Mutsi+kielsi+muistamasta+millään+tavalla+ja+itseasiassa+kun+käyn++aina+välillä+auttelemassa+erilaisissa+jutuissa+niin+varmaan+se+on+ihan+riittävästi.+Olisin+muuten+varmaan+kyllä+käynytkin+viikonloppuna+mutta+kun+tarvikkeet+yhteen+juttuun+liittyen+tulee+vasta+viikon+päästä+niin+menen+vasta+parin+viikon+päästä,+siten+on+enemmän+hyödyksi+kun+ei+mene+pelkästään+maleksimaan+sinne+vaan+tekee+jotain+hyödyllistä+käydessään.
Naisena+et+varmaan+itse+edes+tajua+noita+henkilöhyökkäyksiäsi?"PS.+Olet+sovinisti....+""Ihan+näyttää+minusta+siltä+ett;+Ikiksen+haudasta+on+noussut+zombi-ex-----PUA,+ihan+ilmielävänä+jälleen...+eipä+sua+noin+selvästi+ole+näkynytkään...+paitsi+keittiöexperttinä+ja....+jatko-osina."Väität+vaikka+miksi+ja+keneksi+ja+sitten+kun+minä+niihin+viimein+vastaan,+en+edes+kovin+ilkeästi+niin:"No+niin...+sä+voit+suoltaa+mitä+tahansa+huu-haata+minusta+ja+mun+luonteestani,+edes+tuntematta+mua.+"Minä+olisin+voinut+tuon+saman+sanoa+jo+paljon+aiemmin.Toki+saat+pysyä+mielipiteessäsi,+sehän+ei+ole+keneltäkään+kiellettyä.+En+kylläkään+koe+jääneeni+alakynteen,+päinvastoin+kun+sinähän+tosiaan+jouduit+turvautumaan+henkilöhyökkäyksiin+taas+kerran.