Vapaa kuvaus

Aloituksia

41

Kommenttia

3303

  1. Heh, varsinainen "isähahmo" tosiaan.

    Ymmärtäisin jos tuollaista sanottaisiin suuresta ISÄ STALINISTA, KAIKKIEN KANSOJEN ISÄSTÄ, mutta että keskinkertaisen henkisen kapasiteetin omaavasta pikkumiehestä Putinista.

    MUAHAHA MUAHAHA
  2. Jos tämän sodan voittajasta puhutaan, niin Venäjä se ei ainakaan ole. Tai jos Pyrrhoksen voittoa voi sanoa voitoksi, niin ehkä siinä tapauksessa.

    Oli ratkaisu sitten alueiden luovutus tai vaikka koko Ukrainan miehitys, se ei varmasti ole lopullinen. Putinin kausi päättyy ehkä hyvinkin pian ja sen jälkeen alkaa jälkipyykki. Venäjällä ei yksinkertaisesti ole resursseja pitää Ukrainalta anastettuja alueita hallussaan. Ukrainalaiset eivät koskaan luovuta vaatimasta noita alueita takaisin itselleen.

    "Orpo: usa on suomen tärkein kauppakumppani ja liittolainen"

    USA on Suomelle hyvin tärkeä kauppakumppani. Trumpista huolimatta USA on edelleen Suomen liittolainen. Onko tällä nato tiltulla kaikki muumit laaksossa? Kannattaisi ottaa selvää asioista, jos pystyy.