Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+intä+mitään,+vaan+pyydän,+että+nostat+sen+kyseisen+klausuulin+näkyviin.+Ole+hyvä+ja+anna+tulla+vain:+ihan+sanasta+sanaan.+
Minä+en+myöskään+puhunut+mitään+laittomista+aborteista.+Minä+puhun+laillisista+aborteista,+niiden+teetättäjistä+ja+tekijöistä.+
'
Lisäksi+minä+kysyin+sitä,+onko+SE+juridisesti+kestävällä+pohjalla,+jos+joku+alkaa+julkisesti+nimitellä+abortin+teetättäneitä+samaan+tyyliin+kuin+täällä+tekee.+Mikä+kumma+siinä+on,+että+et+saa+siihen+vastattua?+ONKO???
31.12.2019 12:57
Olepa+siis+hyvä+ja+kerro+noista+paikoista.+Mieluiten+sitten+myös+perustelet+Raamatun+kohdilla+näkemyksesi+JA+epäilemättä+samalla+myös+sitten+perustelet+sen,+että+nuo+Raamatun+tekstit+eivät+perustu+ihmisen+mielikuvitukseen.
31.12.2019 11:03
Mistä+eduista+Sinä+olet+itse+luopunut?
31.12.2019 10:19
Minä+en+ainakaan+kuumana+käy.+Siitä+vain+oikeistohallitus+kehiin!+Persut+ovat+luvanneet+laittaa+Suomen+koulujärjestelmänkin+kuntoon,+joten+sitä+tässä+odottelen+vain.+VARMASTI+ei+leikkauksia+koulutusrahoihin+enää+tule!
31.12.2019 10:18
Kukaan+ei+lopulta+tiedä+mitään+Taivaasta+eikä+Helvetistä.+On+vain+mielikuvia+ja+oletuksia+&+toiveita.
31.12.2019 10:17
Kyllä+minä+mielelläni+luen+Sinunkin+ajatuksiasi.
31.12.2019 10:15
Tuo+oli+aika+hyvä...
31.12.2019 10:14
Sinulla+on+edelleenkin+ongelmia+käsitteen+"lapsi"+kanssa.+
Määrittelisitkö,+mikä+lapsi+Sinusta+on?
31.12.2019 10:14
Saisinko+näkyviin+tuon+klausuulin?+Mieluusti+tutustun+siihen.+
Jos+jokin+asia+on+lain+silmissä+"murha"+tai+"tappo",+se+määritellään+kyllä+laissa.+Onko+asia+abortin+kohdalla+näin?
Jos+joku+abortin+tekee+tai+teetättää,+hyväksyykö+laki+kyseisen+henkilön+nimittelyn?+Mitä+arvelet?
31.12.2019 10:13
Kokeile:+ala+nimitellä+samaan+tyyliin+kuin+täällä+muita+ja+katso,+mitä+siitä+seuraa.+Sitten+näet+lainsäädännön+rajat.
31.12.2019 10:10
Jos+abortti+on+murha,+siitä+epäilemättä+seuraa+rangaistus.+Mahtaako+Suomessa+olla+vankiloissa+paljonkin+abortin+tehneitä+tai+teetättäneitä?
30.12.2019 15:34
Juuri+näin+asia+taitaa+olla.
30.12.2019 15:28
Enpä+taida+olla+ainoa+Suomessa.+Kovasti+alkaa+olla+keski-ikäistä+väki+monillakin+keikoilla,+joilla+olen+käynyt.+Sen+lisäksi+olet+saattanut+huomata,+että+aika+moni+menestynyt+rockbändi+näinä+päivinä+koostuu+meikäläistä+vanhemmista+äijistä.+Haluatko+esimerkkejä?
30.12.2019 15:27
Olisiko+siis+syytä+toimia+niin,+että+kukaan+ei+keskustele+kuin+vain+samanmielisten+kanssa?
30.12.2019 15:25
Totuus+äärinationalistien+puuhista+paljastuu+aina+vasta+sitten,+kun+heitä+on+riittävän+monen+maan+johdossa.
30.12.2019 15:02
Ymmärtääkseni+helluntailaisuudesta+keskustelijoille+on+omakin+osionsa?+Minä+voin+kyllä+nopeasti+analysoida+helluntailaisuuden:+suunta+on+huolestuttava.+Fundamentalisteja+yhä+enemmän.
30.12.2019 15:01
Eipä+tule+juuri+radiota+kuunneltua+kuin+nsatunnaisesti+autossa.+Silloin+soi+lähinnä+Radio+Rock.+Sitä+suosittelen+kaikille.
30.12.2019 14:59
Persuilla+ei+ole+hirveää+mielenkiintoa+hallitukseen,+se+on+ollut+koko+ajan+selvä.+Puolueen+henkilöstö+ja+ohjelma+eivät+yksinkertaisesti+kestä+hallitukseen+menoa+ja+Hall-aho+tietää+sen+vallan+hyvin.+
Kepun+tilanne+on+vaikea.+Kulmunilla+ei+ole+riittävän+vahvaa+asemaa+puolueessa,+joka+on+kaikin+puolin+hajallaan.+Oikeistohallitukseen+meneminen+olisi+vielä+järjettömämpää+kuin+hallituksessa+oleminen+nyt.+Toki+vuotoa+ainakaan+Persuihin+ei+sitten+enää+olisi,+koska+nyt+Persuja+kannattavista+nukkuvista+suuri+osa+palaisi+takaisin+entiseen+tilaansa.+
Kokoomuksenkaan+tilanne+ei+helppo+ole.+Kansan+koulutetuin+väestönosa+kammoaa+Persujen+hölmöyksiä+ja+yhteinen+hallitustaival+olisi+vaikea.+Tälle+kansalle+oikeistohallitus+saattaisi+olla+oiva+heräte.+Siitä+vain+siis+uusia+vaaleja+järjestämään!
30.12.2019 14:56
"Seurustelusta+puhuessani+ajattelin,+että+seurustelu+ei+enää+olisi+normi,+joka+kaikkien+oletetaan+täyttävän+-+luovuttaisiin+ajatuksesta,+että+ennen+avioliittoa+aina+seurustellaan.+Niin+nuorten-+kuin+iltapäivälehdet+eivät+olisi+täynnä+seurusteluun+liittyviä+tekstejä."
Tarkentaisitko,+mitä+tuo+käytännössä+tarkoittaa?
30.12.2019 11:24
Ajattelutapasi+on+ymmärettävä.+Juuri+tuota+on+maallistuminen.+
Minä+haluaisin+kuulla+perusteluja+varsinkin+niiltä+ihmisiltä,+jotka+ovat+"palanneet"+-+sehän+on+se+termi?+-+islamiin+ja+siksi+ilmeisesti+pitävät+arabimaille+tyypillistä+elämäntaa+jotenkin+ylivoimaisena.+En+löydä+maailmasta+kovinkaan+montaa+sellaista+valtiota,+joka+kukoistaisi+tiukan+islamilaisessa+komennossa.+Jos+raakaöljyä+jonakin+päivänä+ei+enää+joko+ole+tai+tarvita,+moni+islamilainen+nyt+varakaskin+maa+on+ongelmissa.
30.12.2019 11:23
82 / 730