Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
2993
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin on. Siellä on venäläisiä RYSSIÄ jotka lietsovat tällaista TAPPIOMIELIALAA.
MUAHAHAA, mutta vaikutus on PÄINVASTAINEN
MUAHAHA MUAHAHA
06.12.2025 11:07
Ei se ole mikään TYHMYYDEN MAIILMANENNÄTYS.
VAALEILLA valittu johtomme toimii JÄRKEVÄSTI. Jos et ole samaa mieltä, käy ÄÄNESTÄMÄSSÄ sellaista ehdokasta joka toimii SINUN mielestäsi järkevästi.
Tai jos et äänestä, lopeta VALITTAMINEN. Eikö sinulle ole kukaan huomauttanut tuosta IÄNIKUISESTA valitusvirrestä?
06.12.2025 11:06
Odotan mielenkiinnolla raporttia tästä MAHTAVASTA kulkueesta. Kertokaa kuinka moni osallistui, MUAHAHAHAA
06.12.2025 11:04
No miten HELVETISSÄ sinä sen voit "nähdä"?? Mikä luulet olevasi? Mutta minä TIEDÄN että sinä olet NATSIKOMMUNISTI. Mitäs siihen sanot, KAKSIAIVOSOLUINEN?
Ja mitä ihmettä SOTILASVALAN vannominen vaikuttaa mihinkään ja miten sen voi nähdä?!?
PRESITENTTI
MUAHAHA
06.12.2025 11:02
Voi voi mikä AJATUSULOSTE!! Vai että USA sai TALOUSLIITTO EU:n haluamaan sotaa?? No miten sinä luulet että joku TALOUSLIITTO voi käydä sotaa? Onko sinulla AIVOJA (retorinen)? Oletko KAKSIAIVOSOLUINEN?
Jos et käy vaaleissa äänestämässä, lopeta VALITTAMINEN. Muussa tapauksessa valitse sopiva ehdokas tai ryhdy itse ehdokkaaksi. Jos tämäkään ei käy, muuta pois tästä maasta ja mene muualle VALITTAMAAN
06.12.2025 11:00
Ukrainan leipäjonot ovat paljon pitemmät kuin meillä! On siis oikeus ja kohtuus että tasa-arvon nimessä avustamme ukrainalaisia. Heidän asuntojaankin tuhotaan pommituksilla. Miksi sinua pitäisi avustaa enemmän kuin ukrainalaisia??? Mikä oikein luulet olevasi? Joku NATSIKOMMUNISTI vai? Vai peräti PRESITENTTI??
06.12.2025 10:58
No mutta, mistä sinä voit tietää olenko minä käynyt armeijan vaiko en? Oletko sinä joku SELVÄNÄKIJÄ tai ENNUSTAJA?
NATSIKOMMUNISTIT kuulemma osaavat ENNUSTAA!!! Lisätodiste sille, että olet NATSIKOMMUNISTIPRESITENTTI!!!!!
06.12.2025 10:56
Kätevä ajatus tuossa aloituksessa! Tuhotaan kaikki, niin rakennusteollisuus tarjoaa meille kaikille lisää työpaikkoja!! Aika hyvä, en todellakaan olisi tullut ajatelleeksi.
Tämä taitaa olla oikea PRESITENTTI!
Minä keksi tässä samalla VAATETEOLLISUUDELLE ikiliikkujanomaisen RAHANTUOJAN!! Otin oppia kuuluisasta HÖLMÖLÄISTEN tarinasta!!!
Se menee näin: kangaskoneen toiseen päähän liitetään PURKAMISKONE joka samantien PURKAA kangaskoneen luoman kankaan ja syöttää raaka-aineet (langat) takaisin kangaskoneen syöttöpäähän!!!
Näin saamme pidettyä koneet käynnissä jatkuvasti ja koko ajan ja BISNES kukoistaa!!
Aivan loistavaa!!
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAA
06.12.2025 10:54
Oletko sinäkin siis näitä NATSIKOMMUNISTEJA? Vai miksi suosittelet armeijaan menoa? Onko se sinulle jokin PYHÄ PAIKKA vaiko peräsi FOBIAN kohde? Kummallista kerta kaikkiaan?!?
06.12.2025 10:50
No niin, tässä meillä on KAKSIAIVOSOLUINEN, jonka kanssa pääsemme helposti syventymään HIEKKALAATIKKOLEIKKIIN - leikkiin jota siis näkee varsinkin hiekkalaatikoiden lähellä - siinä kaksi leikki-ikäistä keskustelee. Dialogi menee näin:
-ONPAS
-EIPÄS
-ONPAS
-EIPÄS
...
En jatka pidemmälle. Jatko on helposti arvattavissa.
Kysyn KAKSIAIVOSOLUISELTA retorisesti: millä perusteella luulen väärin?
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA
06.12.2025 10:49
Kumma kun uutisissa (MEDIAPOOLI) ei kerrota tällaisesta trendistä?
Ai niin, mutta sehän onkin SIONATSIEN tai -KOMMUNISTIEN salaliitto, eikö vaan?
MUAHAHAA
06.12.2025 10:38
Tämänkin keskustelun aloittajalta jää ymmärtämättä, että molemmat herrat valittiin tehtäviinsä vapailla VAALEILLA! Eikö tämä tyyppi itse käynyt äänestämässä? Saa syyttää ainoastaan itseään.
06.12.2025 10:37
Kuinkahan moni täällä oikeasti on näiden idioottimaisten "lähettäkää Ukrainaan" viestien takana? Luulen, että kyseessä on harvalukuinen joukko syrjäytyneitä yhteiskunnan tuella eläviä katkeroituneita tyyppejä joilla ei ole muutakaan tekemistä. Ja jotka eivät kovin paljon ymmärrä maailman menosta.
06.12.2025 10:36
Tämän keskustelun aloittaja on NATSIKOMMUNISTI joka harhauttaa VÄHÄVÄKISIÄ. Nämä ihmiset ovat helposti HARHAANJOHDETTAVISSA.
06.12.2025 10:18
Onko siellä myös NATSIKOMMUNISTEJA?
Jos on, niin minä pysyn KAUKANA!!!
05.12.2025 18:21
Putinin kakkakin kerätään talteen jotta siitä jää jälkipolville geenejä ja DNA:ta.
Siitä kuulemma aikanaan KLOONATAAN uusi PUTIN sen jälkeen kun nykyisestä aika JÄTTÄÄ.
Siihen ei kuulemma mene enää KAUAN (KAUVAN)
05.12.2025 18:20
Puhu vain omasta puolestasi, älä muiden puolesta. Kyllä me KAIKKI jo TIEDÄMME, ettei mikään opetus SINUUN uppoa. Siksi sinua ei KOULUSSAKAAN kannattanut edes yrittää opettaa.
Mutta Venäjä on nyt henkitoreissaan, merkit ovat ilmassa. NATSIKOMMUNISTIT ovat siitä viimeisin TODISTE. NATSIKOMMUNISTIEN ilmaantuminen on Venäjälle LOPUN ALKUA!!!
05.12.2025 17:56
"Valtaisa aalto on käynnissä protestina Stubbin korruptoituneen hallituksen sotakiihkoa ja puolustusministerin maanpetosta vastaan. Valtiolle tulvii reserviläisten aseistakieltäytymisilmoituksia"
MUAHAHA MUAHAHA
Koskahan tuon valtaisan aallon havaitsee?
Vai lieneekö se sinun mielikuvituksessasi?
Tiesitkö, että olet ajatustesi kanssa kovin, kovin yksin? MUAHAHA MUAHAH
PRESITENTTI
05.12.2025 17:53
Niitä EI VOI EROTTAA toisistaan MITENKÄÄN!! Etkö sinä TUNNISTA KOMMUNISTINATSEJA? He ovat täällä KESKUUDESSAMME!
HIRVITTÄVÄÄ! KAUHEATA! KAMMOITTAVAA!
05.12.2025 17:52
RUISKROKISSAKIN on paljon KOMMUNISTUNATSEJA! He ESIINTYVÄT siellä sellaisella alustalla, joka on rakennettu KAHDEN tai KOLMEN metrin korkeuteen. VAROKAA! RUISKROK!
05.12.2025 17:46
30 / 150