Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh, "BEDOFILIA" kirjoittaa hän, joka ei osaa edes kirjoittaa
"BEDOFILIA", MUAHAHAHAHAAA
KAKSIAIVOSOLUINEN otti nyt liian VAIKEAN sanan, MUAHAHA
"tänä päivänä kovin yleinen ilmiö rapautuvan lännen hallinnoissa"
MUAHAHA, narkomaanejahan ne kaikki länsimaiden hallinnossa heiluvat ovat, MUAHAHAA
Hei, KAKSIAIVOSOLUINEN, kysymyksiä sinulle:
-Onko maa mielestäsi litteä
-Käydäänkö TUNNELEISSA sotia
-oliko pandemia huijausta (HUIAUS)
-onko ilmaston lämpeneminenkin huijausta (HUIAUS)
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAAA
BEDOFIILI
MUAHAHA MUAHAHAA
25.02.2026 17:34
Heh, varsinainen "isähahmo" tosiaan.
Ymmärtäisin jos tuollaista sanottaisiin suuresta ISÄ STALINISTA, KAIKKIEN KANSOJEN ISÄSTÄ, mutta että keskinkertaisen henkisen kapasiteetin omaavasta pikkumiehestä Putinista.
MUAHAHA MUAHAHA
25.02.2026 17:17
Tietääkö kukaan toimitetaanko magneettimediaa Venäjältä käsin? Rahoitus varmasti tulee sieltä? Ja onkohan ystävällämme BEKMANILLA myös sormensa pelissä?
Magneettimedia on pihalla:
" Tästä syystä on poliittinen atlanttinen akseli turvautunut voimakeinoihin pyrkiäkseen säilyttämään aikaisemman globaalin kypsän hegemoniansa"
"Poliittinen atlanttinen akseli" on murtumassa lähinnä mielipuolen presidentti Trumpin toilailuista, ei mistään muusta. Ja juuri Trumpin oma politiikka on murtamassa USA:n asemaa johtavana suurvaltana.
Aika hauska artikkeli, kannatta lukea jos haluaa huumoria!
MUAHAHAHA
25.02.2026 17:10
Venäjä ei ole kummankaan suurvalta. Venäläinen avaruusteknologia on peräisin Neuvostoliiton ajoilta, jolloin touhuun satsattiin. Sittemmin alalla ei ole tapahtunut kehitystä.
Sotateollisuuden osalta Venäjä on vitsi.
Nykyinen sotakin on Venäjän kipuilua siitä kun suurvalta-asema on enää vain uni ja muisto menneisyydestä.
Etkö ole koskaan käynyt koulua? Etkö pysty tai osaa ottaa asioista selvää? Eikö sinulla ole ketään kenen kanssa voisit keskustella näistä asioista, niin pysyisit ajan tasalla?
25.02.2026 16:38
Ketä ihmeen "uusfasistia"?!?!
Nyt korkki kiinni heti, tai mitä sieniä sitten syötkin!
Onko sinulla muuten ketään kenen kanssa voisit keskustella? Jos on, kysypä hänen mielipidettään ja tule kertomaan mitä hän vastasi tästä sinun näkemyksestäsi!
25.02.2026 16:35
MUAHHAHAHAA
Mitkä ihmeen tavoitteet? Hah hah, tavoitteet ovat muuttuneet sitä mukaa kun hommat ovat alkaneet mennä venäläisille yhä pahemmin reisille, hah hah. Maalitolppia siirretään soveltuvasti.
MUAHAHA MUAHAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHAHAA
25.02.2026 16:34
Pakko olla samaa mieltä, Näin on. Venäjältä ei ole KOSKAAN tullut mitään HYVÄÄ. Eikä tule.
25.02.2026 16:33
"Venäjän ei tarvitse, senkun palkkaa lisää palkkasotureita 2000-3000 euron kk palkalla"
Niin, tuotahan Venäjä on harjoittanut jo monta vuotta. Mutta nyt niitä ehdokkaita ei enää löydy ja tappiot ovat nyt suuremmat kuin mitä uusia saadaan värvättyä.
Ja rahojenkin kanssa alkaa olla ongelma. Inflaatio pyörii 20% hujakoilla, pakotteet vaikeuttavat ainoan myyntituotteen - raaka-aineiden - myyntiä ja kassa alkaa olla pohjia myöten käytetty.
Venäjä alkaa olla pulassa. Ukrainan ei tarvitse kuin kestää, niin Venäjä kaatuu itsekseen.
25.02.2026 13:40
Kukaan ei halua rintamalle.
Eikä kukaan liitä omaa sähköpostiosoitettaan tällaiselle somealustalle.
Kukaan ei ole juoksuhaudoissa.
Nyt korkki kiinni tai mitä sieniä sitten käytätkin.
25.02.2026 13:37
Venäjä on suuri ainoastaan maantieteellisesti ja väkilukunsa osalta. Ei missään muussa suhteessa.
Venäjällä ei ole mitään pääomaa teknologiassa tai missään muussakaan. Venäjä on raaka-aineiden tuottaja, kehitysmaa jossa raaka-aineiden myynnistä saadut tulot jakautuvat äärimmäisen epätasaisesti. Kokonaisuuden kehittämisestä ei ole kiinnostunut kukaan, vaan henkilökohtaiset edut ratkaisevat huipulta ruohonjuuritasolle. Kauas ei ole päästy Neuvostoliitosta, tai tsaarin ajoista sen kummemmin.
Voisi oikeastaan sanoa, että suuret raaka-ainevarat koituvat lopulta Venäjän tuhoksi, sillä maalla ei ole mitään tarvettakaan luoda tai kehittää mitään omaa niin kauan kuin myytävää öljyä tai kaasua riittää. Kas, miksi nähdä vaivaa jonkin uuden kehittämiseen kun rahaa saa helpommin myymällä maan kansallisaarretta.
25.02.2026 11:32
Venäjä ei ole yksimielinen pyrkimyksissään ja tavoitteissaan Ukrainan suhteen. Kaikki nämä pyrkimykset ja tavoitteet ovat venäläisessä diktatuurissa Putinin käsialaa. Ja "vallan vaihto" lienee lievä ilmaus siitä mitä Venäjällä tapahtuu kun Putin joutuu luopumaan vallasta tai siirretään syrjään.
Kaikki nämä "tavoitteet" ovat vainoharhaista narratiivia joka palvelee Putinin haaveita Neuvostoliiton aseman palauttamisesta. Tällaisella haaveella ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.
Putin on loukussa. Hän ei voi lopettaa sotimista ja toisaalta sodan jatkaminen käy koko ajan raskaammaksi ja raskaammaksi. Jossain vaiheessa mannerlaatat liikkuvat Venäjällä. Ei Ukrainassa.
25.02.2026 11:15
Hep kaikki reservistä eronneet!
Laittakaapa tähän keskusteluun puumerkkinne että olette eronneet!
Voimme sitten vaikka huomenna LASKEA kuinka moni tämän keskustelupalstan seuraajista on noudattanut tätä eroamisneuvoa!
Emmekä nyt piittaa siitäkään vaikka sama tyyppi laittaisi useamman puumerkin, koska me tiedämme etukäteen, että näitä tulee kovin, kovin pieni määrä.
25.02.2026 11:01
Sodan jatkuminen tai päättyminen on Venäjän diktaattorin Putinin käsissä.
Hänen tilanteensa on varsin tukala. Nyt julkisuudessa olevat aluevaatimukset eivät ole sitä luokkaa, että Putin pystyisi esittämään sellaista minkäänlaisena "voittona". Ei, vaikka koko propagandakoneisto on hänen hallussaan.
Kas, miljoonat kuolonuhrit, ja siitä saatiin vastineeksi pieni osa Ukrainasta. Hyödytön maapala, jonka hallussapito kuitenkin aiheuttaa kustannuksia koska siellä on pidettävä miehitysjoukkoja. Miehitysjoukkojen on jatkuvasti pelättävä partisaani-iskuja, joten kuolonuhrejakin tulee joka tapauksessa.
Ja vaikka Putin saisi koko Ukrainan, mitä sekään merkitsee näiden sotavuosien jälkeen?! Vihamielinen valtio, joka on koko ajan valmis tappamaan venäläisiä miehittäjiä ja joka vain odottaa Putinin hallinnon romahtamista jotta voisi aloittaa taistelun itsenäisyydestä uudelleen. Mitään hyötyä Ukrainasta ei Venäjälle ole.
25.02.2026 10:57
MUAHAHAA
Tämä nato tiltu se jaksaa jauhaa samaa tarinaa, vaikka hänen argumenttinsa on jo revitty kappaleiksi moneen kertaan.
No, pakkohan tähän on vastata.
Nato tiltun väitteet "eroamisesta" ovat puutaheinää. Se vaikutus "eroamisella" on, että sinua tuskin kutsutaan kertausharjoituksiin sen jälkeen. Kas, ei sinne haluta treeneihin tuollaisia tyyppejä, jotka olemassaolollaan vaan haittaavat muiden harjoittelua.
Mutta mitään muuta vaikutusta tuolla "eroamisella" ei ole. Nato tiltu siis valehtelee.
25.02.2026 10:50
Kyllä tässä aivan rauhallisina lauotaan perusteltuja argumentteja aiheesta. Olisiko sinulla, nato tiltu, jotain lisättävää keskusteluumme sen sijaan että heittelet tyhjänpäiväisiä kommentteja?
Eikä kukaan ole tarttumassa puukkoon. Mutta oliko sinulla mitään kommentoitavaa tähän Venäjän väitettyyn "voittoon"? (retorinen)
25.02.2026 10:46
Viimeksi tämä tyyppi väitti majailevansa Mustan meren rannoilla. Miten vaan, toimeentulo saattaa päättyä hyvinkin pian Putinin hallinnon romahduksessa ja on syytä toivoa että miekkosella on suunsoiton lisäksi jokin muukin ammatti. Miten vaan, pääasia että tämä tyyppi pysyy ikuisesti pois Suomesta.
Viktor, eihän sinulla ole Suomen passia, eihän?
25.02.2026 09:47
Sinun täytyy ensin määritellä "voitto". Viimeistään nyt Venäjä on saanut lähes sukulaiskansastaan vihollisen eikä Ukraina unohda tätä sotaa, vaan muistaa sen vuosisatoja sen julmuuden vuoksi.
Viimeistään nyt Venäjä on - jos ei nyt suoranaisesti tuhonnut - niin aiheuttanut taloudelleen merkittävää vahinkoa. Todisteita minun ei tarvitse tässä kerrata
Viimeistään nyt Venäjä on - jos ei nyt suoranaisesti tuhonnut - niin aiheuttanut maineelleen ja luotettavuudelleen merkittävän kolauksen. Todisteita minun ei tarvitse tässä kerrata.
Ainoat tahot jotka Venäjää tässä maailmassa puolustavat ovat sellaiset, jotka saavuttavat tai uskovat saavuttavasta tästä omaa henkilökohtaista etua. Nämä eivät puolusta Venäjää Venäjän asian takia, vaan täysin itsekkäistä syistä.
Joten:
Viimeistään nyt Venäjä on - jos ei nyt suoranaisesti tuhonnut - niin vähintään katkaissut kaikki ystävyyssuhteensa kaikkiin muihin maihin. Todisteita minun ei tarvitse tässä kerrata.
En jaksa jatkaa listaa pidemmälle kun on muutakin tekemistä. Jatkakaa muut jos haluatte.
25.02.2026 09:43
Jos tämän sodan voittajasta puhutaan, niin Venäjä se ei ainakaan ole. Tai jos Pyrrhoksen voittoa voi sanoa voitoksi, niin ehkä siinä tapauksessa.
Oli ratkaisu sitten alueiden luovutus tai vaikka koko Ukrainan miehitys, se ei varmasti ole lopullinen. Putinin kausi päättyy ehkä hyvinkin pian ja sen jälkeen alkaa jälkipyykki. Venäjällä ei yksinkertaisesti ole resursseja pitää Ukrainalta anastettuja alueita hallussaan. Ukrainalaiset eivät koskaan luovuta vaatimasta noita alueita takaisin itselleen.
"Orpo: usa on suomen tärkein kauppakumppani ja liittolainen"
USA on Suomelle hyvin tärkeä kauppakumppani. Trumpista huolimatta USA on edelleen Suomen liittolainen. Onko tällä nato tiltulla kaikki muumit laaksossa? Kannattaisi ottaa selvää asioista, jos pystyy.
25.02.2026 09:08
Näitä sekopäitä on lopulta varsin pieni määrä. Some-alustat kuten tämäkin tarjoavat näille syrjäytyneille ainoan kommunikointikanavan tässä maailmassa. Eihän heillä ole ketään kenen kanssa he voisivat jutella. He pitävät itsestään kovaa ääntä.
Mutta kuten muuallakin elämässä, täälläkin heidät torjutaan ja heidän argumenttinsa revitään kappaleiksi. Ei voi mitään. Huonot pelikortit jaettu, joten minkäs teet ...
25.02.2026 08:47
Tämä kirjoitus osoittaa IDIOOTTIMAISUUDESSAAN miten PANIIKISSA tiltut ovat tällä hetkellä. He ovat kuin Saksa vuonna 1943, jossa valistuneimmat jo tiesivät loppulaskennan olevan käynnissä eikä tapahtumien kulkua enää voida muuttaa.
Hei, onko maapallo LITTEÄ
Oliko korona HUIJAUSTA (HUIAUS)
Onko TUNNELEISSA sodankäyntiä
Paskantaako paavi METSÄÄN
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUHAHAHAA
25.02.2026 08:43
5 / 166