Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisin+kyllä+aika+otettu+jos+joku+palstanainen+olisi+tuollaisen+päivityshässäkän+laittanut+minun+vaatimattomille+avauksille+:D
06.04.2017 17:43
Tjoo,+tuossahan+se+oli.
"Oikeasti?+Alle+100?+Olen+itse+nainen+ja+minulla+on+ollut+lähes+100+miestä+seksi-+ja/tai+parisuhdekumppanina.+En+ole+julkkis,+en+kaunis+tai+muutenkaan+merkittävä.
Eli+eikö+se+jos+minä+(1+nainen)+harrastan+seksiä+lähes+100+miehen+kanssa,+indikoi+että+miehille+on+ollut+huomattavasti+helpompaa+saada+seksiä+kuin+minulle?+Siinä+missä+vain+yksi+nainen+on+saanut,+lähes+sata+miestä+on+saanut."
Niin,+miettikääpäs+"En+ole+julkkis,+en+kaunis+tai+muutenkaan+merkittävä.",+siis+tuollakin+akalla+vaikka+ei+millään+tavalla+erotu+massasta+se+sata+seksikumppania.+Entäs+sitten+joku+viehättävämpi+tapaus,+lukema+saattaa+olla+vaikka+viisisataa.+Miettikääpä++mikä+oja+ja+allikko+on+miehen+osa.+Vaikka+ottaisit+suhteellisen+rumankin+naisen+on+sitä+polkeneet+kaikkien+mahdollisten+mantereiden+tautiset+visvakullit+ja+pääsette+sitten+jonon+viimeiseksi.+Ehkä+jopa+harkitsette+tehdä+lapsia+sen+huoran+kanssa+kun+kuvittelette+ettei+sillä+niin+montaa+kumppania+ole+ollut+vaikka+kuitenkin+on+ollut.+Ette+kehtaa+kysyä+asiasta+ja+vaikka+kehtaisitte+horo+valahtelisi+silmää+räpäyttämättä.
06.04.2017 17:12
Aika+imelän+ärsyttävällä+mainoksella+kalastelee+ääniä:
https://www.youtube.com/watch?v=i9giS9xQbC0
Jotenkin+vaan+ristiriitaista+kun+vihreiden(kin)+päätavoitteena+tuntuu+viimeaikoina+olleen+täyttää+maa+laittomilla+maahantunkeutujilla+eikä+suinkaan+luonnonsuojelu.
04.04.2017 21:04
Pitäisi+olla+aika+helppo+erottaa+henkilöhyökkäys+ja+yleinen+arvostelu.+Minulla+ei+ole+mitään+sitä+vastaan+jos+palstan+naiset+arvostelee,+arvostelisivatkin,+miehiä+yleensä+mutta+jos+minua+henkilönä+arvostellaan+ja+yleensä+ihan+tuulesta+temmatuilla+paskapuheilla+tottakai+se+on+loukkaavaa.
04.04.2017 20:40
Niin,+vähän+vaan+on+jo+liikaakin+valinnavapautta+jos+metitään+niitä+eilisiä+mielenosoitusuutisia.+Jos+ja+kun+kun+poliittisten+puolueiden+johto+yllyttää+ihmisiä+väkivaltaan+ja+anarkiaan+poliisia+vastaan+niin+se+ei+ole+enää+ihan+tervettä.+Politiikan+pitäisi+rakentaa+yhteiskuntaa,+ei+hajottaa+sitä.
04.04.2017 20:32
"Miten+on+sinkut,+oletteko+kiinnostuneet+yhteiskunnallisista+asioista+vai+onko+ne+jutut+teille+yhdentekeviä?+"
Olen+kiinnostunut+jonkin+verran.
"Jättääkö+joku+äänestämättä?"
Jätän+äänestämättä+koska+käytännön+vaikutusmahdollisuus+äänelläni+on+0,+sitten+voisin+ehkä+äänestää+jos+sen+netissä+helposti+klikkaamalla+voisi+tehdä.
04.04.2017 20:15
"Kun+oma+mies+ei+halua+kanssani+seksiä+harrastaa+ja+raskaudenaikaisten+hormonien+takia+olen+kiimaisempi+kuin+kukaan+koskaan,+olen+vakavasti+harkinnut+seksisuhteeseen+ryhtymistä."
"Ja+kyse+ei+ole+vain+9+kuukauden+puutteesta+vaan+jatkuvammasta+ilmiöstä+on+puhe.+Mies+ei+minua+halua+koskaan+velvollisuudentunteesta+panee+pari+kertaa+vuodessa.+"
Olisikohan+kannattanut+miettiä+edes+ehkäisyä+ennen+kuin+jyrähtää+paksuksi+miehelle+joka+ei+halua+harrastaa+sun+kanssa?+Nyt+sitten+olet+kiiimav..si+kanssa+pääsemättömissä+tuossa+miehessä+ja+jos+teet+niin+kuin+mies+haluaa+et+ole+koskaan+tyytyväinen+ja+jos+teet+niin+kuin+itse+haluat+tuskinpa+on+mies+tyytyväinen.+Muutaman+vuoden+ehkä+jaksatte+vielä+toisianne,+seuraa+ero+ja+lapsihan+siitä+eniten+kärsii.+Ihan+tuosta+että+että+piti+tehdä+lapsi+epäsopivan+miehen+kanssa+myönnän+sulle+viikon+aasinmyssy-palkinnon.
04.04.2017 20:02
"Pelkkä+komennusmies",+mitä+vikaa+on+komennusmiehissä?+Riippuu+vähän+miten+asiaa+ajattelee,+voisi+noinkin+tosiaan+ajatella.
"Mun+duunipaikalle+ei+suomalaisilla+"työmiehillä"+(hah+hah)+ole+mitään+asiaa..+"
Mikäs+sun+duunipaikka+on?+Satamahuora?+No+joo,+ei+ainakaan+kovin+isänmaallista+rajata+Suomalaisia+pois+teidän+"paremmasta"+vihakurppatyöyhteisöstä.
03.04.2017 21:20
Minä+en+kuitenkaan+hyökkää+henkiökohtaisesti+nimimerkkien+kimppuun+mikä+taas+palstanaisilla+tuntuu+olevan+tapana.+
Kysennalainen+moraalikäsitys????+Joo,+jos+juurikaan+sen+vuoksi+en+voi+harrastaa+enkä+harrasta+nettideittailua+tai+juuri+mitään+muutakaan+deittailua+koska+mulla+on+moraali+toisin+kuin+useimmilla+muilla+niin+väärältä+tuntuu+syytökset+moraalia+kohtaan+kun+valinnat+juuriki+moraalisesti+olen+tehnyt+ja+itse+siitä+kärsien.
03.04.2017 20:04
"Luin+kahvihetkellä+taas+huffingtonpostia.+Siellä+psykologit+väittivät+leipomisen+olevan+itsensä+ilmaisua,+mindfulnessia+ja+altruismia"
Huffington+post+onkin+laatulehti,+siellä+voi+odottaakin+olevan+tuollaista+mutta+kohta+varmaan+valhemedia+HS+julkaisee+vastinejuttunsa+jossa+joku+läski+feministiämmä+rääkyy+kuinka+leipominen+on+naisen+alistamista+ja+lokeroimista,+nyrkin+ja+hellan+väliin+tunkemista+eikä+siihen+pidä+kenenkään+suominaisen+suostua+edes+rahasta+kun+se+naisen+eurokin+on+vaan+80senttiä.+Sitten+sama+läski+femakko+mainostaa+siinä+jutussa+jotain+verenpunaisesta+langasta+virkattuja+vittuja,+ne+ilmentää+hänen+naiseuttaan+ja+kuukautisverta.
03.04.2017 19:56
Hienoa+että+kaltaisiasi+vielä+on.+Tiedänhän+minä+että+on+mutta+eihän+sitä+koskaan+voi+liian+usein+toistaa+kun+niin+moni+nainen+on+harhautunut+todellisesta+elämäntyöstään.+Sulla+ei+ole+hätää,+uratykkinaiset+jossain+vaiheessa+katuvat+urapanostuksiaan,+harmittelevat+kun+eivät+olleet+läsnä+lasten+kasvaessa,+sun+ei+tarvitse+harmitella.
03.04.2017 19:43
"Ihmissuku+olisi+tuskin+vuosituhansien+ajan+jatkunut+jos+kaikkien+aikojen+miehet+olisivat+olleet+noin+kranttuja+naisten+ulkonäön+suhteen.+"
Jos+vuosituhansien+ajan+naiset+olisi+olleet+samanlaisia+tatuoituja+siideripossuja+feminsitejä+kuin+nykyään+tuskinpa+tosiaan+olisi+ihmissuku+jatkunut.+Juna+meni+jo+länsiakalta,+se+saattaa+saada+vielä+jonkun+matun+panemaan+kun+se+matu+tahtoo+turhapaikan+mutta+länsimiehet+siirtyy+yhä+enenevässä+määrin+MGTOW:ksi.
03.04.2017 19:34
Riippuu+ihan+siitä+mitä+tavallisella+tarkoitetaan,+jos+tavallinen+on:
-+perusnätti
-+hoikka
-+Ei+hirverän+näkyvä+ja+räiskyvä+ulkoasu,+hillittyä+tyyliä
-+Hieman+ehkä+hiljainen
-+Tatuoimaton
-+Lapseton
-+Ei+ole+hirveästi+matkustellut
-+perinteisiä+arvoja+kunnioittava
Niin+kyllä+haen.
Jos+tavallinen+taas+on+se+tämän+päivän+tavallisempi:
-+Tatuoitu
-+kovaääninen+ja+riidanhaluinen
-+ylipainoinen
-+pitkin+eteläistä+pallonpuoliskoa+panomatkustellut+kansainvälinen+seikkailijatar
-+arvonsa+tunteva+(muka)
-+eronnut+useista+suhteista
-+omaa+lapsia
-+Feministi
jne.+
En+todellakaan+hae.
03.04.2017 19:22
Ei+ne+ihan+lorttoja+olleet,+molempien+kanssa+suhteilin+jonkin+aikaa,+toisen+viikkoja,+toisen+pari+vuotta+mutta+noista+kokemuksista+tosiasiaksi+vain+selkeni+että+nettitreffien+kautta+on+helppo+saada+seksiä+eikä+suinkaan+kaikki+miehet+ole+kuin+minä+joka+en+käynyt+pelkästään+panemassa.+Kuitenkin+kun+tuon+em.+tosiasian+sulle+kerroin+sinä+tietysti+vedit+omat+johtopäätöksesi+jostain+sarjapaneskelijasta.+Ei+se+että+tiedän+miten+helppoa+olisi+semmoiseksi+ryhtyä+tarkoita+että+olisin+itse+ryhtynyt+niin+ei+tunnu+kovin+hyvältä+ne+vedetyt+johtopäätökset.
En+minä+noita+naisia+ole+missään+arvostellut+vaan+naisia+yleensä+koska+yleensä+naiset+on+vaan+helppoja+ja+uskoo+eniten+paskanpuhujia+ja+aina+kaikista+pahinta+niistä+jotka+edes+yrittää+olla+rehellisiä.
++"Eiköhän+tämän+asian+käsittely+ole+saanut+nyt+hieman+liiankin+suuret+kehykset?"
No+enpä+tiedä+suuret+vai+pienet+mutta+kieltämättä+vähän+tympäisee+kun+palstanaiset+tuntuu+aina+haluavan+käsittää+väärin,+käyvät+tarkoituksellisiin+henkilöhyökkäyksiin+ja+paisuttelevat+asioita+halujensa+mukaan.
03.04.2017 19:03
"Kuka+on+palstan+pahin+jeesustelija?"
Kyllä+niitä+ovat+palstan+vihakurpat+jotka+tekee+rehellisyydestä+paheen,+estoitta+henkilöhyökkäyksiin+käyden+haukkuvat+täällä+meitä+suhteellisen+käyttämättömiä+miehiä+jotka+kun+rehellisyyttämme+olemme+kertoneet+vähistä+naiskokemuksistamme+olemme+saaneet+valtavasti+vihaa+niskaan+keksittyjen+ja+väärin+oletettujen+juttujen+kautta.+Itse+vihakurpat+taas+eivät+tietenkään+kerro+mitään+satojen,+ehkä+jopa+tuhansien+mulkkujen+ralleista+joita+niiden+punkissa+on+ajettu.+Vastaukseni+siis,+valehteleva+ja+panetteleva+vihakurppa+on+pahin+jeesustelija.
03.04.2017 18:48
Ei+kun+siinä+kävin+niin+että+asiat+vain+tapahtuivat.+Sen+naisen+kertoman+mukaan+ei+ollut+koskaan+saanut+niin+hyvää+seksiä+ja+sen+exä+sentään+oli+jännämies+niin+ei+mulle+ainakaan+mitään+alemmuuskompleksia+jäänyt,+päinvastoin.
02.04.2017 20:23
"Harmi+kyllä+jotkut+meistä+ovat+rehellisiä+ja+uskovat+että+mm.+pettäminen+on+väärin."
Juurikin+noin,+onkin+oikeastaan+melkeinpä+hauskaa+huomata+kuinka+täällä(kin)+naiset+palkitsee+rehellisyydestä+kun+taas+poskettomalla+valehtelulla+olisi+ihan+erilaiset+seuraukset.
02.04.2017 20:21
Ei+kun+minun+avaukset+vaan+on+niin+mainioita+niin+ne+ihan+vahingossa+lähtee+lapasesta,+en+tähänkään+odottanut+kuin+paria+raivokommenttia.+Mulla+ei+hirveästi+ole+pätemiselementtiä+mutta+tuossa+Pate+sanoo+fiksusti:
http://www.voice.fi/musiikki/a-132459
"Eihän+sitä+kusen+päähän+nousemista+itse+huomaa"
Tuli+heti+2000-luvun+naiset+mieleen,+teillä+on+ollut+liian+helppoa+liian+kauan+niin+tuollaista+tapahtuu.+Näkee+täällä+palstallakin+kuinka+perusteettomia+shaming+language+ja+häpäisy-yritys+kommentteja+juurikin+naiset+heittelee,+eivät+kai+muuta+osaa.
02.04.2017 19:33
Ei+tietenkään+kaikki,+pohjalla+on+aina+totuuksia+mutta+hauska+huomata+toisinaan+kun+tekee+vain+jonkun+hieman+provoavan+täkyn+niin+siitä+kehittyykin+sitten+ihan+kunnon+ketju.+Esim.+tämä+oli+sellainen+että+katsotaanpas+tarttuuko+palstan+raivonaiset+yhtään+tähän+ja+toimi+mainiosti.
02.04.2017 19:28
"Sun+jutut+on+niin+outoja+😂+"
Mun+juttujen+täytyy+olla+myös+aika+mainioita+kun+joskus+vähän+läpälläkin+tehsyt+avaukset+saavuttavat+niin+suurta+suosiota+ja+synnyttävät+ihan+oikeaakin+keskustelua.+Harva+palstanainen+pystyy+samaan,+ehkä+joskus+hetkittäin+toki+hekin+saa+edes+jotain+keskustelua+aikaiseksi.
02.04.2017 19:17
995 / 1041