Onko palstalaislla mielessä jotakin nikkejä joista on joskus herännyt ajatus siitä että ne voisivat olla gentsun käsialaa.
ExN38 ja Kaappi näyttäisivät olevan tyypin käsialaa. Mitä muita?
gentsun kaikki nikit
78
836
Vastaukset 78
- gentsun_tuttava
Ei gentsulla ole monia nikkejä, hänellä on monia persoonia.
Tästä esimerkistä ei kannata vetää hernettä nenään, mutta esimerkiksi voisi ottaa sellaisen tilaanteen että hän kirjoittelee Kaapin tuntoja laajasti ja vastailee zönggö-tätinä vielä laajemmin.
Zönggö on zönggö, kukapa ei häntä palstalla tuntisi, se heppamattilan jaana ja jazuli jota gentsu kiusasi palstalla. Mutta zönggö oli vain esimerkki siitä kuinka multipersoonallisuus voisi toimia.- kerkeäväinen
onko gentsu zönggö kaappi ja välimerkitön sama henkilö ja kirjoittelevat keskenään miksi ei voi tehdä kuten donna kirjoittelee itselleen samalla nimimerkillä vai onko gentsu teknodonnakin
- vanha_palstalainen
kerkeäväinen kirjoitti:
onko gentsu zönggö kaappi ja välimerkitön sama henkilö ja kirjoittelevat keskenään miksi ei voi tehdä kuten donna kirjoittelee itselleen samalla nimimerkillä vai onko gentsu teknodonnakin
Tekno on tervejärkinen, se tiedostaa kirjoittelevansa yksinään.
Gentsu vetää samanlailla omia ketjujaan mutta se hämää itseään vaihtelemalla nikkiä.
- että.te.jaksattekin
Ei ole, eikä kiinnosta vaikka jussikatriinasuloantero olisi oikeasti käpytikka.
- palstailija
Kiitos "että.te.jaksattekin" aka gentsu.
- Apinaakoijjataan
palstailija kirjoitti:
Kiitos "että.te.jaksattekin" aka gentsu.
Oleppa hyvä! :) Mitäs haluaisit seuraavaksi arvuutella?
- palstailija
Apinaakoijjataan kirjoitti:
Oleppa hyvä! :) Mitäs haluaisit seuraavaksi arvuutella?
Kun sulla selkeästi on hyvää psykologista silmää ja osaat ennakoida mihin koukkuihin saat vedettyä palstalaisia, niin ihmettelen miksi toimit väliin hölmösti.
Minun mielestäni on pöyristyttävää ettet päästä irti hahmoistasi jotka ovat paljastuneet. Mikäli pidät härkäpäisesti kiinni paljastuneesta hahmostasi ja marssitat sitä pelastamaan muitakin nikkejäsi, niin vaarana on se että kaadat kaikki dominonappulasi.
Pidät itseäsi älykkönä, ja jotta muutkin voisivat arvostaa sinua, olisi kohtuullista että hylkäisit paljastuneet nikit ja yrittäisit uutta tuloa palstalle hieman parannetuilla hahmoilla.
Ehdottaisin että keräisit vanhat pelinappulasi ja ryhtyisit rakentamaan uusia hahmoja. Ja lopettaisit kiukuttelun. - palstailija
Sun pitää lopettaa ylimielisen läpätyksesi ja ryhtyä tekemään parempaa viihdettä, olet surkea.
Mitä väliä, vaikka olis 15 eri sivupersoonaa, kun jutut on ihan kivoja?
- flowersreally
Ehkä tällä palstalla voisi olla alaosio, jonne kaikki kivat jutut laitettaisiin. Olisivat sieltä sitten helposti löydettävissä kaikille niitä etsiskeleville.
- palstailija
Muistelisin että olet syytellyt muita kirjoittelijoita palstalaisten aliarvioimisesta kun olet epäillyt heitä esim. Pertsaksi.
Miksi gentsun kohdalla sama toiminta olisi vain rikkaus palstalle? flowersreally kirjoitti:
Ehkä tällä palstalla voisi olla alaosio, jonne kaikki kivat jutut laitettaisiin. Olisivat sieltä sitten helposti löydettävissä kaikille niitä etsiskeleville.
Aina voi itse valita mitä lukee. Ei tarvi toisten valita :)
palstailija kirjoitti:
Muistelisin että olet syytellyt muita kirjoittelijoita palstalaisten aliarvioimisesta kun olet epäillyt heitä esim. Pertsaksi.
Miksi gentsun kohdalla sama toiminta olisi vain rikkaus palstalle?Ota lääkkees, Marko.
LinerT.2 kirjoitti:
Ota lääkkees, Marko.
Tuon nyt heitin vielä poikkeuksellisesti tällä nikillä, seuraaviin kommentteihin rekkaan muutaman uuden nikin. Tuon / tän täytyy olla jotenkin sairaan hauskaa.
- palstailija
LinerT.2 kirjoitti:
Ota lääkkees, Marko.
Hahhahhaa, isku taisi osua vyön alle.
- palstailija
LinerT.2 kirjoitti:
Tuon nyt heitin vielä poikkeuksellisesti tällä nikillä, seuraaviin kommentteihin rekkaan muutaman uuden nikin. Tuon / tän täytyy olla jotenkin sairaan hauskaa.
Tee mitä sun täytyy tehdä.
- flowersreally
LinerT.2 kirjoitti:
Aina voi itse valita mitä lukee. Ei tarvi toisten valita :)
Visio olikin kuin se kuuluisa kanan lento. Plaah.
flowersreally kirjoitti:
Visio olikin kuin se kuuluisa kanan lento. Plaah.
Musta on väärin, kun kanan lentämistä aina verrataan munimiseen. Ei pitäis olla nokan koputtamista, kanan lento on ihan huiman hieno lento, kanalle. Onseniivväärin.
- flowersreally
LinerT.2 kirjoitti:
Musta on väärin, kun kanan lentämistä aina verrataan munimiseen. Ei pitäis olla nokan koputtamista, kanan lento on ihan huiman hieno lento, kanalle. Onseniivväärin.
Täh? Vaikuttaako se lyhyys munaankin?
- joku_palstalta
Iskikö ketjuun trolliparvi?
Samat tytöt joista EdesUnissaan puhui luotettavina tiedonvälittäjinä... - eipäliioitella
Genio ei ole erityisen hyvä trollaaja. Kaappi ja ExN38 eivät ole hänen nikkejään, ei myöskään zönggö, jos noita nyt tosissaan joku väittikään. Sen sijaan helmiä.sioille, sioille.helmiä ja fla.vio olivat hänen nikkejään. Ja uskon hänen myös trollaavan ja kiusaavan darkkista, pertsaa ja Harmaaritaria puskista tiheään tahtiin. Ja naispuolisia vonkaavan puskista. Miehen Logiikassa hän oli yksi puska-kiusanhengistä aikoinaan, ahkerimpia. Kiusasi mm. Montea ja ziseliä ja tietysti dazua , jazulia (nyk. zönggö) ja montaa muuta.
- joku_palstalta
Kaappi ja ExN38 ovat yksi ja sama tyyppi, siitä ei ole epäilystäkään.
Sioille.helmiä ja fla.vio ovat trollin alter egoja Genion ohella. Ilmeisesti joku on rekkaillut kyllästyneenä noita nikkejä.
Darkkiksesta ei tietoa onko muuta kuin trolli, ainakin peukuttaa jokaista omaa kommenttiaan ja huutaa suurimman osan kommenteistaan.
Genio trollaa kaikkia jotka astuvat sen pikku varpusille, nyt näyttäisi olevan että.silleen vuorossa.
Zönggön ja Kaapin aamuinen sananvaihto keskeytyi jännästi kun joku ilmaantui samaan ketjuun, zönggön viimeiset kommentit olivat kuin juosten kustuja ja hän haihtui nopeasti palstalta. Zönggöstä on vaikea sanoa mitään, en tiedä onko edes jazuli. joku_palstalta kirjoitti:
Kaappi ja ExN38 ovat yksi ja sama tyyppi, siitä ei ole epäilystäkään.
Sioille.helmiä ja fla.vio ovat trollin alter egoja Genion ohella. Ilmeisesti joku on rekkaillut kyllästyneenä noita nikkejä.
Darkkiksesta ei tietoa onko muuta kuin trolli, ainakin peukuttaa jokaista omaa kommenttiaan ja huutaa suurimman osan kommenteistaan.
Genio trollaa kaikkia jotka astuvat sen pikku varpusille, nyt näyttäisi olevan että.silleen vuorossa.
Zönggön ja Kaapin aamuinen sananvaihto keskeytyi jännästi kun joku ilmaantui samaan ketjuun, zönggön viimeiset kommentit olivat kuin juosten kustuja ja hän haihtui nopeasti palstalta. Zönggöstä on vaikea sanoa mitään, en tiedä onko edes jazuli.Uskon Vahvasti, että Zönggö on Aito Tapaus.. ;P
Olen siis 99,7% varmuudella sitä mieltä, että hän on ihan Aito oma itsensä.. ;P
Tämä on siis Mun MieliPidee.. ;P
Tuo pitää varmasti paikkansa, että joku/jotkut alkavat trollaamaan monestakin eri syystä toisia palstalaisia.. Eli tuo "ongelma" ei varmasti koske vain kyseistä NimiErkkiä.. ;P
Juuh.. Huomasin itsekin, että joku KusPiä on aloittanut hyökkimisen PikkuMyytä kohtaa.. Vaikea puuttua tilanteeseen, kun se on monesti kun heittäisi vain bensaa liekkeihin.. Varsinkin, jos/kun siihen tilanteeseen ei puutu tarpeeksi moni palstalainen yhteis tuumin.. Ainakin sillä tavalla, että näyttää, ettei tue kyseistä toimintaa jne.. ;P- joku_palstalta
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Uskon Vahvasti, että Zönggö on Aito Tapaus.. ;P
Tuo pitää varmasti paikkansa, että joku/jotkut alkavat trollaamaan monestakin eri syystä toisia palstalaisia.. Eli tuo "ongelma" ei varmasti koske vain kyseistä NimiErkkiä.. ;P
Juuh.. Huomasin itsekin, että joku KusPiä on aloittanut hyökkimisen PikkuMyytä kohtaa.. Vaikea puuttua tilanteeseen, kun se on monesti kun heittäisi vain bensaa liekkeihin.. Varsinkin, jos/kun siihen tilanteeseen ei puutu tarpeeksi moni palstalainen yhteis tuumin.. Ainakin sillä tavalla, että näyttää, ettei tue kyseistä toimintaa jne.. ;PMinä olen ollut 100 prosenttisen varma että zönggö on jazuli, eikä asialla ole ollut mulle merkitystäkään sillä en tunne kumpaakaan. Zönggön aamuinen käytös sai mut tajuamaan ettei mulla ole mitään tietoa zönggöstä. Käsitin ettet sinäkään ole ML-palstailijoita, joten mistä varmuus...
joku_palstalta kirjoitti:
Minä olen ollut 100 prosenttisen varma että zönggö on jazuli, eikä asialla ole ollut mulle merkitystäkään sillä en tunne kumpaakaan. Zönggön aamuinen käytös sai mut tajuamaan ettei mulla ole mitään tietoa zönggöstä. Käsitin ettet sinäkään ole ML-palstailijoita, joten mistä varmuus...
Juuh.. En ole ollut ikinä ML-Palstalla.. ;P
Siis mikä "varmuus"?.. En ole sanonut muuta kuin, että minusta Zönggö on sitä mitä sanoo olevansa.. Sellainen "varmuus" siis.. ;P- joku_palstalta
Siis mikä "varmuus"?.. En ole sanonut muuta kuin, että minusta Zönggö on sitä mitä sanoo olevansa.. Sellainen "varmuus" siis.. ;PVoi olla, en ole koskaan jutellut zönggön kanssa enkä tiedä muuta kuin että on täti-ihminen.
- tätä-usein-miettinyt
Siis mikä "varmuus"?.. En ole sanonut muuta kuin, että minusta Zönggö on sitä mitä sanoo olevansa.. Sellainen "varmuus" siis.. ;PJuuh.. En ole ollut ikinä ML-Palstalla.. ;P
Sellainen "varmuus" siis.. ;P
Tarkoittaako tuo sinun ";P ", että tarkoitat oikeasti aivan päinvastaista eli sanot läpällä? Sitä tuo " ;P" ainakin yleensä lauseen perässä tarkoittaa. tätä-usein-miettinyt kirjoitti:
Sellainen "varmuus" siis.. ;P
Tarkoittaako tuo sinun ";P ", että tarkoitat oikeasti aivan päinvastaista eli sanot läpällä? Sitä tuo " ;P" ainakin yleensä lauseen perässä tarkoittaa.;D.. "Onneksi" elisakettu Just kysys tota, niin ei tarvitse toistaa itseään.. Kun sitä on saanut tehdä ihan liiaksikin aikoinaan.. ;P
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14837020/esitatteko-varakkaampaa-kuin-olettekaan#comment-89739938- vanha_palstalainen
;D.. "Onneksi" elisakettu Just kysys tota, niin ei tarvitse toistaa itseään.. Kun sitä on saanut tehdä ihan liiaksikin aikoinaan.. ;P
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14837020/esitatteko-varakkaampaa-kuin-olettekaan#comment-89739938Tämäpä sattui, m-i-e-z on gentsun nikkejä.
vanha_palstalainen kirjoitti:
Tämäpä sattui, m-i-e-z on gentsun nikkejä.
Mistä tiedät?.. Musta hän "kuulostaa" ihan erillaiselta.. ;P
Ei mulla tietenkään varmuutta mistään ole.. On vain sellainen "tunne".. ;P- vanha_palstalainen
Mistä tiedät?.. Musta hän "kuulostaa" ihan erillaiselta.. ;P
Ei mulla tietenkään varmuutta mistään ole.. On vain sellainen "tunne".. ;PGentsun kauhugalleriaan mahtuu kaikki miehistä naisiin ja eläimistä peikkoihin.
Kukaan ei "kuulosta" keneltäkään, ne tunnistaa tehtävistä. vanha_palstalainen kirjoitti:
Gentsun kauhugalleriaan mahtuu kaikki miehistä naisiin ja eläimistä peikkoihin.
Kukaan ei "kuulosta" keneltäkään, ne tunnistaa tehtävistä.Noh, Minä ainakin "kuulen" ja "kuulostelen" ihan vaistomaisesti.. Mut joo.. Voi mennä varmaan joskus enemmän tai vähemmän pieleen, jos/kun ei ole syystä tai toisesta ihan Skarppina ja/tai ei esim. niin välitä/kiinnosta tjms.. ;P
Olkoot tai olkoot olematta.. ;P- vanha_palstalainen
Noh, Minä ainakin "kuulen" ja "kuulostelen" ihan vaistomaisesti.. Mut joo.. Voi mennä varmaan joskus enemmän tai vähemmän pieleen, jos/kun ei ole syystä tai toisesta ihan Skarppina ja/tai ei esim. niin välitä/kiinnosta tjms.. ;P
Olkoot tai olkoot olematta.. ;PSähän olet palstalla alati ja tulet kuin taivaan lahjana paikalle kun pitää saada keskustelu sekaisin.
Sä olet kaikkien trollien äiti ja isä. vanha_palstalainen kirjoitti:
Sähän olet palstalla alati ja tulet kuin taivaan lahjana paikalle kun pitää saada keskustelu sekaisin.
Sä olet kaikkien trollien äiti ja isä.Noh, Sullahan on SunLuonne ja Houreet.. Jatka samaa rataa.. ;P
- vanha_palstalainen
Noh, Sullahan on SunLuonne ja Houreet.. Jatka samaa rataa.. ;P
Sulla on gentsu kiva eläintarha, mutta niistä vain yksi puhuu kerrallaan. Kun kaksi nikkiäsi on yhtä aikaa palstalla, niin toinen vaikenee kun toisella tulee kiire vastailla kommentteihin.
Se on helppo todeta. - risu_palstalainen
Sulla on gentsu kiva eläintarha, mutta niistä vain yksi puhuu kerrallaan. Kun kaksi nikkiäsi on yhtä aikaa palstalla, niin toinen vaikenee kun toisella tulee kiire vastailla kommentteihin.
Se on helppo todeta.hupiukko olet...elä ala jeesukseksi...ei ole kuin muutama trolli täällä...
Se on helppo todeta.Selvä Se sitten on kun kerran niin sanot.. Kai?.. ;D.. VoiVeljet&ElämänKevät.. Nyt alan jo oikeasti olemaan huolestunut Susta.. ;P
- tätä-usein-miettinyt
;D.. "Onneksi" elisakettu Just kysys tota, niin ei tarvitse toistaa itseään.. Kun sitä on saanut tehdä ihan liiaksikin aikoinaan.. ;P
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14837020/esitatteko-varakkaampaa-kuin-olettekaan#comment-89739938Joo, no mut saat tottua siihen, että se tulkitaan siksi, että tarkoitatkin päinvastaista, mitä sanot. Itse en tuon hymiön takia yleensä jaksa lukea tekstiäsi, koska kuten elisakettukin sanoi, se sotkee "puheen rytmiä", henkilö tekstin takana vaikuttaa epätodelliselta ja pelkältä trollilta,jolle ei tosissaan viitsi avautua mistään.
tätä-usein-miettinyt kirjoitti:
Joo, no mut saat tottua siihen, että se tulkitaan siksi, että tarkoitatkin päinvastaista, mitä sanot. Itse en tuon hymiön takia yleensä jaksa lukea tekstiäsi, koska kuten elisakettukin sanoi, se sotkee "puheen rytmiä", henkilö tekstin takana vaikuttaa epätodelliselta ja pelkältä trollilta,jolle ei tosissaan viitsi avautua mistään.
Noh, Mut.. Mut.. Eikös tuollainen ole Syrjimistä ja AlistamisYritystä, että saadaan kaikki ns. "ruotuun" samaksi TosikkoMaiseksi Massaksi jne.?.. ;P
.. Mitäs kivaa siinä sitten on.. Ei Yhtiskäs Mittää.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Uskon Vahvasti, että Zönggö on Aito Tapaus.. ;P
Juuh.. Huomasin itsekin, että joku KusPiä on aloittanut hyökkimisen PikkuMyytä kohtaa.. Vaikea puuttua tilanteeseen, kun se on monesti kun heittäisi vain bensaa liekkeihin.. Varsinkin, jos/kun siihen tilanteeseen ei puutu tarpeeksi moni palstalainen yhteis tuumin.. Ainakin sillä tavalla, että näyttää, ettei tue kyseistä toimintaa jne.. ;P"Uskon Vahvasti, että Zönggö on Aito Tapaus.. ;P"
Minä olen samaa mieltä. Vajaa vuosi sitten aloin kirjoittelemaan hänen kanssaan, kun hän oli Sönkkö nimellä. Sitten hän esiintyi ei sinisellä puskista, mutta joku kiusaksi kirjoitteli samalla tavalla puskista kiusaten häntä. Lopulta hän otti sinisen vakionimimerkin "Zönggö". Hänellä ihan varmasti kaksi lasta ja hän aito.
Sen sijaan sata prosenttia en ole varma "Oy Bimbo Ab":sta(taitaa vain esiintyä Miehen logiikassa) ja monesta muusta, vaikka heidän kanssaan kirjoitellen. Kaapista voi sanoa, että jos katsoo hänen vastauksiaan - niin ei siinä runsaudessa ole aikaa oikein kirjoitella muilla nickeillä. Mitä järkeä on useammalla nickillä kirjoitella varsinkin itselleen?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Uskon Vahvasti, että Zönggö on Aito Tapaus.. ;P"
Minä olen samaa mieltä. Vajaa vuosi sitten aloin kirjoittelemaan hänen kanssaan, kun hän oli Sönkkö nimellä. Sitten hän esiintyi ei sinisellä puskista, mutta joku kiusaksi kirjoitteli samalla tavalla puskista kiusaten häntä. Lopulta hän otti sinisen vakionimimerkin "Zönggö". Hänellä ihan varmasti kaksi lasta ja hän aito.
Sen sijaan sata prosenttia en ole varma "Oy Bimbo Ab":sta(taitaa vain esiintyä Miehen logiikassa) ja monesta muusta, vaikka heidän kanssaan kirjoitellen. Kaapista voi sanoa, että jos katsoo hänen vastauksiaan - niin ei siinä runsaudessa ole aikaa oikein kirjoitella muilla nickeillä. Mitä järkeä on useammalla nickillä kirjoitella varsinkin itselleen?"Mitä järkeä on useammalla nickillä kirjoitella varsinkin itselleen?"
Noh, kyllähän tätäkin varmasti esiintyy.. Syystä tai toisesta.. Myös täällä.. ;P
Mut en jaksa ainakaan itse vaivata päätäni tällä hetkellä sen enempää.. Ainakaan niin että jaksaisin alkaa keskustelemaan aiheesta.. Jätän sen keskustelun nyt niille, jotka siitä haluavat Just nyt keskustella.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Mitä järkeä on useammalla nickillä kirjoitella varsinkin itselleen?"
Noh, kyllähän tätäkin varmasti esiintyy.. Syystä tai toisesta.. Myös täällä.. ;P
Mut en jaksa ainakaan itse vaivata päätäni tällä hetkellä sen enempää.. Ainakaan niin että jaksaisin alkaa keskustelemaan aiheesta.. Jätän sen keskustelun nyt niille, jotka siitä haluavat Just nyt keskustella.. ;PSiellä muuten esiintyi yhdessä keskustelussa nicki, joka liittyi siihen mitä harrastit. Ettei vain Sinulla ole toista nickiä? Se oli "Harmaaritarin" aloittamassa keskustelussa, jossa myös Sinun tämä nicki ja Elisakettu esiintyivät. Seurasin Sinun nickiä ja meinasin mennä keskusteluun mukaan, mutta se oli käyty jo kymmenen päivää sitten.
Ei tarvitse vasta tuohon, jos et halua, mutta voi kertoa mitä kuuluu ja mitä meinaa tehdä äitienpäivänä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Siellä muuten esiintyi yhdessä keskustelussa nicki, joka liittyi siihen mitä harrastit. Ettei vain Sinulla ole toista nickiä? Se oli "Harmaaritarin" aloittamassa keskustelussa, jossa myös Sinun tämä nicki ja Elisakettu esiintyivät. Seurasin Sinun nickiä ja meinasin mennä keskusteluun mukaan, mutta se oli käyty jo kymmenen päivää sitten.
Ei tarvitse vasta tuohon, jos et halua, mutta voi kertoa mitä kuuluu ja mitä meinaa tehdä äitienpäivänä?On.. Mun aikaisempi.. En ole vain "kiusallani" vapauttanut sitä.. En ole missään vaiheessa väittänyt, ettei se olisi mun "vanha" nikki.. ;P
Ja jos oikein tarkkaan katsot tämän ketjun keskustelua, niin tuossa ylempänä Just asiasta Taas Mainitsen yhdelle, kun hän kyselee ";P" merkitystä minun teksteissäni.. ;D
Vastaan nyt vain "mysteerisesti", että ihan hyvä kuuluu (=aina voisi mennä huonomminkin ;D) ja äitienpäivänä käyn onnittelemassa äitiliiniä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
On.. Mun aikaisempi.. En ole vain "kiusallani" vapauttanut sitä.. En ole missään vaiheessa väittänyt, ettei se olisi mun "vanha" nikki.. ;P
Ja jos oikein tarkkaan katsot tämän ketjun keskustelua, niin tuossa ylempänä Just asiasta Taas Mainitsen yhdelle, kun hän kyselee ";P" merkitystä minun teksteissäni.. ;D
Vastaan nyt vain "mysteerisesti", että ihan hyvä kuuluu (=aina voisi mennä huonomminkin ;D) ja äitienpäivänä käyn onnittelemassa äitiliiniä.. ;PJoo muista onnitella äitiä. Mulla ei valitettavasti enää ole. Harmitti paljon se, että oman vuosikymmenen numero alkoi kakkosella, kun mutsi yllättäin delas sairaskohtaukseen. Luonnollisesti se on parempi kuin vuonna 0 omaa aikaa tai kymmenvuotiaana. Ensimmäinen äitienpäivä ilman äitiä oli vaikea. Äidit vaan eivät ole ikuisia, miksi äitejä ja isiä on hyvä muistaa merkkipäivinä! :)
- vanha_palstalainen
Olen pitkään epäillyt zönkköä gentsun tukinikiksi, hän ei ole sama tyyppi kuin jazuli.
- vanha_palstalainen
Nuuska on mielestäni trolli, sen ainoa tehtävä on sotkea keskustelua.
Nuuska on mielestäni trolli, sen ainoa tehtävä on sotkea keskustelua.
Enpä ole.. Mä olen vain luultavammin astunut sun tassuille ja/tai jostain syystä sulla on Sun Agendasi.. Syystä kuitenkin.. ;D
NarsuMarsut yms. ÖhköMönkiäiset harvemmin musta varmaan tykkääkään.. Noh, tunne on molemminpuolinen, että Sillee.. Astun monesti ihan tarkoituksella niiden tassuille.. ;D- joku_palstalta
Enpä ole.. Mä olen vain luultavammin astunut sun tassuille ja/tai jostain syystä sulla on Sun Agendasi.. Syystä kuitenkin.. ;D
NarsuMarsut yms. ÖhköMönkiäiset harvemmin musta varmaan tykkääkään.. Noh, tunne on molemminpuolinen, että Sillee.. Astun monesti ihan tarkoituksella niiden tassuille.. ;DSä kuljet ketjusta toiseen kirjoittelemassa päättömiä, kaltaisiasi kutsutaan trolleiksi.
Sä kuljet ketjusta toiseen kirjoittelemassa päättömiä, kaltaisiasi kutsutaan trolleiksi.
Mee Pertsa Hoitoo ja kato Peiliin.. Siellä se Syy on sun vaivoihin.. ;P
- joku_palstalta
Mee Pertsa Hoitoo ja kato Peiliin.. Siellä se Syy on sun vaivoihin.. ;P
En ole Pertsa, olen jokumies. Sun trollailut on ruvennu kyllästyttämään, sä et sano koskaan mitään vaan oksennat tekstiä.
En ole Pertsa, olen jokumies. Sun trollailut on ruvennu kyllästyttämään, sä et sano koskaan mitään vaan oksennat tekstiä.
No ihan varmana olet.. ;D
Kato nyt Itteäs.. Teet just niin kuin sanot/väität jonkun muun tekevän.. Etkö huomaa Täydellistä Yhtäläisyyttä?.. ;P
Ja jos/kun esim. minä en suostu sun Marionetiksi Ja nuolijaksi jne., niin aloitat AjoJahdin tarraten kiinni, kuin mikäkin IiliMato.. VoiVeljet mitä touhua.. ;P- vanha_palstalainen
No ihan varmana olet.. ;D
Kato nyt Itteäs.. Teet just niin kuin sanot/väität jonkun muun tekevän.. Etkö huomaa Täydellistä Yhtäläisyyttä?.. ;P
Ja jos/kun esim. minä en suostu sun Marionetiksi Ja nuolijaksi jne., niin aloitat AjoJahdin tarraten kiinni, kuin mikäkin IiliMato.. VoiVeljet mitä touhua.. ;PÄlä viitsi syyttää mua Pertsaksi sillä perusteella ettei hän pidä susta, eihän gentsu ole tarkoittanutkaan sua rakastettavaksi. Sähän olet trollien trolli.
Älä viitsi syyttää mua Pertsaksi sillä perusteella ettei hän pidä susta, eihän gentsu ole tarkoittanutkaan sua rakastettavaksi. Sähän olet trollien trolli.
Ihan varmana olet.. Räyh.. Räyh.. Sullekin sinne puskaan.. ;P
Peilissäs näkyy Trolli ja/tai Muuten vain enemmän tai vähemmän sekaisin oleva yksilö.. ;P- vanha_palstalainen
Ihan varmana olet.. Räyh.. Räyh.. Sullekin sinne puskaan.. ;P
Peilissäs näkyy Trolli ja/tai Muuten vain enemmän tai vähemmän sekaisin oleva yksilö.. ;PSä olet hauska tapaus gentsu, uhraat hirveästi aikaa luodaksesi eläintarhasi ja tuhoat sen laittamalla kaikki nikkisi todistamaan toisensa.
Sä olet hauska tapaus gentsu, uhraat hirveästi aikaa luodaksesi eläintarhasi ja tuhoat sen laittamalla kaikki nikkisi todistamaan toisensa.
Ja se Pertsan sota oli kauhia
Hurraa, hurraa, hurraa
Kun kolmella sadalla nimimerkillä
Seilas Pertsa Suomi KaksNelkun Palstalla
Sunfaraa, sunfaraa, sunfarallalallala,
Hurraa, hurraa, hurraa.
.. ;D
Mä en oo edelleenkään mainitsemasi NimiErkki.. Mut sä oot Pertsa.. ;D
.. Nyt on taas näämmä mun vuoro maistella PertsanHerkkuja.. Olihan se taas aikakin.. Kai.. ;P- sekava_puskapalstalainen
Olen piilossa täällä ja huutelen puskista, runkkaan samalla vasurilla ja nuolen sormeni... hihiihiii olen kaikkien suurin ja mahtavin...kohta palaan palstalle kun muut minut unohtaa...ja palaan vielä kun aika koittaa...sekoitan pakkaa..hihiii
- vanha_palstalainen
Hurraa, hurraa, hurraa
Hurraa, hurraa, hurraa.
.. ;D
.. Nyt on taas näämmä mun vuoro maistella PertsanHerkkuja.. Olihan se taas aikakin.. Kai.. ;PNono gentsu, lopeta läpätys.
- pomppiva_puskailija
Hurraa, hurraa, hurraa
Hurraa, hurraa, hurraa.
.. ;D
.. Nyt on taas näämmä mun vuoro maistella PertsanHerkkuja.. Olihan se taas aikakin.. Kai.. ;PAkiperttinä pompin puskaan, akiperttinä loikin puskaan vaan. ...
Täältä puskista huutelen ja trollaan, täältä keksin höpöjä ja koijaan. Olen akipertti ja huudan hiphurraa... - Ihana_palstalainen
Nono gentsu, lopeta läpätys.
Nono akilainen, elä hermostu noin ja ala komentelemaan, höpsö. :o) Smak- höpöliini.
Nono gentsu, lopeta läpätys.
.. Mua sinänsä huvittaa tuo sun väite.. Mä ja mainitsemasi NimiErkki (jos se on siis sama, kuin helmiä.sioille/flavio) ollaan kolikon vastapuolet.. Ihan samalla tavalla, kuin Pertsakin on.. Te molemmat inhoatte/vihaatte mua samasta syystä.. ;P
Sinänsä ihan loogista, mut samalla jotenkin säälittävää.. Ei mulla ole tarvetta tuollaiseen toimintaan kuin esim. Sulla.. Vaikka erillaisia ollaankin.. ;P
.. Saako muuten sinunkaltainen persoona/luonne tuosta enemmän voimaa, kuin menettää sitä?.. ;P
Tiedän kyllä että tuollainen "voimaannuttaa" erillaisia kuin itse olen.. Mulla käy päinvastoin.. ;P
Noh, kunhan varot ettei paineet kasva liian suureksi, jos/kun se ei ole terveellistä pidemmän päälle.. ;P
Heh, voi teitä höpsöjä. :)
https://www.youtube.com/watch?v=GOsoa4AGRhYMä oon kuulemma nyt sä ja sää oot mä.. Ja me ollaan monta muutakin.. Kyllä meistä on moneksi.. ;D.. Tai ainakin niin joku väittää.. Alkaa mennä aikast pelottavaksi tää touhu.. ;P
Mä oon kuulemma nyt sä ja sää oot mä.. Ja me ollaan monta muutakin.. Kyllä meistä on moneksi.. ;D.. Tai ainakin niin joku väittää.. Alkaa mennä aikast pelottavaksi tää touhu.. ;P
Näköjään tää touhu karkaa, kuin saippua näpeistä. :)
Toisaalta ihan sama, ainahan täältä pääsee pois kun alkaa nyppäsemään. Tänään oli kyläluuta päivä ja käytiin vanhoilla kotokulmillakin. Vähän aikaa oli kaihoisakin mieli vanhojen kotien pihassa pyörähtäessä, mutta kun astui autosta ulos se lehmänlannan haju karkoitti äkkiä kaihot. Joka vuotinen kevät, kesä ja syksy haju ei oikein miellyttänyt mun sieraimia. :)
Maalaistalo siinä ihan keskustan tuntumassa ja tuulen mukana leijuu ympäri kylää hajut. :(zönggö kirjoitti:
Toisaalta ihan sama, ainahan täältä pääsee pois kun alkaa nyppäsemään. Tänään oli kyläluuta päivä ja käytiin vanhoilla kotokulmillakin. Vähän aikaa oli kaihoisakin mieli vanhojen kotien pihassa pyörähtäessä, mutta kun astui autosta ulos se lehmänlannan haju karkoitti äkkiä kaihot. Joka vuotinen kevät, kesä ja syksy haju ei oikein miellyttänyt mun sieraimia. :)
Maalaistalo siinä ihan keskustan tuntumassa ja tuulen mukana leijuu ympäri kylää hajut. :(Joo, mäkin oon te ja gentsu ja viis muuta. :oD
Minulla ollut tänään ihan julmettu väsymys. Eilen piti kaverin kanssa lämmittää sauna ja pikkuisen tais tulla häkääkin, kun päähän juili hiukan.
Muuten on kyllä ollut tylsää ja meinaa masentaa tää kylmä kevät. Autookin pitäis laittaa ja piha/kämppä kuntoon...mutta ei jaksais...kevätväsymystä varmaan näistä keleistä.zönggö kirjoitti:
Maalaistalo siinä ihan keskustan tuntumassa ja tuulen mukana leijuu ympäri kylää hajut. :(Juuh.. Kun ei ota ainakaan liian vakavasti noita täydellisiä sekoamisia, niin kyllä se siitä.. ;P
Sulla on HerkkäNenu.. =).. Tai voihan se olla, että jokaisella on, jos/kun ei ole tottunut ja/tai lemu/käry on Melkoinen.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh.. Kun ei ota ainakaan liian vakavasti noita täydellisiä sekoamisia, niin kyllä se siitä.. ;P
Sulla on HerkkäNenu.. =).. Tai voihan se olla, että jokaisella on, jos/kun ei ole tottunut ja/tai lemu/käry on Melkoinen.. ;PJoo, mä jo unohdin nää höpinät. :)
Siel haisee navetalle ihan kunnolla. Siitä monet on valitelleet, mutta se on sen seudun vitsauksia. Jospa se navetta ja maatila joskus vielä lakkaa toiminnasta. Sullekin viikonloppuja!!
Nyt liukenen enkä vaan puhu..- vaidazu
gentsun kuva =)
Voi v..u, kasvaisit jo aikuiseksi. Kiinnostaa kuin kilo paskaa nuo sun nikkijahdit. Se on ihan sama millä nikillä alunperin gentsu kirjoittaa, aina on kuitenkin ollut tunnistettavissa. Sitäpaitsi paskiainen minäkin jouduin jo vakiintuneen nikkini sun takia vaihtamaan kun runkkarista oli kiva rekisteröidä se ja kaikki mahdolliset muutokset, ulise nyt siitäkin sitten.
Anna vouhkata, mitäs pienistä kun ei pienetkään meistä. :oD
Mullekin selvis vasta vähänaikaa sitten, että sä oot ex ikis... Muistan kun ekoja kertoja turistiin sun kaa...muistatko? Meikä liukasteli kesärenkailla ja hirvittelin sitä... :o)tähänsekaappi kirjoitti:
Anna vouhkata, mitäs pienistä kun ei pienetkään meistä. :oD
Mullekin selvis vasta vähänaikaa sitten, että sä oot ex ikis... Muistan kun ekoja kertoja turistiin sun kaa...muistatko? Meikä liukasteli kesärenkailla ja hirvittelin sitä... :o)Ei täällä missään raivotilassa olla :D eihän tuo minua itseä sillä tavalla haittaa muuten kuin että exN38:n puolesta vähän harmittaa tuo jahtailu kun kuitenkin taisi ottaa vähän itseensä siitä. Joo, muistan, onhan tuota nytkin kyllä lunta vielä tuprutellit, pari viikkoa sitten luikastelin kesiksillä mutta hyvinhän nuo tiellä piti kuitenkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei täällä missään raivotilassa olla :D eihän tuo minua itseä sillä tavalla haittaa muuten kuin että exN38:n puolesta vähän harmittaa tuo jahtailu kun kuitenkin taisi ottaa vähän itseensä siitä. Joo, muistan, onhan tuota nytkin kyllä lunta vielä tuprutellit, pari viikkoa sitten luikastelin kesiksillä mutta hyvinhän nuo tiellä piti kuitenkin.
No exn38 ei kovinpaljoa jaksa murehtia yhtä asiaa. Sillä naisella tuntuu olevan kaikenlaista touhua ja keksii lisää. Hauska nainen kyllä. :oD
No mulla oli talvirenkaat jo niin loppu, että taitaa kesärenkaat pitää paremmin. Pitää tuossa kesemmällä otattaa kumit niistä pois ja putsailla ja maalata vanteen uudelleen. Sit vois ostaa talverenkaat uudet seuraavan talven koitoksiin. Jos sitten vähän aikaisemmin vaihtais ne alle. :o)
- vanha_palstalainen
Palsta on autioitunut, ilmeisesti gentsun nettiyhteys pätkii.
- trolli-olli
Minulla on ainakin 20 nikkiä, niin hallitsen palstaa
- vanha_palstalainen
Jos muut tietävät päänikkisi joilla kirjoitat eniten, niin temppu menee vaikeaksi.
- jaaha.jaaha
Hmmm.. Mun viesti on näköjään poistettu??
Olin siinä nuuskiksen kanssa samaa mieltä siitä, että kaiken takana on pertsa..- APalstamäki
Mitä on tapahtunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601059
- 981034
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21892Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60820- 135812
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124805Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25699- 55689
- 45666
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen15636Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142582- 35580
- 46578
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6543Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11529