ätmilogiikalla iskemisestä

ex-bertti

On tullut seurattua palstaätmien kirjoittelua sen verran, että voisi tuoda esiin joitakin kehityskohteita mikäli he haluavat saada itselleen naisen.

Ihan ensimmäiseksi kehityskohteeksi listalla nostaisin tavan esittää asiansa naisille, ilman oikeanlaista lähestymistä peli tyssää yleensä siihen. Palstaätmeillä näyttäisi olevan keskivertoa huonompi minäkuva mitä omaan viehätysvoimaan tulee, ja he pyrkivät korostamaan sitä että naisetkin ovat epäviehättäviä ja näinollen juuri heille passeleita panoalustoja.

Jokainen saamamies käsittää että tällä logiikalla jää ilman pillua miljoonassa tapauksessa miljoonasta yrityksestä, tuolla avauksella ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä edes vilaukselta näkemään pillua.

Olkaa siis kohteliaita lähestyessänne naisia joiden toivotte olevan myötämielisiä teille, palstalla usein esitetty teoria tylyttämisen positiivisesta vaikutuksesta ei pidä paikkaansa. Osoittakaa naiselle arvostavanne häntä ja kohdelkaa häntä veroisenanne.

31

507

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olensuperatm

En tiedä palstalaisista, mutta olen itse lähestynyt aina ystävällisesti hymyillen ja olemalla oma itseni sekä puhumalla niitä näitä. Arvostan naisia. Eri pukeutumistyylejäkin olen kokeillut rentusta businesslookkiin. Mikään ei ole tuottanut tulosta, että ei tässä minäkuva ole kovin vahvalle pohjalle rakentunut kaikkien vuosien kuluessa.

• ex-bertti

Naista ei saa ilman itseluottamusta eikä itseluottamus nouse ilman onnistumisia naissektorilla. Yhtälö on haastava, ja vaatii hieman epätavanomaisia menetelmiä jotta päästään eteenpäin.

Sanoisin että pyri kohtaamaan nainen niissä olosuhteissa joissa koet olevasi aidoimmillasi (hurmaavimmillasi). Palstalla hoetaan usein että ätmimiehen ainoat ilonaiheet ovat viina, pleikka ja runkkaaminen, joten ala etsimään netistä naista jolla on samat harrastukset.

Jos onnistut löytämään kaltaisesi lumihiutaleen, voit olla kohtalaisen varma siitä että elätte onnellisina elämänne loppuun asti.

• " palstalla usein esitetty teoria tylyttämisen positiivisesta vaikutuksesta ei pidä paikkaansa. "

Pitääpäs, pienellä tylyttämisellä nainen alkaa katsomaan jännittävän erilaista miestä ylöspäin ja tietenkin siis kiinnostuu seksuaalisesti alfasta joka ei ole vonkaamassa pillua niin kuin muut tavallisemmat miehet. Tulee mielee yksikin tapaus vähän aikaa sitten jossa wc:ssä käydessäni minun ja kaverin pöytään oli ängennyt porukkaa ja yksi nainen oli istunut minun paikalla. Sanoin että olet muuten mun paikalla, helvettiin siitä niin tietysti se nainen ja kaverinsa yritti jotain vähän siinä kaakattaa mutta niiden miehet alkoi sovittelemaan ja minä otin paikkani. En voinut olla sitten huomaamatta naisen kiinnostuneita alfaan luomia katseita mutta kun se yhtään ei minua kiinnostanut niin en niihin sitten ollenkaan vastannut mutta jos olisin ollut se nainen varmaan ilolla olisi antanut.

• väärintulkittu

Taisit tulkita vittuuntuneet ja vihamieliset katseet kiinnostukseksi?

• väärintulkittu kirjoitti:

Kyllä tunnistan ihastuneen katseen kun sellaisen näen.

• ex-bertti
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä tunnistan ihastuneen katseen kun sellaisen näen.

Siltikin ikisinkkuna elelet.

• ex-bertti kirjoitti:

Siltikin ikisinkkuna elelet.

Joop, katsos useinhan kyse ei olekaan minun vetovoimasta vaan naisen vetovoimasta. Ne on hyvin harvassa naiset jotka voisivat saada ikisinkkuudesta luopumaan ja varsinkaan kun en itse ole kovinkaan aktiivinen "iskemään" niin todennäköisyys ikisinkkuuden loppumiseen on aika pieni.

• etsi.tasoisiasi
        Harmaaritari kirjoitti:

Joop, katsos useinhan kyse ei olekaan minun vetovoimasta vaan naisen vetovoimasta. Ne on hyvin harvassa naiset jotka voisivat saada ikisinkkuudesta luopumaan ja varsinkaan kun en itse ole kovinkaan aktiivinen "iskemään" niin todennäköisyys ikisinkkuuden loppumiseen on aika pieni.

Se on ikävää ettei sinua kiinnostavat naiset ole kiinnostuneita sinusta. Kannattaisi miettiä mikä on sun oikea markkina-arvo viisikymppisenä vanhana poikana..

• 3579
        väärintulkittu kirjoitti:

Olet varmasti oikeassa tuossa tulkinnassasi.
        Muistan nuoruudestani, että juuri tuolla tavalla miehillä oli tapana tulkita naisten katseita. Olin joskus ihan imänkäkenä, kun joku tuollainen "sankari" tosiaankin kuvitteli vihamielisen mulkaisuni kiinnostuksen osoitukseksi.

• etsi.tasoisiasi kirjoitti:

Se on ikävää ettei sinua kiinnostavat naiset ole kiinnostuneita sinusta. Kannattaisi miettiä mikä on sun oikea markkina-arvo viisikymppisenä vanhana poikana..

Taidat olla hieman yksinkertainen kun et ymmärrä lukemaasi? Viisikymmentä tosiaan saattaisi olla sopiva ikä jäädä varhaisläkkeelle, nostaa kytkintä ja muuttaa jonnekin thaikkulaan. Siinä yhteiskunnassa varakkaalla & vetreällä viisikymppisellä tosiaan olisi vientiä tasoistensa parikymppisten naisten parissa. Onhan teillä suominaisillakin tosin ihan vastaavat mahdollisuudet kun muutatte jonnekin gambiaan niin ettei teidän tarvitse yhtään olla katkeria kuitenkaan.

• juna.meni.jo
        Harmaaritari kirjoitti:

Taidat olla hieman yksinkertainen kun et ymmärrä lukemaasi? Viisikymmentä tosiaan saattaisi olla sopiva ikä jäädä varhaisläkkeelle, nostaa kytkintä ja muuttaa jonnekin thaikkulaan. Siinä yhteiskunnassa varakkaalla & vetreällä viisikymppisellä tosiaan olisi vientiä tasoistensa parikymppisten naisten parissa. Onhan teillä suominaisillakin tosin ihan vastaavat mahdollisuudet kun muutatte jonnekin gambiaan niin ettei teidän tarvitse yhtään olla katkeria kuitenkaan.

Olet päivystänyt palstalla ikisinkkuna jo ainakin vuosikymmenen, mikään lapsi et ole enää iältäsi.

Viisikymmentä lienee jo ylittynyt, ehkä pian kuusikymmentäkin?

• papat.on.pappoja
        3579 kirjoitti:

Olet varmasti oikeassa tuossa tulkinnassasi.
        Muistan nuoruudestani, että juuri tuolla tavalla miehillä oli tapana tulkita naisten katseita. Olin joskus ihan imänkäkenä, kun joku tuollainen "sankari" tosiaankin kuvitteli vihamielisen mulkaisuni kiinnostuksen osoitukseksi.

Vanhoja poikiahan ne naiset eniten vokottelevatkin, ainakin vanhojen poikien juttujen mukaan.

• juna.meni.jo kirjoitti:

Olet päivystänyt palstalla ikisinkkuna jo ainakin vuosikymmenen, mikään lapsi et ole enää iältäsi.

Viisikymmentä lienee jo ylittynyt, ehkä pian kuusikymmentäkin?

En tietenkään lapsi ole enkä niin ole väittänytkään. On tässä vielä kuitenkin vähän matkaa noihin miehen markkina-arvoa kohottaviin merkkipaaluihin.

• heräisit.jo
        Harmaaritari kirjoitti:

En tietenkään lapsi ole enkä niin ole väittänytkään. On tässä vielä kuitenkin vähän matkaa noihin miehen markkina-arvoa kohottaviin merkkipaaluihin.

70-vuotispäivät eivät kohota enää mitään.

• ex-bertti

Nämä olivat siis vaan tällaisen vanhemman neitsytsedän turinoita.

• ex-bertti

Kaima-berttikin palstalla, ikävää että sulla on asiat huonommin kuin minulla.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset ei ole kohdelleet meitä kunnollisia ätmejä koskaan ystävällisesti. Minä olen kohdellut naisia ystävällisesti, tervehtinyt naisia aina salillakin ulkonäköön katsomatta. Silti naisilta saa tuimia katseita joka kertoo että "älä vaan yritä puhua mulle mitään"

• 36547

Ei pidä unohtaa sitä tosiasiaa, että enemmistä palstaätmeistä on todellisuudessa homoja. Joko piilohomoja tai latentteja homoja. Miehen löytäminen on heille helppoa kunhan vaan suostuvat hyväksymään niin sanotun oikean karvansa.

• ätminki

Puhut koko ajan homoista eri nimimerkeillä. Olet varmasti homo joten mene homokouluusi siitä.

• Ytminki
        ätminki kirjoitti:

Puhut koko ajan homoista eri nimimerkeillä. Olet varmasti homo joten mene homokouluusi siitä.

Ätmien piilevä homous taitaa olla sulle kova paikka? Tirsk...

Mikä se homokoulu on? Oppiiko ätmit siellä vihdoin hyväksymään homoutensa?

• 532w5235tr

"kohdelkaa häntä veroisenanne"

Koska ätmit pitää itseään miehistä paskimpina, niin tämä tarkoittanee, että naisiakin pitäisi kohdella kuin paskaa.

• 678

Niimpä. Alitajuisesti he ovat juuri tuon asenteen omaksuneet. Siksi he juuri jäävätkin ilman naista.

• Ei-enää-friend-zoneen

Joo naiselle kannattaa olla kohtelias ja näyttää että arvostaa MUTTA mikäli ei halua jäädä friend zonelle, niin mukaan pitää lisätä jokin seksuaalinen elementti. Enkä nyt tarkoita, että pitää sanoa että annatko pilluu tms.

• ei-edes-friend-zone

Ätmien ongelmana ei ole joutua kamupojaksi vaan nimenomaan ällötysasteelle.

• ätminki

Nainen ei antaisi edes halausta vaikka ätmi pelasttaisi naisen hukkumiselta.

• Nainen mieluummin hukuttautuu kuin antautuu lyhyen suomalaisen miehen pelastettavaksi.

• 23456
        164cmMies kirjoitti:

Nainen mieluummin hukuttautuu kuin antautuu lyhyen suomalaisen miehen pelastettavaksi.

Onko kokemusta, vai puutaheinääkö vain haastat?

• 23456 kirjoitti:

Onko kokemusta, vai puutaheinääkö vain haastat?

No lyhyenä miehenä voin kokemuksesta kertoa että nainen olisi missä tahansa muualla kuin tekemisissä minun kanssani.

• Juuri Pertin veroisia kaikki naiset aina ovat.

• tulkki

"Olkaa siis kohteliaita lähestyessänne naisia joiden toivotte olevan myötämielisiä teille, palstalla usein esitetty teoria tylyttämisen positiivisesta vaikutuksesta ei pidä paikkaansa. Osoittakaa naiselle arvostavanne häntä ja kohdelkaa häntä veroisenanne."

Olisiko sun kannattanut lukea avaus tarkemmin?

• tulkki kirjoitti:

"Olkaa siis kohteliaita lähestyessänne naisia joiden toivotte olevan myötämielisiä teille, palstalla usein esitetty teoria tylyttämisen positiivisesta vaikutuksesta ei pidä paikkaansa. Osoittakaa naiselle arvostavanne häntä ja kohdelkaa häntä veroisenanne."

Olisiko sun kannattanut lukea avaus tarkemmin?

En ymmärtänyt kysymystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2536
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      986
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      901
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      797
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      753
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      674
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      624
    8. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    9. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      56
      605
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      603
    Aihe