Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3002
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kas, nyt ARMEIJAMIES kyselee minun SOTILASARVOANI. Se on KENRAALI!!!!
Jos saan selville nimesi, ALENNAN sinut SOTAMIEHEKSI.
07.12.2025 10:49
Höpsis! Heidänkin apuaan tarvitaan kun Venäjä hyökkää. Meillä ei ole varaa olla käyttämättä yhtään sellaista joka osaa ja pystyy tekemään jotain.
07.12.2025 10:41
ARMEIJAMIES kyselee kaikilta myös SOTILASARVOA. Hän itse VÄITTÄÄ olevansa reservin YLILUUTNANTTI. Mutta kun analysoi millaiset PUUROT miehellä on päässä, havaitsemme että väite on MAHDOTON. Se ei voi pitää paikkaansa.
07.12.2025 10:38
Juuri näin! Valheelle ja korruptiolle rakennettu korttitalo. Olen ennen verrannut Putinin asemaa Rooman keisarikunnan loppuvaiheisiin, jossa henkivartiokaarti huusi keisariksi sen joka maksaa eniten. Näin käy Putinillekin, kun rahat loppuvat, loppuvat myös tukijat.
07.12.2025 10:31
ARMEIJAMIES täälläkin!!! Hänellä on nyt energiaa tuhlattavaksi!
-KÄPYKAARTILAINEN
-SIVARI
Siinä ovat ARMEIJAMIEHEN loppumattoman VIHAN kohteet.
-SOTILASVALA
Jos sitä ei ole vannottu, on tuomittu kadotukseen
Näin siis ARMEIJAMIES
07.12.2025 10:29
Kas, ARMEIJAMIES on täälläkin! Hänelle kaikki ovat KÄPYKAARTILAISIA ja SIVARIT ovat jotain alhaista roskasakkia. Ja ennenkaikka SOTILASVALA. Jos sitä ei ole vannottu, on tuomittu kadotukseen.
Näin siis ARMEIJAMIES.
(onko päässä puhtaat PUUROT, MUAHAHA)
07.12.2025 10:28
Ukrainalaisten TAISTELUTAHTO on edelleen kova. Sotaa on käyty jo monta eikä ylivoimainen vihollinen ole vieläkään saanut ratkaisevaa voittoa.
07.12.2025 10:26
Kas vaan, ARMEIJAMIES on tullut takaisin. Hän toisaalta tiukkaa jokaiselta on armeija käyty ja ennenkaikkea onko SOTILASVALA vannottu. Ja toisaalta hän haukkuu jokaista KÄPYKAARTILAISEKSI. Hänellä on ongelmia, voi olla vakaviakin.
-SOTILASVALA, onko vannottu
-KÄPYKAARTI, sinne sinä kuulut
Nämä ovat ne asiat joita AREMEIJAMIES aprikoi varmasti joka sekunti.
Mitä keskustelunavaukseen tulee, kyllä se komento on aivan kotimaisissa käsissä. Ei syytä huoleen. NATO ei ole uhka, se suojaa meitä. Mutta vastuu puolustautumisesta on meillä itsellämme, vaikka ARMEIJAMIES ei sitä ymmärräkään.
07.12.2025 10:25
"Minä voi suositella sinulle armeijan käymistä, siin sitten sinustakin tulee se oikea mies."
Minnekäs se tämä ARMEIJAMIES katosi? Hän tentaa kovasti kaikilta onko armeija käyty, vaikka hän ETUKÄTEEN jo TIETÄÄ itsekunkin armeijankäynnit!!
Olettehan huomanneet kuinka hän pystyy SUORALTA KÄDELTÄ sanomaan kuka on käynyt armeijan ja kuka ei.
Herää siis kysymys miksi ihmeessä hän sitä kyselee kun kerran tietää?!?
ARMEIJAMIES, miksi kyselet kun jo etukäteen tiedät?
MUAHAHAHAAA
06.12.2025 17:54
Näetkö? Se toimii! Parhaillaan!! Olet todistamassa sitä juuri nyt ja tässä! Etkö huomaa? Aivan! Sekin kuuluu testiin!
06.12.2025 17:51
Katsotaan nyt ensin. Jos meillä ei ole itsenäisyyttä ja Venäjä miehittää Suomen, kaikki nuo listatut ongelmat ovat sinun pienimpiä huolenaiheitasi.
06.12.2025 17:48
Se on kerrassaan MAHTAVAA!
Onneksi pääsimme NATOon!!!!
06.12.2025 17:43
Nyt on NATSIKOMMUNISTI taas vauhdissa!
NATSIKOMMUNISTI kuvittelee että NATO on sodassa jossain ja suomalaisten pitäisi lähteä sotimaan.
Ei suinkaan, ei ennen kuin Venäjä hyökkää jonkin NATO maan kimppuun. Etkö sellaista tajua? Olet varmaankin PRESITENTTI
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHA
06.12.2025 16:26
Mutta Venäjän sotakassa hupenee ja mistä lisää rahaa?
PRK:n sotilaat eivät suinkaan ole Venäjällä ilmaiseksi.
Kas, siinäpä pulma!!
MUAHAHA MUAHAHA
06.12.2025 16:25
En usko. Putin ei voi lopettaa sotimista tai muuten hänen oma asemansa on vaakalaudalla. Hän on jo tuhonnut Venäjän talouden ja paluu sotataloudesta normaalitalouteen suistaa tilanteen tasapainosta. Sellainen on myrkkyä diktaattorille.
06.12.2025 15:32
Tämä on erinomainen uutinen. Se pakottaa Euroopan maat ottamaan itse vastuun puolustuksestaan. Tämä merkitsee Venäjän naapurivaltioille tiiviimpää yhteistyötä ja puolustuksen vahvistamista. Venäjä voi siitä huolimatta hyvinkin hyökätä, mutta kärsii raskaat tappiot. Ja hyvässä lykyssä hajoaa lopullisesti.
06.12.2025 15:31
Kas, et taidakaan olla sellainen KAKSIAIVOSOLUINEN mitä edellinen kommenttisi antoi ymmärtää. Pahoittelen, tällaista mustaa huumoriahan tämä on kaikin puolin.
Mutta en todellakaan näe Venäjän tilannetta "tyydyttävänä". Vuosikausien sotiminen on köyhdyttänyt Venäjän rahaa pursuavan kassan muutamassa vuodessa. Sillä on väistämättä seuraukset Venäjän talouteen sodan jälkeen. Ja voi olla tämän sodan aikanakin jos Ukraina pystyy taistelemaan.
Eikä ole MERKKIÄKÄÄN että ukrainalaisten TAISTELUTAHTO olisi hiipumassa. Jos Venäjä saisi miehitettyä Ukrainan, et suinkaan kuvittele että Ukrainan kansa ottaisi miehittäjän avosylin vastaan. Ei, vaan siitä seuraa KALLIS ja katkera miehitys, joka väistämättä päättyy Ukrainan itsenäistymiseen uudestaan kunhan putinista päästään.
Ja miksi luulet Putinin käyvän kauppaa maansa kansallisaarteella ellei hän olisi pakkotilanteessa. Hän yrittää lypsää Trumpilta rahaa ja ymmärrystä sodalleen.
Venäjän tilanne on kaikkea muuta kuin "tyydyttävä".
06.12.2025 15:23
No tässähän meillä on todellinen EINSTEIN!!!
Olitko KOULUSSAKIN aina tuollainen VÄLKKY!!
Usko pois, KUKAAN meistä ei olisi osannut tehdä tätä FAN-TAS-TIS-TA johtopäätöstä: "Ilman länsimaiden tukea Ukraina olisi ollut kanveesissa jo ajat sitten"
Tämä on USKOMATON johtopäätös, mutta nyt kun näen sen, se on TOTTA!!! Kyllä! Näin se on!
Sinä olet EINSTEIN!!! Olet varmasti jotain sukua Einsteinille, etkös vaan olekin?
06.12.2025 15:11
Etkö sinä luota minun teoriaani IKUISESTI liikkeessä olevasta kangaskoneesta, MUAHAHA
No minä paljastan, se oli HULLUN-TUNNISTAMISKOE ja sinä pääsit testistä läpi!!! Tiedätkö mitä se tarkoittaa, MUAHAHAHA
06.12.2025 14:55
Mistä sinä voit tietää etten ole käynyt armeijaa? Ja sinä tämän keskustelun aloitit ja kun tarjosit puhelinnumeroa, minä pyysin sitä. Oletko NATSIKOMMUNISTI? Oletko KAKSIAIVOSOLUINEN, et ole käynyt kouluja lainkaan?
Anna nyt se puhelinnumero äläkä jauha sontaa! Ja soita huomenna sunnuntaina Kansan Radioon ja kerro huolenaiheesi siellä. Lopeta VALITTAMINEN täällä.
Ja anna se puhelinnumero!!!
06.12.2025 11:34
29 / 151