kiinnitin huomiota siihen, kuinka viereisellä penkkirivistöllä istuneen nuoren tytön suusta valehtelematta joka toinen sana oli "vittu". Käännettyäni katseeni sinnepäin, huomasin että kyseessä oli oikeasti kaunis tyttö.
Tytön seurassa istunut poika sen sijaan ei itse juurikaan kiroillut, vaan vastaili vain rauhallisesti tytön pulinoihin.
Sellaista se on, että ne kauniit tytöt yleensä suoltavat suustaan kirosanoja minkä kerkiävät. Me vaatimattomammat sen sijaan olemme suustamme siivompia. Siinäpä palstamiehille vasta dilemma, kun haluaisivat nimenomaan niitä kauniita seksipommeja, mutta eivät kuitenkaan halua kiroilevaa naista...
Tänään junassa
11
378
Vastaukset 11
- Juurituollaisista
Juuri tuollaisista jännäjennoista pojat ja miehet aina pitävät.
- 211
Veit sanat suustani tahi kirjaimet näppikseltäni.
- 121212121212
"Me vaatimattomammat sen sijaan olemme suustamme siivompia."
Tarkoitatko vaatimattomia tyttöjä jotka harrastavat irtopaneskelua varattujen ulkkismiesten kanssa, vailla omantunnuntuskia?
Tässä yhteydessä voisi heittää puujalkavitsin "siivosta suusta", mutta tyydyn vain toteamaan että tällaiset vaatimattomat, helpot panolelutytöt ovat siivoja ja ylipäätään parisuhdekelpoisia samalla tavalla kuin Naisasialooseri1 on kiltti ja kunnollinen.
"Siinäpä palstamiehille vasta dilemma, kun haluaisivat nimenomaan niitä kauniita seksipommeja, mutta eivät kuitenkaan halua kiroilevaa naista..."
Ei. Vaikka toki kiroileva seksipommikin on parempi kuin vähemmän seksikäs tyttö joka haluaisi olla kiroileva seksipommi mutta joutuu tasonsa vuoksi pitämään suunsa soukemmalla. Ei niin että kumpikaan erityisesti kiinnostaisi.
Tytöt/naiset joista minä olen ollut kiinnostunut, eivät juuri kiroilleet. pl. yksi pullukka joka alkoi kiroilemaan päästyään suositun pojan kertapanoksi - mihin oma kiinnostukseni häneen katkesikin välittömästi.- 121212121212
"Parisuhdekelpoinen, siis kenen mielestä? Minulla on kuitenkin ollut pari poikaystävääkin, joiden mielestä olen ollut juuri sopiva seurustelemaan heidän kanssaan. Eivätkä kumpikaan olleet mitään kokemattomia atm:iä, jotka olisivat sen takia kelpuuttaneet ettei olisi ollut varaa kehenkään muuhun."
Suhteeseen pääseminen ei ole parisuhdekelpoisuuden paras mittari, vaan suhteessa pysyminen.
"Siitä tosin hänelle valehtelin"
Miksi en ole yllättynyt?
"Edellisessä kappaleessa vielä sanoit, että sinua kiinnostavat juurikin seksipommit, ja nyt väität kiinnostuneesi jostakusta ei-seksikkäästä?"
Edellisen kappaleen viimeinen lause:
"Ei niin että kumpikaan erityisesti kiinnostaisi." 121212121212 kirjoitti:
"Parisuhdekelpoinen, siis kenen mielestä? Minulla on kuitenkin ollut pari poikaystävääkin, joiden mielestä olen ollut juuri sopiva seurustelemaan heidän kanssaan. Eivätkä kumpikaan olleet mitään kokemattomia atm:iä, jotka olisivat sen takia kelpuuttaneet ettei olisi ollut varaa kehenkään muuhun."
Suhteeseen pääseminen ei ole parisuhdekelpoisuuden paras mittari, vaan suhteessa pysyminen.
"Siitä tosin hänelle valehtelin"
Miksi en ole yllättynyt?
"Edellisessä kappaleessa vielä sanoit, että sinua kiinnostavat juurikin seksipommit, ja nyt väität kiinnostuneesi jostakusta ei-seksikkäästä?"
Edellisen kappaleen viimeinen lause:
"Ei niin että kumpikaan erityisesti kiinnostaisi.""Suhteeseen pääseminen ei ole parisuhdekelpoisuuden paras mittari, vaan suhteessa pysyminen."
Tarkoitat sitten varmaan jätetyksi tulemista. Newsflash, jätin molemmat itse. Olen yleensä tullut itse "jätetyksi" vain silloin, kun jutut eivät ole vielä edenneet seurustelutasolle. Mutta jostain syystä näyttäisi siltä, että kunhan seurustelun aste on saavutettu niin miehet eivät kovin pienestä naista enää siinä vaiheessa jätä, vaan se karsinta tapahtuu ihan alkuvaiheissa eli ekoilla tapailuviikoilla.
Mikähän muuten tuossa viestissäni oli sääntöjen vastaista?- 09898
läskipersekurppa88 kirjoitti:
"Suhteeseen pääseminen ei ole parisuhdekelpoisuuden paras mittari, vaan suhteessa pysyminen."
Tarkoitat sitten varmaan jätetyksi tulemista. Newsflash, jätin molemmat itse. Olen yleensä tullut itse "jätetyksi" vain silloin, kun jutut eivät ole vielä edenneet seurustelutasolle. Mutta jostain syystä näyttäisi siltä, että kunhan seurustelun aste on saavutettu niin miehet eivät kovin pienestä naista enää siinä vaiheessa jätä, vaan se karsinta tapahtuu ihan alkuvaiheissa eli ekoilla tapailuviikoilla.
Mikähän muuten tuossa viestissäni oli sääntöjen vastaista?Niin tai jättämistä. Jos jatkuvasti on jättävä osapuoli, eikä viihdy missään suhteessa/ei saa suhdetta toimimaan, kyllähän se jostain kertoo.
- helgamies_
Kevättä ilmassa, nuori nainen on herännyt kiimavittunsa toimivuuteen ja ei voi peitellä haluaan edes verbaalisessa kommunikaatiossa.
- Gyllenbögel-Litz
Jaa? Minua ei haittaa kiroilu yhdistettynä seksikkyyteen, jos ei ihan tourette-tasolle mennä.
- yksinkertaista
Ytni ei kiroile.
No jaa, kiroilee ne vähemmänkin viehättävät, luultavasti jopa enemmän:
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/raavasuiselle-adelelle-sataa-kritiikkia-kiroili-33-kertaa-yhden-keikan-aikana/5962630
https://www.seiska.fi/Uutiset/Hurja-huutelu-varasti-huomion-Alma-sekosi-taysin-Emma-Gaalassa-Miiiita-va/1118811- Kiltti-ja-kunnollinen
On jäänyt tytön kotikasvatus vähiin kun ei ole mitään käytöstapoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402536
- 52986
- 66901
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53797Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227753T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10674- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️56605- 65603