Miksi minun avaukset on top 2:ssa?

Vähän kyllä ihmettelen kun palstanaisten mukaan allekirjoittaneen avaukset on ihan paskoja eikä niitä viitsi lukea niin miksi kuitenkin tuossa "Luetuimpia" kohdassa väitetään että minun tekemät avaukset on 2 luetuinta? Ajatella jos fiksut palstanaiset ja ne harvat miehet joita täällä naiset fiksuina pitää tekisivät muutamankin laadukkaan avauksen ne varmaan olisi tosi suosittuja, itsekin mielelläni niihin kommentoisin. Tehkää hyvät ihmiset avauksia niin meidän huonojen ei tarvitse sitten olla luetuimpia.

10

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpä.....

Taikka sitten selain on hätetty päivittämään ja uudelleen lataamaan kyseistä sivua useiksi tunneiksi joka 5 sekunnin välein. Esim.

Näinhän sitä saa vaikka minkä aloituksen tuohon luetuimpien aloitusten joukkoon.

• Olisin kyllä aika otettu jos joku palstanainen olisi tuollaisen päivityshässäkän laittanut minun vaatimattomille avauksille :D

• Palstanainen
        Harmaaritari kirjoitti:

Olisin kyllä aika otettu jos joku palstanainen olisi tuollaisen päivityshässäkän laittanut minun vaatimattomille avauksille :D

Taikka sinä itse.

• Aki.Palstamäki

Avauksia on helppo tehdä ja pikkaisen palstaillut ihminen tietää kyllä yleensä milloin ollaan tekemässä kiinnostavaa avausta. Kiinnostavat avaukset ovat palstan tärkeintä antia, ne saa ihmiset palaamaan palstalle.

On silti eri asia tehdä avaus joka johtaa aitoon keskusteluun sen sijaan että tekisi avauksen joka johtaa jo ensi riviltä suoraan asemasotaan. Liiallinen saman asian jankkaaminen kyllä kerää lukijoita, mutta ei välttämättä anna kaikille sitä mitä keskusteluilta odotetaan.

• " Liiallinen saman asian jankkaaminen kyllä kerää lukijoita"

Eikös sen pitäisi olla juurikin toisinpäin? "Taas näitä, jätänpä lukematta" olisi luonnollisempi seuraus jankkaamiselle.

• Aki.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

" Liiallinen saman asian jankkaaminen kyllä kerää lukijoita"

Eikös sen pitäisi olla juurikin toisinpäin? "Taas näitä, jätänpä lukematta" olisi luonnollisempi seuraus jankkaamiselle.

Jankkaavissa ketjuissa on vastakkainasettelua, se saa jengin käymään ketjua läpi mutta kokemus voi silti olla negatiivinen.

Täältä puuttuvat lähes kokonaan hyvän mielen ketjut, tilalla on jankkaus.

• m-i-e-z

Miten sivuston laskukaavake toimii? Toimiiko se niin, että kun avaat keskustelun, se laskee yksi. Tuleeko kaksi jos päivität välilehteä?

Mikäli käyt sen 50 kertaa katsomassa ja vastaamassa omaan avaukseesi, se taitaa olla 50-lukukertaa. Jokainen sivuston päivityskerta, kun sivustolla tapahtuu muutoksia mm. lähetät viestin, se saattaa olla sen jälkeen uusi lukukerta.

Kurpat Hockey vs. Team ATM saattaa käydä hyvinkin syvällistä "keskustelua", erittäin merkityksellisillä asioilla. Nyt kun siellä keskellä kenttää kaikki antaa poikittaista minkä pystyvät, niin jokainen reagoi siihen poikittaiseen.
      (Eli, kun joku vastaa sinulle tai kyseiseen keskusteluun, 12-ihmistä reagoi siihen. Aina kun viestiketjuun tulee uusi kommentti, samat 12 henkilöä reagoi ko. avaukseen. Klikaten klikkaillaan uutta poikittaista ajatellen.)

Sitten ne erotuomarit (trollit), jotka haluavat pitää hauskaa muiden kustannuksella. He varmasti viheltelevät lukukertoja enemmän kuin ko. joukkueet yhteensä.

• Joo en tiedä miten toimii, loogisinta kai olisi ettei ottaisi yhdeltä kuin yhden lukukerran, sopisi minulle ihan hyvin.

• yksinkertaista
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo en tiedä miten toimii, loogisinta kai olisi ettei ottaisi yhdeltä kuin yhden lukukerran, sopisi minulle ihan hyvin.

Ketjun lukukerta=lukukerta.

• Pillujen--asiantuntija

Minun avaukset on aina suosittuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe