Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kerro nyt sinä ensin että onko se Yhdysvallat Naton jäsenvaltio?"
Katsokaa, nato tiltu ei tiedä onko USA NATOn jäsenvaltio!!!
Nato tiltu ei tiedä edes tällaista perusasiaa, MUAHAHAHA MUAHAHA
Kyllä nämä nato tiltut ovat tietämättömyyden maailmanmestareita, MUAHAHAHA
28.02.2026 18:12
Neuvon seuraamaan mediaa.
Esimerkiksi: https://yle.fi/a/74-20212893
Sinä olet nato tiltu etkä ymmärrä asioita etkä seuraa mitä maailmalla tapahtuu.
Etkö todellakaan tiedä minne Iran on hyökännyt? Ihmettelen suuresti, vaikka tietenkin asemasi nato tiltuna selittää paljon.
28.02.2026 18:10
En ymmärrä miksi kysyt minulta tuollaista.
Etkö itse tiedä tuollaista? Ihmettelen kovasti että et tiedä tuollaista. Mutta sinähän oletkin nato tiltu.
NATO ei ole hyökännyt mihinkään.
28.02.2026 18:08
Todisteita pöytään, että hyökkääjä on jokin muu kuin USA, Israel ja Iran!
MUAHAHAHA
nato tiltu ei kykene todistamaan väitettään
28.02.2026 17:50
Väitätkö siis että hyökkääjät ovat jokin muu kuun USA ja Israel? Ja väitätkö ettei Iran ole hyökännyt Bahrainiin ja Syyriaan?
Sen takia oletkin nato tiltu.
28.02.2026 17:48
Väitätkö sinä nato tiltu, että NATO on hyökännyt Iraniin. Olet taaskin väärässä koska olet nato tiltu.
28.02.2026 17:47
NATO ei ole hyökännyt Iraniin. USA ja Israel ovat hyökänneet Iraniin ja Iran on hyökännyt Bahrainiin ja Syyriaan. Sinä et ymmärrä tätä koska olet nato tiltu.
28.02.2026 17:46
Nato tiltu ei ymmärrä, että NATO ei ole tämän konfliktin osapuoli millään tavalla. NATO ei ole hyökännyt minnekään. Siksi tämä henkilö onkin nato tiltu.
28.02.2026 17:43
Nato tiltu, tämä konflikti ei liity NATOon millään tavalla. NATO ei ole tämän konfliktin osapuoli. Et taida ymmärtää tätä. Sen takia sinä oletkin nato tiltu.
28.02.2026 17:40
Höpö höpö, nato tiltu.
Tämä konflikti ei liity NATOon millään tavalla. Olet sekaisin, nato tiltu. Luulet USA:n olevan Israelin vallassa. Sen takia sinä oletkin nato tiltu.
28.02.2026 17:39
Nato tiltut, tämä konflikti ei liity NATOon millään tavalla.
Nato tiltut, jos te yhtään pystyisitte ymmärtämään asioita, teille valkenisi että hei, Iran, Israel ja USA tappelevat keskenään, mutta NATO ei ole siinä osapuoli.
28.02.2026 17:36
Kauppa ei ole auennut eikä koskaan aukeakaan.
Tämä on aivan sama kuin se Onpassiven "julkaiseminen". Sillä oli yksi ainoa tuote parin kuukauden ajan kunnes koko Onpassive meni nurin.
DSM ei pääse edes niin pitkälle.
Ymmärtääköhän tuon liirumlaarumin postaaja itsekään mitä tuossa tekstissä sanotaan. Luulen että ei ymmärrä.
28.02.2026 17:34
Ahaa, me olemme saaneet uuden mainion one-linerin entisten joukkoon:
-miksi valehtelet
-äitiskö sano
Ja nyt tämä uusi:
-en ymmärrä miksi tuon minulle kerrot
Tämä oli hyvä tämä uusi!!
27.02.2026 11:03
Tarkoitatko, ettei keskusteluihin saa kommentoida, ellei ole samaa mieltä kirjoittajan kanssa.
Kuvitelma "kimpussa olosta" on harhainen. Julkisella keskustelupalstalla on tapana kommentoida kaikkia tekstejä joihin henkilöllä on jotain sanottavaa. Tai silloinkin vaikka sanottavaa ei olisikaan ("äitiskö sano" tai "miksi valehtelet").
Minä kommentoin tähän keskusteluun, koska minua kiinnostaa onko näitä reservineroajia oikesti olemassa vai onko nämä useat aiheeseen liittyvät keskustelut yhden ja saman fanaattisesti asiaansa suhtautuvan henkilön aloittamia keskusteluja.
Valitettavasti faktat viittaavat vahvasti tähän jälkimmäiseen.
27.02.2026 10:32
Ei sillä eroamisilmoituksella ole mitään merkitystä.
Paitsi jos olet vielä siinä iässä, että sinut kutsuttaisiin kertausharjoituksiin ja haluat päästä sellaisiin, niin ota yhteyttä sotilaspiiriisi ja kysy ovatko he tietoisia eroamisestasi ja korjaa tilanne tarvittaessa. Kas, mahdollisesti he eivät ole edes tietoisia koko asiasta.
Eroilmoitus on vain ihmisen henkilökohtainen julistus. Verrattavissa siihen jos itse menisin kadunkulmaan kyltin kanssa joka sanoo "OLEN IDIOOTTI" tai "VAROKAA MAAILMANLOPPUA". Kyllähän minä sellaisen saan tehdä, ei siinä mitään.
Se ketkä sen noteeraavat ja millä tavalla on eri asia. Mutta ei siitä mitään vakavaa sinulle koidu.
27.02.2026 09:33
"Iso osa kavereistani on jo eronnut mutta minulla onkin vain fiksuja omilla aivoillaan ajattelevia kavereita"
Onnittelut kavereidesi valinnasta. Mutta kuittauksia muiden puolesta ei hyväksytä. Voisinhan minäkin sanoa, että "tunnen ainakin kaksi miljoonaa reservistä eronnutta".
Ei, jokaisen pitää kuitata yksi.
Tällä hetkellä siis VAIN YKSI reservistä eronnut on kuitannut. Sama lukumäärä on aiemmissakin kyselyissä. Tuskin tulee tähänkään enempää.
27.02.2026 09:26
Tätä oikeutta ei ole kukaan kiistänyt.
Minullakin on oikeus esim. lähettää Traficomille kirje jossa ilmoitan opettavani koirani lentämään ja etten aio hankkia koiralleni lentolupaa. Minulla on täysi oikeus ILMOITTAA Traficomille tällainen asia.
Ymmärrätkö asiayhteyden sinun eroilmoituksesi kanssa?
27.02.2026 09:18
Minä taas kuulin, että se nostaa POTENSSIA. Ei pysty kadullakaan kävelemään kunnolla ja joutuu käyttämään KILTTIÄ. Vatsallaan nukkuminen on täysin mahdotonta, koska POTENSSI on niin kova.
Kannattaa siis harkita ennen kuin eroaa reservistä.
27.02.2026 09:14
Ei se minua "pänni" millään tavalla. Haluan vain kerätä statistiikkaa oletukseni tueksi, että tämä "eroaminen" on kovin, kovin rajallinen ilmiö. Niin rajallinen, että se katoaa kohinaan.
Olenkin jo todennut, että näitä eroajia on Suomessa enintään kymmeniä, ehkä muutama sata mutta ei missään tapauksessa tuhansia.
He pitävät itsestään kovaa ääntä.
27.02.2026 09:06
Kas, taas on HUUMORIVEIKKOMME asialla.
Laittakaapas tähän keskusteluun puumerkkinne jos olette eronneet reservistä. Katsotaan sitten kuinka monta kuittausta tulee.
Olen jo pariin keskusteluun lisännyt tämän kyselyn, mutta niihin ei yhteenkään ole tullut kuin yksi kuittaus. Siitä voisi päätellä, ettei tämä "eroamisbuumi" oikein saa tuulta alleen.
27.02.2026 09:02
2 / 166