Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
2993
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedätkö kumpi on pitempi, Zelenskyi vai Putin?
Minun mielestäni Putin on selvästi lyhyempi. Hän on samanmittainen kuin Kim Jong Un, joka eurooppalaisittain on kääpiö.
26.12.2025 11:56
Mutta voi, katsokaa tätä autistista ihmistä!!
Sain hänet hermostumaan ja nyt hän kadottaa kontekstin TÄYDELLISESTI. Kerroin hänelle esimerkin autistisesta ihmisestä, ja hän vastaa täysin asian sivusta, kommentoimalla jotain mistä ei ollut puhettakaan.
Minäkin voin tehdä sillä tavalla, katsotaanpa saako AUTISTIMME kiinni LANGAN PÄÄSTÄ:
Mutta LEHMÄT eivät kulje MOOTTORITIELLÄ.
Katsotaan ymmärtääkö autisti tämän. Jos ei ymmärrä, se todistaa kaikille, että hän on autisti. Me NORMAALIT ihmiset kyllä ymmärrämme!
26.12.2025 11:53
Autistinen ihminen ei aina ymmärrä kontekstia. Jos NORMAALI ihminen osoittaa maantiellä kulkevaa erikoista kulkuneuvoa ja kysyy "mikähän tuo on", niin autisti saattaa aivan hyvin vastata "se on Helsinkiin menevä moottoritie". Häneltä puuttuu täysin kyky arvioida kontekstia.
26.12.2025 11:45
Kyllä, oikein arvattu!
Mistä osasit arvata? Kerropa!
(dialogi KAKSIAIVOSOLUISEN kanssa on aina tällaista, mutta tällä herätteellä yritän saada hänessä jotain reaktiota aikaan. Tämä yksilö saattaa olla iältään aikuinen, jopa eläkeläinenkin (ELÄKELLÄINEN) mutta retoriikka on aina tällaista)
26.12.2025 11:43
Kas, tämä esimerkkiyksilömme takertuu nyt näihin itselleen hyvin tärkeisiin AVAINSANOIHIN ja hän kommunikoi tunnetilaansa niillä. On helppo ymmärtää, että nämä kaksi sanaa edustavat hänen suppeassa mielikuvituksessaan jotain NEGATIIVISTA, tai PAHAA MIELTÄ tai jopa VIHANTUNNETTA.
Nyt tämä yksilö tuntee sellaista.
Usein nämä näille palstoille eksyneet yksilöt kärsivät pahoista kómmunikaatioon liittyvistä ongelmista, mutta eivät itse kykene sitä sanallisesti selittämään. Se kuitenkin auttaa kun saa täällä (TÄÄLÄ) internetissä päästää ulos esim. juuri sellaisia sanoja joiden ulostuominen helpottaa oloa.
26.12.2025 11:40
Mistä nämä KAKSIAIVOSOLUISET löytävät näitä videolinkkejä?
Kuten kaikilla kommunikaatio-ongelmista kärsivillä - autisteilla yms. - tämäkään yksilö ei pysty itse tuottamaan sisältöä, tekstiä, viestiä tai kysymystä. Ei, sen sijaan hän osaa kaivaa videoita jotka jotenkin kuvaavat hänen tunnetilaansa. Hän ei sitä pysty sanallisesti kuvailemaan.
Usein autistiset ihmiset osaavat ilmeillä ja eleillä kertoa jos heillä on paha olo. Mutta eihän sellainen täällä (TÄÄLÄ) keskustelupalstalla onnistu. Siksi he etsivät jatkuvasti sellaisia videoita, jotka kuvastavat heidän kulloistakin tunnetilaansa.
26.12.2025 11:37
Näin siis Venäjällä kommentoidaan tätä heidän omaa valeuutistaan.
Oletko jo juonut paljon KILJUA?
Onko vielä KAALISOPPAA?
MUAHAHA MUAHHAHAHAAA
26.12.2025 11:21
No mutta!
Ny on KAKSIAIVOSOLUINEN aivan LIEKEISSÄ!
Hän on löytänyt jopa VIDEOLINKIN. Mutta en usko että hän on itse sitä osannut etsiä. Ei, jonkun on täytynyt antaa se hänelle. Hän voi olla iältään nuorikin, joten ÄITYLI on saattanut auttaa häntä!
Miten on, mitä kuuluu ÄITYLILLE?
MUAHAHA MUAHAHA MUAHAHAHA
26.12.2025 11:17
Tämäkin venäläisten kirjoittama "UUTINEN" on tietenkin VALEUUTINEN. Se ei pidä paikkaansa, vaan on tekaistu. Venäläiset levittävät jatkuvasti tällaisia "uutisia", sillä se on osa heidän hybridi(KYRBIDI)sodankäyntiään.
Yrittäkääpä parempaa, emme me noin halpaan mene.
Onko teillä LENINGRADISSA vielä KILJUA?
Entä riittääkö KAALISOPPA?
MUAHAHA MUAHAHAA MUAHAHAA
26.12.2025 11:15
Täällä (TÄÄLÄ) on tänään kovin, kovin paljon KAKSIAIVOSOLUISIA liikkeellä.
He eivät koskaan kykene tuottamaan YHTÄ lausetta pitempiä vastineita. Jotkut näistä, kuten tämä yksilö, kykenee ulostamaan vain yhden SANAN.
Eikö olekin ihmeellistä, kun tänne kirjoittaa vaikka vain yhden sanan, teksti tulee kaikkien luettevaksi internettiin?
MUAHAHAA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAA
26.12.2025 11:12
Ai että minä pelkäisin Putinin hallinnon romahtamista?! Noinko minun kirjoitukseni sinulle käännettiin? Teistä jompikumpi on kovin, kovin HEIKKOLAHJAINEN. Sen tunnistaa ensinnäkin siitä, että te ette pysty koskaan tuottamaan YHTÄ lausetta pitempiä vastauksia. Ja toisekseen, se joka tuon sinulle käänsi venäjäksi ei oikein ymmärrä mistä kirjoitetaan. Ainoastaan KAKSIAIVOSOLUINEN voi saada tuollaisen käsityksen.
MUAHAHA MUAHAHAHA
26.12.2025 11:09
Tämä venäläisten kirjoittama aloitus on surkuhupaisa. Turhaa työtä, vaikka palkkaahan te tästä saatte.
Eikö teillä olisi mitään uusia avauksia?
26.12.2025 11:01
Viktor,
Aistin kirjoituksessasi selvän PANIIKIN. Kyllä, PELKO on sellainen jonka aina tunnistaa, retoriikastakin. PELKO on siinä, että miten minun käy jos Putinin hallinto yhtäkkiä ROMAHTAA.
Tämä pelko on aiheellinen.
26.12.2025 10:48
Meilläkin naapuritalon TALKKARI sanoi, että on vain ajan kysymys milloin Venäjä ROMAHTAA ja näin Ukraina selviää voittajana.
26.12.2025 10:45
Eikun tosiaan, sinähän olet se sama HEIKKOLAHJAINEN joka täällä (TÄÄLÄ) käy kaikissa keskusteluissa toistamassa tuota samaa lauseenpartta. Ja sitten kun sinulta pyytää perusteluita, katoat välittömästi.
Niin, ehkä se on perusteltuakin toimia noin. Ethän sinä koskaan osaa mitään asiaa perustella. Et ole koskaan osannut.
25.12.2025 17:27
Vai on jo voittanut sodan? Voisitko kertoa millä perusteella? Osaisitko kertoa, minä kyllä epäilen. Se on liikaa KAKSIAIVOSOLUISELLE.
Vuonna 1941 eräs Hermann Göring uhosi että Neuvostoliitto on käytännössä jo lyöty. Ymmärrätkö analogian, et taida ymmärtää?
Miksi et käynyt koulua (retorinen)?
25.12.2025 17:25
Niin, jutut ja jutut.
Mutta onko SINULLA koskaan MITÄÄN sanottavaa? Aivan!
Sinä osaat ainoastaan kommentoida muiden kirjoituksia ONELINEREILLA. Mutta sinä et itse kykene tuottamaan YHTÄÄN kokonaista lausetta itse, oma-aloitteisesti.
Miten sinulla koulunkäynnit meni? Aivan!
Minä kerron, se oli SEURAUS, ei SYY!
MUAHAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAHAHAAA
25.12.2025 17:23
Täyttä höpönlöpöä ja venäläisten kirjoituksia on tämäkin keskustelu.
Suomi teki erittäin viisaasti liittyessään NATOon.
EIPÄS
KYLLÄPÄS
EIPÄS
KYLLÄPÄS
EIPÄS
... mikä tulee seuraavaksi?
25.12.2025 15:18
Voimalla Ukraina tuskin pystyy tätä voittamaan. Mutta kestämällä ja puolustautumalla kyllä. Putinin hallinnon asema ei ole niin vahva miltä näyttää. Ja tätä "sotilaallista erikoisoperaatiota" on käyty jo vuositolkulla.
Siksi me rahoitamme ja tuemme Ukrainaa kaikin keinoin. Jokainen päivä vie Ukrainan lähemmäksi voittoa ja Venäjää lähemmäksi romahdusta.
25.12.2025 14:39
Tämä on tuttua ja taattua LENINGRADIN iloisten KILJUVEIKKOJEN runoelmaa.
FSB:n palveluksessa olevat trollaajat kirjoittelevat tällaisia luodakseen hämmennystä ja eripuraa suomalaisissa. Kunpa joku kertoisi heille miten turhaa työtä he tekevät. Tai ehkä he itsekin tietävät tämän, mutta palkka juoksee ja kukapa sitä lypsävää lehmää haluaisi tappaa?!
24.12.2025 18:02
17 / 150