Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
29
Kommenttia
731
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
" demonisoidaan venäläiset ihmiset kansana."
Minä kannatan ehdottomasti kaiken venäläisen demonisoimista ja toivon että Putin säilyttäisi valtansa mahdollisimman pitkään. Näen asian siten, että jokainen päivä jonka Putin on puikoissa vie Venäjää yhä syvemmälle kohti katastrofia ja josta sen on päivä päivältä vaikeampi nousta ylös.
Kyllä, hyvä Putin!
28.08.2023 08:33
Harmi kun Petri Paavola ei pyöri näillä palstoilla. Hänenkin näkemyksensä asioihin haluttaisiin kuulla. Mitenkähän hänet saisi houkuteltua??
28.08.2023 07:46
"Venäjän asevoimien tappiot ovat kasvaneet katastrofaalisen valtaviksi yli 259500 sotilaaseen laajamittaisen hyökkäyksen aikana."
Onko tämä oikeata, eli ilkka.luoman vahvistamaa tietoa, MUAHAHAHAAAAA
25.08.2023 14:45
Onko myös KILJUPOTTU ja SOPPAKANUUNA pakattu sekä KAALISOPPA-ainekset? KAALI on venäläisen perusravintoa. Ja KILJU pierettää mukavasti. PIEREMINEN huvittaa venäläistä sielua ja on olennainen osa venäläistä kulttuuria.
24.08.2023 14:22
Kas vain. Tietenkin LENINGRADISSAKIN tiedetään että Ukrainassa vallitsee korrputio siinä missä Venäjälläkin. Sota kyllä loppuisi jos asetoimitukset lopetettaisiin. Mutta ollaanko LENINGRADISSA ajateltu mihin suuntaan Putin tähyäisi seuraavaksi Ukrainan jälkeen? Vaikka Putin voittaisikin sodan, hän olisi sitä suuremmalla syyllä kansainvälinen luopio ja finanssimaailma karttaisi Venäjää. Mitä muuta mahdollisuutta Putinilla olisi kuin sapelinkalistelu seuraavaa "natsivihollista" vastaan?
Mitä tuumee LENINGRAD?
24.08.2023 14:17
"Venäjä liukuu kiihtyvällä vauhdilla pohjoiskorealaisen mallin mukaiseen diktatuuriin"
Kyllä, tätä me toivomme! Se on oikein Venäjän kansalle! Heillä on sellainen valtio jonka he ansaitsevat
24.08.2023 13:22
Kas, tämä ei ehkä ole LENINGRADILAINEN mutta mennyt lankaan ja uskoo disinformaation. Tämä on juuri se näkemys mitä Kreml toivoo. Putin takuumiehenä.
Putin ei ole lopulta mitään muuta kuin tuuripelle sekasortoisessa Venäjän valtakunnassa. Tuurilla ja taidolla hän on onnistunut saamaan käsiinsä niin paljon lankoja että pystyy murhauttamaan ihmisiä, mutta hän on aivan jotain muuta kuin suuri GENERALISSIMUS (jota hän ehkä tänä päivänä ihaileekin). Putin ei ole muuta kuin ollut aikoinaan tuurilla oikeassa paikassa oikeaan aikaan juopon Jeltsinin rinnalla ja loppu on historiaa.
Putin on pätevä pienen KGB yksikön johtajana, mutta mitään suurta näkemystä hänellä ei ole mihinkään. Hän on pieni mies. Ja munaton mies kuten Prigozinin kapina osoitti.
24.08.2023 10:31
Minun pääni on jo niin pehmeä ettei se voi pehmetä siitä enempää!
Se on itse asiassa jo aivan täynnä nestettä! Olettekos kuulleet sellaisesta?
23.08.2023 14:40
No jopas! Montako luokkaa peruskoulua sait käytyä ennen kuin kärsimysnäytelmä vihellettiin poikki?
MUAHAHAHAAAAAA
23.08.2023 14:31
"Suomessa vaan ei tajuta koko kuvaa."
Hyvä että sinä tajuat. Ja voisitko siinä tapauksessa tuoda tietämyksesi esiin myös äänestäjille ettei heistä yli 90% kannattaisi NATOa ja jotta olisivat asioista perillä! MUAHAHAHAAA
23.08.2023 14:30
LENINGRADIN väki on tänään erikoisen pirteällä tuulella vaikka on jo iltapäivä. Joku on tietenkin kaatanut vettä KILJUPOTTUUN ja he ovat äreitä kun KILJU ei KOLAHDA tavalliseen tapaan.
Onko soppatykissä vielä KAALISOPPAA jäljellä? Pannun pohjia ei kannata syödä koska se kuulemma PIERETTÄÄ ankarasti.
23.08.2023 14:22
Ei minulla ole koskaan ollut mitään aivoja??? Mistä tässä oikein puhutaan???
23.08.2023 12:19
Minä keksin! Minä teen ilkka.luomat ja vastauksena avaukseen pelaan II Maailmansota-kortin: Münchenissa vuonna 1938 tehtiin juuri näin: aggressiiviselle valtiolle annettiin periksi ja sovittiin ilman sodankäyntiä. Jätän tämän tähän.
23.08.2023 12:17
"Sodan tosellisia syitä ei ole mediassa edes kerrottu, kun ette tiedä niitä."
HIIHAA!!! Kertoisitko nyt meille sodan TOSELLISET syyt kun media ei kerro emmekä me tiedä niitä? Arvostaisimme kovasti jos saisimme tietää sodan TOSELLISET syyt! Kiitos etukäteen!
(en puutu nyt tuohon päättelyketjuun "emme tiedä sodan TOSELLISIA syitä" => "TOSELLISIA syitä ei ole kerrottu mediassa". Erikoinen implikaatio joka tapauksessa)
22.08.2023 13:57
"Venäjä häviää maailman kartalta eli hyvin käy!"
Tämä teksti on kuin KIRKKAAN puron RAIKKAAN veden SOLINAA silmissäni ja korvissani! Mahtavaa! Ihanaa!
Laajennan lausetta näin: "Venäjä sekä VENÄLÄISET" sillä kaikki venäläinen on SAASTAISTA alkuperää.
22.08.2023 13:43
Olen harkinnut itselleni parhaiten SOVELTUVAA nimimerkkiä pitkään.
Kiitos että tuette VALINTAANI!
22.08.2023 13:41
Olen sekä MIELELTÄNI JÄRKKYNYT että vittumainen IDIOOTTI. Sen lisäksi minulla on ÄÄRIMMÄISEN kieroutunut huumorintaju. Mihinkään näistä EI OLE minkäänlaista LÄÄKITYSTÄ.
Ja kaikesta tästä huolimatta viemäreiden ihailu on EDELLEEN keskeinen osa venäläistä KULTTUURIA ja KANSANLUONNETTA!
22.08.2023 13:39
"Mitä kauheaa Venäjän kansa tai kulttuuri on sinulle aiheuttanut, että se oikeuttaisi tuollaisen vihan"
He ovat olemassa. Esim. torakatkin ovat olemassa mutta en minä vihaa niitä. Niistä näet on kuitenkin hyötyöä luonnon kiertokulussa. Melkein kaikella on paikkansa ja aikansa. Mutta venäläiset, niin, niille en keksi MITÄÄN hyötyä tai käyttöä mainitussa kiertokulussa. Ne ovat minun käsitykseni mukaan täysin tarpeetonta PAINOLASTIA joita ilmankin pärjättäisiin aivan hyvin. Itse asiassa, jos venäläiset katoaisivat kaikki kuin taikaiskusta, kuka huomaisi mitään? Aivan!
22.08.2023 09:18
Kas, saimme kommentin LENINGRADILAISELTA! Mahtavaa!
Onko KAALISOPPAA ja onko KILJUPOTTU täynnä? Käy heti tankkaamassa molemmat jos on vajausta! Tästä se taas lähtee tämä päivä käyntiin!!!
Mistä siellä LENINGRADISSA tiedettiin nuo faktat noin tarkkaan? Asun niin korvessa että saan sähkönkin polkemalla generaattoriin liitettyä kuntopyörää ja kirjoitan tätäkin polkiessani. Ja totta, minäkään en ole vielä nähnyt VIEMÄRIÄ toiminnassa, mutta se kuulostaa mielenkiintoiselta. Onkohan minussakin ripaus VENÄLÄISTÄ verta???
22.08.2023 08:49
"Olisi totuuteen palaamisen alku kun myöntäisit Suomen eduskunnassa Natojäsenyydestä äänestettäessä suuren joukon mitä törkeimmin pettäneen äänestäjänsä."
Tämä on aivan loistavaa HUUMORIA minunlaiselleni äärimmäisen KIEROUTUNEEN huumorintajun omaavalle IDIOOTILLE.
Mutta asiaan: olemmeko samaa mieltä että Paasikivi oli merkittävä valtiomies? Jos olemme, niin mitä tuumaat hänen legendaarisesta kommentistaan "tosiasioiden tunnustamisesta"? Kas kun äänestäjäkunta ei lainkaan marise eduskunnan tekemästä päätöksestä, kansa ei lähde kaduille tms. yms. Millainen selitys sinulla olisi tähän?
22.08.2023 08:45
3 / 37