fla.vio:sta

asioitatuntevataho

Muidenkin palstalaisten on mielestäni syytä tietää erään palstalaisen hieman aktiivisemmasta palstaelämästä.

Kyseessä on sinkut-palstan fla.vio, jolla on pitkä historia sivustolla jo ennen tänne tuloaan. Kaverilla ei ole tosiasiallisesti olemassa mitään muuta elämää palstailun lisäksi, hän viettää palstalla miltei kaiken valveillaoloaikansa ja suoltaa tekstiä nikeillään väliin ihan maaniseen tahtiin.

fla.vio seuraa myös sivussa ML-palstaa ja käy piikittämässä siellä vanhoja palsta-aktiiveja mikäli he erehtyvät sinne tekemään kommentteja. Ilmeisesti jengillä on muutakin elämää eikä heillä ole halua jäädä seuraamaan selkeästi häiriintyneen ihmisen toimintaa ja näin sen elpyminen on tällä hetkellä aika epätodennäköistä.

Uskokaa tai älkää, mutta fla.vio jää palstalle kun menette nukkumaan, ja on tehnyt aamutoimensa palstalla ennenkuin palaatte takaisin. Vakkaripalstalaiset tietävät täällä asian, mutta paskahousut eivät uskalla nostaa kissaa pöydälle vaan näyttelevät tietämätöntä jotta saisivat palstailla täällä näennäisen rauhassa.

Yksi mielenvikainen 24/7 palstailija terrorisoi täällä multi- ja puskanikeillään eikä muut uskalla sanoa mitään jotteivät joutuisi tulilinjalle.

Se on totuus sinkut-palstan (ja ML-palstan) tilasta.

76

1095

Vastaukset 76

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä jo vähän ihmettelinkin missä Pertti? Mies onkin ollut undercover -keikalla ML-palstalla. Hienoa työtä, jatka samaan malliin, palstojahan täällä riittää!

• Kiitos.. Nyt tuli huojentunu olo..

• eipäs-hötkyillä

Minäkin ennen luulin että Genio.mente/helmiä.sioille/fla.vio olisi kaiken spämmin takana Miehen Logiikassa ja täälläkin, mutta ei se kaikkea spämmää. Ihan todisteita löytyy. Aktiivinen trollaaja on, mutta ei kaiken paskan takana sentään.

• asioitatuntevataho

fla.vio on enemmän kuin aktiivinen, käytännössä hän terrorisoi koko palstaa sillä loputtomalla ajallaan.

Hän ei mahtane nukkua yhtäjaksoisia yöuniakaan, vaan lepää pätkittäin.

• taaskosealkaa

Huomasinkin juuri facebookista, että Dazu on herännyt netti-eloon.

• Kkkiiiooo

On se sentään hyvä että aloittaja itse ei koe tarvetta skitsoilla 247 palstalla, trollata, stalkata ja ahdistella muita kirjoittajia ja räyskyttää kellon ympäri jokaisessa sinkut-palstan ketjussa kun hänellä on niin kiire olla hyvä ihminen ja huolehtia menestyksekkään elämän lisäksi palstan älyllisestä tasosta.

• Näinonn

Palstan ylivoimaisesti aktiivisin trolli on vanha kunnon kilttiatm. Nimimerkit vaihtuu miehestä naiseksi vaan tyyli pysyy aina samana.
      Ja tekstiä tulee kellon ympäri :)

• EnnenOliParemmin

Palsta on ollut ihan piloilla siitä asti, kun ML-palstan vässykät valtasivat sen.

• Just.näin

Samaa mieltä, Eräkettu poikkeuksena.

• asioitatuntevataho
        Just.näin kirjoitti:

Eräkettu on mies, loput ovat vässyköitä.

• Just.näin kirjoitti:

Onko EräKettukin harrastanut ML.palstaa?.. ;P

• asioistatietävätaho
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Onko EräKettukin harrastanut ML.palstaa?.. ;P

Myös airistolle..tietenkin (tai jotain sinnepäin) on ollut aktiivi. Nikki oli Jee Jee..

• asioistatietävätaho kirjoitti:

Myös airistolle..tietenkin (tai jotain sinnepäin) on ollut aktiivi. Nikki oli Jee Jee..

Se oli jo tiedossa.. Hän on kertonut siitä.. Niin kuin jotkut muutkin.. ;P

Eikä sillä ole väliä ketkä siellä on Palstaillut.. Kunhan olen UteliasLuonne.. ;D

.. Mun tietämys kyseisestä Palstasta rajoittuu ihan "kuulopuheisiin" ja nekin on ollut aika vähäisiä "puheita".. ;P

• fairytalee

Ihmettelin vähän tätä aloitusta ja tietoa.
      Onko tällä jokin isompi merkitys toisille palstalaisille?Mikä se on?
      Jos jollakin on aikaa ja kiinnostusta kirjoittaa tänne niin eikö siihen ole oikeus?Palstan "kulttuuri" ei nyt niin kummoinen ole etteikö tänne mahdu hyvin monenlaista kirjoittajaa.
      Minusta aamutoimet(tuskin palstalla) ja yölliset kirjoituksetkin ovat jokaisen oma asia.

• asioitatuntevataho

fla.vion tapa kirjoitella palstalla on kiusaamista mikäli hän ei pidä jonkun kirjoituksista, sikäli yölliset kirjoittelut, aamutoimet tai päiväiset puskahuutelut eivät ole oma asia.

Palstan kulttuuri ei ole oikeastaan muuta kuin fla.vion loputonta kontrollointipyrkimystä.

• vaikea-uskoa
        asioitatuntevataho kirjoitti:

fla.vion tapa kirjoitella palstalla on kiusaamista mikäli hän ei pidä jonkun kirjoituksista, sikäli yölliset kirjoittelut, aamutoimet tai päiväiset puskahuutelut eivät ole oma asia.

Palstan kulttuuri ei ole oikeastaan muuta kuin fla.vion loputonta kontrollointipyrkimystä.

Oletsä sitä mieltä, että neiti Donnakin on mies?

• ihan-oma-imperiumi

Mulla ei ole mitään käsitystä fla.viosta eikä muustakaan tässä puhutusta (paitsi Eräketusta). Mutta en ihmettele enää mitään.

• Paskan.toivat

Siitä lähtien kun ML-palstan idiootit tänne pesiytyivät niin tämä on ollut samaa vainoharhaista jankutusta päivästä toiseen. Ei ihme että täältä om paljon vakipalstalaisia kaikonnut.

• asioistatietävätaho

fla.vion osalta mikään ei ole vainoharhaa.

• Joko mä tipuin epäillyistä? Joko perhana sain puhtaat paperit? 😂

Nyttenkin oon palstalla kyttäämässä vaikka kello on jo puoli yksi yöllä... vapaata huomennakin, mutta oonhan mä pitkin päivää laitellut viestiä... epällyttävää...

Mä muuten tajusin, että ml-palsta on miesten logiikkaa-palsta.. 😂

• asioistatietävätaho

fla.vio:lla on lukuisia nikkejä, ja mulla on syyni epäillä tämän nikin lukeutuvan listaan. Kaikki tekevät omat johtopäätöksensä, minä neuvon palstailijoita seuraamaan tapahtumia sun ympärilläsi.

Se on selkeää, että fla.vio ei palstailisi täällä ellei hän saisi jollain nikillä kaipaamaansa näkyvyyttä, ja sitä kautta mielihyvää onnistumisestaan. Pidän hyvin mahdollisena että "tähänsekaappi" on se nikki jolla fla.vio saa tällä hetkellä tyydytystä trollailustaan.

fla.vio:lla on lukuisia nikkejä, ja mulla on syyni epäillä tämän nikin lukeutuvan listaan. Kaikki tekevät omat johtopäätöksensä, minä neuvon palstailijoita seuraamaan tapahtumia sun ympärilläsi.

Se on selkeää, että fla.vio ei palstailisi täällä ellei hän saisi jollain nikillä kaipaamaansa näkyvyyttä, ja sitä kautta mielihyvää onnistumisestaan. Pidän hyvin mahdollisena että "tähänsekaappi" on se nikki jolla fla.vio saa tällä hetkellä tyydytystä trollailustaan.

No voi perhana... ehdin jo perua terva ja höyhen tilauksen... no kerkeepä ne vielä lähettämään ne. :o)

Onhan se nyt aivan hirveää, jos joku saa mielihyvää onnistumisestaan.

• tähänsekaappi kirjoitti:

No voi perhana... ehdin jo perua terva ja höyhen tilauksen... no kerkeepä ne vielä lähettämään ne. :o)

Älä välitä. Harhaisia täällä on ollut ennenkin. Parempi, ettei ruoki noita röllyköitä ollenkaan.

• LinerT.2 kirjoitti:

Älä välitä. Harhaisia täällä on ollut ennenkin. Parempi, ettei ruoki noita röllyköitä ollenkaan.

Mun tekeekin mieli vaan heittää lekkeriks, mutta ei pitäis ees sitäkään tehä. Aamulla oli vaan sellanen fiilis. 😂

• blogia_pukkaa

ExN38:n nikki suljettu ja blogiin tehty päivitys viimeksi 8.5. juuri puolenyön jälkeen, aiheena "eräs anonyymipalsta" ja trollailu palstalla.😆😆😆😆😆😆

Jatka gentsu blogin päivittämistä, kyllä joku voi siihen uskoa jo vuodenvaihteessa. Tällä hetkellä se näyttää siltä että se on tehty vain sinkut-palstan keskustelua varten.

• blogia_pukkaa kirjoitti:

ExN38:n nikki suljettu ja blogiin tehty päivitys viimeksi 8.5. juuri puolenyön jälkeen, aiheena "eräs anonyymipalsta" ja trollailu palstalla.😆😆😆😆😆😆

Jatka gentsu blogin päivittämistä, kyllä joku voi siihen uskoa jo vuodenvaihteessa. Tällä hetkellä se näyttää siltä että se on tehty vain sinkut-palstan keskustelua varten.

Oho... No hui kerrakseen... ainiin ja iik. :oD

• Oijoioonotettu
        blogia_pukkaa kirjoitti:

Ihanaa ku luette blogiani 😁 Kiitos! Seuraava kirjoitus tulee treffipalstoista , oon niitä vähän tutkiskellut ja ihmetellyt tässä 😀

• Oijoioonotettu kirjoitti:

Ihanaa ku luette blogiani 😁 Kiitos! Seuraava kirjoitus tulee treffipalstoista , oon niitä vähän tutkiskellut ja ihmetellyt tässä 😀

Sielläkö ne kadonneet palstan asukit nyt on? Sun blogia lueskelemassa? :oD

• blogia_pukkaa
        Oijoioonotettu kirjoitti:

Kiitos kun seuraat aktiivisesti näitä keskusteluja palstalla,

• Oijoikesätulee
        blogia_pukkaa kirjoitti:

Kiitos kun seuraat aktiivisesti näitä keskusteluja palstalla,

En seuraa. Sain Kaapilta viestin 🙂 Ja nyt tulin tsekkaamaan vastaustasi 😂

• Oijoioonotettu kirjoitti:

Mutta näitä palstatrolleja ja puskasta huutelijoita tulee olemaan maailman tappiin asti. Niille on toisaalta ihan turha puida nyrkkiä ja hermostua, kun niistä ei ole oikeasti vastaamaan mihinkään. Sieltä ne huutelee puskista ja syljeksii kun ei muuhun pysty. Lainaanpa tähän tuntemattomasta sotilaasta tutun lausahduksen. Heikot elon tiellä sortuu, jätkä sen kun porskuttaa! :oD

• Ettäsillein
        blogia_pukkaa kirjoitti:

Ka tuo aika blogissa ei pidä paikkaansa se päivittää jonkun toisen maan aikavyöhykkeen ajan.

• taitaa.olla.trolli
        Ettäsillein kirjoitti:

Ka tuo aika blogissa ei pidä paikkaansa se päivittää jonkun toisen maan aikavyöhykkeen ajan.

Viittaa proxy-palvelimen käyttöön, suosittu trollien keskuudessa.

• taitaa.olla.trolli
        taitaa.olla.trolli kirjoitti:

Viittaa proxy-palvelimen käyttöön, suosittu trollien keskuudessa.

Vaikka kehui olevansa ylpeästi omana itsenään liikkeellä, silti ainoa "tunniste" on anonyymi kuva jossa esiintyvä nainen voi asua missä tahansa itäblokin maassa.

Ziizzas...

• wzexrf
        Ettäsillein kirjoitti:

Sinne voi itse määrätä vyöhykkeen ;D

• Juujuuju

Eiköhän täällä pyöri useampikin miespuolinen, joilla ei oikeaa elämää ole palstan ulkopuolella. Nikit vaihtuu useammin kuin kirjoittajat, mutta keskustelun aiheet säilyvät. Aloittaja on tainnut väittelyssä hävitä ja syyttää mielensä pahoittamisesta flaviota. Herkkämielisten kannattaisi pysyä kokonaan poissa keskustelupalstoilta.

• tunnistettu

Moi Airistolle.tietenkin ent. Jee.Jee.

• puskistahuutelija

Tieättekös, aikanaan mummu sanoi "pahimmat hullut epäilee aina muita eivätkä näe itsessään mitään vikaa".
      Taitaa päteä netissäkin. :D

Miten ihmeessä joku jaksaa kyttäillä ja miettiä joidenkin nikkei, kirjotuksia tai paikallaoloa?

Minäkin huutelen puskista täällä enkä edes tiedä kuka se flavio on. Ehkä jossain nähnyt jotain nimeen viittaavaa mutta ei ole jäänyt edes mieleen sen kummemmin. Luen silti liikaa näitä pöpijuttuja tauoilla ja vapailla nykyään joten luulisi muistin pelaavan.. :P

Joskus ne mielialalääkkeet, jotka auttavat harhoihin tms ovat paikallaan. Jos alkaa kuvitella liikaa juttuja.

• Mä olen ottanut sen linjan, että paskan huutelijoiden juttuihin ei tarvitse korvaansa lotkauttaa. Jos joku trollaa ja piikittelee ammatikseen, niin se on sen ongelma. Ei siitä muiden kannata itselleen ongelmaa tehdä ja antaa sen pilata kaikkea takertumalla siihen.

Huomionhakuiset tyypit elää tämmöisestä huomiosta, että jos joku täällä saa ravintoa jatkaa piikittelyä ja paskanjauhamista, niin tämmöset ketjut on esimerkillisä ruokinta ketjuja. Nää on just sitä parasta mössöä ihmiselle, joka elää muiden härkkimisestä. Jee olen otsikoissa ja ego senkus vaan kasvaa kasvamistaan. Jättäs vaan huomioimatta kaikki älyvapaudet, niin kyllä ne poistuu tai sitten ne mölisee yksinään.

Mäkin ennen tartuin kaikkii provoihin ja otin kauheen tosissani joidenkin piikittelyjä. Kui se nyt tollai mulle kehtaa. Nyt mä ajattelen, että mölisköön, kun ei osaa turpaansa kiinnikään pitää. :)

• asioitatuntevataho

• asioitatuntevataho kirjoitti:

Onko sulle tuttua termi eufemismi?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kiertoilmaus

Puskasta voisi puhua oikealla nimella, fla.vio. Siitähän tässä on kyse.

No nyt on tuttu termi. Mutta fla.vio ei jotenkin onnistu minua häiritsemään. Millä termillä sitä voisi kutsua?

• Muija.maalta

Tuo on niin totta, mitä Zönggö kirjoitit, aikansa kun palstaa seuraa, esiin hyppää nämä elämäntapapalstailijat. Näiden nikkien takana olevat ihmiset taitavat olla todella onnettomia, kun päivästä toiseen jaksetaan jankuttaa samaa asiaa. Sitten on toinen ääripää, mikä tökkii kepillä herhiläispesää saadakseen aikaan palstaraivon näissä absoluuttista totuuttaan huutavissa vakipalstailijoissa. Huvittavinta on seurata, miten vakipalstailija pahoittaa mielensä, kun ei väittelyssä pärjää. Sitten aloitetaan uusi viestiketju ja sama vääntö aloitetaan alusta.

• Muija.maalta kirjoitti:

Tuo on niin totta, mitä Zönggö kirjoitit, aikansa kun palstaa seuraa, esiin hyppää nämä elämäntapapalstailijat. Näiden nikkien takana olevat ihmiset taitavat olla todella onnettomia, kun päivästä toiseen jaksetaan jankuttaa samaa asiaa. Sitten on toinen ääripää, mikä tökkii kepillä herhiläispesää saadakseen aikaan palstaraivon näissä absoluuttista totuuttaan huutavissa vakipalstailijoissa. Huvittavinta on seurata, miten vakipalstailija pahoittaa mielensä, kun ei väittelyssä pärjää. Sitten aloitetaan uusi viestiketju ja sama vääntö aloitetaan alusta.

Tää palstailu on hetkittäin hurjaa. Monelle käy näinkin kaikesta huolimatta. :)

https://www.youtube.com/watch?v=B1BdM8-gjT0

• Ja kyllä joku sullekin kohta sanoo, että sä olet itse Genio hakemassa näillä aloituksilla itsellesi huomiota. Tekeytymällä oman nimimerkkisi uhriksi, saat koko paskan sekaisin jahtaamalla omaa häntääsi. Usko pois vaan. :)

• PalstaTrolli

EVVK.

• ikuisestikaivaten

No jaa..

Mulla on mielikuva helmiä.sioille -miekkosesta rockhenkisenä noin 45v-50v hieman alkoholisoituneena, sosiaalisena ja persoonallisena kaverina.. Kirjoitustyyli hyvin tunnistettava.

Ei kaappi nyt sama henkilö ole! (Pidän kyllä hänestäkin tosi paljon.) Eikä varsinkaan tuo jostain tänne pöllähtänyt fla.vio!

(Oon pertsa ollut täällä "vähän" kauemmin kuin sinä, et ehtinyt kauheasti tämän helmiä.sioille -nikin juttuja lueskella..)

• huomautus.edelliseen

"Eipäs-hötkyillä-mies" taisi mainita puolustuspuheenvuorossaan että fla.vio, helmiä.sioille ja Genio.Mente ovat sama henkilö.

Mikäli avaus oli Pertsan, niin hän käytti nimeä fla.vio.

• olet-tipahtanut-kärryilt

Fla.vio on ihan itsekin myöntänyt olevansa entinen helmiä.sioille (ent. genio). Sinkut palstan tytöt ovat kuulemma hänelle tämän fla.vio-lempinimen keksineet, niin hän alkoi sitten käyttää sitä, koska helmiä.sioille/sioille.helmiä rekattiin. Nyt viimeksi ilmoitti, että ei käytä fla.viotakaan, koska sekin rekattiin. Hän aikoo käyttää joka kerta eri nikkiä ja saadaan arvailla missä hän luuraa.

• ikuisestikaivaten
        olet-tipahtanut-kärryilt kirjoitti:

Fla.vio on ihan itsekin myöntänyt olevansa entinen helmiä.sioille (ent. genio). Sinkut palstan tytöt ovat kuulemma hänelle tämän fla.vio-lempinimen keksineet, niin hän alkoi sitten käyttää sitä, koska helmiä.sioille/sioille.helmiä rekattiin. Nyt viimeksi ilmoitti, että ei käytä fla.viotakaan, koska sekin rekattiin. Hän aikoo käyttää joka kerta eri nikkiä ja saadaan arvailla missä hän luuraa.

No oon näköjään tipahtanut kärryiltä!

Mutta: Onko oikea helmiä.sioille myöntänyt olevansa fla.vio.. :)

• sopii.tyyliin
        ikuisestikaivaten kirjoitti:

No oon näköjään tipahtanut kärryiltä!

Mutta: Onko oikea helmiä.sioille myöntänyt olevansa fla.vio.. :)

On. Ja vaikka ei olisikaan niin täytyy olla todella yksinkertainen jos ei tajua että kyseessä on sama tyyppi. Epäilen että sinä olet gentsu puskassa.

• ikuisestikaivaten
        sopii.tyyliin kirjoitti:

On. Ja vaikka ei olisikaan niin täytyy olla todella yksinkertainen jos ei tajua että kyseessä on sama tyyppi. Epäilen että sinä olet gentsu puskassa.

Hmmm....

Helmiä.sioille oli kuitenkin työelämässä. Rokkia ja rokkibaareja villeine naisineen oli ilmeisesti kuitenkin vaan viikonloppuisin. Ei se pystyis Kuningas alkoholin vaikutuksen alaisena pitämään itseään niin kurinalaisena, ettei pistäis musalinkkejä.. tms..

(Jotenkin vaan niin vaikea kuvitella, että kyseessä olis sama tyyppi.. Tää uus "fla.vio" on niin mitäänsanomaton..) En tiedä...

• olet-tipahtanut-kärryilt

Hmmm....

Helmiä.sioille oli kuitenkin työelämässä. Rokkia ja rokkibaareja villeine naisineen oli ilmeisesti kuitenkin vaan viikonloppuisin. Ei se pystyis Kuningas alkoholin vaikutuksen alaisena pitämään itseään niin kurinalaisena, ettei pistäis musalinkkejä.. tms..

(Jotenkin vaan niin vaikea kuvitella, että kyseessä olis sama tyyppi.. Tää uus "fla.vio" on niin mitäänsanomaton..) En tiedä...

Jos sillä on antabus-kapseli tai jotain. Kyllä se nyt kuitenkin selvästi myönsi olevansa ja kehuskeli omilla kiireillään ja sosiaalisuudellaan ja "elämällään" ihan genio-helmiä.sioille-tyyliin, itserakkaasti. Ja kehui nerouttaan, kuten aina ennenkin. Tai sit se linkittelee musaa muualla ja pelkästään trollaa täällä. Sen yksi vanha tuttu (pistaasia) kävi täällä jokin aika sitten jotain sille vinkkailemassa jostain musa-palstasta muualla.
        Tuo sun nikkisi se, että kyselet sen sanomisista vaikuttaa siltä, että en voi välttyä kohta minäkään ajattelemasta, että olet genio puskista kyselemässä, mitä on taas täällä tullut kännissä sählättyä ja sanottua, kun ei muista..

• Dfjjfdkowpanf

Kyllä se sama heppu oli. Siitä on vaan moneksi, liiankin moneksi... (nyt saa aloittaja lisää vettä myllyynsä :D ) Toi genio on mulle outo tyyppi. Joku edesmennyt palstahahmo. Selvis kun käytti hakukonetta. En tiedä mistä jotkut repii sen yhteyden minuun...? :)

Mä en tosiaankaan ole hengaillut täällä kovinkaan paljon jo kuukaisiin. Hyvin satunnaisia piipahduksia vaan. Täs reaalielämässä kaikenlaista kivaa menossa... :)

Eikä sitä "uutta" fla.viotakaan enää ole eikä mitään korvaavaa ole tilalle tulossa. Niinku jo toisaalla mainitsin, jää palstailaisten arvailujen varaan missä olen minä ja missä en.

Toivottavasti kohta ainakin sään puolesta tää biisi on osuva...

https://youtu.be/qmVn6b7DdpA

Heh, kun nyt lukasin tän ketjun, pisti silmään yks hassu juttu. Kirjoitustyylini on joidenkin mielestä todella tunnistettava, mutta siitä huolimatta ne tunnistaa mut niin monesta viestistä, mitä minä en ole kirjoittanut. En edes tiedä kuin monesta todellisuudessa kun en todellakaan avaa joka ketjua enkä jaksa lukea edes loppuun jokaista avaamaani.

• ikuisestikaivaten
        olet-tipahtanut-kärryilt kirjoitti:

Jos sillä on antabus-kapseli tai jotain. Kyllä se nyt kuitenkin selvästi myönsi olevansa ja kehuskeli omilla kiireillään ja sosiaalisuudellaan ja "elämällään" ihan genio-helmiä.sioille-tyyliin, itserakkaasti. Ja kehui nerouttaan, kuten aina ennenkin. Tai sit se linkittelee musaa muualla ja pelkästään trollaa täällä. Sen yksi vanha tuttu (pistaasia) kävi täällä jokin aika sitten jotain sille vinkkailemassa jostain musa-palstasta muualla.
        Tuo sun nikkisi se, että kyselet sen sanomisista vaikuttaa siltä, että en voi välttyä kohta minäkään ajattelemasta, että olet genio puskista kyselemässä, mitä on taas täällä tullut kännissä sählättyä ja sanottua, kun ei muista..

Se siinä onkin.. :) Ei täällä oo enää ketään kännissä sähläämässä, eikä sanomassa helmiä.sioille -tyyppisiä mielipiteitä!!

Saattaa toki olla noinkin, et musaketjut on nyt muualla. En itsekään enää tiedä, mitä ajatella.. :)

• ikuisestikaivaten
        Dfjjfdkowpanf kirjoitti:

Kyllä se sama heppu oli. Siitä on vaan moneksi, liiankin moneksi... (nyt saa aloittaja lisää vettä myllyynsä :D ) Toi genio on mulle outo tyyppi. Joku edesmennyt palstahahmo. Selvis kun käytti hakukonetta. En tiedä mistä jotkut repii sen yhteyden minuun...? :)

Mä en tosiaankaan ole hengaillut täällä kovinkaan paljon jo kuukaisiin. Hyvin satunnaisia piipahduksia vaan. Täs reaalielämässä kaikenlaista kivaa menossa... :)

Eikä sitä "uutta" fla.viotakaan enää ole eikä mitään korvaavaa ole tilalle tulossa. Niinku jo toisaalla mainitsin, jää palstailaisten arvailujen varaan missä olen minä ja missä en.

Heh, kun nyt lukasin tän ketjun, pisti silmään yks hassu juttu. Kirjoitustyylini on joidenkin mielestä todella tunnistettava, mutta siitä huolimatta ne tunnistaa mut niin monesta viestistä, mitä minä en ole kirjoittanut. En edes tiedä kuin monesta todellisuudessa kun en todellakaan avaa joka ketjua enkä jaksa lukea edes loppuun jokaista avaamaani.

No NYT kuulostaa tutulta!!!!

<3 <3 <3

• ihme.juttu

Se siinä onkin.. :) Ei täällä oo enää ketään kännissä sähläämässä, eikä sanomassa helmiä.sioille -tyyppisiä mielipiteitä!!

Saattaa toki olla noinkin, et musaketjut on nyt muualla. En itsekään enää tiedä, mitä ajatella.. :)

Etkö muista trollauksiasi?

• voieimikäpelle
        Dfjjfdkowpanf kirjoitti:

Buhaha, aikoja sitten jäit kiinni siitä, että Genio on helmiä.sioille. Laitoithan helmiä.sioille-hahmona kuvankin tänne, sama heppu kuin Genio. Se Pori Jazz kuva, siis. Noloo alkaa tässä vaiheessa perumaan. Selvästi muisti mennyt pahasti dokatessa . Vai käytätkö jotain vielä enemmän virtaa antavaa ;-)

• ikuisestikaivaten
        voieimikäpelle kirjoitti:

Buhaha, aikoja sitten jäit kiinni siitä, että Genio on helmiä.sioille. Laitoithan helmiä.sioille-hahmona kuvankin tänne, sama heppu kuin Genio. Se Pori Jazz kuva, siis. Noloo alkaa tässä vaiheessa perumaan. Selvästi muisti mennyt pahasti dokatessa . Vai käytätkö jotain vielä enemmän virtaa antavaa ;-)

Oon muuten itsekin nähnyt tuon kuvan -siitä on ihan älyttömästi aikaa..

On sulla hyvä muisti!!

• identtisetkaksosetko

Hehhe, vai ei Genio oliskaan helmiä.sioille :D nyt meni gentsulla aika hupaisaksi jutut!

• Hhb.jkgykilnr6dn

Heh, tais tulla hönössä yks kuva tosiaan laitettua tänne jakoon kun palstavikittelin sitä 28v naikkosta... :D Kaikkea sitä tuleekin joskus hönös sählättyä... :D

Mut en edelleenkään tajua sitä, mistä te revitte niitä yhteyksiä? Vietätteköhän aivan liikaa aikaa palstalla tai jotain..? Ja miten teitä jaksaa edes kiinnostaa kuka kukin on tai on ollut tai tulee olemaan täällä anonyymillä keskuatelupalstalla? Minua ei ainakaan kiinnosta. Kyllä se ulosanti ja käytös palstalla on aika ratkaiseva, ei se kuka kunkin hahmon takana on. Ennen kaikkea se. :)

Heh, sitä vaan piti kysyä, että käytättekö( te kaiken palstalaisista tietävät) paljonkin aikaa pohdiskeluun siitä, että kuka kukin on? Jos käytätte niin eikä sitä aikaa vois käyttää järkevämminkin kuin niin mitättömien ja merkityksettömien asioiden pohdiskeluun?

Mutta ei se mitään. Jatkakaa vaan samaan malliin. Mä seurailen täs taustalla tänä iltana. On aika viihdyttävää seurattavaa nämä arvuuttelut ja pähkäilyt. Kun joukkoon saadaan vielä kunnon skitsoilua ja paranoiaa, alkaa palstan viihdearvo olla jo aika korkealla... :D

• Hhb.jkgykilnr6dn kirjoitti:

Heh, tais tulla hönössä yks kuva tosiaan laitettua tänne jakoon kun palstavikittelin sitä 28v naikkosta... :D Kaikkea sitä tuleekin joskus hönös sählättyä... :D

Mut en edelleenkään tajua sitä, mistä te revitte niitä yhteyksiä? Vietätteköhän aivan liikaa aikaa palstalla tai jotain..? Ja miten teitä jaksaa edes kiinnostaa kuka kukin on tai on ollut tai tulee olemaan täällä anonyymillä keskuatelupalstalla? Minua ei ainakaan kiinnosta. Kyllä se ulosanti ja käytös palstalla on aika ratkaiseva, ei se kuka kunkin hahmon takana on. Ennen kaikkea se. :)

Heh, sitä vaan piti kysyä, että käytättekö( te kaiken palstalaisista tietävät) paljonkin aikaa pohdiskeluun siitä, että kuka kukin on? Jos käytätte niin eikä sitä aikaa vois käyttää järkevämminkin kuin niin mitättömien ja merkityksettömien asioiden pohdiskeluun?

Mutta ei se mitään. Jatkakaa vaan samaan malliin. Mä seurailen täs taustalla tänä iltana. On aika viihdyttävää seurattavaa nämä arvuuttelut ja pähkäilyt. Kun joukkoon saadaan vielä kunnon skitsoilua ja paranoiaa, alkaa palstan viihdearvo olla jo aika korkealla... :D

Voisit taas joskus yhtyä biisinviskailuunkin. Mä koitin jätkää kaivella useempaan otteeseen, kun en tiennytkään, että sun piti jonkun hönön takia nicki heivata...

Viikonloppuna oon ainakin yövuorossa, että otahan pienet ja tuu viskoilee...

Ja ennenkuin talsit puskaan.... :oD

https://youtu.be/AkFqg5wAuFk

• identtisetkaksosetko
        Hhb.jkgykilnr6dn kirjoitti:

Ei sinun kohdallasi ole koskaan tarvinnut arvuutella. Se oli kaksi kertaa suunnilleen kun olit helmiä.sioille-nikillä jotakin vastannut (niistä, mitkä itse olin sattunut lukemaan) niin se oli heti tunnistettu: Geniohan siellä. Kyllä varmaan sinulla puska-trollailua on ties millä nikeillä, mutta helmiä.sioille-nikki on ehkä kuitenkin lähellä sitä, mitä oikeastikin olet, kuten Geniokin. Mutta eihän sitä tarvitse paljastaa, että on tunnistanut. Itsekin esitin, kuin olisit uusi nikki. Kun selvästi halusit olla "uusi".

• Blogisentään

Eiks tähänsekaappi tavannu ton exn38n joka on nyt suljettu ja epäilty trolliksi. Miten trollin voi tavata?

• APalstamäki

Jos trolli tapaa trollin niin mitä siitä jää käteen? Ei niin mitään, se on vain palstatarina.

• Blogisentään

Mut mikä noiden trollien päämäärä on?

• Akiaharmittaa
        Blogisentään kirjoitti:

Mut mikä noiden trollien päämäärä on?

Todistaa, että a.palstamäki on ätmi jonka edestä vie vaikka savolaisnuija naisen.

• APalstamäki
        Akiaharmittaa kirjoitti:

Todistaa, että a.palstamäki on ätmi jonka edestä vie vaikka savolaisnuija naisen.

Todista ensin että Palstamäki oli kiinnostunut siitä muijasta.

• Blogisentään

Musta Palstamäki on oikeessa. Tossa oli jotaki hämärää.

• Akiaharmittaa
        APalstamäki kirjoitti:

Todista ensin että Palstamäki oli kiinnostunut siitä muijasta.

No sehän myönsi kirjoituksissa, että vituttaa...sit alkoi mustamaalaaminen...

• APalstamäki
        Blogisentään kirjoitti:

Musta Palstamäki on oikeessa. Tossa oli jotaki hämärää.

Palstamäki on aina oikeassa, mutta tässä on syytä miettiä sitäkin ettei Palstamäki ollut kiinnostunut ExN38:ista.

Palstamäki elikä minä olen aina pitänyt 38 pelkkänä tylsänä trollina, ja olen uhrannut naiseen äärimmäisen vähän viestejä.

• APalstamäki
        Akiaharmittaa kirjoitti:

No sehän myönsi kirjoituksissa, että vituttaa...sit alkoi mustamaalaaminen...

Taisi kuites olla provoa, enhän mä ole ikinä kohdistanut nikkiin minkäänasteista kiinnostusta. Tylsääkin tylsempi kirjoittelija, ja olen pitänyt häntä aina trollina.

• ikikurppa
        APalstamäki kirjoitti:

Taisi kuites olla provoa, enhän mä ole ikinä kohdistanut nikkiin minkäänasteista kiinnostusta. Tylsääkin tylsempi kirjoittelija, ja olen pitänyt häntä aina trollina.

Nysäkullinen valkoritari...ei ihme että akkas lähti...Tuo sun munattomuus näkyy kilometrien päähän. Oot vaan narsistinen paskiainen, mulla oli sellainen miehenä ja tunnistan sellaisen mulkun jo jutuista..

• APalstamäki
        ikikurppa kirjoitti:

Nysäkullinen valkoritari...ei ihme että akkas lähti...Tuo sun munattomuus näkyy kilometrien päähän. Oot vaan narsistinen paskiainen, mulla oli sellainen miehenä ja tunnistan sellaisen mulkun jo jutuista..

Kiitos gentsu mielipiteestäsi.

• ananias-pertsa-seikkaile

Ananias oli vauhdissa vuosi sittenkin. Tällöin flavio-gentsun trolleista huolissaan olevana :DDDDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      913
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      678
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      614
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      512
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe