Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
MUAHAHAA venäläiset joutuvat kohta syömään vain LANTTUA ja KAALIA, MUAHAHA
https://yle.fi/a/74-20215424
Mitä sanoo nato tiltu nyt kun Venäjä on KUSESSA, LIEMESSÄ, SOOSISSA, MUAHAHAA?
Nato tiltu, senhän piti olla vain muutaman vuorokauden mittainen SOTILAALLINEN ERIKOISOPERAATIO, MUAHAHAHA
Nato tiltu, miksi Venäjä sotii vieläkin Ukrainassa, MUAHAHAHAAA
31.03.2026 08:34
Orban häviää, se on varmaa!
21.03.2026 17:50
Kuka epätoivoinen nato tiltu nostelee näitä vanhoja propagandakirjoituksia esiin uudestaan ja uudestaan??
21.03.2026 17:49
NATO ei ole tämänkään sodan osapuoli.
NATOn jäsenmaat ovat tuominneet sodan.
Trump onneksi kaatuu ennen kautensa päättymistä.
21.03.2026 17:48
Venäjä on epätoivoinen. Kreml pelkää valtansa luhistumista, MUAHAHA MUHAHAHAA
21.03.2026 17:46
MUAHAHA
Olen useasti pyytänyt, että jokainen tätä eroamiskehotusta noudattanut nato tiltu kävisi kuittaamassa tänne, että neuvoa on noudatettu.
Ja katso, YHTÄÄN kommenttia ei tule!!!
Me tiedämme, että näiden "eroamiskehotusten" taustalla ovat FSB:n maksetut trollit (a.k.a KILJUVEIKOT) ja he kirjoittavat näitä liukuhihnameiningillä.
MUAHAHAHAHAA
Onko KILJUA?
MUAHAHA MUHAHAHAHAA
Entä riittääkö KAALISOPPA?
MUAHAHAHAHAAA
05.03.2026 13:42
Tänään LENINGRADIN iloinen laulukomitea on todella VAUHDISSA.
Olisikohan sysimökkiin tuotu KILJU tällä kertaa TERÄSTETTYÄ kun tulee koko ajan keskustelunavausta tästä samasta aiheesta.
Nato tiltu aloittaa näitä samoja keskusteluja kerrasta toiseen, koska hän saa palkkaa siitä. LENINGRADISSA on kova pula ruuasta, joten palkka maksetaan KILJULLA ja KAALISOPALLA. Näitä on riittävästä, FSB huolehtii tästä takuuvarmasti ja heillä on koko ajan uudet KILJUPOTUT pöhisemässä.
MUAHAHA MUAHAHHA
Onko KAALISOPPAA?
Entä onko riittävästi KILJUA?
MUAHAHA MUHAHAHAHAA
05.03.2026 13:38
Olen useaan kertaan pyytänyt nato tiltuja laittamaan puumerkkinsä tänne jos ovat jo eronneet tai aikovat erota Suomen puolustamisvelvollisuudesta.
Kas, KUKAAN ei ole ilmoittautunut.
Tämä taitaakin olla näitä LENIGRADIN iloisen KILJUPORUKAN kirjoituksia.
MUAHAHAHAAAA
Onko vielä KILJUA?
Entä onko KAALISOPPAA?
MUAHAHAHA MUAHAHAHAA
05.03.2026 13:21
Nato tiltu on innoissaan kun hänen typerään kirjoitukseensa vastataan!
MUAHAHAHA
Nato tiltu, ota KILJUA
Se piristää
MUAHAHA MUAHAHAHAA
05.03.2026 13:20
Kas, LENINGRADIN iloinen LAULUKUORO on taas hereillä!!!
FSB:n iloiset trollaajat ovat nyt kovassa vauhdissa kun on saatu KAALISOPPAA ja uusi pottu KILJUA sysipirttiin. Laulu raikaa iloisessa porukassa ja KILJU maistuu.
Onko vielä KAALISOPPAA?
Riittääkö KILJU?
MUAHAHA MUAHAHAHAA
05.03.2026 13:10
Mutta voi!
Miksi kukaan ei tartu tarjoukseesi?
Miksi sinä olet AINOA armeijasta ja reservistä eroaja?
Voi miksi kukaan ei kuuntele sinua?
Olen näet useissa keskusteluissa pyytänyt näitä eronneita kuittaamaan että ovat samassa lahkossa. Ja kas, niihin tulee aina vain yksi ainoa kuittaus tältä yhdeltä ja samalta nato tiltulta.
03.03.2026 13:43
Anteeksi, tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Nehän ovat juuri nato tiltut, jotka eroavat armeijasta ja reservistä ja jotka elävät yhteiskunnan ulkopuolella. Erikoinen kommentti?!?
02.03.2026 18:15
EIkä tätäkään one-lineria noteerata. Siinä ei ole mitään omaperäistä tai humoristista. Siinä ei ole mitään satiiria eikä piilotettua paradoksia tms. Nämä ovat vaatimukset one-linerille, jos haluaa päästä hallOfFameen.
Tällaisilla ei ole mitään jakoa. Ja emojit lopussa vielä lisäävät myötähäpeää kirjoittajaa kohtaan. Olisi edes jättänyt ne pois, niin tämän olisi voinut vain ohittaa waste of bandwidth:ina. Emojit paljastavat kirjoittajastaan täydellisen mielikuvituksen puutteen. Heikkolahjaiset ihmiset ovat usein tällaisia. Heitä yhdistää mm. matala sivistystaso ja puutteellinen tai kokonaan puuttuva koulutausta. Ja tämä voi hyvin olla seuraus, ei syy.
02.03.2026 18:14
Mitä tarkoittaa IIKÖÖ?
-äitiskö sano
-miksi valehtelet
-en ymmärrä miksi kysyt minulta tällaista
-en ymmärrä miksi kerrot minulle tämän
02.03.2026 13:50
-äitiskö sano
-miksi valehtelet
02.03.2026 13:49
Tämä on niin törppö one-liner, ettei sitä kelpuuteta listoille. Tähän mennessä hyväksytyt onelinerit ovat:
-äitiskö sano
-miksi valehtelet
Tuo oli niin sisällötön vastaus, että se hylätään.
02.03.2026 13:44
Katsokaa: KUKAAN muu tämän palstan lukijoista ei ole ilmoittautunut reservistä eroajaksi kuin tämä nato tiltu itse!!
Olen useaan otteeseen pyytänyt lukijoilta (LUKIA) puumerkkiä jos ovat noudattaneet tämän nato tiltun neuvoa. Mutta ainoa henkilö joka sen on kuitannut on tämä nato tiltu itse!!!
MUAHAHAHA, eikö tämä nato tiltu masennu siitä kun KUKAAN ei tartu hänen neuvoonsa ja eroa armeijasta, MUAHAHA MUHAHAHAAAA
02.03.2026 13:30
Hassua miten nämä suomalaiset nato tiltut ivaavat jos siellä olisi ollut kohteena F35 hävittäjiä. Hehän ymmärtävät, että veronmaksajien rahoja laitetaan miljarditolkulla Suomen uusiin hävittäjiin. Ja nyt he ivaavat sitä, että näitä olisi ammuttu alas.
Olisivatko he todella innoissaan siitä, että meille tulevia hävittäjäkoneita olisi ammuttu alas?! Sehän olisi sama kuin omiin housuihin ulostaminen. Näillä nato tiltuilla ei ole kaikki muumit laaksossa.
02.03.2026 13:28
Tämä konflikti ei liity NATOon millään tavalla. Ainoastaan nato tiltu väittää että NATO on hyökännyt jonnekin. Se johtuu siitä, että nato tiltu kammoaa MEDIAPOOLIA ja nato tiltu saa IHOTTUMAA jos joutuu seuraamaan MEDIAPOOLIN tarjoamia tietoja.
-Korona ja ilmastonmuutos ovat huijausta (HUIAUS)
-Tunneleissa soditaan
-Maa on litteä
Näin laukoo nato tiltu
28.02.2026 18:15
Tässä on harhainen nato tiltu parhaimmillaan.
Hei, nato tiltu, onko MEDIAPOOLI kova sana?
Hei, nato tiltu, onko maa LITTEÄ?
Hei, nato tiltu, oliko korona ja ilmastonmuutos huijausta (HUIAUS)?
MUAHAHAHAAA
28.02.2026 18:13
1 / 166