Vietnamilainen kondomin pesijä

Juuri saamamme tiedon mukaan Vietnamissa on viety kierrätys huippuunsa. Nyt herääkin kysymys, että montako kertaa kondomin voi pestä ennen kuin tyttö tulee raskaaksi?

Vedonlyöntikohde?

(hihitystä)

34

<50

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelun paikka

Täällä kun "kuulee usein puhuttavan" työttömien arjesta, niin menisivätkö korvaukset katkolle jos kieltäytyisi tarjotusta työstä (kondomin pesijä)?

(hi-hi-hih)

• Veikkauskohde

Luulisin että tämän fantastisen bisnesidean isä ei ole äiti.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Veikkauskohde

Luulisin että tämän fantastisen bisnesidean isä ei ole äiti.

(hirn)

Kuinka ihmeessä minulle tulee tästä keissistä mieleen Laihia?

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Kuinka ihmeessä minulle tulee tästä keissistä mieleen Laihia?

(hihitystä)

Kieltämättä mua oksetti tämä uutinen siinä määrin että oli jätettävä yksityiskohdat sikseen ja lopetettava lukeminen.

Tämä tällainen ei ole kovin viisasta tai 'hedelmällistä'.

Ai miksi?

No siksi että ihmismieli täyttelee gäppejä ja onttoja kohtia mielikuvituksellaan.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Kieltämättä mua oksetti tämä uutinen siinä määrin että oli jätettävä yksityiskohdat sikseen ja lopetettava lukeminen.

Tämä tällainen ei ole kovin viisasta tai 'hedelmällistä'.

Ai miksi?

No siksi että ihmismieli täyttelee gäppejä ja onttoja kohtia mielikuvituksellaan.

(naurua)

Konepesu tuskin tulee 'varteenotettavaksi' vaihtoehdoksi kondomin pesussa.

Ja mitä minä taloutta ja sen mekanismeja tunnen, niin taatusti ideat isät eivät itse näitä kumeja pese, vaan naisvaltainen halpatyövoima.

Kyllä varmaan tehdassali hihittää ja yökkii yön pimeydessä ja hälinässä.

(reps)

• Anonyymi

Se tässä eniten ihmetyttää että mistä ihmeestä keräävät näitä käytettyjä varmuusvälineitä...yök

• Niin

Tätä juuri tarkoitin sillä että viitsi edes kuvitella ottavani selvää 'raakamateriaalinä lähteestä, mutta kuitenkin kuulen korvissani lokkien kirkumista ja rottien rapinaa roskissa.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Niin

Tätä juuri tarkoitin sillä että viitsi edes kuvitella ottavani selvää 'raakamateriaalinä lähteestä, mutta kuitenkin kuulen korvissani lokkien kirkumista ja rottien rapinaa roskissa.

(hihitystä)

Tai sitten näitä kierrätyskumeja käydään hakemassa sänkyjen alta ties millaisista porttoloista.

Tai ehkä on järjestetty valtakunnallinen keräyskampanja ilmastonmuutoksen torjumisen henkeen.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Tai sitten näitä kierrätyskumeja käydään hakemassa sänkyjen alta ties millaisista porttoloista.

Tai ehkä on järjestetty valtakunnallinen keräyskampanja ilmastonmuutoksen torjumisen henkeen.

(reps)

Kondomin pesu herättää ajatuksen tasolla varsin laajoja ongelmakimppuja, sillä ehdin sekottaa tähän vyyhtiin jo roomalaiskatolisen kirkon,Vatikaanin ja paavin. Katolisessa ajattelumallissa isä sanoo aina mitä tehdä missäkin tilanteessa, oli se sitten järkevää tai ei. Vatikaani on perinteisesti suhtautunut kondomin pesuun jyrkän kielteisesti, mutta näinä moderneina ja modernilla tavalla vaikeina aikoina Vatikaanikin on joutunut ikään kuin selkä kondominkuivaustelinettä vasten.

Vatikaani myöntää että kondomin pesussa on mukana hitunen mielekkyyttä, ja jättää tuomitsematta kondomin pesijät ja idean isät.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Kondomin pesu herättää ajatuksen tasolla varsin laajoja ongelmakimppuja, sillä ehdin sekottaa tähän vyyhtiin jo roomalaiskatolisen kirkon,Vatikaanin ja paavin. Katolisessa ajattelumallissa isä sanoo aina mitä tehdä missäkin tilanteessa, oli se sitten järkevää tai ei. Vatikaani on perinteisesti suhtautunut kondomin pesuun jyrkän kielteisesti, mutta näinä moderneina ja modernilla tavalla vaikeina aikoina Vatikaanikin on joutunut ikään kuin selkä kondominkuivaustelinettä vasten.

Vatikaani myöntää että kondomin pesussa on mukana hitunen mielekkyyttä, ja jättää tuomitsematta kondomin pesijät ja idean isät.

(hirn)

Eli siis kirkko ymmärtää kierrätyksen mielekkyyden ja saavuttaa samalla kuin salaa omien tavoitteidensa idean. Muuttumattomana.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Eli siis kirkko ymmärtää kierrätyksen mielekkyyden ja saavuttaa samalla kuin salaa omien tavoitteidensa idean. Muuttumattomana.

(naurua)

Kukràdjà'ã Memã Kum - kondomin pesijä, Pakistan

Kuuden lapsen äiti Kukràdjà'ã Memã Kum aloitti seitsenpäiväisen työpäivänsä - kuten kaikki muutkin työpäivänsä - bussikyydillä. Vanhin tytär hoiti sisarensa, vaikka olisi halunnut oppia lukemaan.
        Kukràdjà'ã Memã Kumin aviomies ja lasten isä oli Saudi-Arabiassa rakentamassa suurta taloa, joka ylsi pilviin asti. Hän tulisi rikkaana takaisin.
        Bussi oli täynnä ihmisiä matkalla kaupunkiin. Ilma oli pölyinen. Edellä ajava bussi nostatti tukahduttavan tomupilven ja sai kaikki bussimatkustajat kääriytymään huiveihinsa. Tiepöly tunkeutui kaikkialle ja kirveli silmissä.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Kukràdjà'ã Memã Kum - kondomin pesijä, Pakistan

Kuuden lapsen äiti Kukràdjà'ã Memã Kum aloitti seitsenpäiväisen työpäivänsä - kuten kaikki muutkin työpäivänsä - bussikyydillä. Vanhin tytär hoiti sisarensa, vaikka olisi halunnut oppia lukemaan.
        Kukràdjà'ã Memã Kumin aviomies ja lasten isä oli Saudi-Arabiassa rakentamassa suurta taloa, joka ylsi pilviin asti. Hän tulisi rikkaana takaisin.
        Bussi oli täynnä ihmisiä matkalla kaupunkiin. Ilma oli pölyinen. Edellä ajava bussi nostatti tukahduttavan tomupilven ja sai kaikki bussimatkustajat kääriytymään huiveihinsa. Tiepöly tunkeutui kaikkialle ja kirveli silmissä.

(hirn)

Kummallinen huomio

Kondomin pesemisestä innoittuneena havaitsin palstateksteissä samanlaisia viitteitä tietynlaiseen kierrätystoimintaan.

Tämä huomio hämmentää hieman minua.

(kikatusta)

• Funeau kirjoitti:

Kummallinen huomio

Kondomin pesemisestä innoittuneena havaitsin palstateksteissä samanlaisia viitteitä tietynlaiseen kierrätystoimintaan.

Tämä huomio hämmentää hieman minua.

(kikatusta)

Elsa von Hillebrant, Zürich

Elsa katseli käytettyä kondomia makuuhuoneensa lattialla. Hän makasi vatsallaan vuoteella ja roikotti kättään lattialla. Hän oli alaston kuin Sveitsi, rikas ja kalpea. Hän ei ollut saanut. Mies oli saanut, sillä lattialla lojuvassa kondomissa oli spermaa. Sperma oli elämää, jatkuvuutta ja ties mitä, Elsa mietti, mutta ei jaksanut liikauttaa evääkään. Kondomi ei sopinut muuten siistiin asuntoon millään tasolla, vaan tyytyi riitelemään ja irvailemaan löysänä ja piittaamattomana Elsalle tämän feng shui -tyylistä olla ja sisustaa. Kondomi oli kuin Elsa itse. He olivat kuin identtiset yhden hetken verran.

Elsa päätti pestä kondomin. Se olisi sotasaalis.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Elsa von Hillebrant, Zürich

Elsa katseli käytettyä kondomia makuuhuoneensa lattialla. Hän makasi vatsallaan vuoteella ja roikotti kättään lattialla. Hän oli alaston kuin Sveitsi, rikas ja kalpea. Hän ei ollut saanut. Mies oli saanut, sillä lattialla lojuvassa kondomissa oli spermaa. Sperma oli elämää, jatkuvuutta ja ties mitä, Elsa mietti, mutta ei jaksanut liikauttaa evääkään. Kondomi ei sopinut muuten siistiin asuntoon millään tasolla, vaan tyytyi riitelemään ja irvailemaan löysänä ja piittaamattomana Elsalle tämän feng shui -tyylistä olla ja sisustaa. Kondomi oli kuin Elsa itse. He olivat kuin identtiset yhden hetken verran.

Elsa päätti pestä kondomin. Se olisi sotasaalis.

(hirn)

Tuk Min Buka - tehtaanjohtaja, Hanoi

Tuk Min Buka oli liikemies henkeen ja vereen. Elämä koostui liiketoiminnasta, eikä siinä ollut muita ulottuvuuksia. Bisnes oli kaikki. Tuk Min Buka katseli alas tehdashalliin toimistostaan. Hänellä oli uudet amerikkalaiset aurinkolasit päässään ja oikean etusormen ja keskisormen välissä savusi amerikkalainen savuke. Tuk Min Buka oli äärikonservatiivi bisneksen suhteen. Tämän vuoksi hän ei maksanut mielellään palkkaa kenellekään. Oli hyödyllistä omistaa tyhjäpäisiä naisia pesemässä kondomeja ympäri vuorokauden, sillä naiset pitivät työstä ja vahvasta johtamistyylistä, Tuk Min Buka ajatteli. Palkanmaksun venyttäminen seuraavalle kalenterikuulle oli vain koetus naisille: jos pysyi talossa ilman palkkaa, oli hyvä työntekijä. Jos taas lähti kävelemään, käveli kurjuuteen ja sairauksiin. Turmioon. Tuk Min Buka hymähti. Pestyt kondomit tuokuivat hyvälle, hän ajatteli ja nuuhki bisnesilmaa.

Olisi vielä piipahdettava lähtiessä pakkaamossa. Pakkaamon tytöt olivat paremman näköisiä kuin pesupuolen kurpat.

(hihitystä)

• Mahtaakohan keitettynä olla enää minkäänlaista suojaa? Eiköhän tuo ole yhtä kuin pyörittelisi elmukelmun mulkkunsa ympärille ja sitten vaan helvetisti onnea matkaan! :D

• Luultavasti lopetan Elmu-kelmun käytön tähän päivään.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Luultavasti lopetan Elmu-kelmun käytön tähän päivään.

(reps)

Heh, oliko juuri kyseisessä käytössä vai alkoiko inhottamaan ajatus?

• J-76 kirjoitti:

Heh, oliko juuri kyseisessä käytössä vai alkoiko inhottamaan ajatus?

Jou

Joo siis tota mä sain fläsärin, jossa joku dude rullattiin Elmulla nippuun.

Lopputulos näytti ihan taiteelta tai ainakin kuvanveistolta.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Jou

(hirn)

Ootko varma, ettet sekoita dudea muumioon? :D

• Funeau kirjoitti:

Jou

(hirn)

Minkä luontainen epäsymmetria heittää, se voi runsaalla elkukelmulla peittää!

Pitäisköhän kaupata slogan? 🤔

• Disse kirjoitti:

Minkä luontainen epäsymmetria heittää, se voi runsaalla elkukelmulla peittää!

Pitäisköhän kaupata slogan? 🤔

Ohuemmankin nakin voi kääriä paksummaksi! xD

• J-76 kirjoitti:

Ohuemmankin nakin voi kääriä paksummaksi! xD

Tai ensin kieputellaan ideaalisidettä ympärille ja sitten vasta kelmu suojaamaan kosteudelta. :D

• J-76 kirjoitti:

Tai ensin kieputellaan ideaalisidettä ympärille ja sitten vasta kelmu suojaamaan kosteudelta. :D

Joillain muuten on selkeästi pakkaamisessa jokin sairas fetissi tuohon muoviin. Sitä pitää tullata jumalattomasti jonkun onnettoman kikkareen päälle. 😃

• Disse kirjoitti:

Joillain muuten on selkeästi pakkaamisessa jokin sairas fetissi tuohon muoviin. Sitä pitää tullata jumalattomasti jonkun onnettoman kikkareen päälle. 😃

Hahhaaa, onnettoman kikkareen. xD

Tarkoitit tietysti jotain esinettä, mun likainen mielikuvitus vaan laukkaa taas tänään ihan hurlumhei.

Joo, kuplamuoviin ensin ja sitten vielä pussia pussin päälle.

• J-76 kirjoitti:

Hahhaaa, onnettoman kikkareen. xD

Tarkoitit tietysti jotain esinettä, mun likainen mielikuvitus vaan laukkaa taas tänään ihan hurlumhei.

Joo, kuplamuoviin ensin ja sitten vielä pussia pussin päälle.

Mä lähden salilla käväsemään ( kieputtaudun ensin kelmuun), mukavat perjantait ja viikonloput. :)

• Mitäh? Mutsi neuloi mulle omani... vieläkin tallella. 😂

• Mjaa

Kutominen on vähän turvallisempi (ja todennäköisempi) vaihtoehto kuin neulominen.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Kutominen on vähän turvallisempi (ja todennäköisempi) vaihtoehto kuin neulominen.

(reps)

Entäs virkkaus?🤔

• Anonyymi

Tuo on pikku-kalle vitsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on pikku-kalle vitsi.

Saattoi olla? Päsähti heti mieleen. 😬

• Anonyymi

No eihän aborttia nykytilanteessakaan oikeastaan koskaan estetä tekemästä, kunhan sitä on tekemässä ajoissa.

• Anonyymi

Aasiassa on tätä harrastettu jo pitkään, varsinkin Kiinassa.
      Millä muulla selitetään suuri väenpaljous siellä, jos kerran kumeja käytetään.

• Anonyymi

Kysymys kuuluu onko niitä uudelleen pakattuja tullut Suomeen? Hyi v...tun tun ittu !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      74
      1240
    2. 100
      1024
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      153
      986
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      64
      908
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      431
      839
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      734
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      689
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      102
      658
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      629
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      56
      601
    Aihe