Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3307
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No mutta, mistä sinä voit tietää olenko minä käynyt armeijan vaiko en? Oletko sinä joku SELVÄNÄKIJÄ tai ENNUSTAJA?
NATSIKOMMUNISTIT kuulemma osaavat ENNUSTAA!!! Lisätodiste sille, että olet NATSIKOMMUNISTIPRESITENTTI!!!!!
06.12.2025 10:56
Kätevä ajatus tuossa aloituksessa! Tuhotaan kaikki, niin rakennusteollisuus tarjoaa meille kaikille lisää työpaikkoja!! Aika hyvä, en todellakaan olisi tullut ajatelleeksi.
Tämä taitaa olla oikea PRESITENTTI!
Minä keksi tässä samalla VAATETEOLLISUUDELLE ikiliikkujanomaisen RAHANTUOJAN!! Otin oppia kuuluisasta HÖLMÖLÄISTEN tarinasta!!!
Se menee näin: kangaskoneen toiseen päähän liitetään PURKAMISKONE joka samantien PURKAA kangaskoneen luoman kankaan ja syöttää raaka-aineet (langat) takaisin kangaskoneen syöttöpäähän!!!
Näin saamme pidettyä koneet käynnissä jatkuvasti ja koko ajan ja BISNES kukoistaa!!
Aivan loistavaa!!
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAA
06.12.2025 10:54
Oletko sinäkin siis näitä NATSIKOMMUNISTEJA? Vai miksi suosittelet armeijaan menoa? Onko se sinulle jokin PYHÄ PAIKKA vaiko peräsi FOBIAN kohde? Kummallista kerta kaikkiaan?!?
06.12.2025 10:50
No niin, tässä meillä on KAKSIAIVOSOLUINEN, jonka kanssa pääsemme helposti syventymään HIEKKALAATIKKOLEIKKIIN - leikkiin jota siis näkee varsinkin hiekkalaatikoiden lähellä - siinä kaksi leikki-ikäistä keskustelee. Dialogi menee näin:
-ONPAS
-EIPÄS
-ONPAS
-EIPÄS
...
En jatka pidemmälle. Jatko on helposti arvattavissa.
Kysyn KAKSIAIVOSOLUISELTA retorisesti: millä perusteella luulen väärin?
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA
06.12.2025 10:49
Kumma kun uutisissa (MEDIAPOOLI) ei kerrota tällaisesta trendistä?
Ai niin, mutta sehän onkin SIONATSIEN tai -KOMMUNISTIEN salaliitto, eikö vaan?
MUAHAHAA
06.12.2025 10:38
Tämänkin keskustelun aloittajalta jää ymmärtämättä, että molemmat herrat valittiin tehtäviinsä vapailla VAALEILLA! Eikö tämä tyyppi itse käynyt äänestämässä? Saa syyttää ainoastaan itseään.
06.12.2025 10:37
Kuinkahan moni täällä oikeasti on näiden idioottimaisten "lähettäkää Ukrainaan" viestien takana? Luulen, että kyseessä on harvalukuinen joukko syrjäytyneitä yhteiskunnan tuella eläviä katkeroituneita tyyppejä joilla ei ole muutakaan tekemistä. Ja jotka eivät kovin paljon ymmärrä maailman menosta.
06.12.2025 10:36
Tämän keskustelun aloittaja on NATSIKOMMUNISTI joka harhauttaa VÄHÄVÄKISIÄ. Nämä ihmiset ovat helposti HARHAANJOHDETTAVISSA.
06.12.2025 10:18
Onko siellä myös NATSIKOMMUNISTEJA?
Jos on, niin minä pysyn KAUKANA!!!
05.12.2025 18:21
Putinin kakkakin kerätään talteen jotta siitä jää jälkipolville geenejä ja DNA:ta.
Siitä kuulemma aikanaan KLOONATAAN uusi PUTIN sen jälkeen kun nykyisestä aika JÄTTÄÄ.
Siihen ei kuulemma mene enää KAUAN (KAUVAN)
05.12.2025 18:20
Puhu vain omasta puolestasi, älä muiden puolesta. Kyllä me KAIKKI jo TIEDÄMME, ettei mikään opetus SINUUN uppoa. Siksi sinua ei KOULUSSAKAAN kannattanut edes yrittää opettaa.
Mutta Venäjä on nyt henkitoreissaan, merkit ovat ilmassa. NATSIKOMMUNISTIT ovat siitä viimeisin TODISTE. NATSIKOMMUNISTIEN ilmaantuminen on Venäjälle LOPUN ALKUA!!!
05.12.2025 17:56
"Valtaisa aalto on käynnissä protestina Stubbin korruptoituneen hallituksen sotakiihkoa ja puolustusministerin maanpetosta vastaan. Valtiolle tulvii reserviläisten aseistakieltäytymisilmoituksia"
MUAHAHA MUAHAHA
Koskahan tuon valtaisan aallon havaitsee?
Vai lieneekö se sinun mielikuvituksessasi?
Tiesitkö, että olet ajatustesi kanssa kovin, kovin yksin? MUAHAHA MUAHAH
PRESITENTTI
05.12.2025 17:53
Niitä EI VOI EROTTAA toisistaan MITENKÄÄN!! Etkö sinä TUNNISTA KOMMUNISTINATSEJA? He ovat täällä KESKUUDESSAMME!
HIRVITTÄVÄÄ! KAUHEATA! KAMMOITTAVAA!
05.12.2025 17:52
RUISKROKISSAKIN on paljon KOMMUNISTUNATSEJA! He ESIINTYVÄT siellä sellaisella alustalla, joka on rakennettu KAHDEN tai KOLMEN metrin korkeuteen. VAROKAA! RUISKROK!
05.12.2025 17:46
Etkö sinä tunnista KOMMUNISTINATSEJA? He ovat KAIKKIALLA ympärillämme! He ovat SIELLÄ. He ovat TÄÄLLÄ (TÄÄLÄ). He ovat JOKA PUOLELLA.
Teitä on VAROITETTU. Varokaa NATSIKOMMUNISTEJA. He ovat ihmiskunnan SYÖPÄKASVAIN.
Arvoitus: missä maassa on paljon näitä NATSIKOMMUNISTEJA?
05.12.2025 17:44
Eli sinä olet kuin oletkin KOMMUNISTINATSI!!! Tiesinhän minä sen. Vainuni on EREHTYMÄTÖN. Täytät JOKAISEN kommunistinatsin TUNNUSMERKIN.
05.12.2025 17:39
EHEI!!! Ukrainassa on JUUTALAISIAKIN natseina!!!
NATSIKOMMUNISMI on kaikkein HIRVITTÄVINTÄ natsismia!!!
05.12.2025 17:37
Te ITSE olette KOMMUNISTINATSEJA.
"Saatana mitä kusipää rosvoja nuo nato-suomen äärioikeiston sionisti-vempulat!"
Ainoastaan KOMMUNISTINATSI haukkuu kilpailevaa RYHMITTYMÄÄ nimellä SIO-NATSIT!! Onneksi te KOMMUNISTINATSIT olette niin TYPERIÄ että te ette tajua.
MUAHAHA MUAHAHA
05.12.2025 17:34
MUAHAHAAA
Muistatteko historiankirjoista kun silloinen VALTAKUNNANMARSALKKA Göring elämöi 1941, että Neuvostoliitto on käytännössä LYÖTY. Ja silloinhan tilanne todella kovasti näyttikin siltä, että niin olisi.
Mutta lopulta kävi toisin. Puola ei pysynyt natsien hallinnassa, Ranska ei pysynyt natsien hallinnassa .... arvaatte mihin tämä johtaa ... MUAHAHAHAAA
Putinin päivät ovat luetut, MUAHAHAHA
Onko Venäjänkin päivät luetut? Miettikääpä sitä!!! MUAHAHAAA
05.12.2025 14:29
Kyllä putin sen mahdollisesti saa haltuunsa. Koko Ukrainankin.
Mutta pointti on, että Venäjä EI PYSTY pitämään sitä hallussaan. Putin näet ei voi PYSÄHTYÄ Ukrainaan, ei suinkaan! Pitää olla kovin, kovin NAIIVI kuvitellakseen noin. Ja tämä johtaa vähintään putinin TUHOUTUMISEEN, lopulta.
Jos Venäjä ylipäätään selviää "hengissä" putinin jälkeen, se JOKA TAPAUKSESSA joutuu luopumaan Ukrainasta. Paitsi tietenkin jos he ELIMINOIVAT kaikki ukrainalaiset, minkä jälkeen keskustelu on pelkästään AKATEEMINEN.
MUAHAAHAA MUAHHAAHAA MUAHAHAAAA
05.12.2025 14:26
46 / 166