotenkin uskoville tyypillistä tai toivottavaa?

        Miten sen määrittelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen määrittelet?

        En mitenkään. Esitin kysymyksen. Koeta vastata siihen.

        Alan muutenkin jo kyllästyä juttujesi yksioikoisuuteen. Jos vastaustesi taso ei nouse, se on pian moi moi!


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ahaa. Onko tuollainen kielenkäyttö jotenkin uskoville tyypillistä tai toivottavaa?

        Uskominen ei tarkoita sitä että kuuntelee solvauksia ja herjauksia reagoimatta niihin.
        Saamme pitää täällä palstalla verbaalisesti puoliamme kuten ateistitkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskominen ei tarkoita sitä että kuuntelee solvauksia ja herjauksia reagoimatta niihin.
        Saamme pitää täällä palstalla verbaalisesti puoliamme kuten ateistitkin.

        Niinkö? Ja jeesus käski naureskella, kun saa muut hermostumaan?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        En mitenkään. Esitin kysymyksen. Koeta vastata siihen.

        Alan muutenkin jo kyllästyä juttujesi yksioikoisuuteen. Jos vastaustesi taso ei nouse, se on pian moi moi!

        Kts edellinen vastaukseni


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Niinkö? Ja jeesus käski naureskella, kun saa muut hermostumaan?

        En juurikaan välitä vastapuolen reaktiosta, eli en naureskele.
        Tulipahan vain tuo sanonta mieleen kun olen tässä aikani kuluksi näitä uskonto aiheisia ketjuja lukenut, joten en malttanut olla tuomatta sitä esille.
        Ihmetellä vain sopii sitä intoa ja puhtia millä ateistit näillä palstoilla solvaavat ja stereo
        typioivat uskovia ahneiksi,kieroiksi,tyhmiksi jne.vuodesta ja päivästä toiseen.
        Jokainen järkevästi ajatteleva ymmärtää että yleistäminen ja putkinäköisyys eivät kerro kovin korkeasta älykkyydestä.
        Tunnen paljon uskovia jotka ovat sitä mitä ovat omassa hiljaisuudessaan, eivät tuputa uskoa kenellekään , elävät aivan normaalia elämää.
        Tähän ryhmään myös koen itseni kuuluvan.
        Usko on jokaisen henkilökohtainen asia, samoin olla uskomatta.
        Täällä palstoilla raivoamalla suuntaan tai toiseen nuo asiat eivät muuksi muutu.
        Jo pelkästään sen ymmärtäminen meille kaikille olisi hyvä askel eteenpäin.Annetaan jokaisen uskoa oman päänsä sisällä mihin haluaa, oli se sitten Jumala, kapitalismi tai huominen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskominen ei tarkoita sitä että kuuntelee solvauksia ja herjauksia reagoimatta niihin.
        Saamme pitää täällä palstalla verbaalisesti puoliamme kuten ateistitkin.

        Juuri näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En juurikaan välitä vastapuolen reaktiosta, eli en naureskele.
        Tulipahan vain tuo sanonta mieleen kun olen tässä aikani kuluksi näitä uskonto aiheisia ketjuja lukenut, joten en malttanut olla tuomatta sitä esille.
        Ihmetellä vain sopii sitä intoa ja puhtia millä ateistit näillä palstoilla solvaavat ja stereo
        typioivat uskovia ahneiksi,kieroiksi,tyhmiksi jne.vuodesta ja päivästä toiseen.
        Jokainen järkevästi ajatteleva ymmärtää että yleistäminen ja putkinäköisyys eivät kerro kovin korkeasta älykkyydestä.
        Tunnen paljon uskovia jotka ovat sitä mitä ovat omassa hiljaisuudessaan, eivät tuputa uskoa kenellekään , elävät aivan normaalia elämää.
        Tähän ryhmään myös koen itseni kuuluvan.
        Usko on jokaisen henkilökohtainen asia, samoin olla uskomatta.
        Täällä palstoilla raivoamalla suuntaan tai toiseen nuo asiat eivät muuksi muutu.
        Jo pelkästään sen ymmärtäminen meille kaikille olisi hyvä askel eteenpäin.Annetaan jokaisen uskoa oman päänsä sisällä mihin haluaa, oli se sitten Jumala, kapitalismi tai huominen päivä.

        Kun nyt "satuit" sivusta kommentoimaan, Sinä varmaankin annat meille viisaudessasi esimerkkejä niistä uskovista kirjoittajista, jotka SINUSTA täällä käyttäytyvät hyvin?

        Eikö vain?

        Kun te anonyymit täällä rohkeasti huutelette mitä sattuu, niin voisiko EHKÄ olla niin, että teitä ei ihan aina toisistaan erota?

        Kykenetkö SITÄ käsittämään?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kun nyt "satuit" sivusta kommentoimaan, Sinä varmaankin annat meille viisaudessasi esimerkkejä niistä uskovista kirjoittajista, jotka SINUSTA täällä käyttäytyvät hyvin?

        Eikö vain?

        Kun te anonyymit täällä rohkeasti huutelette mitä sattuu, niin voisiko EHKÄ olla niin, että teitä ei ihan aina toisistaan erota?

        Kykenetkö SITÄ käsittämään?

        Kyllä sinä itsekin löydät ketjuista asiallisia hyvän keskustelutavan mukaisia kommentteja, ja tiedät että niitä on molemmilla osapuolilla, Uskovilla ja ateisteilla.
        En minä rupea niitä erikseen osoittamaan.

        Niin, me anonyymit kommenttiemme kanssa varmaan usein sotkeudumme tänne viestien tulvaan, en näe rohkeudella kuitenkaan mitään tekemistä ainakaan omien kirjoitusteni osalta.
        Ne ovat minun näkemyksiä ja mielipiteitä , tasoltaan paljon vähemmän raflaavia kuin monen muun.
        Periaatteenani on sanoa vain se minkä takana pystyn seisomaan, niin täällä kuin kasvotustenkin.
        En piileskelee anonyyminä, olen vasta muutaman päivän näitä sivuja selaillut ja lukenut.
        Tuo heittämäni Suomalainen vanha sanonta mihin tartuit on ihan puhekielessä yleisesti käytetty , edustaa kylläkin romskinpaa huumoria,en sitä kiellä.
        Vastuu on myös kuulijalla vaikka en Savolainen olekaan, ei kannata ottaa kaikkea niin verisesti.
        Yleensä jos heitän jotain "kumpi pää puhuu "juttuja on sen vastapuoli ansainnut omalla käytöksellään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä itsekin löydät ketjuista asiallisia hyvän keskustelutavan mukaisia kommentteja, ja tiedät että niitä on molemmilla osapuolilla, Uskovilla ja ateisteilla.
        En minä rupea niitä erikseen osoittamaan.

        Niin, me anonyymit kommenttiemme kanssa varmaan usein sotkeudumme tänne viestien tulvaan, en näe rohkeudella kuitenkaan mitään tekemistä ainakaan omien kirjoitusteni osalta.
        Ne ovat minun näkemyksiä ja mielipiteitä , tasoltaan paljon vähemmän raflaavia kuin monen muun.
        Periaatteenani on sanoa vain se minkä takana pystyn seisomaan, niin täällä kuin kasvotustenkin.
        En piileskelee anonyyminä, olen vasta muutaman päivän näitä sivuja selaillut ja lukenut.
        Tuo heittämäni Suomalainen vanha sanonta mihin tartuit on ihan puhekielessä yleisesti käytetty , edustaa kylläkin romskinpaa huumoria,en sitä kiellä.
        Vastuu on myös kuulijalla vaikka en Savolainen olekaan, ei kannata ottaa kaikkea niin verisesti.
        Yleensä jos heitän jotain "kumpi pää puhuu "juttuja on sen vastapuoli ansainnut omalla käytöksellään.

        Sinusta näyttää siltä, että täällä pääsääntöisesti ne nikit käyttäytyvät törkeästi, jotka ovat ateisteja tai skeptikoita?

        Esimerkiksi mummomuori on sinusta paha ihminen?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Sinusta näyttää siltä, että täällä pääsääntöisesti ne nikit käyttäytyvät törkeästi, jotka ovat ateisteja tai skeptikoita?

        Esimerkiksi mummomuori on sinusta paha ihminen?

        En ajattele mustavalkoisesti kuten yrität esittää minun tekevän.
        Juuri tuo mustavalkoinen ajattelu ja siitä omasta ainoasta totuudesta kiinni pitäminen on syy miksi ketjut menevät rähinäksi.
        Mummon juttuja en kovin montaa ole lukenut.
        Ajatuksemme ei oikein kohtaa joten eiköhän lopeteta tähän ,ellei sinulla jäänyt jotain kysyttävää/sanottavaa.
        Mukavaa Maanantai iltapäivää kuitenkin.
        Kiitos.


    • KEITÄ kristittyjä täällä on haukuttu?

      Entä NE kristityt, jotka ovat eri mieltä kuin Sinä? Saako heitä haukkua?

      • Anonyymi

        Kaikkia funduja.


      • Entä mummomuori?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Entä mummomuori?

        mummomuori ei ole uskovainen. Mutta kerro toki miten häntä on haukuttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mummomuori ei ole uskovainen. Mutta kerro toki miten häntä on haukuttu.

        Saatan vastata, jos otat käyttöön rekatun nikkisi.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Saatan vastata, jos otat käyttöön rekatun nikkisi.

        Kts edellinen vastaukseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kts edellinen vastaukseni

        Sai maistaa omaa lääkettään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sai maistaa omaa lääkettään.

        TAAS ottaa noin kovile?

        Voi Sinua, Rakas Ystäväni.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        TAAS ottaa noin kovile?

        Voi Sinua, Rakas Ystäväni.

        Kts. edellinen vastaukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia funduja.

        Hiljainenkin käy autuaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mummomuori ei ole uskovainen. Mutta kerro toki miten häntä on haukuttu.

        Haukut parhaillaan mummomuoria, joka ymmärtää uskon ytimen paremmin kuin useimmat. Juuri tällainen ylimielisyys on uskovassa vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukut parhaillaan mummomuoria, joka ymmärtää uskon ytimen paremmin kuin useimmat. Juuri tällainen ylimielisyys on uskovassa vastenmielistä.

        Varsinkin mömmömuori on ymmärtänyt uskon syvimmän ydimen parhaiten palstalla!


    • Anonyymi

      Kyllä ne saa!

    • Anonyymi

      uskoviakin on niin "monenlaisia" . . .
      uskovaisuus ei muuta kenenkään perusluonnetta, ihminen on sitä mitä on, ja se "sisin" kyllä aika hyvin esillekin kumpuaa, ei voi olla huomaamatta.

      • Anonyymi

        Harvat uskovat kuitenkaan esittelevat luonnevikojaan niin estoitta, kuin tällä palstalla tehdään.


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3306
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1513
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      121
      899
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe