Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutsi+kielsi+muistamasta+millään+tavalla+ja+itseasiassa+kun+käyn++aina+välillä+auttelemassa+erilaisissa+jutuissa+niin+varmaan+se+on+ihan+riittävästi.+Olisin+muuten+varmaan+kyllä+käynytkin+viikonloppuna+mutta+kun+tarvikkeet+yhteen+juttuun+liittyen+tulee+vasta+viikon+päästä+niin+menen+vasta+parin+viikon+päästä,+siten+on+enemmän+hyödyksi+kun+ei+mene+pelkästään+maleksimaan+sinne+vaan+tekee+jotain+hyödyllistä+käydessään.
12.05.2017 20:07
Ei+täällä+missään+raivotilassa+olla+:D+eihän+tuo+minua+itseä+sillä+tavalla+haittaa+muuten+kuin+että+exN38:n+puolesta+vähän+harmittaa+tuo+jahtailu+kun+kuitenkin+taisi+ottaa+vähän+itseensä+siitä.+Joo,+muistan,+onhan+tuota+nytkin+kyllä+lunta+vielä+tuprutellit,+pari+viikkoa+sitten+luikastelin+kesiksillä+mutta+hyvinhän+nuo+tiellä+piti+kuitenkin.
12.05.2017 17:58
Voi+v..u,+kasvaisit+jo+aikuiseksi.+Kiinnostaa+kuin+kilo+paskaa+nuo+sun+nikkijahdit.+Se+on+ihan+sama+millä+nikillä+alunperin+gentsu+kirjoittaa,+aina+on+kuitenkin+ollut+tunnistettavissa.+Sitäpaitsi+paskiainen+minäkin+jouduin+jo+vakiintuneen+nikkini+sun+takia+vaihtamaan+kun+runkkarista+oli+kiva+rekisteröidä+se+ja+kaikki+mahdolliset+muutokset,+ulise+nyt+siitäkin+sitten.
12.05.2017 17:33
Niin+no+kun+minä+olen+jo+täällä+aloittaessani+linjannut+etten+ole+täältä+seuraa+hakemassa+ja+vaikka+se+tutustuminen+kaveripohjaista+olisikin+niin+semmoisessa+piilee+aina+vaaransa+:D+Niin+ja+kun+naiset+yleisesti+ottaen+on+pahoja,+tai+ei+ihan+pahoja,+mieluummin+käyttäisin+ilmaisua+huonosti+käyttäytyviä+niin+hyviin+palstanaisiin+tutustuminen+tekisikin+homman+problemaattiseksi+kun+sitten+sitä+empaattisena+ihmisenä+saattaisi+alkaa+pehmoilemaan+kun+väkisin+alkaisi+ajattelemaan+miten+ne+ottaa+jos+kirjoittaa+noin+ja+näin,+palstapersoonallisuus+saattaisi+muuttua.+Ja+kun+ne+ne+ei+ole+pelkästään+itse+koskevia+juttuja,+jos+vaikka+kuinka+ajattelisi+että+kaverina+tässä+tutustutaan+niin+entäs+sitten+jos+itse+taikka+se+toinen,+riittää+kun+jompikumpi+vähän+ihastuisikin+ja+sitten+jos+ei+saakaan+vastakaikua+niin+varmaan+pettyisi+jos+toinen+ei+niihin+tunteisiin+vastaakaan+vaikka+mitä+muuta+sanoisi,+liian+monimutkaiseksi+saattaisi+jutut+mennä+niin+ei+oikein+sovi+tällaiselle+putkiaivolle+joka+tahtoo+pitää+asiat+simpeleinä+ja+selkeinä,+siis+palstan+erillään+muusta+elämässä.+Ihan+niin+kuin+muikkunen+tuossa+osuvasti+totesi,+ootte+te+naiset+niin+KunMallisia+otuksia+että+viisainta+pysyä+erossa+ettei+maailma+järky+:D
11.05.2017 22:44
"+Sehän+onkin+se+"suola"+istua+persillään+tekemättä+mitään+ha+syyttää+maailmaa+pahuudesta...+säälipimppaa=ruokakassi?"
Niin,+jonkunhan+pitää+tehdä+havainnot+ja+raportoida+ne+jotta+muutkin+ymmärtäisivät+missä+mennään+:D+...myönnät+siis+että+pimppa+kunnolliselle+vuoroaan+odottavalle+miehelle+on+aina+säälipimppaa?+:D
11.05.2017 21:19
Täällä+usein+nähdään+virheellisesti+että+olisin+itse+marttyroitumassa+kun+kirjoitan+yleisestä+asiasta.+Avauksenkaan+tarinassa+en+millään+tavalla+viittaa+itseeni+vaan+yleiseen+asioiden+tilaan+eikä+se+ole+marttyyriytymistä+jos+toteaa+kuinka+asiat+ovat,+itse+asiassahan+minä+selvinä+jopa+vähemmällä+kun+olen+hiffannut+sen+asioiden+tilan+niin+en+höntuile+turhia.+Niin+joo...,+en+taida+uskaltaa+:)
11.05.2017 21:16
Ei+kun+hyvä+kun+jämähdit,+minusta+ainakin+olet+hyvä+lisä+palstalle+enkä+itse+ole+sinua+ollut+pois+kampeamassa,+eipä+sillä+en+ketään+muutakaan+mutta+jos+pitäisi+jotakin+kammeta+niin+et+olisi+ensimmäisenä+jonossa.+Minusta+on+mukavaa+se+että+olet+aika+harvinaistyyppinen+naiseksi+kun+teet+avauksiakin,+semmoisia+saisi+olla+täällä+enemmänkin.+Mitä+palstaan+muuten+tulee+niin+täällä+saat+kuitenkin+kuulla+totuuden+ja+vaikka+se+kaunistelematon+onkin+on+se+rehellisyydessään+parempi+kuin+puolitotuudet+monilla+muilla+palstoilla+joilla+ihmiset+kirjoittaa+vain+miellyttääkseen.
11.05.2017 21:10
En+nyt+ihan+sitä+tarkoittanut+vaan+sitä+että+aina+missä+tahansa+uudessa+paikassa+kannattaa+vähän+haistella+tuulia+ja+katsoa+millaista+siellä+meno+on+ja+vasta+sitten+tehdä+suurempia+avautumisia.+Ihan+asiaahan+siellä+blogissa+kirjoitat+mutta+on+vähän+omaakin+vikaa+minusta+kun+jos+tulee+anonyymipalstalla+mahdottoman+avoimena+niin+aika+todennäköistä+on+se+että+joutuu+sitten+puskahuutelujen+kohteeksi.+Paskiaisia+on+kaikkialla+maailmassa+valitettavasti,+miksi+keskustelupalstat+olisivat+yhtään+parempia+kuin+muu+maailma?
11.05.2017 19:57
Jos+se+kaveri+kohteliaasti+kysyisi+voisiko+hän+saada+sen+businessnaisen+kassin+niin+todennäköisesti+se+vastaisi+vain+että+tää+on+jo+varattu,+sitten+siihen(kin)+jostain+työntyisi+joku+jämäkkäleukainen+jännämies+jolle+tuokin+nainen+pikkutyttömäisen+typerästi+hymyillen+ojentaisi+kassinsa+vaikka+tyypillä+on+jo+muutama+kassi+valmiiksi+kannossa.+Kohteliaana+kaveri+ei+edes+viitsi+kysyä+että+miksi+ja+turhaahan+se+olisikin,+nainen+näyttääolevan+muissa+maailmoissa+ja+näkevän+vain+sen+sadannen+jännämiehensä+joka+siltä+kassia+riistää.
11.05.2017 19:51
Niin,+sinun+mielestäsi+siis+sen+kohteliaasti+vuoroaan+odottavan+pitäisi+olla+röyhkeämpi+ja+työntyä+kysymään+siltä+businessnaiselta?+Pelimiehet+varmaan+tekeekin+niin+ja+businessnainen+antaa+kassinsa+aina+niille,+röyhkeys+siis+palkitaan+toistuvasti+vaikka+aivan+hyvin+se+busnessnainenkin+voisi+tehdä+aloitteen+ja+ojentaa+sitä+kassiaan+jollekin+miellyttävännäköiselle+hiljaiselle+odottajalle,+uskon+että+suurempaan+tarpeeseen+silloin+menisi.
11.05.2017 19:39
Ei+kun+et+sitten+yhtään+ymmärtänyt+tarinaa+jos+kuvittelit+että+sillä+kaivattiin+pimpulaa+jokaiselta+naiselta.+Eihän+tarinan+kaveri+kuin+halunnut+juin+sen+yhden+ruokakassin,+sen+joka+hänelle+oikeudenmukaisessa+maailmassa+kuuluu.+Hänestä+ja+monesta+muusta+varmaankin+tuossa+ruuanjakelussa(kin)+reilu+peli+olisi+että+jokainen+saisi+tasaupuolisesti+ja+reilusti+eikä+niin+että+röyhkeimmät+rohmuaa+kaikki+kassit+ja+kilteimmin+&+kunnollisimmin+käyttäytyvät+eivät+saa+mitään.+Ei+pitäisi+olla+niin+että+kiltistä+ja+kohteliaasti+käyttäytyvän+pitäisi+muuttua+elukkamaiseksi+käytöstavoiltaan+itsekin+jotta+saisi+osansa.
11.05.2017 19:34
"Vastaus+yksinkertainen:+ÄLÄ+LUE+ANONYYMIPALSTOJA!"
Niin,+tuo+toimii+joillekin+ja+joillekin+toisille+taas+toimii+juurikin+anonyymipalstat.+Minusta+on+hyvä+että+kaikille+löytyy+kaikkea+ja+itsekukin+voi+tehdä+valintansa+sen+mukaan+mikä+itselle+on+sopivin.+
Se+minulla+vaan+täällä+sinkut+palstalla+joskus+ottanut+silmään+että+usein+kun+tulee+uusia+ihmisiä+niin+ne+sitten+aika+pian+jo+alkaa+pyrkimään+siihen+että+saisivat+muutettua+palstaa+erilaiseksi+kun+vanha+malli+on+muka+ihan+p..ka+vaikka+pitäisihän+se+tajuta+että+on+tuulimyllyjä+vastaan+taistelemista+semmoinen.+Paljon+helpommalla+pääsee+jos+intomielisten+uudistusten+sijaan+yrittää+itse+mukautua+mutta+se+näyttää+joillekin+olevan+vaikeaa+vaikka+eihän+ne+samat+ihmiset+varmaan+uuteen+työpaikkaankaan+mennessään+ala+heti+kapinoimaan+siellä+kaikkia+vastaan+että+teette+täällä+ihan+kaiken+väärin,+tai+jos+alkavat+niin+eivät+varmaan+ole+kovin+pitkäaikaisia+tekijöitä+siellä+sitten.
11.05.2017 19:25
"Et+kai+sinä+nyt+jumalauta+rinnastanut+tässä+ruokakassin+jakelijoita+kaikkiin+naisiin?+"
En+kai+minä+nyt+jumalauta+sellaista+tekisi,+rinnastin+toki+vain+melkein+kaikkiin+naisiin.
"Ruoka+on+elämisen+kannalta+tarpeen,+kyllä,+mutta+suoranainen+pillunpuute+ei+ole+koskaan+tappanut+ketään"
Ai+ei+vai?+Itsemurhaluvut+tässä+maassa+ovat+melkoiset+ja+aika+monta+henkilökohtaista+ratkaisua+olisi+jäänyt+tekemättä+jos+vain+tekijä+olisi+saanut+pillua+ja+hellyyttä+hyvältä+naiselta.+Tämä+on+fakta.+Sehän+meitä+kilttejä+&+kunnollisia+miehiä+vituttaakin+kun+ette+te+naise+edes+tajua+harjoittamanne+julmmuden+määrää,+sitä+miten+paljon+se+voi+satuttaa+kun+sivusta+seuraa+epäreilua+hyödykkeiden+jakeluanne.+Sitten+teille+kaiken+kukkuraksi+pitäisi+vain+typeränä+hymyillä+ja+uskoa+vailheitanne+hyvistä+käytöstavoista+kun+kaikki+käytännön+toimenne+osoittavat+päinvastaisen+mallin+toimivammaksi.
11.05.2017 19:08
"Noh,+Ikis+jostain+syystä+unohtaa+monesti,+että+molemmissa+SukuPuolissa+on+vastinparinsa..+"
En+tietenkään+sitä+ole+unohtanut+ihan+yhtälailla+on+huonoja+miehiä+kuin+naisia+mutta+minua+heterona+ei+liikuta+miesten+huonous,+miksi+pitäisikään+kun+naisten+tehtävä+olisi+ne+tuomita+mutta+eihän+ne+tuomitse+kun+ne+tykkää+juuri+niistä+huonoista.+Toinen+juttu+sitten+että+airistolle.tietenkin+kyllä+tietää+etten+häntä+pidä+ollenkaan+moraalittomimmasta+päästä+naisia+mutta+päättää+aina+loukkaantua+verisesti+näistä+minun+yleisluontoisista+kirjoituksista.+
Onneksi+oli+nyt+sitten+kuitenkin+hyötyä+kun+muut+saavat+leipomuksia.+Sekin+kyllä+jännä+juttu+että+kun+usein+niitä+huonoja+miehiä+palkitaan+eikä+meitä+kilttejä+&+kunnollisia+koskaan+ei+me+saataisi+siitä+tehdä+havaintoja+maailmassa+tai+mainita+asiasta,+pitäisi+aina+vaan+hiljaa+kääntää+toinenkin+poski+vaikkei+meille+leivo+kukaan,+paitsi+mutsi+mutta+sitä+ei+lasketa.+Kyllä+kai+sitä+itsekukinpalstamies+olisi+vähemmän+kriittinen+jos+naiset+leipoisi+meille+pullaa+ja+olisivat+muutenkin+mukavia,+se+on+vaan+aika+harvinaista+täällä.
10.05.2017 17:34
Minä+jo+vähän+ihmettelinkin+missä+Pertti?+Mies+onkin+ollut+undercover+-keikalla+ML-palstalla.+Hienoa+työtä,+jatka+samaan+malliin,+palstojahan+täällä+riittää!
09.05.2017 21:42
Joskus+muinoin+kun+mies+on+saattanut+naisen+raskaaksi+olisi+sen+ollut+raukkamaista+väistää+vastuutaan+isänä+mutta+näin+2000-luvun+maailmassa+jossa+mies+on+yksi+lukemattomista,+se+jolla+vain+kävi+huono+tuuri+niin+voi+pakenemisen+jollain+tavalla+ymmärtääkin.
09.05.2017 21:28
No+huh+huh,++tuosta(kin)+naisesta+joku+kiltti+mies+saa+vielä+kunnon+emännän+kunhan+juoksut+on+juostu+eikä+menneisyydellä+ole+mitään+merkitystä,+eihän?
09.05.2017 21:13
Tuo+on+kyllä+ihan+totta,+tänään(kin)+tuli+mieleen+että+aika+helpolla+sitä+sinkkuna+pääsee+kun+lukaisin+tuon:
http://www.is.fi/perhe/art-2000005198532.html?ref=rss
Voihan+noita+vastaavia+pyyntöjä+sinkullekin+tulla+vastaan+mutta+veikkaan+että+perheellisille+tulee+enemmän+ja+sinkun+on+helpompi+kieltäytyä.
Joo,+pitää+harkita,+en+nyt+kuitenkaan+ehkä+tänään+enää+:)
09.05.2017 21:10
Itseasiassa+olen+ihan+tämän+palstan+kokemusten+perusteella+tehnyt+havainnon+että+naiset+ei+aina+edes+tajua+olevansa+ilkeitä+silloin+kun+ne+ovat.+Niiltä+ilmeisesti+puuttuu+empatiantaju+kokonaan+ja+ne+siksi+ovat+semmoisia+kuin+ovat,++usein+siis+eivät+välttämättä+pahuuttaan+vaan+pelkkää+vajavaisuuttaan.
09.05.2017 21:05
Naisena+et+varmaan+itse+edes+tajua+noita+henkilöhyökkäyksiäsi?
"PS.+Olet+sovinisti....+"
"Ihan+näyttää+minusta+siltä+ett;+Ikiksen+haudasta+on+noussut+zombi-ex-----PUA,+ihan+ilmielävänä+jälleen...+eipä+sua+noin+selvästi+ole+näkynytkään...+paitsi+keittiöexperttinä+ja....+jatko-osina."
Väität+vaikka+miksi+ja+keneksi+ja+sitten+kun+minä+niihin+viimein+vastaan,+en+edes+kovin+ilkeästi+niin:
"No+niin...+sä+voit+suoltaa+mitä+tahansa+huu-haata+minusta+ja+mun+luonteestani,+edes+tuntematta+mua.+"
Minä+olisin+voinut+tuon+saman+sanoa+jo+paljon+aiemmin.
Toki+saat+pysyä+mielipiteessäsi,+sehän+ei+ole+keneltäkään+kiellettyä.+En+kylläkään+koe+jääneeni+alakynteen,+päinvastoin+kun+sinähän+tosiaan+jouduit+turvautumaan+henkilöhyökkäyksiin+taas+kerran.
09.05.2017 20:59
975 / 1041