Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nämä tiltut eivät ole täysjärkisiä. He väittävät sitä ja väittävät tätä. Mutta kun heiltä kysyy yksinkertaisenkin kysymyksen, he eivät kykene vastaamaan. Mahtavatko edes ymmärtää kysymystä. KAKSIAIVOSOLUISIA kun ovat.
MUAHAHA MUAHAHAA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAHAA
24.02.2026 14:28
No mutta, minä kysyin MILLÄ PERUSTEELLA oletat että Ukraina on hävinnyt?
Et sinä siihen vastannut. Voisitko nyt vastata kysymykseeni?
MILLÄ PERUSTEELLA väität, että Ukraina on hävinnyt jo aikoja sitten?
24.02.2026 14:26
Miten vaan, mutta reservistä eronneiden lukumäärä on pieni, häviävän pieni.
Nämä reservistäeroajat ovat kovin, kovin yksin mielipiteidensä kanssa.
24.02.2026 13:25
Kerrohan, ystäväiseni, millä perusteella oletat, että Ukraina on HÄVINNYT??
"Kyse on enää siitä miten pahasti Ukraina häviää."
Millainen tilanne olisi "pahin mahdollinen" Ukrainan häviö? Olisiko se Ukrainan antautuminen ja koko maan miehitys?
Tämä herättäisi sitten kysymyksen mitä Venäjä tekee tällä maapalasella, jossa asuu nyt vihamielinen kansa joka tarttuu aseisiin heti jos saa tilaisuuden. Olisiko Ukraina tässäkään tapauksessa mielestäsi HÄVINNYT? Venäjä joutuisi pitämään siellä miehitysjoukkoja ties kuinka kauan. Ja ukrainalaiset varmasti muistavat kaupunkiensa pommittamisen, siviilien murhaamiset jne. kauan.
Luuletko että Venäjä TÄSSÄKÄÄN tapauksessa olisi VOITTANUT?
MItäpä luulet?
24.02.2026 13:14
Venäjälle ei tule KOSKAAN sellaisia oloja joita me tarkoitamme "demokraattisilla oloilla".
Demokratiaa ei voi viedä, se syntyy jos on syntyäkseen. Demokratian vientiä "vientituotteena" on yritetty eikä se ole koskaan toiminut. Mutta nykyinen kehitys on positiivista, koska se romuttaa venäläisten mielestä mielikuvan "suurvallasta" ja tämä kenties rauhoittaa venäläisiä tulevaisuudessa eikä tuollaisia "putineita" enää pääse vallankahvaan. Tai ei ainakaan noin uunoja.
24.02.2026 13:00
Putin ei ole pysäyttänyt NATOn laajenemistä MIHINKÄÄN ilmansuuntaan.
Väite Venäjän alueen laajentamisesta on ennenaikainen. Vertaa natsi-Saksaan, joka aikoinaan liitti alueita itseensä. Kas, nuo liitokset eivät kestäneet kovin kauan.
Donald Trump saattaa hajottaa (HAJOITTAA) NATOn, ei putin.
24.02.2026 12:53
Kas, LENINGRADIN iloinen KILJUPORUKKA on taas vauhdissa!!
Hip heijaa (HEIJJAA) huutavat veikot onnellisena!
Nyt on Suomen presidentti (PRESITENTTI) Kiovassa puhumassa SOTAPUHEITA.
Kyllä LENINGRADIN iloisille veikoilla on nyt kovat piipussa.
Onko vielä KILJUA?
Entä riittääkö KAALISOPPA?
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHAAA
24.02.2026 12:50
Vladimir PIENI olisi tosiaan osuva nimitys.
Mies on kyllä niin umpi-idiootti, että Vladimir IDIOOTTI kuvaisi häntä myös.
Mutta hän päätyy lyhtytolppaan roikkumaan ellei kerkiä karkuun P-Koreaan. Ja sielläkin hänet saatetaan ampua ellei tuo mukanaan riittävästi ulkomaanvaluuttaa.
24.02.2026 10:37
Älkääpäs nyt. Oikeita nimityksiä olisivat:
-Vladimir PIENI
-Vladimir IDIOOTTI
-Vladimir JALANVATKAAJA
-Vladimir MUNATON
tms. jne.
24.02.2026 10:35
Muistakaa, että jokainen päivä jonka Ukraina kestää vie Venäjää lähemmäksi yhä täydellisempää tuhoutumista! Siksi meidän on tuettava Ukrainaa kaikin keinoin!
24.02.2026 10:32
Mikähän elämäänsä kyllästynyt VALITTAJA tämän keskustelun aloitti.
Mehän tunnemme kyllä nimimerkin SAIRAS ELÄKELLÄINEN joka valittaa siis aivan KAIKESTA. Hänellä ei ole MIKÄÄN asia hyvin. Koskaan. Ikinä.
Olisiko tämäkin tämän kyseisen ELÄKELLÄISEN tekosia?
23.02.2026 17:45
Sanokaa minun sanoneen, että jossain vaiheessa Putin todella pakenee P-Koreaan. Ja aivan varmasti tämän vuosikymmenen kuluessa. Ehkä jo tämän vuoden aikana.
23.02.2026 17:43
Hah hah, todellakin! Kyllä Putin historiankirjoihin jää, mutta äänensävy jossa häntä käsitellään on taatusti täysin päinvastainen mistä hän itse haaveilee.
Putin on varsinainen nolojen tilanteiden mies. En keksi ENSIMMÄISTÄKÄÄN Putinin tekemää strategista ratkaisua josta olisi ollut HYÖTYÄ Venäjän valtiolle. Enkä edes sellaista, josta ei olisi ollut mitään HYÖTYÄ, jos ei välttämättä haittaakaan.
Kaikki hänen ratkaisunsa ovat olleet KATASTROFAALISIA munauksia, MUAHAHA MUAHAHAA
Hän on todellinen oikea PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHA
Putin
MUAHAHAHAHA
Sotakääpiö
MUAHAHAAAA
Jalanvatkaaja
MUAHAHA MUAHAHAHAAA
23.02.2026 16:22
Sanopa muuta.
Nyt viimeisimmän käsillä olevan sodan on aloittanut Venäjän diktaattori jo vuosia sitten.
23.02.2026 16:19
Se on tämä sama "kaunokirjoittelija" koko ajan. Hän pitää kovaa meteliä itsestään jotta syntyisi mielikuva useista kirjoittajista.
NATO on puolustusliitto eikä ole sotimassa kenenkään kanssa eikä ole lähdössä sotimaan kenenkään kanssa.
Trolli se jaksaa painaa, hänelle maksetaan siitä pienenpientä palkkaa.
23.02.2026 16:18
Talouspakotteet vaikuttavat hitaasti eikä niillä mitään sotia "voiteta". Venäjän tilanteeseen ne ovat vaikuttaneet erittäin hyvin. Venäjän rahasäästöt on lähes kokonaan syöty ja niitä rahoja oli säästetty vuosikymmeniä. Niiden vaikutukset Venäjän talouteen ovat pitkäjänteisiä.
NATO ei ole joutumassa sotaan kenenkään kanssa.
23.02.2026 16:16
Venäläinen trolli jatkaa tätä eroaArmeijasta kampanjaansa niin pitkään kunnes FSB lopettaa palkanmaksun.
Hän ei piittaa pätkääkään siitä mitä hänelle vastataan.
23.02.2026 09:32
Niinhän se on, että tämä venäläinen trolli puhui itsensä pussiin. Hän julistautui C-mieheksi eikä tiennyt, että C-miesten ei erikseen tarvitse enää kieltäytyä mistään. Joten tämä eroaReservistä paljastui venäläisten humpuukikampanjaksi.
Apropos, C- tai D-miehet eivät yleensä mainosta tätä statustaan. Päinvastoin, he ovat häpeissään siitä ja toivovat ettei se pilaa työelämässä heidän urakehitysmahdollisuuksiaan.
MOT
23.02.2026 09:30
” Kerrohan monta neliömetriä Ukraina on valloittanut Venäjän maaperää. Ja tule sitten esittelemään sitä sodan voittajaa.”
Katsohan, poikaseni, sodan "voittajaa" ei määritellä valloitettujen neliömetrien määrällä. Tiedätkö mitä tarkoitetaan Pyrrhoksen voitolla, noin esimerkiksi? Aivan! Tutkipa ensin sitä.
Venäjä on romuttanut taloutensa ja maineensa vuosikymmeniksi. Vaikka Venäjä miehittäisi koko Ukrainan, Venäjän kansa joka tapauksessa kysyisi Putinilta "mitä %/(&% me tällä maa-alueella teemme, jossa asuu nyt meille vihamielisiä ihmisiä, jotka eivät olisi lainkaan vihamielisiä jos emme olisi alkujaankaan hyökänneet sinne? Ja entä kaikki ne kuononuhrit, mitä niillä saavutettiin?".
Vastaisiko Putin tuohon:"Mutta kansalaiset, mehän voitimme"??? Mitä luulet? Ja tyytyisikö kansa tuohon vastaukseen? Mitä luulet?
22.02.2026 10:43
Lähtiköhän LADYBOY nato tiltu jo PATTAJALLE kun on niin hiljaista, MUAHAHAHA
Vai olisiko LADYBOYn mieleen tullut, että pahus, pitäähän siellä PATTAJALLA jossain asuakin. Hotelli on vain turistireissun ajaksi. Voi pahus, mitäs nyt tehdään
LADYBOY
MUAHAHAA
PATTAJA
MUAHAAHA MUAHAHAAA
KOULUNKÄYNTI
MUAHAHAHAA
21.02.2026 16:37
6 / 166