Vauva-palstalla joku nainen sanoi että koska hän on tavisnaisena saanut seksiä noin sadalta mieheltä, niin se on todiste, että seksin saaminen on miehille helpompaa, koska sata miestä on saanut seksiä, mutta vain yksi nainen saanut seksiä sadalta mieheltä. Aukotonta päättelyä. Siitäs saitte ätmit jotka luulette että seksin saaminen on naisille helpompaa!
Vastaukset 15
- hghghghghggh
http://www.vauva.fi/keskustelu/2835276/saako-naiset-oikeasti-helpommin-miehia-kuin-miehet-naisia
Joo luin äsken saman viestin tuosta ketjusta, eeeeeei helvetti :D Juuri tuollaista loogista päättelyä naiset aina harrastavat.
Onhan se niille sadalle ollut helpompaa, jos nainen on iloinen antaja. Mutta monta sataa miestä on vielä ilman.
Nainen on kuitenkin saanut sadalta mieheltä ja ne sata vain yhdeltä naiselta kenties. Mjoo.- yksinkertaista
Miehille seksin saaminen helpompaa=alhainen moraali.
100 miestä saanut vs 1 nainen saanut. - Voihuokaus
Näitä lukiessa välillä hävettää olla nainen.
Mielelläni trollaamiseksi sanoisin mutta joillain naisillakin on tuo ajatuksenkulku älytöntä (aiheet vaa eri mitä joillain miehillä).
Mutta on totta hitunen silti.. Meinaan miehellä on käsittääkseni helpompaa "saada" tuntemattoman kanssa eikä niin nöpönuukaa mihin tökkii.
Nainen vaikka helpommin löytäisi jonkun pökkimään niin se saanti on vaikeampaa -pl.ne naiset jotka kuulemma saa helposti kun vaan tökkäsee.. En kuulu heihin.
Miehille on myös parempi tarjonta maksullisten kautta. ;) On mistä valita pituuden, olemuksen ja hiusten väristä mielensä mukaan. - Teknomulkku
Mjoo
Mikä ihme tuo nyt on, tai edes aihe?
Itse olen pannut noin sataa naista, mutta en ole koskaan saanut.
(hihitystä)- Teknodonitsi
No siis ehkä n. kahdeksankymmentä.
Jos mun ikävuosista pudotetaan toi seiska pois, niin jää pillu per vuosi.
Ai kun muistaisi heidät kaikki, mutta kun ei.
(reps) - Teknodonna
Teknodonitsi kirjoitti:
No siis ehkä n. kahdeksankymmentä.
Jos mun ikävuosista pudotetaan toi seiska pois, niin jää pillu per vuosi.
Ai kun muistaisi heidät kaikki, mutta kun ei.
(reps)Mikä tässä on se oleellisin osuus on se että matematiikka ei päde muistoissa.
Kaikki on samaa puuroa.
Ja kun kehität puuron ymmärtämiseen yhtälön, niin olet perillä todellisuudessa.
(kannattaa tehdä se nopeasti, sillä aikaa ei ole puuron kanssa hukattavaksi)
(hihitystä)
Tjoo, tuossahan se oli.
"Oikeasti? Alle 100? Olen itse nainen ja minulla on ollut lähes 100 miestä seksi- ja/tai parisuhdekumppanina. En ole julkkis, en kaunis tai muutenkaan merkittävä.
Eli eikö se jos minä (1 nainen) harrastan seksiä lähes 100 miehen kanssa, indikoi että miehille on ollut huomattavasti helpompaa saada seksiä kuin minulle? Siinä missä vain yksi nainen on saanut, lähes sata miestä on saanut."
Niin, miettikääpäs "En ole julkkis, en kaunis tai muutenkaan merkittävä.", siis tuollakin akalla vaikka ei millään tavalla erotu massasta se sata seksikumppania. Entäs sitten joku viehättävämpi tapaus, lukema saattaa olla vaikka viisisataa. Miettikääpä mikä oja ja allikko on miehen osa. Vaikka ottaisit suhteellisen rumankin naisen on sitä polkeneet kaikkien mahdollisten mantereiden tautiset visvakullit ja pääsette sitten jonon viimeiseksi. Ehkä jopa harkitsette tehdä lapsia sen huoran kanssa kun kuvittelette ettei sillä niin montaa kumppania ole ollut vaikka kuitenkin on ollut. Ette kehtaa kysyä asiasta ja vaikka kehtaisitte horo valahtelisi silmää räpäyttämättä.- jep.jepp
Jep. Itse en uskaltanut edes kysyä viime naiseltani että montako miestä hänellä on ollut. Veikkaan että lukema olisi ollut niin iso etten olisi kestänyt sitä tietoa.
Yhdenillanjuttuja sanoi olleen.. :/ - Naiset_nussii_kaikkia
jep.jepp kirjoitti:
Jep. Itse en uskaltanut edes kysyä viime naiseltani että montako miestä hänellä on ollut. Veikkaan että lukema olisi ollut niin iso etten olisi kestänyt sitä tietoa.
Yhdenillanjuttuja sanoi olleen.. :/Siitä voi jo päätellä että niitä on kymmeniä ellei satoja. Keskustelin nuoruuden exäni kanssa viime talvena ja hän tunnusti että meidän eron jälkeen oli ollut n. 150 eri miestä petikumppanina.
Kuvaavaa oli että ei itsekään ollut laskuissa pysynyt ja se oli suurinpiirtein arvio :D - DoubtofOrder
Eli kun yleistämme tämän kaikkiin naisiin, niin Suomessa on 100 miestä, jotka ovat panneet 2 miljoonaa naista.
Toisaalta voisi ajatella, että jos 1% naisista olisi näin aktiivisia, niin 100% miehistä tulisi hoideltua ja ätmitkin saisivat.
Älkää yleistäkö. - eurotkehiin
Helpommin tuo naisen kertoma trolli logiikka olisi ilmaistavissa kumpiko saa enemmän esim niin että miehet ja naiset olisivat euroja. Nainen on saanut sata euroa. No käännetääs sitten sen naisen trollilogiikan toinen puoli. Yksi mies niistä sadasta on saanut kerran eli euron. Kummallako on enemmän euroja? Niinpä. eli mies 1e ja nainen 100e. Kumpiko sai enemmän?
- DoubtofOrder
Tasa-arvon saavuttaaksemme on aika palauttaa miehille hieman naisten seksuaalisesta vallasta. Ja mikä parasta, avaimet ovat jo teillä arvon miehet! Aloittakaa seksilakko. Heti. Olisi oikeasti tosi kiintoisaa nähdä, mitähän sitten tapahtuisi? Tästä pitäisi aloittaa uusi ketju.. Näkisimmeköhän paljonkin rikkureita?
- Sitä_samaa
Tolla logiikalla varatun miehen kanssa tapailevaa naistakin kutsutaan huoraksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691072- 64862
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66856- 53838
- 187832
- 42706
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72702Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi56689Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28624Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42538
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S51538Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47464Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169464- 18458
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9384J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382