Miksiköhän

sivusta.kysyn

sinkut-palstalta puuttuu älyllisyys?

54

666

Äänestä

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäpässeeeshhhshshhsh

Miehillä poikuus housussa, ja naiset on pinnallisia paskoja (koska hypergamia)

• luonnonvalinta

Mitäs pahaa siinä on jos nainen etsii itseänsä vanhempaa, lukenutta, älykästä, sivistynyttä, menestyvää, todellista herrasmiestä kumppaniksensa. Sillä tavoin nainen pyrkii varmistamaan että jälkikasvulla on parhaat lähtökohdat elämään. Sehän on oikeastansa hyvä asia.

• nähnytmontavuottapaskaa
        luonnonvalinta kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on jos nainen etsii itseänsä vanhempaa, lukenutta, älykästä, sivistynyttä, menestyvää, todellista herrasmiestä kumppaniksensa. Sillä tavoin nainen pyrkii varmistamaan että jälkikasvulla on parhaat lähtökohdat elämään. Sehän on oikeastansa hyvä asia.

Se siinä on ongelma, että naiset haluu sellasen mikä tienaa yli 100k vuodessa. ps. Niitä ei löydy hirveesti täältä.

• Tuurilla.voi

Mutta voi kuitenkin löytyä yhtä varmasti kuin lottovoitto voi osua kohdalle. Aina kannattaa yrittää!

• Teknodonna

Teknodonna on hautajaisissa kuokkimassa.

(naurua)

• Teknodonna

Lisäksi älyllisyys on vaikea määritellä seurassa, jossa siitä on erilaisia näkemyksiä. Älyllisyys peilautuu ja vääristyy matkalla arvokeskusteluiksi ja näkemyksiksi, joita puolustetaan älyllisn perustein, vaikka ne ovat näkemyksiä, joita henkilökohtaiset puutteet värittävät.

Näkemysrajoitteista ja uutisoivaa propagandaa on vaikea pitää älyllisyyden tyyssijana, jos sitä katsoo laajemmasta mittakaavasta käsin - joka sekin on vain näkemystaso.

(naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Lisäksi älyllisyys on vaikea määritellä seurassa, jossa siitä on erilaisia näkemyksiä. Älyllisyys peilautuu ja vääristyy matkalla arvokeskusteluiksi ja näkemyksiksi, joita puolustetaan älyllisn perustein, vaikka ne ovat näkemyksiä, joita henkilökohtaiset puutteet värittävät.

Näkemysrajoitteista ja uutisoivaa propagandaa on vaikea pitää älyllisyyden tyyssijana, jos sitä katsoo laajemmasta mittakaavasta käsin - joka sekin on vain näkemystaso.

(naurua)

Hyvin Puhuttu.. ;P

.. Ja Älykkyyttäkin on monenlaista.. ;P

• Teknodonna
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Hyvin Puhuttu.. ;P

.. Ja Älykkyyttäkin on monenlaista.. ;P

Mjoo

Siis en mä nyt tältä istumalta niitä faktoreita muista, mutta variaatioineen varmaan tähtitieteellinen yhdistelmäkirjo. Tämähän tässä on juuri se ongelma, että klossit kuvittelevat olevansa älykkäitä maailmassa, joka aidosti ei ole sitä.

(naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Siis en mä nyt tältä istumalta niitä faktoreita muista, mutta variaatioineen varmaan tähtitieteellinen yhdistelmäkirjo. Tämähän tässä on juuri se ongelma, että klossit kuvittelevat olevansa älykkäitä maailmassa, joka aidosti ei ole sitä.

(naurua)

Mun mielestä tämä oli koko serverin provokatiivisin väite.

(hirn)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

(naurua)

.. Ja älykkyyskään ei takaa Viisautta.. ;D

• Teknodonna
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ja älykkyyskään ei takaa Viisautta.. ;D

Ei.

Jos on olemassa olosuhteita kestävä näkemys, jota tukee hyvä itsetunto, niin älyllä ei tee siinä mitään, koska se ei näyttäydy ongelmana, joka pitäisi ratkaista.
        En osaa muotoilla tätä lyemmin.

(reps)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Ei.

Jos on olemassa olosuhteita kestävä näkemys, jota tukee hyvä itsetunto, niin älyllä ei tee siinä mitään, koska se ei näyttäydy ongelmana, joka pitäisi ratkaista.

(reps)

Lymemmin

(hirn)

• Teknodonna kirjoitti:

Ei.

(reps)

Jeps, Varsinkin jos Älykkyys on Suppeaa ja Rajoittunut vain tietyyn OsaAlueeseen jne.. ;P

• Siksi koska suurin osa siirtää omat heikkoudet muitten syyksi. On helppoa narista täällä ja vielä yleistää kaikki. Revippä siitä sit järkeä? 😂

• Hohhoijaata

Muutama vakipalstalainen juuri näin toimii. Kun oma elämä on kurjaa, syy on muissa ja se pitää myös purkaa niihin muihin. Vahinko, ettei kukaan heistä kovin järjelliseen keskusteluun kykene, vaan jankutetaan samaa päivästä toiseen.

• Hohhoijaata kirjoitti:

Muutama vakipalstalainen juuri näin toimii. Kun oma elämä on kurjaa, syy on muissa ja se pitää myös purkaa niihin muihin. Vahinko, ettei kukaan heistä kovin järjelliseen keskusteluun kykene, vaan jankutetaan samaa päivästä toiseen.

Niin. Se on harmi. Tosin on täällä kaikissa kategorioissa fiksujakin, jotka hämmästelee selkeästi asioita oikeasti. Omiin totuttuihin tapoihin ja käsityksiin kun on niin vaikea saada muuta näkökulmaa, jos asiaa ei tutki oikeasti. Toisille tää on pahanolon huutokanava, toisille ajanvietekanava ja kolmannet tutkii itseään tätä kautta. Itse kuulun viimeiseen ainakin. Tosin tuumailen omia näkemyksiäkin mielellään ja perustelen. Aina täältä löytää uutta. :o)

• sivusta.sanon

Aina muitten syy, tuttu juttu...

• fla.vio

Nosiksku mä en pahemmin hengaile täällä... :D

• sivusta.ihmettelen

Aina muitten syy.

• fla.vio
        sivusta.ihmettelen kirjoitti:

Aina muitten syy.

Eiku mun syyhän se, etten täällä pahemmin hengaile. En mä siitä muita syytä... :D

• sivusta.sanon
        fla.vio kirjoitti:

Eiku mun syyhän se, etten täällä pahemmin hengaile. En mä siitä muita syytä... :D

Oletko vähän yksinkertainen tajutaksesi?

Syytät älyllisyyden puutteesta niitä joita täällä on.

• fla.vio
        sivusta.sanon kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen tajutaksesi?

Syytät älyllisyyden puutteesta niitä joita täällä on.

Ei, vaan itseäni koska en paljon täällä pyöri. Ei se heidän syytä ole, että heiltä puuttuu älyllisyys... :D

• sivusta.sanon
        fla.vio kirjoitti:

Ei, vaan itseäni koska en paljon täällä pyöri. Ei se heidän syytä ole, että heiltä puuttuu älyllisyys... :D

Minkäpä sinä mahdat muiden älyllisyyden puutteelle...

• fla.vio
        sivusta.sanon kirjoitti:

Minkäpä sinä mahdat muiden älyllisyyden puutteelle...

En mitään. Eipä ne muutkaan sille mitään mahda. Sillä on mentävä, mitä annettu.

• sivusta.kysyn
        fla.vio kirjoitti:

En mitään. Eipä ne muutkaan sille mitään mahda. Sillä on mentävä, mitä annettu.

Mainitsit että vähäinen palstailusi on johtanut älyllisyyden puutteeseen.

Onko suunnitelmissa ryhtyä toimeen älyllisyyden lisäämiseksi vai aivan sama sulle?

• fla.vio
        sivusta.kysyn kirjoitti:

Mainitsit että vähäinen palstailusi on johtanut älyllisyyden puutteeseen.

Onko suunnitelmissa ryhtyä toimeen älyllisyyden lisäämiseksi vai aivan sama sulle?

En ajatellut pahemmin sitä älyllisyyttä tänne lisätä. Tänä iltana aikaa eikä erityisemmin parempaakaan tekemistä. Joten pieniä pilkahduksia tässä nyt teille jaellut... :)

Mut hyvin erottuu taas tässäkin ketjussa wannabe-älyköt... :D

• Hohhoijaata

Tässäpä se älyllisyys tulikin aika hyvin esille, tai siis sen puute. .. just tälläisen keskustelun takia täällä ei tule käytyä enää.

• sivusta.huomautan
        fla.vio kirjoitti:

En ajatellut pahemmin sitä älyllisyyttä tänne lisätä. Tänä iltana aikaa eikä erityisemmin parempaakaan tekemistä. Joten pieniä pilkahduksia tässä nyt teille jaellut... :)

Mut hyvin erottuu taas tässäkin ketjussa wannabe-älyköt... :D

Joo, Kaappi sua kaipaillutkin.

• fla.vio
        sivusta.huomautan kirjoitti:

Joo, Kaappi sua kaipaillutkin.

Ai? Ok. Niinku jo sanoin, etten pyöri täällä niin paljon, et kenenkään kaipaukset silmiini osuisi. Eikä niin paljon kiinnostakaan... :)

Mut joka kerta kun tänne joskus eksyy niin palsta on pertsaa täynnä. No ok, tänään ei taida olla, mutta muuten kyllä. Mikäs siinä, jos jengi jaksaa sen juttuja ajoittaisia vainoharhoja. Itse en jaksa, enkä siitä syystä täällä pientä kääntymistä pitempään viihdy. Mulla on sosiaalisia kontakteja ja elämää muuallakin kuin täällä, ja älyllistä keskusteluseuraakin sen lisäksi useammasta kuin yhdestä ihmisestä... :)

Mut palatakseen vaikkapa niihin palstan wannabe-älykköihin. Kiinnittääkö kukaan teistä huomiota siihen, kun älykkyydestä tai tässä tapauksessa älyllisyydestä on kyse niin aina samat kirjoittajat ovat selittelemässä ja analiseeraamassa älykkyttä tai älyllisyyttä. Miksi? No siksi kun he luulevat olevan älykköjä. Tai ainakin haluaisivat olla sellaisia. Mut ovatko sellaisia? Mulle tulee heistä mieleen se vanha sanonta: "siitä puhe, mistä puute". Sellaisia löytyy omastakin tuttavapiiristä reaalielämässä muutama. Ei ne nyt täysin idioottejakaan ole, mut eivät kyllä älykköjäkään, vaikka sellaisina haluavat kovasti profiloitua muiden silmissä... :)

Jos minulta kysytään niin älykkyyden tai älyllisyyden osoittaa parhaiten käytännössä. Ole älykäs ja älyllinen. Älä puhu siitä. Silloin kun olet sitä, ei se muilta huomaamatta jää... :)

Mut nyt mä oon pitänyt toisaalla älyllisen juttuseuran odottamassa minua liian kauan. Palaan nyt takaisin hänen seuraan, joten sori vaan kaikki tästä... :)

• sivusta.jakomielelle
        fla.vio kirjoitti:

Ai? Ok. Niinku jo sanoin, etten pyöri täällä niin paljon, et kenenkään kaipaukset silmiini osuisi. Eikä niin paljon kiinnostakaan... :)

Mut joka kerta kun tänne joskus eksyy niin palsta on pertsaa täynnä. No ok, tänään ei taida olla, mutta muuten kyllä. Mikäs siinä, jos jengi jaksaa sen juttuja ajoittaisia vainoharhoja. Itse en jaksa, enkä siitä syystä täällä pientä kääntymistä pitempään viihdy. Mulla on sosiaalisia kontakteja ja elämää muuallakin kuin täällä, ja älyllistä keskusteluseuraakin sen lisäksi useammasta kuin yhdestä ihmisestä... :)

Mut palatakseen vaikkapa niihin palstan wannabe-älykköihin. Kiinnittääkö kukaan teistä huomiota siihen, kun älykkyydestä tai tässä tapauksessa älyllisyydestä on kyse niin aina samat kirjoittajat ovat selittelemässä ja analiseeraamassa älykkyttä tai älyllisyyttä. Miksi? No siksi kun he luulevat olevan älykköjä. Tai ainakin haluaisivat olla sellaisia. Mut ovatko sellaisia? Mulle tulee heistä mieleen se vanha sanonta: "siitä puhe, mistä puute". Sellaisia löytyy omastakin tuttavapiiristä reaalielämässä muutama. Ei ne nyt täysin idioottejakaan ole, mut eivät kyllä älykköjäkään, vaikka sellaisina haluavat kovasti profiloitua muiden silmissä... :)

Jos minulta kysytään niin älykkyyden tai älyllisyyden osoittaa parhaiten käytännössä. Ole älykäs ja älyllinen. Älä puhu siitä. Silloin kun olet sitä, ei se muilta huomaamatta jää... :)

Mut nyt mä oon pitänyt toisaalla älyllisen juttuseuran odottamassa minua liian kauan. Palaan nyt takaisin hänen seuraan, joten sori vaan kaikki tästä... :)

Ne sun pään sisällä olevat persoonat eivät ole oikeita ihmisiä, vaikka niilläkin välillä palstailet.

• asioitatuntevataho
        sivusta.jakomielelle kirjoitti:

Ne sun pään sisällä olevat persoonat eivät ole oikeita ihmisiä, vaikka niilläkin välillä palstailet.

fla.vio on palstalla nikkeineen kaiken valveillaoloaikansa ja vastaa puolesta siitä viestimäärästä mitä tänne tulee.

Käy vielä sivussa trollailemassa ML-palstalla puskanikeillään.

• Jaahas.taas
        sivusta.jakomielelle kirjoitti:

Noniin Pertti, lopeta jo. Sinut on tunnistettu.

• fl.a.vio
        asioitatuntevataho kirjoitti:

fla.vio on palstalla nikkeineen kaiken valveillaoloaikansa ja vastaa puolesta siitä viestimäärästä mitä tänne tulee.

Käy vielä sivussa trollailemassa ML-palstalla puskanikeillään.

:)

Fla.vio aka sioille.helmiä aka helmiä.sioille on ainakin yhden asian jättänyt tekemättä palstahistoriansa aikana. Nimittäin sen, että ketään trolliksi tai trollailusta olisi syyttänyt. Sitä vaan tää pieni fla.vio jäi tässä miettimään, että miksi häntä nyt tässä trolliksi syytetään? Mikä saa tämän syyttäjän uskomaan väitteisiinsä, jos hän nyt ylipäätään uskoo niihin eikä vaan yritä saada muita uskomaan niihin? Fla.vio on tällä ja muilla yllä mainituilla nikeillä ollut ihan avoimesti oma vittumainen itsensä. Ei se ole kokenut tarvetta puskaan sukeltamiselle ollakseen oma vittumainen itsensä. Onnistuu se ilmankin... :)

Mut toisaalta mitä väliä? Kukaan teistä ei ole minulle niin tärkeä täällä, et jaksaisin välittää vähänkään teidän mielipiteistänne minusta täällä. Joten minun puolestani voit(te) jatkaa samalla linjalla...

Pertsan paranoiat taas on ollut aina joskus kaikkien nähtävissä täällä. Kohdistunut niin minuun kuin moneen muuhunkin kirjoittajaan. Jos harhat ovat joskus sitä luokkaa niin kuin pertsan harhat on täällä joskus ollut, ei ajatus pertsasta trollinakaan kovin kaukaa haettu ole. Yhtenä monesta. Mutta samapa se. En lähde edelleenkään syyttämään ketään kyseisestä toiminnasta, kunhan spekuloin käytettävissä olevan aineiston perustella eli pertsan palstaskitsoilujen perusteella. Kyllä ne trollit tietää itse paremmin ketkä he ovat ja minua ei asia kiinnosta... :)

Ps. En edes avaa ML-palstaa lukeakseen sen antia. Vielä vähemmän kirjoitan sinne. Mutta saathan sinä uskoa siihen mihin haluat. Niinhän suurin osa muistakin ihmisistä uskoo kaikenlaiseen... :)

Pps. Joku saa pitää fla.vion. se tuli sit kai rekisteröityä jonkun toimesta ja minän sillä nimimerkillä enää tänne kirjoita... :) Enkä tule kirjoittamaan tälläkään, enkä rekisteröi itselleni muutakaan nikkiä. Joten jää teille, rakkaat palstalaiset, arvailujen varaan missä olen asialla minä, jos olen... :)

• Kkkkjjjjiii
        fl.a.vio kirjoitti:

:)

Fla.vio aka sioille.helmiä aka helmiä.sioille on ainakin yhden asian jättänyt tekemättä palstahistoriansa aikana. Nimittäin sen, että ketään trolliksi tai trollailusta olisi syyttänyt. Sitä vaan tää pieni fla.vio jäi tässä miettimään, että miksi häntä nyt tässä trolliksi syytetään? Mikä saa tämän syyttäjän uskomaan väitteisiinsä, jos hän nyt ylipäätään uskoo niihin eikä vaan yritä saada muita uskomaan niihin? Fla.vio on tällä ja muilla yllä mainituilla nikeillä ollut ihan avoimesti oma vittumainen itsensä. Ei se ole kokenut tarvetta puskaan sukeltamiselle ollakseen oma vittumainen itsensä. Onnistuu se ilmankin... :)

Mut toisaalta mitä väliä? Kukaan teistä ei ole minulle niin tärkeä täällä, et jaksaisin välittää vähänkään teidän mielipiteistänne minusta täällä. Joten minun puolestani voit(te) jatkaa samalla linjalla...

Pertsan paranoiat taas on ollut aina joskus kaikkien nähtävissä täällä. Kohdistunut niin minuun kuin moneen muuhunkin kirjoittajaan. Jos harhat ovat joskus sitä luokkaa niin kuin pertsan harhat on täällä joskus ollut, ei ajatus pertsasta trollinakaan kovin kaukaa haettu ole. Yhtenä monesta. Mutta samapa se. En lähde edelleenkään syyttämään ketään kyseisestä toiminnasta, kunhan spekuloin käytettävissä olevan aineiston perustella eli pertsan palstaskitsoilujen perusteella. Kyllä ne trollit tietää itse paremmin ketkä he ovat ja minua ei asia kiinnosta... :)

Ps. En edes avaa ML-palstaa lukeakseen sen antia. Vielä vähemmän kirjoitan sinne. Mutta saathan sinä uskoa siihen mihin haluat. Niinhän suurin osa muistakin ihmisistä uskoo kaikenlaiseen... :)

Pps. Joku saa pitää fla.vion. se tuli sit kai rekisteröityä jonkun toimesta ja minän sillä nimimerkillä enää tänne kirjoita... :) Enkä tule kirjoittamaan tälläkään, enkä rekisteröi itselleni muutakaan nikkiä. Joten jää teille, rakkaat palstalaiset, arvailujen varaan missä olen asialla minä, jos olen... :)

Vaikkei sillä nyt mitään isompaa merkitystä olekaan, onhan kyse vain kuppaisesta sinkut-palstasta, niin olen sun kanssa täysin samaa mieltä mitä tulee mainitsemaasi henkilöön ja tilanteeseen. Ainakin minusta on hyvä tietää, että edes joku muu on samaa mieltä. Se on taas maailma ympärillä joka on hullu enkä minä.

Voin arvata, että tähän perään "joku" tulee sanomaan että sinä itse kirjoitit tän viestin, mutta onneksi me tiedetään molemmat miten asia on. :)

• Kkkllloiiiii

Miksi sinkut- palstalla pitäisi kovasti keskustella mitään älykästä? Sinkkuus on aiheena melko kaukana mistään älyllisestä, parinmuodostamisen tarve on verrattavissa syömiseen, nukkumiseen ja kakkaamiseen. Filosofia- ja psykologia -palstoilla on olennaisempaa keskustella ihmisen syvemmästä olemuksesta.

• siksi.tietenkin

Koska tämä on sinkut-palsta.
      Älykkäät ihmiset eivät jää ilman parisuhdetta.

• Vai Miten Se nyt meni NykyKulttuurissa.. Asiasta voi olla montaa mieltä.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Vai Miten Se nyt meni NykyKulttuurissa.. Asiasta voi olla montaa mieltä.. ;D

.. Ai`nii.. Sorry.. Eihän Älykäs ole välttämättä Viisas.. ;D

• useimmiten-fuulaa

Älyllisyys on yliarvostettua.

• m-i-e-z

Kuten tuo fla.vio laittoi, hän ei hengaile täällä. Mikäli hän esimerkiksi hengailisi, älyllisyys nousisi kuten kuuraketti laukaisuhetkellä. =P

Älyllisyys loistaa poissaolollaan ja ne kenellä sitä on, ei viitsi jatkuvasti haaskata sitä, eli käytännössä tuhota aivosolujaan täysin järjenvastaisiin aloituksiin ja viesteihin.

Toisinaan sinkut-palstalla on poikkeusellisen älyllinen ajankohta, jolloin älyllisyys vastaa Mensan jäsenien paikallisosaston virkistäytymisiltaa. Kyseessä on huoltokatko, silloin älyllisyys on huipussaan.

• 65456465675

Olen huomannut saman!

Välillä täällä on ihan älyttömän hyviä viestiketjuja, joissa huimaa älykkyyttä. Niin vivahteikkaita ajatuksia, että ne tekis mieli tulostaa ja pistää seinälle..

(Pertsaa ei oo nyt näkynyt, ja naiset on taas kerran suurimmaksi osaksi ajettu pois. Tosin myös P itse kunnostautui tässä. Grrr...)

Parempia aikoja odotellessa..

• Sen.tuntee
        65456465675 kirjoitti:

Olen huomannut saman!

Välillä täällä on ihan älyttömän hyviä viestiketjuja, joissa huimaa älykkyyttä. Niin vivahteikkaita ajatuksia, että ne tekis mieli tulostaa ja pistää seinälle..

(Pertsaa ei oo nyt näkynyt, ja naiset on taas kerran suurimmaksi osaksi ajettu pois. Tosin myös P itse kunnostautui tässä. Grrr...)

Parempia aikoja odotellessa..

Pertsa on kyllä tässäkin ketjussa öyhännyt.

• asioistatietävätaho

Siksi kun täällä kirjoittelee paljon naisia.

• lihatipunen

• Pihtarikurppa

Koska täällä on niin monta ätmiä ja muuta neitsytsetää.

• Miksiköhän sinkut-palstan edes pitäisi olla joku älykkyyden alttari? Sitäpaitsi, eihän täällä edes pysty keskustelemaan kovin älykkäästi kun palstanaiset lähtee aina heti henkilöhyökkäyksiin, ei synny normaalia keskustelua mihin tulisi jotain uusia näkökulmia. Aika-ajonhan täällä kyllä esiintyy jaarituksia jotka kai on tarkoitettu älykkyyden ilmentymiksi mutta ne on taas sitten kuolettavan tylsiä, ei niitä oikein jaksa lukea saati vastata.

• nbvtfghgfhgfh

Jos ei halua henkilöhyökkäyksiä, kantsii ehkä olla vähän vähemmän kusipää.

• kljhgsa

Eräät ei kyllä pysty normaaliin keskusteluun vaan aina toisten, yleensä naisten mollaamiseen ja itsensä korostamiseen. Kun ei sitä omaa naista kotona ole, jota voisi mollata niin tekee sitten täällä palstalla.

• nbvtfghgfhgfh kirjoitti:

Jos ei halua henkilöhyökkäyksiä, kantsii ehkä olla vähän vähemmän kusipää.

Sitä ehkä voisi olla vähän vähemmän kusipää jos eivät palstanaiset lähtisi aina alatyylisiin hyökkäyksiin, yleensä vieläpä puskista sen tekevät. Tai no ei ehkä sittenkään, eihän pelkkä totuuksien ylös kirjaaminen edes ole kusipäisyyttä vaikkei se totuus kiva kaikista olisikaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Sitä ehkä voisi olla vähän vähemmän kusipää jos eivät palstanaiset lähtisi aina alatyylisiin hyökkäyksiin, yleensä vieläpä puskista sen tekevät. Tai no ei ehkä sittenkään, eihän pelkkä totuuksien ylös kirjaaminen edes ole kusipäisyyttä vaikkei se totuus kiva kaikista olisikaan.

Hei, mikä sulla ja Pikkukakkosella on?

*huolissaan*

Kumpikin oletette ihan alapäin :(

• LinerT.2 kirjoitti:

Hei, mikä sulla ja Pikkukakkosella on?

*huolissaan*

Kumpikin oletette ihan alapäin :(

Kaipa se on kevään aiheuttamaa hienoista alakuloa. Tämänhän pitäisi olla sinkkuihmiselle parasta aikaa, parisuhteen hakua ja pesänrakennuspuuhailua valitun kanssa mutta me realisteina tiedämme ettei meille ole vastaavia riemuja luvassa kuin tämänmaailman jännämiehille. Olemme hieman siipi maassa mielestäni ihan ymmärrettävästi. Äläkä nyt vaan ala kannustamaan mihinkään hakupuuhiin, realisteina tiefämme myös sen ettei kunnollisia naisia ole, ainakaan niin paljoa että niistä kannattaisi lähteä kilvoittelemaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kaipa se on kevään aiheuttamaa hienoista alakuloa. Tämänhän pitäisi olla sinkkuihmiselle parasta aikaa, parisuhteen hakua ja pesänrakennuspuuhailua valitun kanssa mutta me realisteina tiedämme ettei meille ole vastaavia riemuja luvassa kuin tämänmaailman jännämiehille. Olemme hieman siipi maassa mielestäni ihan ymmärrettävästi. Äläkä nyt vaan ala kannustamaan mihinkään hakupuuhiin, realisteina tiefämme myös sen ettei kunnollisia naisia ole, ainakaan niin paljoa että niistä kannattaisi lähteä kilvoittelemaan.

Parittomana on ihan hyvä olla. Ajattele niitä kaikkia kamalia parisuhdesolmuja ja hölmöä sähläämistä toisen pillin mukaan... Nyt voit tehdä mitä vaan, eikä tarvi selitellä kenellekään.

Sinkkuna voi lähteä katselmaan terasseille, kun ihmiset alkavat vähentää vaatetustaan. Pikkukakkosta jo käskin lenkille, mee sinä kans. Ulkona on nyt upeaa, tekee hyvää mielialalle. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Parittomana on ihan hyvä olla. Ajattele niitä kaikkia kamalia parisuhdesolmuja ja hölmöä sähläämistä toisen pillin mukaan... Nyt voit tehdä mitä vaan, eikä tarvi selitellä kenellekään.

Sinkkuna voi lähteä katselmaan terasseille, kun ihmiset alkavat vähentää vaatetustaan. Pikkukakkosta jo käskin lenkille, mee sinä kans. Ulkona on nyt upeaa, tekee hyvää mielialalle. :)

Tuo on kyllä ihan totta, tänään(kin) tuli mieleen että aika helpolla sitä sinkkuna pääsee kun lukaisin tuon:

http://www.is.fi/perhe/art-2000005198532.html?ref=rss

Voihan noita vastaavia pyyntöjä sinkullekin tulla vastaan mutta veikkaan että perheellisille tulee enemmän ja sinkun on helpompi kieltäytyä.

Joo, pitää harkita, en nyt kuitenkaan ehkä tänään enää :)

• Sä et vaan tajuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1254
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      18
      867
    3. 68
      752
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      708
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      635
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      580
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      539
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      528
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      506
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      502
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      445
    16. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      441
    18. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      438
    19. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      417
    Aihe