Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

3577

1. Sinun+jutuistasi+on+kyllä+jo+aikaisemmin+paistanut+jo+sellainen+"naisviha"+tai+etenkin+viha+tasa-arvoisia+naisia+kohtaan+ja+tämäkään+ketju+ei+poikkeusta+tuossa+asiassa+tee.Koeta+nyt+kuitenkin+vaan+uskoa,+ettei+suomessa+saa+enää+syrjiä+naisia+vaikka+se+kuinka+edes+hetkellisesti+nostaisi+kaltaistesi+"miesten"+itsetuntoa.+Noista+Raamatun+ohjeista+sen+verran,+että+koetappa+muistaa+,+että+on+siellä+paljon+muitakin+ohjeita+annettu+kuin+vain+,+että+"näillä+voitte+yrittää+kätevästi+oikeuttaa+jonkun+ihmisryhmän+syrjinnän"
  2. En+minä+kuvittele+tietäväni+kaikkea+vaikkakin+muuallakin+käyty+kuin+Ruotsissa+ja+Norjassa,+tosin+70+-+luvulla+ei+koulunkäynniltä+vielä+ehtinyt.+Itsehän+tavallaan+tämä+puheeksi+otit+kun+väitit+minua+aikaisemmin+"syntyperäiseksi+kepulaiseksi+maajussiksi+jolla+ammatinvalinta+mennyt+perseelleen"Seipäisiin+laitettiin+viimeksi+varmaan+heiniä+70+-+luvulla+,+että+ei+ihan+tuore+tapaus.+>Mikä+sinä+olet+itkemään+muiden+sossun+rahojen+perään?+Mistäs+tiedät+kenenkään+elämän+kohtaloita,+miksi+kukin+on+milläkin+eläkkeellä?+>+Te+maahanmuuttoa+vastustavathan+tuota+teette+.+Toisin+sanoen+kadehditte+noiden+ihmisten+tukia.+En+missään+ole+myöskään+sanonut,+että+kaikki+työttömät+olisivat+laiskoja+tai+,+etteikö+ihmistä+pitäisi+auttaa+jos+se+todella+apua+tarvitsee.+Enkä+edes+ole+mikään+kukkahattutäti+mitä+tulee+pakolaispolitiikkaan+.++Enkä+sinuna+muutenkaan+huutelisi+tuosta+yleistämisestä+kun+noin+yleisesti+puhut+pakolaisista+,+että+ovat+"pakoloisia,+matuja+ja+vuohenpökkijöitä"+Tuohan+on+ihan+pelkkää+rasismia+koska+jokainen+vähänkään+älyllä+varustettu+ymmärtää+sellaisen+asian,+että+myös+he+ovat+yksilöitä+.+Aivan+kuten+sinä+ja+minä,+vaikka+molemmat+ilmeisesti+suomalaisia+olemmekin.