Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+meillä+ainakin+on+melkeen+kirkko+täynnä+ja+jos+ajattelee+väestömäärään+niin+se+on++aika+hyvin,+ei+mikään+kauhian+iso+kylä+meinaan+olla.
Jos+haetaan+argumenteiksi+jotain+Mooseksen+kirjoittamia+niin+on+kait+sanomattakin+selvää,+että+niitä+joko+noudatetaan+tai+sitten+ei+.+Ei+kait+tämä+mitään+rusinapullaa+ole+jossa+vaan+plokataan+parhaat+päältä.
20.02.2017 21:07
Kyllä+minä+ihan+mies+olen,+naisellisuudesta+en+löisi+lantteja+likoon+reilu+180+cm+ja+sellanen+110+kg,+me+maaseudun+pojat+ollaan++aika+riuskaa++,+ei+tartte+kauheesti+punttia+nostella.
Ei+,+tässä+spn-avioliitto+laissa,+kuten+sanoin+ei+kosketa+henkilökohtaisesti+mutta+se+on+tasa-arvoa+ja+mitä+palstalla+on+nähty+kirjoituksia+kun+suoranaisesti+valehdellaan+asioista.
Hyväksyn+ihan+sen+jos+joku+ihminen+sanoo,+ettei+homot+voi+mennä+naimisiin+koska+Mooses+jo+kirjoitti+niin+mutta+sitten+myös+elää+sen+mukaan+;)
Ja+hyväksyisin+senkin+jos+kirkko+tekee+jonkin+ns.+nahkapäätöksen+asiassa,+eli+oikeudenmukaisuus+ennenkaikkea.
20.02.2017 20:32
No+sinä+voit+nimittää+minua+ihan+miksi+haluat;)+Kuka+kissanhännän+nostaisi+ellei+kissa+itse.
>Ahaa+sinut+on+saatu+luulemaan+että+olet+heikomman+auttaja...Sitten+ei+ole+kyllä+mitään+tehtävissä>+
En+minä+mitään+luule.+Olen+aina+ollut+siinä+hyvä+,+onnekseni+jopa+sain+ammattinikin+puolesta+sitä+tehdä.+Tasa-arvo+on+nimittäin+se+kaunein+kukka+;)
20.02.2017 20:02
No+itseasiassa+käyn+noin+kerran+viikossa+kirkossa.+Joskus+voi+jäädä+välistä+kun+maatilalla+eletään+niin+aina+ei+ehkä+pääse.
Ja+olen+mies.+Minua+on+aina+kiinnostanut+ihmisten+tasa-arvo,+ihmisoikeudet,+luonnonsuojelu+jne....
Siis+täysin+paatunut+liberaali+joka+on+aina+heikompien+puolella+;)+
Onhan+toi+ihmisessä+ihan+kamala+valuvika.
20.02.2017 19:17
No+enpä+kuunnellut+mutta+mitä+Turusen+juttuja+on+tullut+luettua+niin+kyllä+siinä+näyttäisi+olevan+hänellä+itsellään+se+ajatusmaailma+"housulähtöistä"
Kamala+henkinen+kiima+näyttäisi+olevan+juurikin+homouteen,+lesboista+niin+viis.
+Freud+olisi+varmaan+tuon+luokitellut+asiaksi+jota+henkilö+piilotajuisesti+toivoo+ja+etsii.
20.02.2017 18:53
Nimenomaan+ja+vaikka+ei+itseäni+henkilökohtaisesti+kosketa+mutta+niitäkin+ihmisiä+on.+Ajatellaan+,+että+ihminen+joka+on+ikänsä+kuulunut+kirkkoon+joutuu+nyt+hattu+kourassa+kerjätä,+että+voisiko+joku+jossain+takahuoneessa+vihkiä.
Toukokuussa,+ihan+aikuisten+oikeasti+olisitko+itse+odottanut+kuukausia+tai+kenties+jopa+vuosia,+että+pääsee+vihille+?
Olen+itse+kirkonjäsen+ja+sellaiseksi+kulttuurikristyksi+vähintään+kasvatettu+ja+näen+kirkon+toiminnassa+paljon+hyvääkin+mutta+se,+että+ensin+mainostitte+itseänne+kuinka+homot+ja+lesbotkin+kelpaavat+ja+nyt+sitten+ratkaisujen+hetkillä+piiloudutte+sinne+omien+diiba-daaba+....taakse.
Falskiahan+tuo+on+.
20.02.2017 18:46
Joko+vastaat+mitä+on+heterokriittisyys?
Miten+tuo+näkyy+ns.+arkielämässä
Tai+vaihtoehtoisesti+voit+vastata+miten+näkyy+arkielämässä+homokriittisyys?
Nimittäin+nämä+on+kyllä+ihan+tuntemattomia+sanoja+suomenkielessä++joten+avaa+nyt+ihmeessä+mitä+nämä+kyseiset+sanat+tarkoittavat?
19.02.2017 18:20
Juuri+näin+näkisin+asian+itsekkin.+Eihän+se+nyt+vaan+käy,+että+jos+jollakin+on+ollut+suhteellisen+kupruton+ja+mukava+elämä.
Ei+,+ei,+tosi+uskovaksi+pääsee+vissiin+vain+deliriumin+kautta.
19.02.2017 17:52
Ihan+teidän+omissa+kuvissa.+Kukaan+ei+kirkkoa+painosta,+kirkko+vaan+on+itse+itsensä+pelannut+tässä+asiassa+pussiin.
Mitä+muuten+on+homokriittisyys+?+Onko+olemmassa+heterokriittisyyttäkin?+
Ja+miten+nuo+niinkuin+käytännön+elämässä+näkyvät
19.02.2017 17:45
>+Eräät+avioliittorevisionistit>
Eli+ketkä+?
Ja+ei+me+enemmistö+kansa+aleta+teitäkään+vainoamaan,+ei+vaikka+toivoisitte.+
Ihan+vaan+koska+ollaan+niitä+liberaaleja+;)
19.02.2017 17:33
Tuohonkin+vaikea+vastata+koska+en+ole+edes+koskaan+ajatellut+asiaa.+Vaimon+kanssa+olen+tässä+vaan+taivaltanut+no+aina+ei+ole+ollut+helppoa+mutta+yhdessä+ollaan+vieläkin+,+joten+toisia+ei+edes+tarvitse+miettiä.
19.02.2017 17:02
Pirkkoa+ei+kannata+kuunnella+koska+pelkkä+huijari.
19.02.2017 16:50
No+älä+kiukuttele,+ei+se+muiden+vika+ole,+ettei+tollasta+vaan+ole.
19.02.2017 16:33
Itseasiassa+täytyy+sanoa+tästä+alfasta,+että+siellä+on+kyllä+ihan+hyviäkin+ohjelmia+(en+tarkoita+jenkkien+saarnausohjelmia)+viimeksi+katsoin+,+nimeä+en+enää+muista+mutta+siinä+"kierrettiin"+amerikkaa+moottoripyörillä.
Oikein+mukava+ohjelma+juurikin+siinä+mielessä+,+että+siellä+oltiin+niissä+ei+niin+tutuissa+turistiympyröissä+ja+ihan+ihka+oikeita+ihmisiä+myöskin.
19.02.2017 16:09
Niin+kait+ne+pitääkin.+Enkä+minä+ainakaan+koskaan+joutunut+lapsiani+puolustamaan+"homo-kehdonryöstäjiltä"+
Ja+niin+heterosta+syntyneet+lapset+?+No+mistäs+sitten+nämä+homot+on+tulleet?
Oikeesti+jotain+rajaa+:D
19.02.2017 15:59
Niin+no+mitä+merkitystä+sillä,+että+homotkin+pääsevät+naimisiin+on+sinun+aitoon+avioliittoon+?+
Itse+en+ole+ainakaan+huomannut+yhtään+minkään+muuttuneen.
19.02.2017 15:14
Ei+Arto,+olet+ymmärtänyt+väärin.+Kannattaisiko+lopultakin+lukea+mistä+siitä+eutanasia+lakialoitteessa+on+kyse+???
19.02.2017 15:10
Vakaassa+ensimmäisessä+ja+ainoassa++aidossa+avioliitossa+jo+yli+kaksikymmentä+vuotta+ja+en+ole+aikonut+vaihtaa+joten+vähän+vaikea+vastata+tuohon.
19.02.2017 14:55
Niin+kyllä+kait+tuo+jo+jonkunlaisen+lapsiarvioinnin+kattaa+tai+ainakin+siltä+osin+mitä+muistakin+perhemalleista+on+tehty+.p
Toisekseen+tämä+aa-porukka+ei+niitä+oikeasti+ole+koskaan+lasten+hyvinvointi+kiinnostanut,+muutenhan+olisivat+muutenkin+asialla.+Kyseessä+oli+onneton+yritys+jolla+yritettiin+naamioida+omia+antipatioita+muka+huolestuneeksi+asioiden+tilasta.+Onneksi+suomen+kansa+ja+näköjään+jopa+kansanedustajat+näkevät+valheiden+taakse.
19.02.2017 14:53
Ahviolla+tässä+taitaa+se+pahin+valuvika+olla+mutta+kait+se+sitten+on+noin+jos+elämää+tarkastelee+avaimenreijästä,+tosin+sillä+kohtaa+kannattaisi+muistaa,+ettei+siihen+mahdu+kerralla+kuin+yksi+silmä+tiirailemaan.
19.02.2017 14:48
143 / 179