EXTRAMEGAHYPERSUPERPIZZA

![]()
Aloituksia
10
Kommenttia
13
- 3430
- 4289
- 0271
Hahahahahah
Vitun läskit joudutte kuntoilee. Ite en koskaa lihhoo vaik veän 2 pitsaa per päivä.0218Karihaaran Yliopisto
Hei! Mitkä ovat pääsyrajat? Entä se pääsykokeet? :) Haen pitsakandidaatiksi.1299- 5402
OON SIIS RaSKaaaNa
❤️Oon 13-vuotias, ja mun babysta tulee Seppo Kalevi Inkeri, Ernesti-Ruupertti tai Bon Jon❤️ Ja vauvan isä on naapuri JO1307- 1300
Elämäni mullistavin asia Pitsajouluaatto
Maistoin maailman pahinta pitsaa ,ja kokiskin maistui kuselta .1201PIENET RINNAT
VITTU MUN KOKO ON 20AA JA NÄÄ ON AIVAN HELVETIN PIENET !!!!VITTU AUTTAKAA !!!6395