Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+ja+jokaisen+suvakon+tulisi+kohdata+onnensa+kun+päiväkävelyllä+tulisi+viidakkoveitsimies+vastaan,+saisivat+kokeilla+asettuuko+se+halaamalla.
https://demokraatti.fi/nain-kollegani-verisena-viidakkoveista-heiluttavan-miehen-jahtaamana-teon-motiivi-ei-ole-viela-tiedossa/
25.09.2020 20:18
Jaa+niin+pitkät?+no+niinpä,+15min+enemmän+aikaa+kiusata,+siksipä+varsinkin+poikien+pitäisi+saada+leikkiä++painia+sen+verran+että+loppuu+se+kiusaaminen+sillä+kyn+pyöräyttää+pari+pahinta+kenttään.
25.09.2020 19:32
Niin+ja+sitten+vielä+tuo+kun+on+sisaruksia,+hyvä+jo+siksikin+että+jos+jotain+heistä+yritetään+kiusata+voivat+siskot+ja+veljet+tulla+apuun+ja+pistää+vaikka+porukalla+rökkiin+kiusaajaa.
25.09.2020 19:05
On+se+puhuminenkin+hyvä+mutta+väistämättä+tulee+murrosikä+jolloin+lapset+ei+juurikaan+vanhemmilleen+avaudu+vaan+pyrkivät+itse+hoitamaan+ongelmansa.+Ihan+hyvä+jos+silloin+on+hallussa+taitoja+joilla+pärjää+ja+ennenkaikkea+itsevarmuutta.+Se+on+hyvä+että+sun+lapsilla+on+paljon+siaruksia,+se+varmaan+opettaa+sitä+itsevarmuutta+ja+porukassa+pärjäämistä+ihan+väkisin.
25.09.2020 19:03
Minä+kyllä+olen+tuosta+vähän+eri+mieltä.+Lapset+osaa+olla+todella+julmia+toisiaan+kohtaan+ja+ilkeät+lapset+erityisesti.+Jos+kiltti+lapsi+ei+ole+saanut+oppia+mitään+itsepuolustusta+ne+kiusaajapedot+haistaa+sen+ja+alkavat+kiusaamaan+eikä+se+ikinä+lopu+jos+ei+niille+kiusaajille+ole+mitään+uhkaa.+Kuten+olemme+tuosta+vantaankin+tapauksesta+nähneet+aikuisista+ei+juuri+ole+apua,+ne+lakaisee+asiat+piiloon.+itse+olen+ihan+tyytyväinen+että+jo+ihan+pienenä+sen+verran+painittiin+ja+oltiin+kivisotaa+me+suhteellisen+kiltitkin+lapset+että+sitä+sitten+pärjäsi+ihan+hyvin+tarvittaessa+kiusaajienkin+kanssa+jos+tarvis+tuli.
25.09.2020 18:51
Ei+ne+opi+siellä+koulussakaan+mitään+missä+muita+kiusaavat.+Parempi+jos+ovat+sitten+p..jen+vanhempiensa+kiusana+kotona,+ehkä+ne+sitten+innostuu+opettamaan+niille+käytöstapoja.
25.09.2020 18:36
Kyllä+ne+olisi,+kiusaaminen+on+ennenkaikkea+luonnekysymys+etkä+sitä+voi+muuttaa.
25.09.2020 18:35
Ei+tarvitse+kohta+kumeja+käyttää+ollenkaan+kun+horot+saa+abortteja+yhtä+helposti+kuin+karkkia+kaupasta:
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4329603-abortti-kansalaisaloite-muistuttaa-naisten-oikeudesta-omaan-kehoonsa-allekirjoituksia-lahes-30000-kahdessa-paivassa?ref=kulatest
25.09.2020 18:22
Ainoa+mikä+toimii+kiusaajaan+on+se+että+näyttää+sille+että+tulee+pataan+jos+käy+kimppuun,+siksi+olisi+hyvä+opettaa+kiusatuille+sellaisiaa+itsepuolustustaitoja+että+kiusaaja+saa+elämänsä+turpasaunan,+se+on+ainoa+joka+sitä+opettaa+käyttäytymään.
25.09.2020 18:18
Et+pysty+kiusaajap...iaista+kuntouttamaan,+et+lapsena+etkä+aikuisena.
25.09.2020 18:16
Kiusaajat+ei+tarvitsekaan+tukea.
25.09.2020 18:15
No+jaa,+sanotaanko+nyt+niin+että+tiktok+-videoissa+se+menneisyys+näyttäisi+jollain+tapaa+näkyvän.
25.09.2020 18:07
Kun+kiusaaja+ei+saa+mitään+hankaluutta+elämäänsä+vastineeksi+kiusauksesta+se+vain+jatkaa+kiusaamistaan+kun+huomaa+ettei+mitään+rangaistusta+tule.
25.09.2020 17:58
En+usko+että+on+kuntoutettavissa+juurikaan,+kiusaaja+on+kiusaaja+jatkosssakin+ja+joillakin+vaan+ei+ole+aivoissa+kapasiteettia+niin+paljon+että+olisi+mistä+ottaa+käyttöön.
25.09.2020 17:57
Eikö+ne+voisi+laittaa+kotiopetukseen,+olisivat+sitten+vanhempiensa+riesana.
25.09.2020 17:55
No+niinpä,+kiusatut+traumatisoituu+ja+laittavat+sitten+aikanaan+haisemaan,+sitten+ihmetellään+miten+ihmeessä+on+suomi+näin+väkivaltainen+maa.+No+oppiihan+se+kiusattukin+lopulta+että+tässä+maassa+paha+saa+palkinnon+ja+lokoisat+olot,+miksei+sitten+itsekin+tekisi+jotain+pahaa+kun+siitä+sossutantta+armeija+kiitokseksi+halaa.
25.09.2020 17:54
Ap:n+kysymykseen+tiesin+vastauksen+eilenkin,+olen+tiennyt+sen+aina+:)+mutta+kun+huvikseni+vielä+gooklasin+selvisi+noita+muita+asioista.+Nyt+tiedän+kattamisesta+eniten+palstalla,+enemmän+kuin+kukaan+ikinä+palstan+surkimuksista.
24.09.2020 22:46
Tiedetään.+Tiedättekös+itse+mihin+laitatte+leipälautasen+kun+teette+kattausta?+entä+jälkiruokalusikan+ja+-haarukan?+Entä+vesilasin+kun+on+useampi+lasi?+Minäpä+tiedän+nyt.
24.09.2020 22:24
Nimen+omaan,+rajat+kiinni+ainakin+huvittelumatkailun+osalta.+Meen+nyt+nukkumaan,+öitä.
23.09.2020 23:43
Ihan+hyvähän+tuo+kun+niitä+muistutat+noista+kuitenkin.+Joo,+ei+oo+mukavaa+varmaan+vanhuksille,+asunnottomille,+vähävaraisille+kun+nyt+koronan+varjolla+karsitaan+paljon+semmoisista+palveluista+jotka+ennen+sentään+olleet+jollain+tavoin+saatavilla+ilmaiseksi.
23.09.2020 23:15
6 / 1041