Itseasiassa minä taisin haastaa itseni tulemaan niin hyväksi ihmiseksi, mieheksi kuin ikinä vaan pystyn. Olin valmis ottamaan vastaan mitä vaan.
Ajattelin, että kun niin teen, voin löytää loppuelämäksi sellaisen elämän, että olen tyytyväinen.
Löysin ihanan naisen ja paljon muutakin. Itsestäni läheisriippuvuuden ja paljon muutakin ikävää tosiasiaa itsestä.
Silti vaikka välillä hirvittää, voin sanoa, että on kannattanut. Enää en aio ruikuttaa muista ihmisistä. Jokainen ihminen joka täälläkin ruikuttaa vastakkaisesta sukupuolesta tai ytm tai atm ideoistaan ja mistälie valkoritareista, on vaan ihmisiä, jotka eivät tajua, että voitte vain vaikuttaa itseenne. Ja vain sillä saavuttaa jotain.
Minä jatkan ainakin tällä tiellä. Etsin elämäni ja mukaan otan ihmiset jotka ei siinä kyydissä ruikuta.
Hyvää viikonlopun alkua, palstalaiset. :-)
Haastetta...
28
379
Vastaukset 28
"Jokainen ihminen joka täälläkin ruikuttaa vastakkaisesta sukupuolesta tai ytm tai atm ideoistaan ja mistälie valkoritareista, on vaan ihmisiä, jotka eivät tajua, että voitte vain vaikuttaa itseenne. Ja vain sillä saavuttaa jotain."
"Hyvää viikonlopun alkua, palstalaiset. :-)"
Vähän on kyllä ristiriitaista ensin haukkua likimain kaikki muut palstalaiset paskoiksi ja sitten toivottaa hyvää viikonloppua suunnilleen samaan hengenvetoon. Ei siinä mitään muuten mutta kun sulla itselläsikin on oikeastaan vielä näytöt antamatta "uudesta elämästäsi" niin ei ehkä hirveästi vielä kannata alkaa moralisoimaan ja neuvomaan muita, ei ehkä myöhemminkään.
Havaintojeni mukaan entiset addiktit (esim. alkoholi, tupakka jne.) on kovimpia jakelemaan neuvoja muille mutta ei niitä kukaan oikein tosissaan ota vaan tekevät kuitenkin niin kuin itsestä tuntuu niin ne neuvot menee yleensä kuuroille korville.Ensinkään en hauku ketään. Jokainen tekee itse valintansa. Kyllä täällä maristaan vaan muista, et voi kieltää. Ja itsekin olen siihen syyllistynyt. Mitä enemmän etsin jotain parempaa, sitä enemmän joudun uppoutumaan ihan itseeni. En väitä olevani kaikentietävä, mutta enemmän olen kiinnostunut kaikesta...
Ja miksi en toivottaisi viikonloppua?tähänsekaappi kirjoitti:
Ensinkään en hauku ketään. Jokainen tekee itse valintansa. Kyllä täällä maristaan vaan muista, et voi kieltää. Ja itsekin olen siihen syyllistynyt. Mitä enemmän etsin jotain parempaa, sitä enemmän joudun uppoutumaan ihan itseeni. En väitä olevani kaikentietävä, mutta enemmän olen kiinnostunut kaikesta...
Ja miksi en toivottaisi viikonloppua?Joo mutta siltä se vähän vaikutti että olet asettumassa meidän muiden "ruikuttajien" yläpuolelle nyt valaistuttuasi. Minusta täällä kyllä saa olla ihan mitä vaan, sitä ruikutustakin kun jos kaikki vaan olisi pelkästään onnellisia ja hyvin menee -fiiliksissä kyllä se varmaan tappaisi keskustelun kokonaan eikä täällä sitten olisi kellään enää kivaa. Eiköhän vaan mennä kaikki ihan niin kuin itse tykkäämme ja sitten tarvittaessa kommentoida niitä toisten ruikutuksia ja vähän positiivisempiakin juttuja ilman isompia herneenvetoja sieraimeen.
Toki saa toivottaa, otti vaan vähän silmään heti "arvostelun" jälkeen niin huomautin, en mitenkään pahalla kuitenkaan tarkoittanut.- 987788
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta siltä se vähän vaikutti että olet asettumassa meidän muiden "ruikuttajien" yläpuolelle nyt valaistuttuasi. Minusta täällä kyllä saa olla ihan mitä vaan, sitä ruikutustakin kun jos kaikki vaan olisi pelkästään onnellisia ja hyvin menee -fiiliksissä kyllä se varmaan tappaisi keskustelun kokonaan eikä täällä sitten olisi kellään enää kivaa. Eiköhän vaan mennä kaikki ihan niin kuin itse tykkäämme ja sitten tarvittaessa kommentoida niitä toisten ruikutuksia ja vähän positiivisempiakin juttuja ilman isompia herneenvetoja sieraimeen.
Toki saa toivottaa, otti vaan vähän silmään heti "arvostelun" jälkeen niin huomautin, en mitenkään pahalla kuitenkaan tarkoittanut." Minusta täällä kyllä saa olla ihan mitä vaan, sitä ruikutustakin kun jos kaikki vaan olisi pelkästään onnellisia ja hyvin menee -fiiliksissä kyllä se varmaan tappaisi keskustelun kokonaan eikä täällä sitten olisi kellään enää kivaa."
"Enää" kivaa? Luuletko että nyt on kivaa? Palstalla on huono henki. Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta siltä se vähän vaikutti että olet asettumassa meidän muiden "ruikuttajien" yläpuolelle nyt valaistuttuasi. Minusta täällä kyllä saa olla ihan mitä vaan, sitä ruikutustakin kun jos kaikki vaan olisi pelkästään onnellisia ja hyvin menee -fiiliksissä kyllä se varmaan tappaisi keskustelun kokonaan eikä täällä sitten olisi kellään enää kivaa. Eiköhän vaan mennä kaikki ihan niin kuin itse tykkäämme ja sitten tarvittaessa kommentoida niitä toisten ruikutuksia ja vähän positiivisempiakin juttuja ilman isompia herneenvetoja sieraimeen.
Toki saa toivottaa, otti vaan vähän silmään heti "arvostelun" jälkeen niin huomautin, en mitenkään pahalla kuitenkaan tarkoittanut.Joo. Tiedän, että täällä on paljon juttuja mitkä ovat provoavia ihan vaan kiinnostavuuden kannalta. Itseasiassahan minä arvostelin vaan arvostelijoita. :-D Ja oikeastaan arvostelinko edes? Jokainen saa tehdä minkä parhaaksi näkee...
Joo. Lisäsinkin sen siksi, että herättäisi ristiriitaisuuden tunnetta, mutta jos ymmärtää pointtini, niin siinä ei ole ristiriitaisuutta pätkääkään. :-)- elämä.on.kivaa
987788 kirjoitti:
" Minusta täällä kyllä saa olla ihan mitä vaan, sitä ruikutustakin kun jos kaikki vaan olisi pelkästään onnellisia ja hyvin menee -fiiliksissä kyllä se varmaan tappaisi keskustelun kokonaan eikä täällä sitten olisi kellään enää kivaa."
"Enää" kivaa? Luuletko että nyt on kivaa? Palstalla on huono henki.Sitähän täällä on aina valitettu, ei täällä ole koskaan ollut kivaa.
elämä.on.kivaa kirjoitti:
Sitähän täällä on aina valitettu, ei täällä ole koskaan ollut kivaa.
No mä näen vaan paikallaantallausta. Jos katkerana täällä marmattaa muista ihmisistä, niin milloin on aika kurkistaa peiliin? Ja ihan ilman sukupuolikysymystä...
- ex-bertti
tähänsekaappi kirjoitti:
No mä näen vaan paikallaantallausta. Jos katkerana täällä marmattaa muista ihmisistä, niin milloin on aika kurkistaa peiliin? Ja ihan ilman sukupuolikysymystä...
Tämähän ei ole keskustelupalsta, tämä on palsta missä pieni aktiiviryhmä purkaa omaa katkeruuttaan ja osoittelee samalla muita virheistä.
Mulla kesti puoli vuotta tajuta se ettei aktiivisimmat palstalaiset halua keskustella, vaan estää sitä. 987788 kirjoitti:
" Minusta täällä kyllä saa olla ihan mitä vaan, sitä ruikutustakin kun jos kaikki vaan olisi pelkästään onnellisia ja hyvin menee -fiiliksissä kyllä se varmaan tappaisi keskustelun kokonaan eikä täällä sitten olisi kellään enää kivaa."
"Enää" kivaa? Luuletko että nyt on kivaa? Palstalla on huono henki.Jos ei ole kivaa voi itsekukin yrittää tehdä jotain sen asiantilan parantamiseksi, tehdä avauksia ja sitäkautta synnyttää keskustelua. En minäkään kaikia avauksiani tee siksi että ne aiheena erityisemmin kiinnostaisivat vaan siksi että ehkä siihen täkyyn joku/jotkut tarttuvat ja siitä sitten syntyy pidempi ketju ihan itsestään. Joskushan ei itse tarvitse edes hirveästi mitään siihen sanoa sen avauksen jälkeen jos muut alkaa kommentoimaan ja keskustelemaan.
- ex-bertti
Harmaaritari kirjoitti:
Jos ei ole kivaa voi itsekukin yrittää tehdä jotain sen asiantilan parantamiseksi, tehdä avauksia ja sitäkautta synnyttää keskustelua. En minäkään kaikia avauksiani tee siksi että ne aiheena erityisemmin kiinnostaisivat vaan siksi että ehkä siihen täkyyn joku/jotkut tarttuvat ja siitä sitten syntyy pidempi ketju ihan itsestään. Joskushan ei itse tarvitse edes hirveästi mitään siihen sanoa sen avauksen jälkeen jos muut alkaa kommentoimaan ja keskustelemaan.
En kutsuisi keskusteluksi sitä palstalla tyypillistä ätmit vs kurpat taistelua.
ex-bertti kirjoitti:
En kutsuisi keskusteluksi sitä palstalla tyypillistä ätmit vs kurpat taistelua.
Voi se jollekin/joillekin olla keskustelua ja ainahan voit itsekin laittaa parempia avauksia sekaan.
- ex-bertti
Harmaaritari kirjoitti:
Voi se jollekin/joillekin olla keskustelua ja ainahan voit itsekin laittaa parempia avauksia sekaan.
Ei ne avaukset riitä, tarvitaan myös hyviä keskustelijoita.
ex-bertti kirjoitti:
Voithan keskustella vaikka itse itsellesi vastaillen jos ei meidän muiden taso mielestäsi riitä.
ex-bertti kirjoitti:
No kyllä niitäkin löytyy. Oikeastaan harvoin törmään trollaajiin ja häiriköihin. Eikä ääripäät oikeen asiallisiin keskusteluihin häiriköi. Niille pitää olla sitä provokatiivista shaichee, että jaksavat häiriköidä.
Tietty joskus itsekään ei vaan jaksa etsiä fiksuja keskusteluja...
Mutta tästähän voidaan jatkaa. :-)Harmaaritari kirjoitti:
Voithan keskustella vaikka itse itsellesi vastaillen jos ei meidän muiden taso mielestäsi riitä.
Eikös tekniikkasukeltaja hoidakin niin hommat. :-D
- ex-bertti
Harmaaritari kirjoitti:
Olen pysytellyt pois palstalta.
tähänsekaappi kirjoitti:
Eikös tekniikkasukeltaja hoidakin niin hommat. :-D
Niinpä hoitaakin enkä ole myöskään koskaan tekniksen nähnyt valittavan muiden tasosta, ätmittelevän tai kurpittelevan, oikeastaan voitaisiinkin sukeltaja äänestää palstan herrasmieskirjoittelijaksi. Sukeltajassa muutenkin on esimerkki hyvästä kirjoittajasta joka ei välitä paskaakaan mitä muut ajattelee kirjoituksista toteuttaessaaan vain hienosti keskustelupalstan ajatusta siitä että kaikenlaista kommenttia sopii sekaan.
ex-bertti kirjoitti:
Olen pysytellyt pois palstalta.
No olen huomannut. En itsekään ole ollut muutamaan kuukauteen aktiivinen. Vasta pari viikkoa olen vähän aloitellut. Tuli vähän äijään muutosta... Piti vähän tutkiskella itseään. Ja aattelin ottaa kunnolla omasta elämästä selvän. Ja samalla katson, että siitä tulee jatkossa mun näköinen. :-)
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä hoitaakin enkä ole myöskään koskaan tekniksen nähnyt valittavan muiden tasosta, ätmittelevän tai kurpittelevan, oikeastaan voitaisiinkin sukeltaja äänestää palstan herrasmieskirjoittelijaksi. Sukeltajassa muutenkin on esimerkki hyvästä kirjoittajasta joka ei välitä paskaakaan mitä muut ajattelee kirjoituksista toteuttaessaaan vain hienosti keskustelupalstan ajatusta siitä että kaikenlaista kommenttia sopii sekaan.
Joo. Teknis on oma persoonansa. Ja onhan täällä muitakin. Pikkukakkonen ja vaikka nallikin. Jokainen on ottanut oman persoonallisuuden täällä. Minusta niinhän on oikeassakin maailmassa. En aio itsekään parantaa maailmaa. Heitän vaan juttua ja herättelen keskustelua.
Valtakuntakin tuo oman kivan lisän tänne ja nyt en oo moneen päivään hänestä kuullut mitään. Toivottavasti on kaikki hyvin.- ex-bertti
tähänsekaappi kirjoitti:
No olen huomannut. En itsekään ole ollut muutamaan kuukauteen aktiivinen. Vasta pari viikkoa olen vähän aloitellut. Tuli vähän äijään muutosta... Piti vähän tutkiskella itseään. Ja aattelin ottaa kunnolla omasta elämästä selvän. Ja samalla katson, että siitä tulee jatkossa mun näköinen. :-)
Onnea valitsemallasi tiellä, tuo henkinen kasvu ei ole oikein mun juttuni. Olen viime aikoina tehnyt vähän töitä fysiikan parantamiseksi, aloitin laihduttamisella mutta nyt on ruvennut kiinnostamaan parantaa myös lihaksia.
Saa nähdä kuinka äijän käy, mihinkään kovaan rääkkiin en enää ryhdy vaan touhuan enempi huvin vuoksi. ex-bertti kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä, tuo henkinen kasvu ei ole oikein mun juttuni. Olen viime aikoina tehnyt vähän töitä fysiikan parantamiseksi, aloitin laihduttamisella mutta nyt on ruvennut kiinnostamaan parantaa myös lihaksia.
Saa nähdä kuinka äijän käy, mihinkään kovaan rääkkiin en enää ryhdy vaan touhuan enempi huvin vuoksi.No mä oon tajunnut, että oon uupunut, ja nyt pitää saada yläkerta kuntoon. Mä taas uskon, että muu kroppa hoituu siinä ohella. Oon löytänyt itseni urheilun parista enemmän. :-)
- ex-bertti
tähänsekaappi kirjoitti:
No mä oon tajunnut, että oon uupunut, ja nyt pitää saada yläkerta kuntoon. Mä taas uskon, että muu kroppa hoituu siinä ohella. Oon löytänyt itseni urheilun parista enemmän. :-)
Hyvä fyysinen kunto parantaa elämänlaatua, tekee psyykellekin hyvää.
ex-bertti kirjoitti:
Hyvä fyysinen kunto parantaa elämänlaatua, tekee psyykellekin hyvää.
Joo. Tiedän. Mä vaan meen toista kautta. Oikeestaan jännä todeta tääkin. Pikkusen saanut kasettia kuntoon, niin peli-ilokin palannut. :-)
- ex-bertti
tähänsekaappi kirjoitti:
Joo. Tiedän. Mä vaan meen toista kautta. Oikeestaan jännä todeta tääkin. Pikkusen saanut kasettia kuntoon, niin peli-ilokin palannut. :-)
Mulle riittää se että saan valsalva-tekniikalla näkyviin orastavan sixpackin.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Olen jo hyvä ihminen joten ei ole mitään haastettavaa itselleni.
- ex-bertti
Huom. Olen myös vanha neitsytsetä.
- tsemppiä
Vain itseensä voi vaikuttaa. Siinä se paras oivallus. Hyvältä kuulostaa ja onneakin elämään toivotan.
Mutta muistathan olla ymmärtäväinen myös itsellesi, sillä kuoppia saatta tielle tulla. Olen ilonpilaaja, unohda tämä nyt, mutta anna sen tulla mieleesi, sitten kun tilanne on päällä.... Upea elämänpolku ei pienestä kelirikosta tuhoudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961767Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2651206Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180887Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom66883- 61778
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah236773- 43751
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64748- 48729
- 93722
- 42656
- 142656
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul74651Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50623Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on69606Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal196600- 31568
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24566Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26528Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30527