Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taidat+olla+hieman+yksinkertainen+kun+et+ymmärrä+lukemaasi?+Viisikymmentä+tosiaan+saattaisi+olla+sopiva+ikä+jäädä+varhaisläkkeelle,+nostaa+kytkintä+ja+muuttaa+jonnekin+thaikkulaan.+Siinä+yhteiskunnassa+varakkaalla+&+vetreällä+viisikymppisellä+tosiaan+olisi+vientiä+tasoistensa+parikymppisten+naisten+parissa.+Onhan+teillä+suominaisillakin+tosin+ihan+vastaavat+mahdollisuudet+kun+muutatte+jonnekin+gambiaan+niin+ettei+teidän+tarvitse+yhtään+olla+katkeria+kuitenkaan.
19.03.2017 09:53
Onnittelut+seesteisyyden+löytämisestä+elämääsi.+Jostain+luinkin+ihan+vastikään+että+siinä+neljänkympin+kohdilla+ihminen+yleensä+tajuaa+lopettaa+turhan+rimpuilun+ja+höntyilyn,+itse+tajusin+sen+jo+kolmikymppisenä,+ja+osaa+alkaa+keskittymään+oleelliseen+eli+omaan+onnellisuuteensa+sensijaan+että+epätoivoisesti+yrittää+täyttää+muiden+asettamia+toiveita,+haaveita+ja+haasteita.+Minusta+hyvä+elämänohje+on+"ei+ole+pakko+jos+ei+taho",+sillä+menemällä+säilyttää+oman+mielenrauhan+aika+mukavasti+kun+kulloisissakin+haastetilanteissa+tekee+vain+niin+kuin+itsestä+tuntuu+hyvältä.
19.03.2017 09:46
Joo+siis+tähän+voisi+vastata+kliseellä+"sisin+on+tärkein"+koska+se+todellakin+on+totta+joissakin+tapauksissa.+Jos+nainen+muutoin+kiltti+&+kunnollinen+ja+omaa+hyviä+parisuhdeominaisuuksia+niin+ei+kai+ne+tatskat+sitten+olisi+mikään+este.+Kyllähän+ihminen+aina+on+osatekijöidensä+summa+joka+sitten+punnitaan+onko+itselle+sopiva+vai+ei.
18.03.2017 18:59
Joop,+katsos+useinhan+kyse+ei+olekaan+minun+vetovoimasta+vaan+naisen+vetovoimasta.+Ne+on+hyvin+harvassa+naiset+jotka+voisivat+saada+ikisinkkuudesta+luopumaan+ja+varsinkaan+kun+en+itse+ole+kovinkaan+aktiivinen+"iskemään"+niin+todennäköisyys+ikisinkkuuden+loppumiseen+on+aika+pieni.
18.03.2017 17:57
Kyllä+tunnistan+ihastuneen+katseen+kun+sellaisen+näen.
18.03.2017 15:47
Moro,+en+nyt+kyllä+ihan+heti+muista+mikä+viesti+oli+kyseessä+mutta+sen+voin+sanoa+että+olen+kyllä+tarkoittanut+mitä+olen+kirjoittanut+sen+perusteella+mitä+sinusta+luulen+tietäväni/arvaan+palstakirjoitusten+perusteella.+En+todellakaan+pilkkaa+ole+ainakaan+pyrkinyt+tekemään+kun+sinussa+käsittääkseni++ihan+oikeasti+on+semmoisia+hyviä+ominaisuuksia+joita+yleensäkin+ihmisissä+arvostan.+
Tuo+mainitsemasi+äkkipikaisuus+tosiaan+sitten+varmaan+semmoinen+piirre+joka+saattaa+usein+olla+vähän+"vaikean"+ihmisen+merkki+mutta+sekin+on+ominaisuus+sinussa+jonka+kanssa+lähipiirisi+varmaan+on+jo+oppinut+pärjäilemään+ja+tuo+on+hyvä+että+itse+kun+olet+tunnistanut+ongelman+ja+pyrit+sille+jotain+tekemään+niin+varmaan+kehitystä+tapahtuu+sillä+saralla.+Tuo+paikalta+poistuminen+&+vaikeneminen+toisinaan+varmaan+oikein+hyvä+konsti+niin+tulee+sitten+punnittua+niitä+omia+sanomisia+ja+tosiaan+esimiesasemassa+julkisesti+kannattaa+pyrkiä+olemaan+aina+suhteellisen+viilipyttynä+tuli+eteen+mitä+vaan,+sitä+kautta+saa+sitten+alaisten+luottamusta+kun+nekin+aikaa+myöten+huomaavat+ettei+anna+liikaa+tunteiden+viedä+ja+tee+harkitsemattomia+ratkaisuja.
Eipä+mitään,+kyllä+sinua+ihan+mielellään+täällä+tsempataan+:)
Joo,+se+on+meillä+tässä+suomalaisessa+kulttuurissa+tuollaista+että+yleensä+huomataan+sitten+kun+on+sanottavaa+negatiivisesti+mutta+sullahan+on+nyt+mainio+tilaisuus+omassa+työssäsi+koettaa+kääntää+sitä+kulttuuria,+niinhän+olet+jo+käsittääkseni+jonkin+verran+tehnytkin,+semmoiseksi+että+hyvästä+työstä+tulee+aina+ne+kivat+palautteet+tekijälle.+Kuitenkin+aika+pienillä+jutuilla+voi+luoda+työyhteisön+ilmapiiriin+vaikutusta+ja+kun+kiitokset+menee+silleen+suomalaisesti+luonteelle+sopivasti+ettei+ole+liioteltua+jenkkityylistä+ylenpalttisuutta+eikä+myöskään+liian+niukkaa+niin+sellaisissa+paikoissa+porukat+vaan+viihtyy+töissä+ja+tahtoo+tehdä+parhaansa,+paljon+vähemmän+saikuttelevatkin+kuin+tympeissä+pelkkiä+vaatimuksia+esittävissä+ympäristöissä.
18.03.2017 15:45
"+palstalla+usein+esitetty+teoria+tylyttämisen+positiivisesta+vaikutuksesta+ei+pidä+paikkaansa.+"
Pitääpäs,+pienellä+tylyttämisellä+nainen+alkaa+katsomaan+jännittävän+erilaista+miestä+ylöspäin+ja+tietenkin+siis+kiinnostuu+seksuaalisesti+alfasta+joka+ei+ole+vonkaamassa+pillua+niin+kuin+muut+tavallisemmat+miehet.+Tulee+mielee+yksikin+tapaus+vähän+aikaa+sitten+jossa+wc:ssä+käydessäni+minun+ja+kaverin+pöytään+oli+ängennyt+porukkaa+ja+yksi+nainen+oli+istunut+minun+paikalla.+Sanoin+että+olet+muuten+mun+paikalla,+helvettiin+siitä+niin+tietysti+se+nainen+ja+kaverinsa+yritti+jotain+vähän+siinä+kaakattaa+mutta+niiden+miehet+alkoi+sovittelemaan+ja+minä+otin+paikkani.+En+voinut+olla+sitten+huomaamatta+naisen+kiinnostuneita+alfaan+luomia+katseita+mutta+kun+se+yhtään+ei+minua+kiinnostanut+niin+en+niihin+sitten+ollenkaan+vastannut+mutta+jos+olisin+ollut+se+nainen+varmaan+ilolla+olisi+antanut.
18.03.2017 15:18
Kyllä+niitä+kauniita+nykyäänkin+on,+harmittavan+moni+vaan+tatskaamalla+pilaa+sitä+kauneuttaan+kun+ei+ymmärrä+että+klassisen+kaunis+nainen+ei+oikeastaan+tarvitse+mitään+korostuksia,+silareita+tai+muita+kun+on+jo+itsessään+nii+nätti+ettei+sitä+kannattaisi+pilata+millään+botoxeilla+ja+muilla+lisukkeilla.
18.03.2017 15:08
Kieltämättä+jos+on+hieno+luonne+kyllä+tuohon+uumaan+voisi+ihastua.
18.03.2017 15:01
Olette+varmaan+molemmat+oikeassa,+alkuun+varmaankin+on+seksiä+helppo+saada+kun+yyhoo+-nainen+paaluttaa+aisuria+asemiinsa+mutta+sitten+kun+aisuri+on+paalutettu+varmaankin+menee+vaikeaksi+siinäkin+suhteessa.+
Niin+kai+sinun+mielestä+mutta+ihan+yhtä+oikea+vastaus+olisi+että+yhäri+sopeutuisi,+tuuppaisi+lapsensa+niiden+oikealle+isällä+ja+jättäisi+ne+kokonaan+sille,+tekisi+sitten+uusia+lapsia+sen++uuden+miehen+kanssa.+Kysymys+on+aina+näkökannoista+ja+siitä+miten+itsekukakin+sopeutuu,+typerä+aisuri+toki+aina+sopeutuu+juuri+noin+kuin+sanot.
18.03.2017 11:28
Oi+kiitos+tarjouksesta+mutta+kuten+itsekin+kirjoitat+oikeat+kaunottaret+ovat+kauniita+ilman+meikkejäkin+++muita+korostuksia+niin+en+tahtoisi+tatuoitua+naista.+Tuo+Sini+muutenkin+jotenkin+ärsyttävän+oloinen+niin+en+ehkä+sitä+kovin+kauaa+jaksaisi+vaikkei+olisi+tatskattukaan.+Kun+kirjoitat+että+"on+vain+hyväksyttävä"+olet+väärässä,+ei+ole+pakko+jos+ei+taho+:D+No+jos+sitten+ihan+pakko+olisi+tatuoinnit+hyväksyä+niin+sitten+ehkä+joku+Saran+kaltainen+tatskanainen+voisi+juuri+ja+juuri+mennä:
https://lh5.googleusercontent.com/-OPmoowXjToA/VERyeSKnxuI/AAAAAAAAAaw/QTQmkMXKVYE/w1199-h1199/cdo.jpg
Jokatapauksessa+kuitenkin+jos+itse+saisin+valita+niin+tietysti+joku+Audrey+Hepburn+tyyppinen+klassista+kauneutta+edustava+söpöstys+olisi+valintani+kumitisseillä+tai+ilman,+aivan+sama.
18.03.2017 10:10
No+jaa,+kiroilee+ne+vähemmänkin+viehättävät,+luultavasti+jopa+enemmän:
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/raavasuiselle-adelelle-sataa-kritiikkia-kiroili-33-kertaa-yhden-keikan-aikana/5962630
https://www.seiska.fi/Uutiset/Hurja-huutelu-varasti-huomion-Alma-sekosi-taysin-Emma-Gaalassa-Miiiita-va/1118811
18.03.2017 09:56
Niinpä+hoitaakin+enkä+ole+myöskään+koskaan+tekniksen+nähnyt+valittavan+muiden+tasosta,+ätmittelevän+tai+kurpittelevan,+oikeastaan+voitaisiinkin+sukeltaja+äänestää+palstan+herrasmieskirjoittelijaksi.+Sukeltajassa+muutenkin+on+esimerkki+hyvästä+kirjoittajasta+joka+ei+välitä+paskaakaan+mitä+muut+ajattelee+kirjoituksista+toteuttaessaaan+vain+hienosti+keskustelupalstan+ajatusta+siitä+että+kaikenlaista+kommenttia+sopii+sekaan.
17.03.2017 20:52
Voithan+keskustella+vaikka+itse+itsellesi+vastaillen+jos+ei+meidän+muiden+taso+mielestäsi+riitä.
17.03.2017 20:19
Voi+se+jollekin/joillekin+olla+keskustelua+ja+ainahan+voit+itsekin+laittaa+parempia+avauksia+sekaan.
17.03.2017 19:59
Jos+ei+ole+kivaa+voi+itsekukin+yrittää+tehdä+jotain+sen+asiantilan+parantamiseksi,+tehdä+avauksia+ja+sitäkautta+synnyttää+keskustelua.+En+minäkään+kaikia+avauksiani+tee+siksi+että+ne+aiheena+erityisemmin+kiinnostaisivat+vaan+siksi+että+ehkä+siihen+täkyyn+joku/jotkut+tarttuvat+ja+siitä+sitten+syntyy+pidempi+ketju+ihan+itsestään.+Joskushan+ei+itse+tarvitse+edes+hirveästi+mitään+siihen+sanoa+sen+avauksen+jälkeen+jos+muut+alkaa+kommentoimaan+ja+keskustelemaan.
17.03.2017 19:44
Joo+mutta+siltä+se+vähän+vaikutti+että+olet+asettumassa+meidän+muiden+"ruikuttajien"+yläpuolelle+nyt+valaistuttuasi.+Minusta+täällä+kyllä+saa+olla+ihan+mitä+vaan,+sitä+ruikutustakin+kun+jos+kaikki+vaan+olisi+pelkästään+onnellisia+ja+hyvin+menee+-fiiliksissä+kyllä+se+varmaan+tappaisi+keskustelun+kokonaan+eikä+täällä+sitten+olisi+kellään+enää+kivaa.+Eiköhän+vaan+mennä+kaikki+ihan+niin+kuin+itse+tykkäämme+ja+sitten+tarvittaessa+kommentoida+niitä+toisten+ruikutuksia+ja+vähän+positiivisempiakin+juttuja+ilman+isompia+herneenvetoja+sieraimeen.+
Toki+saa+toivottaa,+otti+vaan+vähän+silmään+heti+"arvostelun"+jälkeen+niin+huomautin,+en+mitenkään+pahalla+kuitenkaan+tarkoittanut.
17.03.2017 19:00
"Jokainen+ihminen+joka+täälläkin+ruikuttaa+vastakkaisesta+sukupuolesta+tai+ytm+tai+atm+ideoistaan+ja+mistälie+valkoritareista,+on+vaan+ihmisiä,+jotka+eivät+tajua,+että+voitte+vain+vaikuttaa+itseenne.+Ja+vain+sillä+saavuttaa+jotain."
"Hyvää+viikonlopun+alkua,+palstalaiset.+:-)"
Vähän+on+kyllä+ristiriitaista+ensin+haukkua+likimain+kaikki+muut+palstalaiset+paskoiksi+ja+sitten+toivottaa+hyvää+viikonloppua+suunnilleen+samaan+hengenvetoon.+Ei+siinä+mitään+muuten+mutta+kun+sulla+itselläsikin+on+oikeastaan+vielä+näytöt+antamatta+"uudesta+elämästäsi"+niin+ei+ehkä+hirveästi+vielä+kannata+alkaa+moralisoimaan+ja+neuvomaan+muita,+ei+ehkä+myöhemminkään.+
Havaintojeni+mukaan+entiset+addiktit+(esim.+alkoholi,+tupakka+jne.)+on+kovimpia+jakelemaan+neuvoja+muille+mutta+ei+niitä+kukaan+oikein+tosissaan+ota+vaan+tekevät+kuitenkin+niin+kuin+itsestä+tuntuu+niin+ne+neuvot+menee+yleensä+kuuroille+korville.
17.03.2017 18:43
Joop,+siellä+näytti+olevan+linkki+tuohon+toiseen+juttuun:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005130625.html
"Asianajajan+mukaan+lähivanhemmalla+suomeksi+sanottuna+”viiraa+päästä”,+mutta+sen+osoittaminen+on+äärimmäisen+vaikeaa."
Näyttäisi+olevan+niin+että+asianajapiireissä(kin)+on+todettu+että+suominainen+on+hullu+nainen.+Ilmeisestikin+kun+lapsesta+asti+aina+on+saanut+oman+tahtonsa+lävitse+eikä+kukaan+ikinä+kyseenalaista+valehteluakaan+niin+suominainen+sitä+siekailematta+käyttää+hyväkseen.+Aina+vaan+tuntuu+paremmalle+ettei+ole+tullut+sekaannuttua+kenenkään+suominaisen+kanssa+lapsia+tekemään,+aikaa+myöten+kun+siinä+voi+mennä+omaisuus+ja+omakin+mielenterveys+varmaan+saattaisi+alkaa+järkkymään+niin+että+kohta+olisi+sekaisin+kuin+seinäkello+jonkin+valheellisen+parjauskampnajan+seurauksena.
17.03.2017 18:21
Joo,+puolusta+vaan+paskiaista+joka+ihan+hyvin+tiesi+mitä+teki+kuvatessaan+jatkuvasti+vanhan+miehen+räyhäämistä.+Raja+menee+tässä:+Jos+se+mulkku+olisi+pitänyt+videon+omana+hupinaan+olisi+se+ollut+silloinkin+arveluttavaa+mutta+siitä+ei+olisi+tullut+kellekään+mitään+seurauksia+niin+tavallaan+sen+olisi+voinut+hyväksyä+mutta+kun+aikuinen+mies+sitten+lataa+videon+jonnekin+youtubeen+koko+kansan+naurettavaksi+niin++kertoo+se+todella+paskasta+luonteesta.+
Mieti+mitä+risumies+teki?+Oli+heittänyt+jokusen+oksan+isoon+kasaan+johon+moni+muukin+oli+niitä+heittänyt,+puhdasta+energiajätettä+jonka+kaupunki+voi+hyödyntää,+ei+siis+ollenkaan+mikään+rikos+kunnes+tulee+pätemishaluinen+kuvaajamulkku+ärsyttämään+asiassa+josta+kukaan+normaali+ihminen+ei+olisi+sanonut+mitään.+
Tai+sitten+jos+kuvaajamulkulla+oli+halu+tehdä+reportaasia+asiasta+mikse+kuvannut+muitakin+siellä+kasalla+kävijöitä+tai+haastanut+riitaa+niiden+kanssa?+No+siksi+kun+vittu+olisi+saanut+turpaansa+niin+että+tukka+lähtee+ja+kamerakin+olisi+mennyt+rikki+siinä+samalla+niin+koulukiusaajamulkun+piti+kytätä+sieltä+tuollainen+vanhempi+mies+julkihäväistyksen+uhriksi.
16.03.2017 20:59
1004 / 1041