Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anteeksipyynnöt+on+osoitettuja+,+eli+henkilökohtaisia.+Joten+ei+muuta+kuin+kahlaamaan+kirjoituksiani.+
Tuosta+homottamisesta+onko+olemassa+sen+vastine+heterouttamien+???
Vai+mistä+tuossa+lienee+kyse+?
02.04.2017 21:59
No+olenpa+muutaman+aloituksen+itsekkin+tehnyt+mutta+turhaan.+
Ja+siis+mitä+ihmettä+tarkoittaa+homottaminen+?
+
Uskovaisista.+Aina+en+ole+ollut+samaa+mieltä+asioista+mutta+kuten+sanottu+jos+olen+henkilökohtaisuuksiin+mennyt+ja+jotakuta+haukkunut+niin+pyydän+kyllä+anteeksi,+ihan+vaikka+uudella+ketjulla.
Niin+paljon+on+rapaa+tullut,+että+ymmärrän,+että+et+kovin+arvossa+minua+pidä+mutta+sen+verran+olen+mies,+että+anteeksi+pyydän+jos+olen+nimitellyt+ja+teenpä+sen+vielä+ihan+rekatulla+nimerkillä.
02.04.2017 21:53
Kukapa+tuota+nyt+ei+olisi+osakseen+täällä+saannut.+Tälle+palstella+kaivattaisiin+kyllä+kipeästi+uusia+"puheenaiheita"+ja+kirjoittajia.+
Aika+väsyttävää+on+tämä+jankkaus+tästä+yhdestä+asiasta+;)+Ikäänkuin+ei+mitään+muuta+elämässä+olisi.
02.04.2017 21:45
Ei+kannata+ihan+kaikkea+uskoa+mitä+saarnaajat+huutaa.+Maapallon+väkimäärä+lienee+7-+8+miljardia+.+Yhdessä+miljardissa+on+9+nollaa+,+tuon+jälkeen+tulee+sitten+biljoona+jossa+jo+12+nollaa.+:D
02.04.2017 21:41
Niin+Mattia+olen+käyttänyt+muutaman+kerran+esimerkkinä+tästä+avioliiton+pyhyydestä+kirjoittaessani+(pahoittelut+hänelle+mutta+6+on+kyllä+aika+murskaavaa)+
Yhtään+raporttia+en+muista+.+Tosin+en+mene+vannomaan,+ehka+Matti+kirjoittaa+raporttejakin.
02.04.2017 21:30
Itseasiassa+ihan+puhdas+vasemmistolainen+ajatusmaailma+ei+ole+koskaan+hyväksynyt+jotenkin+heikompien+huolehtimista.+Tuo+70-+luvun+vasemmistolaisuus+perustuu+siihen+"jos+olet+tuottava"+yksikkö+koneistossa+niin+sinusta+huolehtitaan.
02.04.2017 21:26
Niin+jos+olisin+ikäni+kirkkoon+kuulunut+homo,+menisin+tämän+kokeilemaan+;)
Ja+todellakin+jos+joku+maksaa,+on+maksaja+kirkko,+ei+valtio.
02.04.2017 21:21
Ei+vissiin+kauheesti+ole+luettu+jos+veikkaat+,+että+200+miljardia+:d
02.04.2017 21:18
No+etköhän+sinä+ole+jo+eronnut+hyvän+aikaa+sitten.
Siinä+mielessä+täytyy++kuitenkin+kompata+nyt+(koska+aina+rehellinen+olen)+niin+tässä+kirkko+tekee+nyt+väärin,+tai+jos+kirkko+haluaa+lähteä+ottamaan+kantaa+suomen+maallisiin+lakeihin+niin+aloittaa+voisi+sitten+vaikka+sieltä+omasta+pesästä,+eli+spn-+avioliitosta+;)
02.04.2017 21:17
No+pahimmat+eropykälät+nähdään+sitten+oliko+se+toukouussa+kun+kirkolliskokous+ottaa+tai+pitäisikö+sanoa+joutuu+ottamaan+kantaa+spn-+avioliitto+asiaan.
Suurinosahan+kirkon+jäsenistä+on+ns.+nukkuvia+jäseniä.+Hyvin+harvat+konservatiiveja+saatika+näitä+ns.+nahkapäitä+,+eli+heistä+ei+mitään+hirveitä+eroaaltoja+saada.+Ja+siis+tuo+ei+ole+henkilökohtainen+mielipide+vaan+perustuu+kokemukseen,+aikoinaan+jo+Räsänen+liikutti+muuttamaa+liberaalia+ja+kulttuuri+kristittyä.
Vaikka+ei+sillä+jotenkin+tiettyjen+lahkojen+sympatiat+on+ihmeellinen+asia+näihin+nahkapäihin+kun+muistan+sen+äänestyksen+mv.+sivuilta+"ketkä+ovat+ärsyttävimpiä"+no+toki+muslimit+pitivät+paalupaikkaa+mutta+yllätys+,+yllätys,+helluntailaiset+toisena.+
Eli+jos+olisin+helluntailainen+niin+hirveäasti+sinne+nojailisi.+Vaikka+yhteiskunnallisesti+vallitseva+liberaali+ajatusmaailma+tuntuu+kovin+vieraalta+kannattaa+myös+muistaa+asian+kääntöpuoli+se+antaa+ja+takaa+tietyt+oikeudet+myös+helluntailaisille.
02.04.2017 21:07
Mitään+demoneja+ei+ole+olemassa+joten+lopeta+tuollainen+valehtelu.
02.04.2017 20:46
Eikö+mielestäsi+tässä+asiassa+kirkon+toiminta+ole+ollut+vähintäänkin+kaksinaamaista+?
Tarkoitan+tuolla+siis+sitä,+että+jos+ihan+alunperinkin+olisivat+synniksi+homojen+väliset+suhteet+luokitelleet+niin+silloinhan+homma+olisi+ihan+"pihvi"
Ihan+kuten+olen+aikaisemmin+kirkoittanut,+vaikka+en+tasa-arvon+kannalta+arvosta+vapaakirkon+linjaa+mutta+tyyli+millä+he+sen+tekevät+saavat+kyllä+ehdottomasti+"ropsit"
02.04.2017 20:45
Niin+Jeesushan+oli+tavallaan+aikamme+ensimmäinen+"oikeustaistelija"+eikä+suinkaan+mikään+yhden+synninmies+vaikka+palstalta+äkkiä+voisi+saada+sellaisen+kuvan.
Ja+raamatun+mukaanhan+ei+suinkaan+ole+niin,+että+jos+teet+parannuksen+on+kaikki+vanha+unohdettu+vaan+kyse+on+ehkä+enemmänkin+uudesta+mahdollisuudesta.
02.04.2017 20:35
No+tuohan+on+totta.+Tiettävästi+yhtään+tuollaista+ei+ole+tavattu.+Vaikkakin+elokuva+manaaja+aikoinaan+sai+tämänkin+pojan+hiukset+nousemaan+pystyyn+:d+
Me+kirkko+liberaalit+ei+kuitenkaan+edelleenkään+harrasteta+tuollaista+tai+pitäisikö+pitkän+historian+kaavan+mukaan+sanoa,+ettei+enään.
Joka+tapauksessa+pidän+noita+todella+vaarallisina+marginaali-ilmiöinä+joihin+pitäisi+puuttua.
02.04.2017 20:30
Niin+jos+ihminen+palkitaan+kuten+hänet+on+palkittu,+niin+aikuisten+oikeasti+jo+siinä+pitäisi+herätyskellojen+soida.+Kuten+todettu,+en+tiedä+yhtään+suomalaisen+ylä-asteen+suorittanutta+joka+uskoisi+meidän+ratsastaneen+dinosauruksilla.
Hovid+on+opettanut+lukion+matematiikkaa,+no+ei+ihmekkään,+että+Morgan+Spurlock++kävi+ihmettelemässä+suomalaista+koulujärjestelmää+ja+nimenomaan+sitä,+ettei+opettajaksi+ihan+kaikki+kelpaa.
02.04.2017 20:26
Voi+kun+en+ole+Räyhis+mitä+tuo+nyt+sitten+tarkoittaakaan,+ilmeisesti+jotain+samaa+kuin+homottaja,+vassu....
Ensimmäiseen+kuten+sanottu+jos+olen+jotakuta+nimitellyt+ja+loukannut,+heti+pyydän+anteeksi.+Homottaminen+on+vaikeaa+melkeen+30+v+avioliitossa+tai+siis+miten+se+onnistuu+tai+siis+paremminkin+mitä+homottaminen+tarkoittaa+?+Sitäkö,+ettei+halua+hirttää+homoja+ensimmäiseen+oksaan+mikä+kohdalle+sattuu+?++Vassu,+en+ainuttakaan+kertaa+ole+edes+kunnallisvaaleissa+vasemmistoa+äänestänyt.+Lukuunottamatta+yhtä+kertaa+kun+jäi+äänestäminen+olen+aina+antanut+ääneni,+kokoomuksen+tai+keskustan+edustajalle.+Ihan+kaikkia+ei+jaksa+muistaa+mutta+sukupuolijakauma+mutulla+olisi+ehkä+30%+naisille+ja+70+%+miehille,+ei+sillä,+että+naiset+olisivat+huonompia+vaan+tuo+liittyy+ikä+sekä+maantieteellinen+sijainti.
02.04.2017 20:06
Aloittajasta+en+tiedä+mutta+jos+itse+olet+uskossa+oleva+heteromies+niin+ei+se+taida+ihan+tervettä+olla+sekään,+että+aikasi+käytät+homojen+hommia+miettien.
En+kyllä+ihan+varma+nyt+ole+kun+pitkässä+avioliitossa+ja+ihan+pesunkestävä+hetero+olen+mutta+luulisin,+ettei+homot+mieti+heteroiden+suhteita+jne.+:o
02.04.2017 19:56
Profetia+palstaa+lienee+melkein+viimeisiä+jonne+nyt+ylipäätänsä+kannattaa+mennä.+Monen+monta+ja+kertaa+monta+delirum-huuruista+kirjoitusta.
02.04.2017 19:53
Kyllä+tarvitsee+jos+oma+toiminta+ei+ole+ollut+suoraselkäistä.+Ei+voi+tehdä+yhtäällä+toista+ja+näytellä+"Pyhtäällä"+toista+.+Tuota+ei+Raamatun+sanakaan+hyvällä+katso.
02.04.2017 19:47
Niin+näin+se+sitten+tulee+pää+vetäjän+käteen+tässäkin+hommassa+;)
02.04.2017 19:44
122 / 179